We zullen de forumleiding eens aan het denken zetten, want sinds ze reclameinkomsten hebben hangen ze meer te neuken dan op het forum :D
Ik dacht aan het volgende, ben nu al enige tijd met plezier de beste recensie van de maand aan het volgen.
Wat een leesvoer, wat een vindingrijkheid, wat een verborgen schrijftalenten zitten er hier toch
Als ik dan ook even de tombola's bekijk, en ik vergelijk, zijn er deze maand zo een 25 tombolavrijkaartjes uitgedeeld en wordt er slechts één enkele recensie beloond met een vrijkaartje.
Dan vraag ik me af, waarom nog al die moeite doen om recensies te schrijven, als je daar maar één kans op pakweg veertig hebt, terwijl je met een tombola zo een vrijkaartje kan winnen (ik was zelfs al één der gelukkigen:D)
Begrijp me niet verkeerd, ik heb NIETS tegen tombola's, maar ik vind de verhouding alles behalve.
Het draait hier uiteindelijk toch om die verhaaltjes die de leden neerpennen, en daar geniet ik (persoonlijk) vooral van.
Mijn punt is dus, draai het gewoon om, en beloon de schrijvers ietwat meer, gaan er toch meer beertjes schrijven, en dat is wat wij (leden) willen, de forumleiding wil en de clubs uiteindelijk ook (krijgen ze iets moois terug, in de vorm van publiciteit, voor hun vrijkaartjes)
Ik begrijp ook best dat niet iedereen schrijftalent heeft, maar dat hoeft ook niet, om een mooi verhaaltje neer te pennen (Ace2 was heel slecht in het schrijven van verhaaltjes op school, en kijk nu eens naar wat hij uit zijn hoed tovert :zauberkis)
Laat maar komen, die opmerkingen
:wink: