Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 76 t/m 96 van 96
    Last Online
    10 januari 2025 @ 14:39
    Discussies
    262
    Thanks
    24.653

Standaard

Uit mijn verslag van kempie's verjaardagsfeest op 28 oktober in Sixsens

“I call her Google, because she got everything I'm searching for”

Na uitgebuikt te hebben, waarbij nog een paar fantasieloze pogingen mijn interesse in een kamergang te wekken met een vriendelijke glimlach afgewimpeld werden, liep ik naar het restaurant om wat drinken te pakken. In het gangetje bij de keuken werd de doorgang geblokkeerd door een donkerharige, gebruinde, groot-bruinogige lange dame. Niet slank, maar normaal-gebouwd zou haar eigenlijk te zwaar doen lijken. "You will have to pay some extra tax to pass." maar met een stralende glimlach en fonkelende ogen verkondigd en ik vond haar onmiddellijk (bij eerste oogopslag inkt- en metaalvrij, naturelle B-cup en een vrouwelijk figuur) mooi om te zien. Het klikte onmiddellijk, ze sprak perfect Engels en leek bepaald niet op haar mondje gevallen. Slechts een uurtje rijden van Constanta afkomstig, maar ondanks haar gebronsde huid, zwarte haar, donkerbruine ogen had ze niets maar dan ook helemaal niets van een zigeunerinnetje (gelukkig). We wisselden humeuristische stekeligheden uit en er leek werkelijk iets te gebeuren dat hier niet thuis hoorde. Zij voelde tegen de binnenkant van haar dijbeen zelfs dat mijn saunakilt omhoog gelift werd, zoende me en zei iets dwazigs, toen we merkten dat men ons inmiddels vanuit de keuken volop aan het bekijken was. De conclusie gezamenlijk trekkend dat we mensen jaloers aan het maken waren en dat dat prima was, voosden en converseerden we nog even verder.

Allebei beseffend dat de magie ook in het moment zou kunnen liggen (maar dat ook al betwijfelend), besloten we 10 minuten rust te nemen. Elkaar boven op het winterterras te ontmoeten en dan mij de knoop door te laten hakken. Wat een dame, zo zelfverzekerd kennelijk dat ze dit aandurfde, de prooi nog even weer laten ontsnappen.

“You women have more holes than swiss cheese.”
    ― Charles Bukowski, Poems and Insults

Na een laatste sigaretje voor de TV, waar we in elkaar kroelden en erover fantaseerden om het bij gebrek aan vrije grotere kamers maar en public te doen, besloten toch maar 1 van de kleine kamertjes beneden te nemen. Als er een bed in past, passen wij er ook in, toch? Buiten de kamer geen echte tongzoen gehad, maar toen we ons samen op het bed hadden neergevlijd, nam zij het initiatief daartoe. En Emma tongde echt heel erg lekker! Ik had haar al gezegd dat ik niet onmiddellijk een uur beloofde, maar dat ik absoluut geen haast had en dat ik een goede sessie dus zeker niet na een halfuur af zou breken. Erg mooie, zachte maar toch welgevormde B-borsten, gevoelige kleine tepels en na enkele minuten zei ze: "Als je zo likt als je zoent, dan heb ik wel een verzoeknummer nu."

Kennelijk beviel het haar erg goed, want ze deed alle moeite haar benen zo ver mogelijk op te trekken en toch zo wijd mogelijk te houden zodat ik vrij spel met mijn tong en lippen had langs en tussen haar lippen. Ze bracht ineens haar benen bij elkaar en trok zichzelf nog iets verder achterover, waardoor mijn tong langs haar sterretje gleed. Het kreetje van verrukking was kennelijk ook bedoeld om mij als ik er zin in had op te wijzen dat ze daar nog geiler van zou worden (en het hare was al een overstromend poesje geworden). Ik plaatste mijn handen onder de bovenkant van haar billen om haar zo gekanteld te houden en afwisselend haar klitje, kutje en kontje likkend en met mijn tong neukend kwam ze (zo leek het in elk geval) klaar.

