Pagina 64 van 178 EersteEerste ... 145460616263646566676874114164 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.576 t/m 1.600 van 4427

Discussie: Babylon, Algemeen

Last Online
    24 december 2023 @ 09:19
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door swazontneuf Bekijk bericht
    volgens haar concullega's, de leeftijd van 59 jaar.
    o mooi ze is drie jaar verjongd
    In GT zeiden de concullega's dat ze 62 was.

Last Online
    Gisteren @ 19:24
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door swazontneuf Bekijk bericht
    Deze dame heeft, volgens haar concullega's, de leeftijd van 59 jaar. Ik gok eerder, qua leeftijd, op....swazontneuf
    Voor alle zekerheid zal ik bij een eventueel bezoek aan Babylon lockernummer 69 bij wijze van uitzondering weigeren, om te voorkomen dat deze Italiaanse seniore senorita denkt dat ik dat nr speciaal voor haar heb gekozen !

Gelukkig heb ik een personal bodyguard in Babylon mocht het echt mis dreigen te gaan, dat laat de dame met de meeste spierballen niet gebeuren..
    En Garde

Last Online
    27 december 2019 @ 16:08
    Discussies
    28
    Thanks
    89

Standaard

Als ze 1,5 á 2 jaar geleden ook in Samya heeft gewerkt, dan ken ik haar ook. Erg irritante dame. Kwam gelijk bij me zitten en gooide haar benen over me heen, zodat ik niet meer weg kon. Het #Metoo-gehalte was hoog. Echt irritant werd ze, toen ik keer op keer weigerde met haar naar de kamer te gaan. Ze bleef me maar proberen te zoenen, maar ik hield haar op afstand. Wat moet ik met een oude kreupele knol van pakweg 60 in een club met alleen maar bloedmooie jonge veulens. Heb haar hoeven van me afgegooid en ben gegaan. Toen ik me omdraaide zag ik nog een boze blik van haar. Ik hoop dat ze me in Babylon met rust laat...

Last Online
    Vandaag @ 21:59
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Denken ze daar dan echt dat de exclusiviteit van een rondlopende granny de entréeprijs van 70€ helpt rechtvaardigen...nee toch!?

Hoeveel glaasjes had de cheffe weer eens gedronken toen die Donatella zich kwam voorstellen om er te werken...wacht, hij was toch net niet nuchter dan!?

En hoeveel van de klanten die nog dapper de 70€ neertellen en blijven komen moesten ook nog eens weggejaagd worden door halloween te vervroegen...toch niet alle klanten...en alle dames met hen!?

Had langer 't gevoel dat 2019 in 't algemeen een bizar jaartje is, al ligt dat misschien aan mijn persoonlijke perceptie, maar in SC-land dit slaat toch echt alles, vind ik.

BABYLON DOE ER AUB IETS AAN!

Prijzenpolitiek kan steeds weer aangepast en teruggedraaid worden, zie Heaven7, die maken er zelfs graag hun hobby van.
    De zwarte wolf

5. Onderstaande 9 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (10 juni 2019),bart_007 (13 juni 2019),brombeerzuid ( 9 juni 2019),hvdk52 (10 juni 2019),jansenroy (10 juni 2019),Johnsonxxx (10 juni 2019),lustman (15 juni 2019),Patjax (10 juni 2019),Ties85 (12 juni 2019)

Last Online
    7 januari 2025 @ 22:10
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Laten we nou niet overdrijven... al zo lang ik me kan herinneren heb ik haar zien rondlopen: World, Paradise, Sharks, Samya, GT... en dit zijn alleen de clubs waar ik haar zelf tegen het lijf gelopen ben; zijn nou niet de clubs die bekende staan om hun lelijke vrouwen. Nu dan in Babylon, prima zo lang ze mij met rust laat (heb ik sinds een jaar of 4 voor elkaar), zie ik het probleem niet. Wat mij betreft doen mijn ogen meer pijn bij het zien van Kashida (en dat was ook niet zo lang geleden).

7. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke (10 juni 2019)

Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Ik mis haar op de AWL. Is dat een bewuste keuze van Bab?
    Een verrassing voor €70
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Last Online
    Vandaag @ 20:30
    Discussies
    173
    Thanks
    2.812

Standaard

Eddy is op vakantie, dus mogelijk heeft iemand anders haar toegelaten en weet hij nog niet alles. Ik heb zaterdag iemand gesproken die er was toen ze arriveerde. En die was zo attent om haar te helpen met haar bagage. Drie koffers en loodzwaar, wat erop wijst dat ze van plan is om lang te blijven, oh my God.

