Ik ben nederiger dan dat, zoals de Satanic Surfer.
Zal zo rondom de 150 zijn, vlakbij m´n IQ, dat treft toepasselijk.
1-2
3-4
5-6
6-7
8-10
11-15
16-20
21-100
Meer dan 100!!!
Ik ben nederiger dan dat, zoals de Satanic Surfer.
Zal zo rondom de 150 zijn, vlakbij m´n IQ, dat treft toepasselijk.
In 3,5 jaar tijd kom ik op 25 verschillende saunaclubs en 109 verschillende dames
1 Babylon
2 Sixsens
3 Heaven Seven
4 Happy Garden
5 Samya
6 Freudenhaus Münster
7 Living Room
8 Great Palace
9 Planet Eden / Life
10 Mondial
11 Dolce Vita
12 Freudenhaus Dortmund
13 Yin Yang
14 Sharks
15 Golden Time
16 XS Bochum
17 Tutti Frutti
18 Acapulco Gold
19 Acapulco Velbert
20 Van Goch
21 Diamond
22 By Night
23 Villa Marisol / Gallardo
24 Villa Vertigo / Villa Vanilla
25 Parksauna Residenz
Relatief weinig dus in 3,5 jaar tijd, want het hadden er ook meer dan 100 kunnen zijn, maar komt omdat ik vaak naar dezelfde clubs ga. Bijna de helft van al mijn saunaclubbezoeken zijn in Babylon en Sixsens. Als het ergens goed is, waarom dan switchen. Geldt ook voor de dames
Vanuit dat oogpunt zou ik nooit naar meer dan 10 clubs zijn gegaan. Waarom naar het zonnige Italië vliegen als het mooi is op Texel? Ik ken mensen die al 30 jaar op vakantie zijn op dezelfde camping; anderen willen de wereld ontdekken. Het bezoeken van nieuwe clubs vereist soms een zekere bereidheid om offers te brengen, namelijk om af te zien van wat er al beproefd is en om op weg te gaan naar nieuwe oevers.
Aan de rand van de afgrond (als variatie op oevers) groeien de mooiste bloemen...
ik heb het overigens ook wel zo’n beetje gezien (genoeg natte voeten gehaald aan die oevers) en blijf tegenwoordig hangen tussen een stuk of 5 van de ca 20 mij bekende clubs, maar zeg nooit nooit!
En Garde