"Ancient whore secret:
    to give enjoyable head,
    enjoy giving head.”

― Asa Akira, Dirty Thirty: A Coming of Age Story

Nadat ze was bijgekomen zei ze dat wel erg graag revanche wilde nemen nu. Ze vroeg of ze me zonder condoom mocht pijpen. Gaf aan dat ze het lang niet altijd deed, maar nu ook wel erg graag wilde. Zonder één aanwijzing aan haar te hoeven geven, deed ze precies dat wat ik het allerlekkerste vind. Weinig handinzet, nat, niet te snel, maar wel zo nu en dan perfect deepthroatend (waarbij boven- en onderlip echt zak en onderbuik raakten) en ook langs de ballen en de staaf likkend. Hemels. Tot het randje maar er nog niet over en ik wist dat ik geen onderbreking voor een condoom wilde. Ik vroeg haar me te zoenen en ze begreep onmiddellijk en zei dat ook dat ik dus langzaam klaar wilde komen. Ze masseerde mijn ballen en rukte langzaam terwijl we heerlijk verder tongden en het onvermijdelijke moment dat ik het niet meer uithield was daar. Een heerlijk orgasme dat lekkerder werd doordat ze langzaam met een inmiddels steeds meer kledderige hand bleef melken tot ook de laatste druppel er uit was.

Emma gaf aan dat ze door onze vreemde ontmoeting toch een beetje in de war was geraakt en geen idee te hebben hoe lang we inmiddels op de kamer waren. Verwijzend naar het moment dat we voor de TV waren gaan zitten was ze het onmiddellijk met me eens dat we dus nog 15 minuten over hadden voor het uur voorbij zou zijn. Die vulden we tongzoenend, kletsend, strelend waarbij haar terwijl ze zich ineens iets meer in me nestelde ontsnapte :"Ik vraag me af hoe het zou zijn om naast je wakker te worden... " De twinkeling die dat in mijn ogen veroorzaakte liet er onmiddellijk veiligheidshalve op volgen: "We gaan niet verliefd worden hè?"
    Ik wilde haar toch laten weten hoe het zou zijn om naast me wakker te worden, de gedachte wond me namelijk wel enorm op. En toen ik haar hand naar beneden leidde om dat ook door haar vast te laten stellen, friemelden we al zoenend nog wat verder tot mijn verstand het won. Nog even bleven liggen zou ongetwijfeld een uurtje meer betekenen en dat wilde ik niet. Vreemd genoeg kan ik van Emma, hoewel ze zegt al 3 jaar in Sixsens te werken, geen paspoortje vinden, dat zal ik morgen of overmorgen nog even aanmaken.
    "Guter Sex muss sich anhören
    als ob man mit Badelatschen wegrennt."
    - Markus Krebs

2. Onderstaande 14 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 5 november 2017),Agronymus1 ( 2 november 2017),Bachatero ( 1 november 2017),Befke ( 2 november 2017),forgetskinnyletsgetfatty ( 2 november 2017),gignnl ( 7 november 2017),Hooker lover1 ( 1 november 2017),Husky ( 2 november 2017),Kwakje ( 2 november 2017),Megaboob (18 november 2017),mentholbear ( 9 november 2017),Mr Bluenose ( 1 november 2017),Sjeufke ( 2 november 2017),sofaking ( 1 november 2017)

Last Online
    2 januari 2025 @ 15:30
    Discussies
    12
    Thanks
    415

Standaard

@ Wentelt Eefje;
    genoten van je ervaringsverslag, je delicate woordkeus en je literataire onderbouwing! Ik ken Emma overigens al jaren, en ze is inderdaad een ( mits klik!) ongeremd sexbeest met weinig equivalenten....die ons onvoorwaardelijke respect verdient!!!
    luctor et ejaculator!