Mij laat ze wel met rust. Ik schijn het nogal uit te stralen. Verder viel me op dat alle dames haar negeren. Ze is dat allicht wel gewend. Op die leeftijd nog dit werk doen tussen een riedel mooie jonge meiden, dan krijg je op den duur ook wel een plaat voor je kop.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

Last Online
    20 september 2024 @ 19:14
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door azis Bekijk bericht
    Als ze 1,5 á 2 jaar geleden ook in Samya heeft gewerkt, dan ken ik haar ook. Erg irritante dame. Kwam gelijk bij me zitten en gooide haar benen over me heen, zodat ik niet meer weg kon. Het #Metoo-gehalte was hoog. Echt irritant werd ze, toen ik keer op keer weigerde met haar naar de kamer te gaan. Ze bleef me maar proberen te zoenen, maar ik hield haar op afstand. Wat moet ik met een oude kreupele knol van pakweg 60 in een club met alleen maar bloedmooie jonge veulens. Heb haar hoeven van me afgegooid en ben gegaan. Toen ik me omdraaide zag ik nog een boze blik van haar. Ik hoop dat ze me in Babylon met rust laat...
    die had natuurlijk al die spannende speeltjes van jou gezien in je rugzak, en toen was ze niet meer te houden
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

genoeggezwetsnueersteenkouweklets

11. Onderstaande 3 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

hvdk52 (10 juni 2019),JonnyFontane (10 juni 2019),schoolmeester (10 juni 2019)

Last Online
    Vandaag @ 21:19
    Discussies
    121
    Thanks
    15.742

Standaard

Ze hebben een paar speeltjes die ingebracht zijn nooit meer terug kunnen vinden...…

Groet, schoolmeester.

13. Onderstaande 3 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

hvdk52 (10 juni 2019),JonnyFontane (10 juni 2019),lekkersfan (10 juni 2019)

Last Online
    Gisteren @ 22:50
    Discussies
    118
    Thanks
    91

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Ik mis haar op de AWL. Is dat een bewuste keuze van Bab?
    Een verrassing voor €70
    Sjeufke,
    für diese AWL/GPL Fotos muß sich der Haus-Hobbyfotograf erst noch stärkere und gehärtete Linsen besorgen.

vanKees

15. Onderstaande 3 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

hvdk52 (10 juni 2019),JonnyFontane (10 juni 2019),swazontneuf (10 juni 2019)

Last Online
    8 januari 2025 @ 18:50
    Discussies
    38
    Thanks
    3.987

Standaard

Nu nog Kashida erbij en die oma die ik in Sixsens heb zien rondlopen(november 2018) ,kunnen de gmilf beren met hun een gangbang houden aldaar.
    Nu moet ik wel zeggen dat in h7 destijds Martina (54) rondliep, die maakte kamer naar kamer zonder ook maar iets van te jagen te doen!

Last Online
    Discussies
    118
    Thanks
    91

Standaard

[QUOTE=brombeerzuid;661553]Nu nog Kashida ...

Da hast Du nicht die aktuellsten Infos. Kashida mußte den Club verlassen und ist seit einigen Wochen in der
    Finca und macht da mit viel weniger Aufwand mehr Zimmer.
    Doch ich wollte schon im Babylon nicht wissen was Sie für einen Service anbietet.

vanKees

18. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid (10 juni 2019)

Last Online
    8 januari 2025 @ 18:50
    Discussies
    38
    Thanks
    3.987

Standaard

[QUOTE=vanKees;661556]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brombeerzuid Bekijk bericht
    Nu nog Kashida ...

Da hast Du nicht die aktuellsten Infos. Kashida mußte den Club verlassen und ist seit einigen Wochen in der
    Finca und macht da mit viel weniger Aufwand mehr Zimmer.
    Doch ich wollte schon im Babylon nicht wissen was Sie für einen Service anbietet.

vanKees
    Ich weiss dass Kashida nicht mehr im bab war, aber wuste nicht dass sie im Finca war!

Last Online
    Discussies
    28
    Thanks
    89

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brombeerzuid Bekijk bericht
    Nu nog Kashida erbij en die oma die ik in Sixsens heb zien rondlopen(november 2018) ,kunnen de gmilf beren met hun een gangbang houden aldaar.
    Nu moet ik wel zeggen dat in h7 destijds Martina (54) rondliep, die maakte kamer naar kamer zonder ook maar iets van te jagen te doen!
    In Freudenhaus Münster loopt ook een wat oudere dame rond, Marija. Op papier 42 jaar oud. Heb haar daar 1 keer zien lopen en moet zeggen dat ze kwa uiterlijk zeker niet tegenvalt voor een dame van 40+. Had zelfs plannen om met haar een kamertje te nemen, als ze niet zo vroeg naar huis was gegaan.

Op een groot scherm nabij de bar worden van alle dames foto's getoond, allemaal met herkenbaar gezicht. Ook de foto van deze Marija, maar die foto is wel van zeker 10 jaar geleden. Toen was het echt een mooie meid om te zien.

Een andere mooie MILF was Miriam in Freudenhaus Dortmund. Die was in 2013 al 36 jaar op papier en plotseling in 2014 weer 33 jaar..., maar ik schatte haar in 2013 al op 40+. Deze MILF destijds wel een paar keer gehad. Was een supergeil ding. Echt een nymfomaan, die er niet genoeg van kon krijgen.

