Ik was ongeveer 18 jaar toen ik mijn eerste ervaring met een DVP had. Na een partijtje poker, waarbij ik zowat al mijn geld verloor, nodigde de grote winnaar van de avond ons uit om op zijn kosten nog een stapje in de wereld te zetten. Ik had zowat een fles whisky op en was stomdronken. Toch ging ik gretig op zijn uitnodiging in.
We reden tot op de Leuvensesteenweg in Herent bij Leuven en gingen er een bar binnen. Onze sponsor kende blijkbaar de bazin erg goed en leek er wel thuis te zijn. Was wel een mooie dame en ik verheugde me al op wat nog ging komen. We waren er met zijn drieën en ze zei ons dat er nog 2 dames aanwezig waren.
Wat een ontgoocheling toen ik deze zag verschijnen. Eén was haast zeker een omgebouwde man maar zette zich gelukkig bij een van mijn vrienden. De andere was ongeveer 50, maar zag er al bij al nog redelijk uit. Deze kwam dan bij mij zitten.
De nodige schuimwijn werd bovengehaald en na een uurtje gewriemel op de bank, zei onze sponsor dat we op zijn kosten op de kamer mochten. Nou was die dame helemaal niet mijn ding maar ze had me ondertussen toch al behoorlijk opgewonden. Ze beweerde 46 te zijn, maar ik schatte haar toch wel een paar jaartjes ouder.
Ik was behoorlijk zenuwachtig want toen wist ik nog niet echt wat ik van een DVP kon verwachten. Boven gekomen begon ze me innig te tongzoenen en ging dan langzaam naar beneden. De drank had me echter compleet kapot gemaakt en ze kreeg er erg weinig leven in.
Ze nodigde me uit om haar poesje te likken. Nou dit had ik toen nog nooit eerder gedaan. Eerste keer met een DVP, eerste keer beffen, daar gingen we dan. Man, smaakte dit slecht zeg, ik dacht bij mezelf, dit doe ik nooit meer. Na een tiental minuutjes kwam ze schokkend klaar. Van acteertalent had ik toen uiteraard ook nog nooit gehoord. Aan neuken ben ik toen niet meer toegekomen, ik was er niet meer toe in staat.
Mijn eerste DVP was dus ook meteen de oudste waar ik ooit mee op de kamer ben geweest. Was niet meteen mijn beste ervaring ooit maar dit lag dan veelal bij mezelf.