4. Onderstaande 4 leden hebben george101 bedankt voor deze bijdrage:

Befke ( 2 november 2017),jansenroy ( 2 november 2017),Sjeufke ( 2 november 2017),Wentelt Eefje ( 2 november 2017)

Last Online
    10 januari 2025 @ 14:39
    Discussies
    262
    Thanks
    24.653

Standaard

Willem2/Big30, mag samengevoegd worden met: Kimberly-(Emma)-(Roemeense)-ex-PHG) met dank aan Mr. Bluenose voor het ophelderen van de naam waaronder ze reeds beschreven werd.
    "Guter Sex muss sich anhören
    als ob man mit Badelatschen wegrennt."
    - Markus Krebs

6. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose ( 2 november 2017)

Last Online
    30 mei 2018 @ 12:29
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Uit mijn verslag van kempie's verjaardagsfeest op 28 oktober in Sixsens

“I call her Google, because she got everything I'm searching for”

Na uitgebuikt te hebben, waarbij nog een paar fantasieloze pogingen mijn interesse in een kamergang te wekken met een vriendelijke glimlach afgewimpeld werden, liep ik naar het restaurant om wat drinken te pakken. In het gangetje bij de keuken werd de doorgang geblokkeerd door een donkerharige, gebruinde, groot-bruinogige lange dame. Niet slank, maar normaal-gebouwd zou haar eigenlijk te zwaar doen lijken. "You will have to pay some extra tax to pass." maar met een stralende glimlach en fonkelende ogen verkondigd en ik vond haar onmiddellijk (bij eerste oogopslag inkt- en metaalvrij, naturelle B-cup en een vrouwelijk figuur) mooi om te zien. Het klikte onmiddellijk, ze sprak perfect Engels en leek bepaald niet op haar mondje gevallen. Slechts een uurtje rijden van Constanta afkomstig, maar ondanks haar gebronsde huid, zwarte haar, donkerbruine ogen had ze niets maar dan ook helemaal niets van een zigeunerinnetje (gelukkig). We wisselden humeuristische stekeligheden uit en er leek werkelijk iets te gebeuren dat hier niet thuis hoorde. Zij voelde tegen de binnenkant van haar dijbeen zelfs dat mijn saunakilt omhoog gelift werd, zoende me en zei iets dwazigs, toen we merkten dat men ons inmiddels vanuit de keuken volop aan het bekijken was. De conclusie gezamenlijk trekkend dat we mensen jaloers aan het maken waren en dat dat prima was, voosden en converseerden we nog even verder.

Allebei beseffend dat de magie ook in het moment zou kunnen liggen (maar dat ook al betwijfelend), besloten we 10 minuten rust te nemen. Elkaar boven op het winterterras te ontmoeten en dan mij de knoop door te laten hakken. Wat een dame, zo zelfverzekerd kennelijk dat ze dit aandurfde, de prooi nog even weer laten ontsnappen.

“You women have more holes than swiss cheese.”
    ― Charles Bukowski, Poems and Insults

Na een laatste sigaretje voor de TV, waar we in elkaar kroelden en erover fantaseerden om het bij gebrek aan vrije grotere kamers maar en public te doen, besloten toch maar 1 van de kleine kamertjes beneden te nemen. Als er een bed in past, passen wij er ook in, toch? Buiten de kamer geen echte tongzoen gehad, maar toen we ons samen op het bed hadden neergevlijd, nam zij het initiatief daartoe. En Emma tongde echt heel erg lekker! Ik had haar al gezegd dat ik niet onmiddellijk een uur beloofde, maar dat ik absoluut geen haast had en dat ik een goede sessie dus zeker niet na een halfuur af zou breken. Erg mooie, zachte maar toch welgevormde B-borsten, gevoelige kleine tepels en na enkele minuten zei ze: "Als je zo likt als je zoent, dan heb ik wel een verzoeknummer nu."