Kwa oudere dames lopen er in Freudenhaus Dortmund alleen nog Babsy en Nina rond. Op papier 38 en 37 jaar oud, maar zal me niets verbazen dat die twee de 40 ook al zijn gepasseerd. Vooral Nina, want die heeft behoorlijk wat plastische chirurgie laten doen.

Alle 4 dames overigens allemaal Duits, dus Duisburgspesjalist? Een keer wat anders dan Anja in PHG, ook zo'n Duitse MILF van 40+
    Attached Images Attached Images

21. Onderstaande 6 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (10 juni 2019),brombeerzuid (10 juni 2019),Husky (11 juni 2019),hvdk52 (10 juni 2019),Schietgraagft (24 juni 2019),Sjeufke (10 juni 2019)

Last Online
    26 november 2024 @ 06:36
    Discussies
    6
    Thanks
    156

Standaard

Op een ouwe fiets moet je het leren

Last Online
    17 juni 2024 @ 11:30
    Discussies
    2
    Thanks
    1.223

Standaard

Ik heb via een ander forum zowaar een keer een kortingskaart gewonnen voor Babylon. Voor mij een tijdje geleden dat ik hier voor het laatst ben geweest. Die ga ik komende woensdag maar eens verzilveren, ik zie op de voorlopige aanwezigheidslijst staand dat er 45 dames aanwezig zullen zijn. Verslag volgt!

Last Online
    30 december 2023 @ 12:15
    Discussies
    10
    Thanks
    871

Standaard

@Viscamessi: Check dinsdagavond en/of woensdagochtend nog maar (minstens) een keer die AWL /GPL. Die is geheid dan naar beneden bijgesteld. Meer dan 40 dames op een doordeweekse dag in Babylon, ik moet dat nog nog zien. Op vrijdag en zaterdag zijn er de meesten. En uit eigen waarneming kan ik je zeggen, er waren er afgelopen zaterdag tussen de 35 en de 40.
    Salutations,

Swazontneuf

25. Onderstaande leden hebben swazontneuf bedankt voor deze bijdrage:

Viscamessi (10 juni 2019)

Last Online
    Discussies
    2
    Thanks
    1.223

Standaard

Dank 69 voor je bijdrage. Zal ik zeker doen. >40 dames op een doordeweekse woensdag, komt op mij ook al veel over. Enfin, ik ga het zeker checken vóór die tijd, maar er zullen er vast wel een paar van mijn smaak rondlopen. Wordt vervolgd!

Last Online
    Gisteren @ 23:55
    Discussies
    2
    Thanks
    1.908

Standaard

Bij de AWL staat bovenaan niet voor niets:Grobe Prognosen Liste
    Men kan dus niet zeggen dat er bewust meer dvp's op staan dan dat er in werkelijkheid aanwezig zijn.
    Eenieder weet hoe dat met toezeggingen gaat.Let wel,er is geen "dienstverband" met de dvp's!

28. Onderstaande 2 leden hebben hvdk52 bedankt voor deze bijdrage:

Husky (11 juni 2019),Viscamessi (11 juni 2019)

Last Online
    Discussies
    28
    Thanks
    89

Standaard

Zeventiende clubbezoek in 2019, Babylon zaterdag 1 juni

Aan 't weer lag 't niet. Het leek een mooie dag te worden op de verjaardag van “Robert”. Helaas een paar vervelende incidenten, maar heb geen zin om daarover uit te wijden.

Laten we het positieve maar benoemen. Ijs. De oude wijze Duitse corpulente Stammgast had ijs meegebracht voor de dames. Ik keek er verheerlijkt naar en was blij dat ie mij ook uitnodigde om er wat van te nemen. Smaakte heerlijk en heb 'm er hartelijk voor bedankt. Goeie gast en de dames mogen 'm graag, heb ik het idee. En niet alleen voor de pari en de bani.

De bardames waren in een goede bui. Lori en die dame met die flinke tetters. Leuke meiden.

Het is weer BBQ tijd en er was vlees in overvloed. De dame bij de BBQ was ook uiterst vriendelijk.

Robert. Ik had 'm nog nooit ontmoet. Misschien dat we elkaar weleens gezien hebben in Babylon of een andere club, maar kan het me niet direct herinneren. Aardige, vriendelijke vent. Niets mis mee. Op z'n verjaardag geproost met een glas Champagne. De taart heb ik overgeslagen, ondanks dat ie me het persoonlijk aanbood. Hij zag er verleidelijk uit, maar ik had ook al een portie ijs achter de kiezen en moet een beetje op de calorietjes letten

De wellness was dik voor elkaar. Sauna goed op temperatuur. Jacuzzi warm, maar niet te warm zoals in Living Room. De stoomcabine was heerlijk om daar een paar keer in te zitten en het buitenzwembad had precies de juiste temperatuur. Daar werd veel gebruik van gemaakt die dag. Ook door de dames, want ik zag Roberta er in springen en Gina, het waterratje, een paar baantjes trekken. Ongetwijfeld dat er meer dames waren, die even verkoeling zochten in het water.

Ik heb twee leuke kamers gehad. Kellie en Roberta. Daarnaast nog wat lopen ouwehoeren en praten met Georgiana, Mary, Daniela, Dora en Micky. Met de laatste 3 heb ik nog nooit gekamerd, maar wie weet dat dat in de toekomst nog eens gebeurd. Daniela en Dora zijn echt mooie meiden en zien er geil uit. Over Micky goede verhalen gehoord. Schijnt een beest te zijn

Kellie
    Kellie was de eerste dame van de dag. Ik had me vooraf al voorgenomen om een kamertje met haar te gaan doen. Ze is een erg mooie dame met een bijna perfect figuurtje, alleen mag ze van mij wel iets minder make up op doen. Das persoonlijk natuurlijk en dat vind ik al gauw bij dames.

Ik kwam Kellie in het begin van de middag al buiten bij het zwembad tegen. Ze lag toen even ontspannen te zonnen, maar ze was wel in voor een gesprekje. Met haar leuk even gebabbeld, zonder dat het over een kamer ging. Toen ze uit gezond was, kwam ze er ook niet mee. Ik vroeg of ze later wat tijd voor me had, want wilde haar wel proberen, maar vond het nu nog wat te vroeg. Uiteraard wilde ze dat wel natuurlijk

Een paar uurtjes later zag ik haar weer in de bar en ben gelijk naar haar toegelopen. Nu hadden we alleen nog even een klein kort gesprekje, omdat we beide wisten dat het een kamer zou worden.

De kamer met Kellie viel me zeker niet tegen. Ik ben altijd huiverig voor dit soort mooie dames. Vaak geen goede service, maar Kellie bewijst dat het ook anders kan. Ik heb vaak verhalen gelezen dat ze nogal een poetser is. Dat klopt wel een beetje, maar mijn pik werd wel goed gereinigd met wat doekjes. Ze deed wel heel behoedzaam, dus echt vervelend was het niet. Ook had ik gelezen dat ze veel doekjes gebruikt tijdens het pijpen, maar dat viel reuze mee. De smaak van het latex viel dus blijkbaar wel mee Ze heeft tijdens de sessie slechts 1 keer in een doekje gespuugd, terwijl de pijpbeurt minstens 20 á 25 minuten heeft geduurd.

Kellie is een leuke relaxte dame op de kamer. Voor mij niet top, maar wel goed. Misschien als je haar beter leert kennen dat ze wel top kan zijn. Wat ik ook erg leuk aan haar vind, is dat ze niet rookt. Niet rokende dames hebben altijd een streepje voor bij mij. Ooit wil ik die Aranca nog eens proberen. Ze liep er vandaag ook.

Naam: Kellie
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels
    Leeftijd: 25
    Haarkleur: Blond
    Lengte dame: 1,60 mtr
    Postuur/Cupmaat: Normaal, 51 kg, maat 36/ A-cup

Roberta
    Met Roberta aan het eind van de avond nog een leuke sessie gehad. Ik had mijn speeltjes niet bij me, wat tot wat teleurstelling leidde bij haar, maar ook zonder de speeltjes hebben we ons uitermate vermaakt en van elkaar genoten. Roberta is altijd een zekerheidje voor mij. Ze is altijd in de mood en heeft me nog nooit teleurgesteld. Zoenen kan ze als de beste en voor de rest heb ik ook geen klagen bij haar. Ze is altijd wel in om iets nieuws te proberen

Ik heb haar nog een massage gegeven. Deze had ze dubbel en dwars verdiend vandaag. Een kwartier lang heb ik haar een stevige massage gegeven. Daarna ben ik naast haar gaan liggen en heb haar rug nog wat na gemasseerd. Ze werd hier zo ontspannen van dat ze op een gegeven moment in slaap viel. Het meisje was helemaal kapot na een zware dag. Ik heb haar maar een tijdje laten slapen, ongeacht wat iedereen daar van vindt En bij de lockers haar nog €20,-- fooi gegeven, omdat ze zo lekker naast me heeft liggen slapen Geen geintje, hoor.

Naam: Roberta
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
    Leeftijd: 21
    Haarkleur: Zwart
    Lengte dame: 1,62 mtr
    Postuur/Cupmaat: slank, 50 kg, maat 36/ B-cup

Na de kamer met Roberta ben ik gelijk naar huis gegaan. Het was al na twaalven en had het wel gezien. Ik was moe van de 3 dagen (Dolce Vita, Living Room en Babylon) en wilde naar huis.