Kennelijk beviel het haar erg goed, want ze deed alle moeite haar benen zo ver mogelijk op te trekken en toch zo wijd mogelijk te houden zodat ik vrij spel met mijn tong en lippen had langs en tussen haar lippen. Ze bracht ineens haar benen bij elkaar en trok zichzelf nog iets verder achterover, waardoor mijn tong langs haar sterretje gleed. Het kreetje van verrukking was kennelijk ook bedoeld om mij als ik er zin in had op te wijzen dat ze daar nog geiler van zou worden (en het hare was al een overstromend poesje geworden). Ik plaatste mijn handen onder de bovenkant van haar billen om haar zo gekanteld te houden en afwisselend haar klitje, kutje en kontje likkend en met mijn tong neukend kwam ze (zo leek het in elk geval) klaar.

"Ancient whore secret:
    to give enjoyable head,
    enjoy giving head.”

― Asa Akira, Dirty Thirty: A Coming of Age Story

Nadat ze was bijgekomen zei ze dat wel erg graag revanche wilde nemen nu. Ze vroeg of ze me zonder condoom mocht pijpen. Gaf aan dat ze het lang niet altijd deed, maar nu ook wel erg graag wilde. Zonder één aanwijzing aan haar te hoeven geven, deed ze precies dat wat ik het allerlekkerste vind. Weinig handinzet, nat, niet te snel, maar wel zo nu en dan perfect deepthroatend (waarbij boven- en onderlip echt zak en onderbuik raakten) en ook langs de ballen en de staaf likkend. Hemels. Tot het randje maar er nog niet over en ik wist dat ik geen onderbreking voor een condoom wilde. Ik vroeg haar me te zoenen en ze begreep onmiddellijk en zei dat ook dat ik dus langzaam klaar wilde komen. Ze masseerde mijn ballen en rukte langzaam terwijl we heerlijk verder tongden en het onvermijdelijke moment dat ik het niet meer uithield was daar. Een heerlijk orgasme dat lekkerder werd doordat ze langzaam met een inmiddels steeds meer kledderige hand bleef melken tot ook de laatste druppel er uit was.

Emma gaf aan dat ze door onze vreemde ontmoeting toch een beetje in de war was geraakt en geen idee te hebben hoe lang we inmiddels op de kamer waren. Verwijzend naar het moment dat we voor de TV waren gaan zitten was ze het onmiddellijk met me eens dat we dus nog 15 minuten over hadden voor het uur voorbij zou zijn. Die vulden we tongzoenend, kletsend, strelend waarbij haar terwijl ze zich ineens iets meer in me nestelde ontsnapte :"Ik vraag me af hoe het zou zijn om naast je wakker te worden... " De twinkeling die dat in mijn ogen veroorzaakte liet er onmiddellijk veiligheidshalve op volgen: "We gaan niet verliefd worden hè?"
    Ik wilde haar toch laten weten hoe het zou zijn om naast me wakker te worden, de gedachte wond me namelijk wel enorm op. En toen ik haar hand naar beneden leidde om dat ook door haar vast te laten stellen, friemelden we al zoenend nog wat verder tot mijn verstand het won. Nog even bleven liggen zou ongetwijfeld een uurtje meer betekenen en dat wilde ik niet. Vreemd genoeg kan ik van Emma, hoewel ze zegt al 3 jaar in Sixsens te werken, geen paspoortje vinden, dat zal ik morgen of overmorgen nog even aanmaken.
    Je hebt inderdaad gelijk! Emma is een ongelofelijk schatje! Al heel veel plezier met deze fantastische vrouw gehad!

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Last Online
    30 mei 2018 @ 12:29
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door louis56 Bekijk bericht
    Je hebt inderdaad gelijk! Emma is een ongelofelijk schatje! Al heel veel plezier met deze fantastische vrouw gehad!

Het bericht kwam van mij ; Cauliflower!

Last Online
    Gisteren @ 21:59
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

EMMA (SixSens) - Verfijning van een GFE
    Bij deze recensie

DVP-Type: GFE-Dame

Bijzonderheden

Haar haren waren meer ingebonden, korter. Het gaf haar een zachtere minder wilde uitstraling als vorige keer. Het werd ook een zachtere meer genegen sessie in beleving.