Résumé 2019:
    17 saunaclubbezoeken
    20 verschillende dames
    vs 12 – 6
    vs 8 – 12

30. Onderstaande 21 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (11 juni 2019),biged (12 juni 2019),ButtinSky (13 juni 2019),cheasehead (12 juni 2019),claudius (11 juni 2019),duivenmelker (12 juni 2019),e-is-mc-2 (12 juni 2019),Husky (11 juni 2019),Johnsonxxx (11 juni 2019),Jooploop (11 juni 2019),Klatergoud (12 juni 2019),le_belge (11 juni 2019),mechelen (11 juni 2019),Mr Bluenose (14 juni 2019),pret (17 juni 2019),Schietgraagft (24 juni 2019),Sjeufke (11 juni 2019),swazontneuf (11 juni 2019),VAZKOR (11 juni 2019),Viscamessi (11 juni 2019),Wijze grijze (11 juni 2019)

Last Online
    Discussies
    2
    Thanks
    1.223

Standaard

Gisteren een bezoek gebracht aan Babylon.

Onderweg daar naartoe regende het hard en aangezien de Duitse autobahn geen zoab heeft, was het rustig aan rijden. Enfin, het mocht de pret niet drukken, rond 12.15 uur draaide ik de parkeerplaats op en het stopte rond die tijd ook met regenen.
    Ik had een kortingskaart gekregen via een ander forum, welke zonder problemen in ontvangst werd genomen, waarna mij het ontvangstpakket (handdoeken en sleutel) werd uitgereikt.

Na het douchen en omkleden eerst maar eens een rondje gelopen, wat te eten gepakt en mij aan de hoge tafel naast de bar gepositioneerd om de boel te observeren tijdens het eten (Het eten was overigens prima. Gevarieerd, goed verzorgd en gedurende mijn verblijf diverse malen aangevuld).

Op de ‘prognoselijst’ stond vermeld dat er rond de 45 dames zouden zijn. Of het er ook echt zoveel waren durf ik niet te zeggen, maar meer dan 30 waren er zeker wel. En als er dan maar rond de 20 beren rondlopen, dan ontstaat er al snel een verveeld sfeertje. Een aantal dames ligt / zit / loopt verveeld rond en een aantal dames is actief aan het jagen, bijna hopeloos op zoek naar een ijsbeer die een kamer wil maken. Tot de laatste categorie behoren (uiteraard) o.a. Michelle, Tanja, Georgina en Antonia. Ze kunnen nog net opbrengen om als eerste aan je te vragen hoe het met je gaat, om vervolgens in de tweede zin al te vragen of je met ze naar de kamer gaat. Dat ging ‘m dus niet worden bij mij, waarna ze direct doorgingen naar een andere ijsbeer…

Gelukkig zijn er ook nog wel dames waar je een normaal gesprek mee kunt voeren. Deze dames gaven aan dat het de laatste tijd erg (te) rustig is in Babylon. Zelfs op de vrijdagen en zaterdagen is het er rustig, zo vertelden ze mij, behalve als er een (verjaardags)feestje te vieren is. Dan zijn er wel veel beren, maar wordt er niet veel gekamerd. Het lijkt er een beetje op dat de klad erin zit momenteel bij Babylon en dat is naar mijn persoonlijke mening erg zonde. Het heeft namelijk wel de potentie om een topclub te zijn.

Enfin, één van de dames waarmee ik in gesprek raakte was Sascha. Ze is Roemeens, 29 lentes jong (ze ziet er veel jonger uit), slank, donker lang hang, prachtige bruine ogen en een heerlijk lichaam. Ze praat goed Engels en Duits. Ze vertelde me dat ze – met tussenpozen – al 5 jaar in het vak zit, nu in Babylon, daarvoor in andere clubs. Ik was haar nog nooit tegengekomen in Babylon.
    We hadden een heel relaxed gesprek over van alles en nog wat, zonder dat ze ook maar de kamervraag stelde. Dit duurde al met al bijna een uur waarna ik zelf met het voorstel kwam om ons samenzijn op de kamer voort te zetten.

Over de kamergang kan ik kort zijn: wat een topper en aanrader! Je kunt merken dat ze al een aantal jaartjes meedraait en weet waar ze mee bezig is. Heerlijk zoenen, gaat echt deepthroat, teasen en zichzelf ook heerlijk (laten) verwennen op allerlei manieren is ook geen straf voor haar. Ze is voor veel in en wekte in ieder geval de indruk dat ze er zelf ook van genoot. Voordat ik het wist waren we bijna 2 uur verder… Maar dat was ze meer dan waard.

Moe maar voldaan besloot ik daarna dat het zo mooi was geweest. Bij het omkleden kwam ik nog in gesprek met een buitengewoon sympathieke collega ijsbeer die ook actief is op dit forum. Hij had mij al aangekondigd dat hij er ook zou zijn, alleen hadden we elkaar niet eerder getroffen. Even ervaringen en meningen uitgewisseld en wellicht tot een volgende keer.

Al met al: de sessie met Sascha was echt top! Persoonlijk vind ik de 70Euro entree te hoog in vergelijk met andere clubs. Het lijkt er helaas op dat de klad er enigszins inzit bij Babylon. Veel dames, weinig heren op deze doordeweekse dag, weinig sfeer in de club.
    Tel daar bij op dat geografisch gezien Venus en Gallardo (beide in Hamminkeln) veel dichter bij mij in de buurt liggen en waar ook superdames met superservice werkzaam zijn, hetgeen ertoe leidt dat ik zeker nog weleens terug ga komen naar Babylon, al was het maar voor Sascha, maar dat ik mijn ‘geluk’ voorlopig vaker zal zoeken in Venus en Gallardo.