Presales

Af en toe kruisten we elkaar en kletsten we wat. Ze is een goede gesprekspartner, bij haar lukte dit dan weer beter. We spraken af om later te kameren en omdat Emma geen type is die pusht zoals Melanie die teveel haar best doet me tot een belofte te dwingen. Ik wist bij haar dat dit goed zou komen. Ook Emma klaagde over de lage opkomst en zei blij te zijn me te zien. Ze keerde steeds terug naar onze vorige keer dat ze erg goed vond.

Kamer 3a

Denk niet dat ik hier al geweest ben al kan ik dat niet met de grootste zekerheid zeggen. Dit is een knalrode kamer met zwart. Ik deed op haar verzoek een venster open terwijl ze zich ging douchen maar het werd snel fris. Bijzonder: de dame vroeg aan mij het bed op te maken. Dit is een ruime kamer met een ruim bed die beter had kunnen dienen voor de trio dan Kamer 2.

Voorspel & Sex

Deze vriendelijke geile dame stond erop om correct te zijn en zo over te komen door me te vertellen dat ze eerst wat zou douchen en dat de kamertijd inging als ze terug kwam. Ze vroeg me het bed gereed te maken intussen. Dat deed ik dus. Toen ze terug was zette ik de tijd in op de smartphone welke als geheugensteun voor later werd weggezet t.o.v. haar.

We begonnen aan het voorspel en dat deed ze meer dan verdienstelijk, net als vorige keer! Uiterlijk wond ze me wel iets minder op dan vorige keer, ik miste wat die wilde uitstraling. Ze is niet slank maar wulps te noemen, alles nog op juiste plaatsen en haar zachte mooie lichaam strelen was een genoeg: een en al vrouw en de communicatie met haar is van het beste dat ik meemaakte in clubs. We begonnen met seks en gezien m'n vermoeidheid wat parten speelde, ging dit wat moeilijker. Dat merkte ze en sprak erop. Na wat standjes gewisseld te hebben kwam ik super goed klaar terwijl ze me bereed en me verder teasde. Een van de standjes die niet eerder werd uitgeprobeerd is lepel-lepel, vergelijk het met doggy maar we lagen zijdelings op bed. Uiteindelijk bleek het niet zo makkelijk. Het loont wel dit opnieuw te proberen later. We hadden allebei goed gezweet en ze rookte een sigaret aan het venster terwijl we kletsten. Ze ging douchen en we lagen en streelden elkaar nog na. Ze stelde voor me te masseren terwijl we voort spraken en had zelden zo'n persoonlijk intiem gesprek gehad als met haar.

Afsluiten

Ze beweerde dat ze er zelf enorm van genoten heeft van de kamersessie. Leuk voor haar! We ruimden op het gemak op toen het uur voorbij was. Ze was zeer gesteld op een correcte houding te hebben en dat is ze ook! Over haar heb ik niets dan lof! Na het afruimen gaf ik haar 100€ voor het uur. Herhaling is zeker aan de orde!

Aftersales

Ze kwam nog vaak een kus strelen, goedendag zeggen en zette zich eens op het gemak bij mij in het nu afgesloten terras boven. Aftersales waren prima te noemen!

Fazit en Score

Een dame waar ik me persoonlijk goed bij voel en het zeker verdiend nog eens mee op herhaling te gaan. Ze weet je op te geilen en je kan goed met haar converseren, ze is niet op haar hoofd gevallen. Behandel haar met respect en je krijgt die dubbel terug. Aanrader!

Score: 10 / 10

NB: Dit is de tweede maal dat ik een full score kan geven dit jaar.
    De zwarte wolf

10. Onderstaande 5 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero ( 8 december 2017),Hooker lover1 (12 december 2017),Mr Bluenose ( 8 december 2017),Sjeufke ( 8 december 2017),Wentelt Eefje ( 7 december 2017)

Last Online
    30 oktober 2020 @ 12:07
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    het enige dat permanent is, is haar haar!
    maar ze heeft dan ook een hele goede kapster
    Er zijn geen zekerheden meer in het leven,en de looks van onze dvp zijn dan toch niet zo permanent
    De krullebol is niet meer,vanaf heden heeft de dame een geheel ander kapsel en dito look.
    Zelfs haar eigen arbeids collega's,moesten twee keer kijken om haar te herkennen...
    Puik werk van de kapster overigens

12. Onderstaande leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose (21 januari 2018)

Last Online
    2 maart 2023 @ 18:34
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

is ze nog aan het werk

Last Online
    15 december 2024 @ 19:39
    Discussies
    6
    Thanks
    4.158

Standaard

Al een tijdje niet meer gezien in SS.