32. Onderstaande 24 leden hebben Viscamessi bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (13 juni 2019),Befke (13 juni 2019),bierbeer (20 juni 2019),biged (13 juni 2019),ButtinSky (13 juni 2019),cheasehead (20 juni 2019),Eddy_V (13 juni 2019),Elmo3108 (13 juni 2019),Husky (13 juni 2019),hvdk52 (13 juni 2019),Johnsonxxx (13 juni 2019),Klatergoud (13 juni 2019),Kwant (13 juni 2019),Laatbloeier (21 juni 2019),le_belge (13 juni 2019),Mr Bluenose (14 juni 2019),pret (13 juni 2019),RobOpzoek (16 juni 2019),Schietgraagft (24 juni 2019),Sjeufke (14 juni 2019),swazontneuf (13 juni 2019),VAZKOR (15 juni 2019),Wijze grijze (13 juni 2019),yylover (13 juni 2019)

Last Online
    Vandaag @ 21:44
    Discussies
    15
    Thanks
    11.706

Standaard

Op 9 juni kreeg ik het heuglijke bericht dat Klara weer terug zou zijn in Babylon.
    Alle reden dus om deze club weer met een bezoek te vereren.
    Bij aankomst op de parkeerplaats was deze maar matig bezet. Ook in de club zelf bleken er op deze woensdag maar weinig ijsberen te zijn.
    Het lijkt erop dat de verhoging van de entreeprijs toch niet zonder gevolgen is.
    Ik mocht gratis naar binnen omdat ik weer een veelvoud van tien bereikte. Omgerekend betaal ik dus nu per bezoek € 63.
    In vergelijking met andere clubs zoals SS en PSR is dit eigenlijk teveel. Het feit dat ik toch naar Babylon ga komt vanwege de line-up en dan met name de aanwezigheid van Klara.
    Er wordt relatief weinig over haar geschreven. Misschien komt dit ook omdat ze al diverse malen voor langere tijd in Roemenië heeft verbleven.
    Ik weet dat smaken verschillen maar ik denk dat een samenzijn met haar voor de meeste ijsberen positief zal verlopen.
    Klara heeft een knap gezicht en een mooi postuur met zachte borsten en goedgevormde billen. Haar lichaam is vrij van (storende) plakplaatjes. Haar haarkleur varieert. Bij mijn vorig bezoek had ze grijs-witte haren terwijl ze nu een veelkleurige haardos had.
    Klara loopt al wat langer mee in het metier. Men kan zich prettig met haar onderhouden in het Engels. Helaas rookt ze maar dit is niet te merken aan haar mondgeur.
    Klara is meestal te vinden in de loungeruimte in de eerste rij stoelen. Vanuit haar positie kan ze zien wie er de club binnenkomt. Haar vriendin is de vriendelijke, brildragende, Rebecca die meestal naast haar zit.
    Omdat het al bijna twee maanden geleden was dat ik Klara voor het laatste had ontmoet heb ik drie uur met haar doorgebracht. Alles wat je normaal met een vriendin doet heb ik nu met Klara gedaan. Helaas was het vanwege de wind te koud om samen te dollen in het zwembad hoewel het water wel een aangename temperatuur had.
    Op het overdekte terras was het wel uit te houden en samen met de kino en kamer 11 hebben we hier dan ook elkaars erotische zones optimaal verkend en gestimuleerd.
    Tussen de bedrijven door heeft Klara nog even haar nicotineverslaving moeten bevredigen en ik mijn maag moeten vullen. Ik wist dat een collega-ijsbeer ook aanwezig zou zijn maar trof hem pas in de lockers bij het aankleden. Hij had ook langere tijd met dezelfde dame doorgebracht waardoor we ons misgelopen zijn. In de kleedruimte hebben we de ruim de tijd genomen om elkaar bij te praten over onze ervaringen met dames en clubs.
    Klara moet vanwege privéredenen op 3 juli weer naar Roemenië. Ze komt op 12 juli in de avond weer terug.
    Tijdens mijn bezoek heb ik de volgende dames gezien die ik ken: Antonia, Angela, Angie, Denisa, Stefanie, Tanja. Michelle, Rebekka, Roberta, Bella, Ella, Elli, Rose, Vanessa, Aylin. Karla, Daniella, Sonja, Sascha, Emma, Erika, Tamara, Michaela en Mickey.

34. Onderstaande 11 leden hebben Agronymus1 bedankt voor deze bijdrage:

biged (14 juni 2019),cheasehead (20 juni 2019),housefreak5 (15 juni 2019),le_belge (14 juni 2019),Mr Bluenose (14 juni 2019),RobOpzoek (16 juni 2019),Schietgraagft (24 juni 2019),Sjeufke (14 juni 2019),swazontneuf (14 juni 2019),VAZKOR (15 juni 2019),Viscamessi (14 juni 2019)

Last Online
    Vandaag @ 14:16
    Discussies
    168
    Thanks
    6.030

Standaard

Opluchting voor velen : Sylvana/Donatella is weer in Sharks gemeld; haar verblijf in Bab was dus van korte duur.

36. Onderstaande 11 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (14 juni 2019),fingerprint68 (14 juni 2019),hasta la pasta (14 juni 2019),Kwant (14 juni 2019),noglangnietuitgewandeld (14 juni 2019),Sjeufke (14 juni 2019),stimpy3 (14 juni 2019),swazontneuf (14 juni 2019),VAZKOR (15 juni 2019),Viscamessi (14 juni 2019),Wijze grijze (14 juni 2019)

Last Online
    Discussies
    118
    Thanks
    91

Standaard

Ich kann bestätigen, dass Sie heute ( Freitag) nicht anwesend war.
    Ufffff

VanKees

38. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

noglangnietuitgewandeld (15 juni 2019)

Last Online
    Discussies
    28
    Thanks
    89

Standaard

Achttiende clubbezoek in 2019, Babylon zondag 16 juni

Babylon een keer op een zondag Ik had vernomen dat de dag er voor een verjaardag zou zijn en dat er veel gasten zouden komen. Ik dit keer geen zin in een verjaardag en veel drukte, dus besloten om een dag later te gaan. Roberta zou ook aanwezig zijn, maar door omstandigheden kon ze niet :( Kwa dames is het op een zondag uiteraard een stuk rustiger dan op een zaterdag, maar er waren toch een 20-tal dames aanwezig. In een aantal dames had ik wel interesse, zoals Daniëlla, Dora, Bella, Cristina, Georgiana en Mary. Die laatste 2 had ik een paar weken beloofd om eerdags een trio mee te gaan doen, dus vandaag die belofte uiteraard ingelost.

Daniëlla
    Maar de eerste dame van de dag werd Daniëlla. Haar al eens een paar keer gesproken in Babylon, maar van een kamer is het nog nooit gekomen, terwijl het een erg leuke meid is. Gelukkig heeft ze nooit moeilijk gedaan als ik haar weigerde en ze bleef altijd vriendelijk.

Maar vandaag ging daar verandering in komen. Tijdens mijn ontbijtje kwam ik met haar aan de praat. We hadden een leuk gesprekje en daar bleef het niet bij. Een beetje voelen en friemelen. Ze heeft erg lekkere malse borsten. Niet te groot, niet te klein. En ze heeft van nature mooie dikke lippen. (Tong)zoenen kon natuurlijk niet uitblijven en alvast een goede test voor wat ik kan verwachten op de kamer. Voor die test slaagde ze met vlag en wimpel. Ze zoent lekker. Lekker met het tongetje erbij. Niet van dat flauwe gedoe.

Op de kamer stelde ze me ook zeker niet teleur. Het tongzoenen bleef van hetzelfde niveau. Haar eerst even verwend en daarna was ik ik aan de beurt. Aan neuken zijn we niet toegekomen. Dat komt voor een volgende keer, want die gaat er zeker een keer komen. Haar service is gewoon heel erg degelijk en ze is verder een erg prettig meid in de omgang. Zeker een aanrader!

Naam: Daniëlla
    Nationaliteit/Taal: Macedonische (en half Bulgaarse) / Engels
    Leeftijd: 24
    Haarkleur: Donkerblond
    Lengte dame: 1,60 mtr
    Postuur/Cupmaat: slank, 53 kg, maat 36/ B-cup

Na de kamer met Daniëlla eerst, zoals altijd, een saunaatje, gevolgd door een paar minuten in de stoomcabine, even douchen en een duik in het zwembad, en tot slot even uitbubbelen in de jacuzzi. Daarna een Leffe Blond gescoord aan de bar en op een bedje nabij het zwembad van de zon geieten. Wat is het leven toch mooi

Bij het zwembad nog een tijdje gesproken met Mickey. Aparte dame, waar wel vriendelijk. Toen de zon wat minder werd, ben ik even naar binnen gegaan. Daar kwam ik Lana tegen. Met haar ook even gesproken. Uiteraard vroeg ze de kamervraag, maar ik gaf haar aan dat ik eigenlijk andere plannen had en misschien een volgende keer weer.