Last Online
    10 januari 2025 @ 19:24
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jansenroy Bekijk bericht
    Al een tijdje niet meer gezien in SS.
    Jawel.... 2 weken geleden nog. Afgelopen week niet gezien.
    Maar nu is ze misschien op vakantie net als haar nichtje Vicky.
    En Garde

16. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

jansenroy (17 februari 2018),Manureva (17 februari 2018)

Last Online
    9 maart 2019 @ 22:27
    Discussies
    69
    Thanks
    559

Standaard

Voor de liefhebbers was Emma / Kimberley gisteren 27/04 in Lemiers.

18. Onderstaande 3 leden hebben Champollion bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero (28 april 2018),Boybensdorp (29 april 2018),Mr Bluenose (28 april 2018)

Last Online
    15 oktober 2024 @ 20:01
    Discussies
    7
    Thanks
    30

Standaard

Wie kan vertellen waar deze dame gebleven is.

Last Online
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frank-de Bekijk bericht
    Wie kan vertellen waar deze dame gebleven is.
    Hoorde vandaag van haar nichtje dat zij wel weer terug in Nederland is, maar zeer onregelmatig in Sixsens aanwezig is.
    En Garde

Last Online
    Discussies
    7
    Thanks
    30

Standaard

Naar haar eigen zeggen zijn haar vaste werkdagen, voor zover ze vast zijn, in SS donderdag, vrijdag en zaterdag.

Last Online
    Discussies
    7
    Thanks
    30

Standaard

Dame zou zijn teruggekeerd in SS. Iemand haar al gezien?

Last Online
    18 december 2022 @ 13:24
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

dame werkt momenteel in Sixsens,wel meestal in de weekends

Last Online
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    dame werkt momenteel in Sixsens,wel meestal in de weekends
    Afgelopen zaterdag niet aanwezig (en de vorige weken ook niet gezien)
    Er is sinds enkele weken wel een dame die een lookalike van Emma is, met name door dezelfde weelderige haardos, maar bij nader onderzoek bleek zij toch iemand anders te zijn (heb naam niet gevraagd)
    En Garde

25. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Husky (30 mei 2019),pret (29 mei 2019),Sjeufke (29 mei 2019)

Last Online
    15 december 2024 @ 19:39
    Discussies
    6
    Thanks
    4.158

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Afgelopen zaterdag niet aanwezig (en de vorige weken ook niet gezien)
    Er is sinds enkele weken wel een dame die een lookalike van Emma is, met name door dezelfde weelderige haardos, maar bij nader onderzoek bleek zij toch iemand anders te zijn (heb naam niet gevraagd)
    Nou Eddy, die lookalike heeft toch heel wat meer kilootjes dan Emma.

27. Onderstaande leden hebben jansenroy bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V (30 mei 2019)

Last Online
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jansenroy Bekijk bericht
    Nou Eddy, die lookalike heeft toch heel wat meer kilootjes dan Emma.
    Kijk, als we het over betrouwbare bronnen en details hebben dan kunnen we (en deket al helemaal) een voorbeeld nemen jansenroy!
    En Garde

29. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

jansenroy (30 mei 2019)

Last Online
    Gisteren @ 17:59
    Discussies
    43
    Thanks
    2.687

Standaard

By the way, de naam van de “lookalike” is Anastasia”...

31. Onderstaande 2 leden hebben Bachatero bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V (30 mei 2019),jansenroy (31 mei 2019)

Last Online
    Vandaag @ 00:52
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Heren, aub .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Regels voor berichten