Trio met Georgiana en Mary
    De tweede sessie van de dag was met Georgiana en Mary. Georgiana kwam even bij, toen ik een kippensoep aan het eten was. Een beetje plagerig begon ze een gesprekje met me, waarbij ze overal een beetje aan het friemelen was. Ze vroeg of ik nu zin had met haar zusje om naar de kamer te gaan. Ik had eigenlijk plannen om met hen de laatste sessie van de dag te doen, maar ze zei dat ze misschien eerder weg zouden gaan. En nu was haar zusje Mary ook beschikbaar, dus dan maar gelijk

Het was weer een leuk kamertje met deze 2 zusjes. Beide (tong)zoenen lekker, maar ik vind Mary net iets beter. Het pijpen doen de dames beide goed. Niet veel verschil onderling. En beide wisten mijn tepels goed onderhanden te nemen, vooral Georgiana. Op het moment van schrijven vol ik het nog steeds

Ook tijdens deze sessie niet geneukt, maar dat was geen gemis. De blowjobs van beide dames waren heerlijk

Naam: Georgiana
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
    Leeftijd: 27
    Lengte dame: 1,62 mtr
    Postuur/Cupmaat: slank, 51Kg, maat 36/ B-cup

Naam: Mary
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Een heel klein beetje Duits
    Leeftijd: 18
    Lengte dame: 1,71 mtr
    Postuur/Cupmaat: slank, 49Kg, maat 36/ B-cup

Weer even bijkomen in de sauna, de stoomcabine, het zwembad en de jacuzzi. Zien dat weer op krachten kwam. Wilde nog een laatste kamer doen, maar twijfelde tussen Bella en Dora. Kwa uiterlijk totaal verschillend. Dora ziet er meer uit als een zigeunermeisje en heeft veel tattoos, zelfs in haar nek. Niet echt mijn ding, maar toch straalt ze iets uit. Bella is een erg aardige dame, die altijd lacht en me steeds vriendelijk begroet.Uiteindelijk toch voor Dora gegaan.

Dora
    Met Dora de laatste sessie van de dag gehad. In de bar was Daniëlla een paaldansshowtje aan het opvoeren. Dora zat op een barkruk haar aan te moedigen en ik dacht, dit is m'n kans. Ik kwam naast Dora staan en ze had het waarschijnlijk direct door wat ik wilde. Ze begon me gelijk te zoen en wilde dat ik haar ging likken op de grote tafel. Dit uiteraard niet afgeslagen. Ja en dan is de kamergang een zekerheidje voor haar

Dus niet veel later belandden we op de kamer. Voor de 3e keer vandaag kamer 1 De mooiste kamer en vaak de kamer die altijd bezet is, maar omdat het nu een rustige zondag was, had ik steeds geluk dat ie vrij was.

De kamer met Dora was op zich niet slecht, maar ik miste wel het een en ander. Ze is wat meer afstandelijk en het voelt wat professioneler in vergelijking met de meeste dames in Babylon. Voor een keertje was het leuk met haar, maar een herhaling zie ik niet snel gebeuren. Ze is zeker aan te raden voor en optiekfick, waarbij de service dan bovengemiddeld is voor een optiekfick. Voor GFE ben je denk ik niet aan het goede adres bij haar. Wat ze overigens wel erg goed deed, was mijn tepels bewerken. Dit deed ze zo goed, dat ik op een gegeven moment moest aangeven om het iets rustiger aan te doen en dat gebeurt me niet snel bij de dames

Naam: Dora
    Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
    Leeftijd: 24
    Haarkleur: Blond uit een potje
    Lengte dame: 1,70 mtr
    Postuur/Cupmaat: slank, 54 kg, maat 36/ B-cup

Na de kamer met Dora de sauna en de jacuzzi weer even opgezocht. In de jacuzzi kwam ik nog aan de praat met noglangnietuitgewandeld. Een leuk gesprek gehad en wat ervaringen uitgewisseld. We hebben overigens bijna gelijktijdig de club verlaten, zo rond half 10 á 10 uur.

Het was leuk om Babylon eens op een zondag te bezoeken. Het is dan een stuk rustiger dan op een zaterdag. Nadeel is dat er dan ook minder dames zijn en voor mij een nadeel dat de club zo'n 2 uur rijden is en ik er 's maandags weer vroeg uit moet, dus dan ook de club vroegtijdig moet verlaten. Houd je van sfeer en drukte, dan is zaterdag een betere dag. Houd je van rust dan is zondag een betere dag.

Het was weer een productieve dag in Babylon. 3 sessie met 4 dames, allemaal in kamer 1 en geen enkele geen geneukt

Résumé 2019:
    18 saunaclubbezoeken
    23 verschillende dames
    vs 13 – 8
    vs 8 – 15

40. Onderstaande 23 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (18 juni 2019),biged (18 juni 2019),Bluebear (22 juni 2019),brombeerzuid (17 juni 2019),cheasehead (20 juni 2019),Elmo3108 (18 juni 2019),GrandCru (18 juni 2019),Husky (17 juni 2019),JonnyFontane (17 juni 2019),Kwakje (18 juni 2019),Kwant (17 juni 2019),Laatbloeier (21 juni 2019),mentholbear (17 juni 2019),Mr Bluenose (23 juni 2019),pret (17 juni 2019),RobOpzoek (18 juni 2019),Schietgraagft (24 juni 2019),Siberische tijger (18 juni 2019),Sjeufke (17 juni 2019),swazontneuf (18 juni 2019),Vendezz (18 juni 2019),Viscamessi (19 juni 2019),xLicker (28 juli 2019)

Pagina 64 van 178 EersteEerste ... 145460616263646566676874114164 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten