Pagina 91 van 227 EersteEerste ... 4181878889909192939495101141191 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.251 t/m 2.275 van 5671
    Last Online
    Vandaag @ 17:47
    Discussies
    48
    Thanks
    5.026

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Wat doet haar naam er dan toe?
    Maar ze behoort inderdaad wel tot de mooiere dames van de club.
    Verdorie, ik ben zo slecht in namen !
    Doutzen?

Last Online
    Gisteren @ 19:24
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Doutzen?
    Nee, het klonk meer als Bani, maar dat kan ik best verkeerd verstaan hebben
    En Garde

Last Online
    18 december 2022 @ 13:24
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

denk dat je Ramona zal bedoelen,een blonde Roemeense waarvan er reeds twee nichtjes Sixsens bezoeken

Last Online
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

en merk nu dat er al een draadje van deze nieuwkomster bestaat

Last Online
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    denk dat je Ramona zal bedoelen,een blonde Roemeense waarvan er reeds twee nichtjes Sixsens bezoeken
    Fout gegokt.
    Ramona is een klein opdondertje, type jongste en daardoor meest verwende kind van het gezin met hoge verwachtingen over het grote geld in deze job, maar zonder daar al te veel voor te willen doen.

Je weet toch wat ze over het werkwoord “denken” zeggen?
    dat moet je over laten aan een paard, die heeft een groter hoofd

Ben nog aan het bijkomen van de afgelopen dagen.
    Gelukkig zit er in mijn vierdaagse een rustdag in gebakken op de zondag!
    Zowel de koele hete kamers met Vicky en Bella als de sportieve activiteiten met de waterratjes hebben een flinke aanslag gepleegd op mijn conditie. Daarbij nog mijn levensreddende duikactie bij het oprapen van wat achtergebleven materiaal om verder leed te voorkomen, waardoor mijn reputatie van waterrat ook weer bevestigd werd.

Aanvullend op mijn live verslagen is nog te melden dat ik overwoog om een nieuw topic-item te starten: “live vanuit de jacuzzi in Sixsens” maar daar mag geen phone gebruikt worden, dus dan maar in Algemeen.
    Aanleiding: vanuit de jacuzzi zag ik een fraaie roodharige dame gehurkt bij de douches zitten.
    Met een schuin oog naar HL1 vraag ik hem “Zie ik dat nou goed”?
    Antwoord: “Jazeker, die rooie zit daar gewoon te zeiken” !
    Je maakt wat mee op zo’n dag

Klaarblijkelijk had Lesyeux al een voorgevoel met zijn aanmelding voor het IJBF feestje op 20 juli en zijn nieuw te open topic “live p-sex”
    Ik dacht eerst nog dat die P voor de Parkeerplaats stond, maar weet nou wel beter
    En Garde

6. Onderstaande 8 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

faddist (19 juni 2019),freshmaker (16 juni 2019),hvdk52 (17 juni 2019),jansenroy (16 juni 2019),JonnyFontane (16 juni 2019),Mr Bluenose (16 juni 2019),Schietgraagft (18 juni 2019),sofaking (16 juni 2019)

Last Online
    2 november 2024 @ 16:50
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Antonios Bekijk bericht
    STOP DE PERSEN.

Er liep vandaag het mooiste mokkel ooit rond in deze club. Althans, voor degene die smaak hebben:
    - gestreepte lingerie aan
    - zeer slank, a of b cup, blond haar, 1m65 zo
    - uitzonderlijk knap gezicht met weinig make up
    - Roemeens
    - werkt er sinds gister
    Helaas werd ze gelijk weggekaapt door hongerige wolven. Als iemand haar naam weet en een recensie wil plaatsen wordt dat zeer gewaardeerd.
    Daar zit al meteen een contradictie in deze uitleg.
    Of, hoe smaken verschillen
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

Last Online
    7 januari 2025 @ 20:15
    Discussies
    4
    Thanks
    61

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Dat moet wel, zo te lezen! Tx. Zo te lezen best ok.

Last Online
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Antonios Bekijk bericht
    Dat moet wel, zo te lezen! Tx. Zo te lezen best ok.
    Lijkt dan in ieder geval niet op jouw beschrijving qua kleding en lang geboekt was zij ook niet op vrijdag en zaterdag (daarbij is Ramona al langer dan 2 dagen in Sixsens)
    En Garde

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:09
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

SixSens' Eerste Pool Party van 2019
    1 JUNI 2019

FAZIT
    1) Nadelen / Werkpunten
    - Systeem rond wachttijden registreren en aanduiding wie aan beurt is, blijkt onduidelijk

2) neutraal
    - Zeer grote drukte, de ruime parking bleek al erg vroeg te krap
    - Men's room nu Dark Room met mogelijkheid om met dame terug te trekken

3) Positief
    - Ideaal zwembad- en terrasweer
    - Line-up fantastisch die dag
    - Wellness fantastisch - zwembad verwarmd en nog heter met babes erin
    - BBQ erg goed
    - Sfeer formeel maar zomers vakantiegevoel overheerst lijn perceptie
    - Muziek meer afwisselend dan vroeger, blijft wel de zelfde SS stijl met Latin en Oosterse vibes
    - 3 opeenvolgende superkamergangen
    - Verbeterde douches
    - Geheelplaatje was vooral zeer positief
    - Wachttijden met de juiste meid kunnen als voordelig worden ervaren als ze goed weet te animeren en niet wegloopt tot het tijd is.
    - Én de shotjes die terug zijn, natuurlijk.

Kamergangen en overall service

De service op deze eerste dag van de meteorologische zomer was ongekend hoog, bleef dat en vestigt een ongeëvenaard record op dat gebied, ook vanwege de uitzonderingsscore voor de laatste dame:

1) SOFIA - De knetterlekkere meid

2) IRIS - Latina summer has come

3) SIMONA - De topper van het jaar (nu al)

GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: *****

CLUBVERSLAG
    1) Inleidend
    Na een ganse week van dozen verslepen en opruimen belde Deketme op en vroeg waarom ik in satansnaam er niet eens tussenuit zou gaan. Na een gans verlof daaraan opgeofferd te hebben vroeg ik me inderdaad af: 'ja, waarom niet en waarom dan niet eens naar onze vriendinnen in Vaals?' Het weer beloofde schitterend te worden, de dag had alles in om er een geslaagd bezoek van te maken. Hiermee breek ik wel de regel 1x/ maand naar de clubs te gaan sinds ik ook op het eind van de maand naar LR ga. Rules are meant to be broken dus ging ik op weg naar SixSens voor een dagje vertier na een weekje hard werken thuis.

De rit naar SixSens was nog redelijk te doen. Omdat ik tot op het einde draalde, scheelde het een kleine 10 minuten voor de happy hour van 14u afliep. Tot overmaat van ramp was de parking barstensvol wagens en moest er aan de straatkant geparkeerd worden...oei, meer stress alsof de week er al niet genoeg van doordrongen was! Gelukkig betrof het de laatste stressoren en kon ik een mooi plekje langs de straat bemachtigen. Ik rende met m'n gerief naar de club en kon op de valreep gebruik maken van de happy hour dat nu 50€ bedraagt. Het volle tarief na 14u is 60€ waardoor het prijsverschil kleiner is geworden. We kunnen de stapsgewijze beslissing om de prijs omhoog bij te stellen best sluw noemen, er wordt nauwelijks over geluld of gewoon helemaal niet. Zelfs met dit tientje meer is de club nog steeds voor 14u nog steeds goedkoper dan Babylon. Ze weten wat ze er doen, met de ex-YY en ex-Bab-bezoekers erbij, moeten ze geen zorgen maken, integendeel, het is nog steeds stervensdruk op een mooie Zaterdag.

2) De clubervaring
    Ik rekende af en kreeg badmantel, handdoek, de 2 steakbonnetjes en kon naar de lockers toe. Daar zag ik al een bekende: Deket en we schudden de hand. Ik kleedde me om als ijsbeer en ging mijn gebruikelijke rondje door de club toeren. Het eerste dat opviel was dat de douches vernieuwd waren. Deze hebben nu kranen met temperatuurregeling en men heeft afgestapt van de timerdouches, je kan het water laten lopen. De douchekoppen zijn aan het plafond gemonteerd en zijn groter dan de vorige kleine exemplaren. Het water is lekker warm. De ganse ruimte is gelig warmwit en solide. Vermoedelijk is daarmee ook het lekkageprobleem opgelost. Naast de wellness ruimte was de Men's room getransformeerd tot Darkroom en kan als een Kino+ omschreven worden minus filmpjes. Daar kan je nu met je dame terugtrekken als de wachttijden te hoog oplopen. Hier en daar zag ik nog kleine en grotere reparaties her en der.

Ik heb erg vaak in de wellness ruimte geweest wie immer en gezien de rest de geopende veranda en het buitenterras met de relaxstoelen rond het zwembad prefereerde was ik er vaak alleen. De jacuzzi was zoals altijd lekker warm, de 90° sauna erg heet, de 70° sauna was in het begin eerder lauw, later warmer. De hamam was super en ben er eens meer in geweest dan anders.

Het zwembad was erg goed verwarmd: hier kan Bab nog wat van leren waar ze het water sporadisch opwarmen en het dan nog te fris aanvoelt. In de begintijd 2 jaar terug, toen het zwembad ginder pas aangelegd was, was dat beter maar nu... Hier in SixSens: altijd al super, een van de beste zwembaden, soit. Ik heb er vele rondjes in gezwommen en ook de dames gingen er vaak in, zoals de Roemse Vicky. Je mag opletten voor dames aan de kant die je wel eens willen nat spetteren met hun voeten.

Voor ik rondjes zwom lag ik een tijdje in een van de ligstoelen en werd vergezeld door Sofia, die me met haar gebruikelijke felle mooie ogen vroeg waar ik al die tijd gebleven was. We praatten wat bij...of poging tot. ik was zoals gebruikelijk weer zonder woorden, soms weet ik niet echt wat te vertellen tegen een DVP vooral als de geilheidsmeter een steeds hogere waarden aftekent. Uiteraard was het met deze Sofia tot een herhaling gekomen waarmee ze de verjaardagssessie zelfs kon overtreffen. Prachtdame! Ze vroeg of ik weer zin had in de jacuzzikamer gezien de wachttijd en repliceerde dat wachten echt geen probleem was en we bleven liggen.

=> SOFIA - de knetterlekkere meid

Hasta La Pasta kwam was er ook bij, later zag ik Deket terug aan het zwembad en JeanK was eveneens van de partij. Zodoende was ik er niet zonder bekend gezelschap en dat maakt het clubbezoek steeds gezellig. De club had de zomerbar geopend op het terras en de BBQ werd aangestoken. Een DJ verzorgde de muzikale begeleiding om het gevoel van een paradijselijke mini-vakantie minus stressoren wat kracht bij te zetten. Hij bracht de bekende commerciële muziek, latinamuziek en reggaeton. In de barruimte was het rustig gedurende de dag en werd het geleidelijk aan drukker naar de avond toe tot de bar op het terras sloot en al het volk naar de benedenruimte verkaste. In de avond speelde de DJ in de bar en ik zag dat hij op een andere plek stond dicht bij de ingang. Ook nu was er een betere mix van genres, hier zijn ze op vooruit bij vroeger.

Nadeel wellicht is de erg grote drukte. De parking eerder was compleet volzet toen ik er even voor 14u aankwam, er waren veel en lange wachttijden en dat wekt al eens frustraties, en vaak ook niet. Het systeem dat wordt gehanteerd en duidelijk moest maken wiens beurt het was blijkt toch niet zo gemakkelijk uit te leggen ik zag niet de logica ervan en de dames die ik het vroeg snappen het ook niet helemaal. Als je aan de beurt bent, kan je niet kiezen in welke kamer je wilt, je bent afhankelijk van welke sleutel er op dat moment voorhanden is. Persoonlijk vind ik dat een groot nadeel gezien ik vele liever op een kamer op de bovenverdiepingen beland dan beneden, en al helemaal als er luide muziek wordt gedraaid. De kamers recht boven de bar zijn daarbij niet mijn favoriet. Ik heb het graag rustig en op het gemak, te veel gebeuk is echt mijn ding niet. Zo ben ik dan wel aangewezen op de jacuzzikamers wil ik zeker van zijn van een rustige kamer.

Ik had al vele mooie dames gespot, het was een fantastische line-up deze keer! Er was die dag enorm veel keuzestress en dat was wel iets anders dan op mijn verjaardag toen ik alleen maar nieuwe dames kon zien waar ik ook keek en eerder faalstress ondervond. Ik ging daar met Sofia die op dat vlak mijn dag heeft gered qua kamergangen. Ik was toen op zoek naar Iris maar die was er toen niet dixit Cindy. Bij het langs passeren, herkende die laatste me en ze riep meteen Iris erbij die op me afkwam om me stevig te kussen. Later in de bar zag ik Simona zitten en ik wou kostte wat kost met haar op kamer gaan, het was te lang geleden en ik had mezelf voorgenomen een uur met haar te gaan.

Daarnaast waren nog mij bekende dames aanwezig zoals Mara, Cindy, Violetta, Elena, en nog een dame die mij eerder herkende dan omgekeerd. Misschien van YY? Er waren zelfs dames die mijn kamerwensen haarfijn kenden terwijl ik ze niet eerder had ontmoet, en nog eens knappe dames. Een andere blonde Roemeense, Selena waar ik ooit mee kamerde jaren terug en nu geen zin voor had, probeerde indringend mijn aandacht op te eisen. Ik had later overstag kunnen gaan met haar als ze nog te spotten was op een laat uur en me nog kon bekoren voor een laatste kamer ondanks dat mijn uurtje met Simona me behoorlijk uitgeput had. Helaas, dan was ze ineens nergens te bekennen.

Deze keer zou er geen sprake van faalangst zijn of een gebrek aan favorieten! Ik mistte Miruna en Emma wel, 2 van mijn favorieten. De andere dame die er wat op lijkt is niet Emma: een lookalike light maar verre van vergelijkbaar: Emma is onvervangbaar, period.

Niet erg lang na de sessie met Sofia, wellness, een zwemronde en een drankje kwam ik Iris weer tegen bij de lockers en hield haar eens vast...en vroeg gelijk de sleutel. We gingen daarop naar de sleutelman bij de andere kleinere trappen richting bovengedeelte en restaurant en we bleven er samen lekker zitten tot het onze beurt was waarbij ze presales gaf en we bij praten naar vermogen.

=> IRIS - Latina summer has come

Na een heftige Latina sessie was het tijd om te eten: BBQ. Na 2 kamergangen ging ik eens goed eten en de BBQ heeft heel zeker gesmaakt: steak, kipfilet, worst, veel groente en frietjes met wat biertjes erbij. Nu kon ik eten op het buitenterras en de sfeer met de DJ-muziek, het verwarmde zwembad en al die vele lekkere fuckable babes maakte het vakantiegevoel compleet. Bovendien zijn de shots terug, kleine glaasjes sterkedrank worden nu terug geserveerd. Na 1 week beulen was dit een verdiende beloning to self. Ik voelde me na 2 intens goede kamergangen en het vooruitzicht op de topper van de avond Simona al erg tevreden en gelukkig.

Na het eten poetste ik mijn tanden, douchte me (nogmaals) en ging bij Simona zitten om bij te praten en haar gelijk te zeggen dat de sleutel mocht gehaald worden. Dit deed ze gelijk en later kwam ze met een briefje terug. We bleven nog erg lang samen zitten, er was absoluut geen haast en dit mag een zeer goede presales genoemd worden, van de beste van het jaar. We kenden elkaar al en ze kan me goed aanvoelen. Als ik dan nog zat te piekeren over een en ander, dan heeft ze ervoor gezorgd dat het gestopt was. We begrepen niet goed wanneer het nu onze beurt was. Na een lange tijd ging ze toch eens polsen en kwam terug dat we konden gaan, mogelijk kon dat al langer maar wisten wij veel natuurlijk; Ik beklaag het me alleszins niet.

Hierop volgde een kamersessie dat nu al tot een van de beste van 2019 mag worden gerekend, een stomend uurtje in een kamer, gelukkig in de bovenverdieping. Ooit had ik mijn eerste keer met haar een moeilijke kamergang gehad 4 jaar terug. Dat is geëvolueerd tot deze supersessie. Daaraan zie je hoe dat positief kan veranderen.

=> SIMONA - De topper van het jaar (nu al)

Dat was eentje in de categorie memorabel, uitgeput en zeer voldaan ging ik terug wellnessen, een paar biertjes drinken, zwemmen en rusten: u kent dat wel. Wat wil een tevreden ijsbeer nog meer? Dit was perfect geweest!

3) Ter besluit
    Dit mag echt een van die dagen heten dat ik de beslommeringen van de laatste tijd volledig kon vergeten en ik kon geen keuzestress genoeg krijgen van al dat babes-geweld. Bottom line kan ik SixSens zelfs weer The Sexy Hot Babes Club noemen zoals weleer en kom ik zeker en gezwind hier weer. Ik vloog terug naar huis en dat ging naar gevoel sneller dan anders.

4) Afsluitende sfeervideo

De zwarte wolf

11. Onderstaande 18 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero (16 juni 2019),biged (17 juni 2019),deket (16 juni 2019),dennisw (19 juni 2019),Eddy_V (16 juni 2019),faddist (19 juni 2019),forgetskinnyletsgetfatty (16 juni 2019),Hades (21 juni 2019),hvdk52 (17 juni 2019),jansenroy (16 juni 2019),Mr Bluenose (18 juni 2019),Patjax (16 juni 2019),Ryuhayabusa (16 juni 2019),Schietgraagft (18 juni 2019),sofaking (16 juni 2019),Tony M (23 juni 2019),waterrat (18 juni 2019),YouMeHer (16 juni 2019)

Last Online
    30 december 2024 @ 01:48
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard Rapport van first-timer van Tweede Paasdag, 2019

Hallo, mede ijsberen. Dit is mijn eerste rapport, dat ik onlangs heb gehoord over IJsberenforum, en het gaat over mijn eerste bezoek aan Sixsens.

Ik kan Europa een of twee keer per jaar vanuit de Verenigde Staten bereiken. Ik bezoek Limburg omdat ik vrienden heb in Maastricht en een familielid dat begraven ligt op de Amerikaanse begraafplaats in Margraten. De FKK-clubs en saunaclubs zijn prachtige plekken. Ik spreek geen Nederlands en slechts een beetje Duits, dus Google Translate is hier mijn vriend.

Dit rapport is geschreven voor andere personen die nieuw zijn voor Sixsens, dus het zal enkele feiten bevatten die al bekend zijn bij de lokale bevolking.

Als u geen auto heeft, kunt u de Arriva 350-bus nemen vanuit Aken of Maastricht. Gebruik de OV-chipkaart om te betalen. Houd de kaart voor de kaartlezer wanneer u binnenkomt en wanneer u de bus verlaat. Er is een uitstekende website die beschrijft hoe het werkt. Goed voor trein, bus of tram overal in Nederland. Er zijn twee bushaltes die het beste zijn voor Sixsens: "Lemiers" (ten westen van de club) en "Lemiers Lemierserberg" (in het oosten).

Ik bezocht Sixsens op 22 april (Tweede Paasdag). Ik had mijn reis geboekt zonder de kalender te controleren, dus ik wist dat de dingen anders zouden zijn sinds ik op vakantie was. Nadat ik uitstapte bij de Lemiers Lemierserberg halte ten oosten van SS, liep ik de oprit af, observeerde de beveiligingscamera en keek me aan en verwonderde me over alle auto's die daar geparkeerd stonden. Ik vermoedde binnen een worstfeest.

De stalen poort ging automatisch open toen ik dichterbij kwam, en de bewaker snuffelde in mijn tas, vertelde me dat de bidon bij de receptie moest blijven, gaf me een korte rondleiding en liet me zien hoe ik de kluis bediende. Zodra je je polsbandje had, deed je de deur van het kluisje dicht en drukte je je polsbandtransducer tegen het aangrenzende, piepende aftellende vlakje. Als je dit niet doet, springt de deur open. Zodra het systeem je polsbandje herkende, werd het lockernummer weergegeven en werd de deur vergrendeld totdat je polsband opnieuw werd gepresenteerd.

Ik was in eerste instantie verward door de lay-out van de club. In zekere zin maakte dit het interessanter om te verkennen. Vanaf de receptie is het beneden naar de kleedkamer. Net als bij Living Room komen de meisjes naar de kleedkamer om betaald te worden. Er is een aparte bank met kleine kluisjes op dezelfde verdieping in de buurt en deze hebben aparte toetsen. Misschien had 90% van hen hun sleutels in de sloten. Ik vermoed dat deze maar zelden worden gebruikt of anderszins voor een ander doel zijn bedoeld.

Bij het verlaten van de kleedkamer zijn de douches in de gang links. Er waren problemen met de douches spuiten koud water in plaats van warm of zelfs warm. Ik heb misschien drie verschillende knoppen ingedrukt voordat ik voldoende warm water vond.

Er zijn twee afzonderlijke douchebakken: een met zes sproeiers voor "normale" hygiëne, en een andere naast de eerste, maar met slechts één douchekop in "regendouche", voor het wassen tussen sauna, stoombad of whirlpool. Deze laatste items bevinden zich in de buurt. Er wordt een bord geplaatst in de hal met de tekst "naakt gebied". Misschien is de boodschap dat je niet door de hal moet lopen met je schwanz die vrij rondzwaait voor iedereen om te zien.

Oriënteer jezelf terug in de kleedkamer. Als u de uitgang verlaat, kunt u linksaf slaan, op dezelfde verdieping blijven en douchen; sla rechtsaf en ga de trap op naar de receptie / patio; of ga naar links en ga een andere trap af. Deze onderste verdieping bevat de porno-kino en de bar.

De porno-kino is aan de voet van de trap. Er hangt een kleine tv met drie schermen aan het plafond. Rond drie zijden van de kamer zijn er banken om achterover te leunen (of om seks te hebben). Er is geen geluid uit de pornofilms. Ik vond het een rustige plek om een ​​beetje te ontspannen of om met de dames te praten, die af en toe de kamer binnenkomen om te zien of ze wat zaken kunnen regelen.

De bar is groot, met veel zitplaatsen. Later op de avond op maandag zag ik daar een DJ die muziek speelde. De muziek is een beetje te luid naar mijn mening voor een gesprek, vooral met iemand wiens Engels niet zo goed is. De bar verkoopt allerlei soorten dranken; kleine bieren zijn gratis. Het bier op de tap was redelijk goed. Rondom de kamer zie je groepen van gokkers, verveelde vrouwen die hopen op zaken en koppels in een strakke omhelzing. Je kunt hier tv kijken. Meestal voetbalwedstrijden of andere sporten. De 10:30 snacks van pizza zijn hier uiteengezet in de bar in plaats van in de eetkamer op de bovenverdieping.

Om vanuit de kleedkamer naar de eetkamer te komen, slaat u rechtsaf, gaat u de trap op en kijkt u naar de receptie. Ga links van je, door de gang, langs de keuken en andere kamers gereserveerd voor werknemers.

Ze hadden geadverteerd een Paaszondag / maandag speciaal buffet, maar ik zag niets echt anders dan de gebruikelijke FKK-aanbod om 5-6 uur. Er was salade, vlees, brood, groenten en frisdranken. De kip was goed, het rundvlees was OK (niet schelen voor de saus), en ik heb niet het varkensvlees geprobeerd. Rond de muren hangen portretten van mensen (filmsterren, denk ik) die grote platen eten

13. Onderstaande 14 leden hebben Broadhildt bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (16 juni 2019),biged (17 juni 2019),BrulKoning (17 juni 2019),hvdk52 (17 juni 2019),JonnyFontane (16 juni 2019),mechelen (17 juni 2019),Mr Bluenose (18 juni 2019),Patjax (16 juni 2019),Ryuhayabusa (16 juni 2019),Schietgraagft (18 juni 2019),Sjeufke (16 juni 2019),sofaking (16 juni 2019),terminator (16 juni 2019),VAZKOR (16 juni 2019)

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard My first visit to Sixsens - Part 2

Het lijkt erop dat er een tekenlimiet is voor berichten. Ik dit is deel twee van het verhaal van mijn eerste bezoek aan Sixsens.

De bar is groot, met veel zitplaatsen. Later op de avond op maandag zag ik daar een DJ die muziek speelde. De muziek is een beetje te luid naar mijn mening voor een gesprek, vooral met iemand wiens Engels niet zo goed is. De bar verkoopt allerlei soorten dranken; kleine bieren zijn gratis. Het bier op de tap was redelijk goed. Rondom de kamer zie je groepen van gokkers, verveelde vrouwen die hopen op zaken en koppels in een strakke omhelzing. Je kunt hier tv kijken. Meestal voetbalwedstrijden of andere sporten. De 10:30 snacks van pizza zijn hier uiteengezet in de bar in plaats van in de eetkamer op de bovenverdieping.

Om vanuit de kleedkamer naar de eetkamer te komen, slaat u rechtsaf, gaat u de trap op en kijkt u naar de receptie. Ga links van je, door de gang, langs de keuken en andere kamers gereserveerd voor werknemers.

Ze hadden geadverteerd een Paaszondag / maandag speciaal buffet, maar ik zag niets echt anders dan de gebruikelijke FKK-aanbod om 5-6 uur. Er was salade, vlees, brood, groenten en frisdranken. De kip was goed, het rundvlees was OK (niet schelen voor de saus), en ik heb niet het varkensvlees geprobeerd. Rondom de muren hangen portretten van mensen (filmsterren, denk ik) die grote borden spaghetti eten. Opmerking voor gelijkgestemde Amerikanen: er zijn geen croutons, zaden, spekjes of andere salade-toppings waaraan je misschien gewend bent.

Patio: vanuit de kleedkamer, draai rechts en ga de trap op. Je kunt linksaf slaan en naar binnen gaan wat lijkt op een rokersruimte: buiten, maar onder een dak; of loop langs de receptie en loop naar buiten. Er is een klein zwembad en veel ligstoelen. Er zijn tafels en stoelen onder de shelter. Er is een tweede bargedeelte. Heggen bieden enige mate van privacy, hoewel technisch gezien, vastbesloten mensen in verre boerderijen zouden kunnen proberen een perv door een telescoop te hebben.

Dames zijn in lingerie, niet naakt. Toen ik daar rond 16.00 uur op Tweede Paasdag aankwam, was het een volledig worstfeest. Er moeten 6-8 jongens zijn geweest voor elke vrouw. Ik weet niet hoeveel kamers er op een bepaald moment bezet waren. Naarmate de avond vorderde, werd de verhouding tussen gokkers en vrouwen beter. Ongeveer 20 werkende vrouwen (ruwe schatting).

Na het dumpen van kleding en een snelle douche, werd ik door Anna net buiten de kino gearresteerd. Mooi uiterlijk, maar haar verkooppraatje moet worden verbeterd.

"Waar jij naartoe gaat?

(Legt haar handen op mijn schouders en komt een stap dichterbij) "Je zou met me mee kunnen gaan in de kamer." Maar haar ogen dwaalden rond en haar stem was plat - ongeïnspireerd. Ik heb geleerd niet de eerste vrouw te nemen die je benadert, en eerlijk gezegd word ik niet aangezet door iemand die niet persoonlijk op mij is gericht. Ik realiseer me dat ik een maaltijdkaartje ben, of nog een stap op weg naar haar Mercedes, en niets meer, maar alsjeblieft, dames - besteed een beetje meer emotionele energie.

Ik verontschuldigde me en ging naar de patio, waar ik een tijdje in de schaduw zat, mensen kijken. Groepen gokkers hebben gepraat, gedronken en gerookt. De weinige vrouwen probeerden niet de drukte te doorbreken. Ze kunnen naar de bar gaan of zich terugtrekken in een hoek om te roken, maar als ze geen zaken hadden, leken ze over het algemeen de gokkers alleen te verlaten. In de kleedkamer was er bijna altijd een man die een meisje betaalde, net uit een kamer gekomen.

15. Onderstaande 6 leden hebben Broadhildt bedankt voor deze bijdrage:

biged (17 juni 2019),hvdk52 (17 juni 2019),mechelen (17 juni 2019),Mr Bluenose (18 juni 2019),Schietgraagft (18 juni 2019),sofaking (16 juni 2019)

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard Mijn eerste bezoek aan Sixsens - deel drie (Tweede Paasdag 2019)

Ik weet niet zeker of er een woordlimiet is voor berichten of dat ik Google Translate de eerste keer gewoon overweldig vond. Hoe dan ook, hier is deel drie van drie.

Na een tijdje te hebben ontspannen, dwaalde ik af om te zien wat ik kon vinden. Er was een slanke vrouw met borstimplantaten, maar duidelijk ouder dan de meesten, die me bij de pols bij de ingang van de kino betrapten. Ik had haar eerder vermeden, en zag een glimp van de opvallende rimpels rond haar ogen. Ik zou haar deze keer ook weggestuurd hebben, maar ik ben zo'n verdomde softie dat ik haar naar de kino heb gebracht, waar ze op een bank liggen. Nu zou ik Natasha niet uit een 'line-up' hebben gehaald, maar toen ze me eenmaal in handen kreeg, voelde ik me zwak. Toen was haar gezicht dicht bij het mijne. OK, goed, één kus. Wauw, ze kuste als een verloren geliefde. Ik legde het feit dat ze ouder was terzijde en liet mezelf verdwalen in haar kus. In minder dan een minuut had Natasha me als een vis die in de boot was getrokken en over het hoofd was geslagen.

"Oké, een uur," hoorde ik mezelf zeggen.

We hadden ongeveer vijftien minuten gewacht op een kamer, gedurende welke tijd we leunden tegen de geldautomaat bij de receptie, en ze gaf me een behandeling die heel goed voelde. Oplettendheid, handen op mijn borst, lippen op de mijne.

In de kamer gebruikte ze heel veel vingernagels, die eerst goed aanvoelden, maar kriebelden, afhankelijk van waar ze mee krabbelde. Over het algemeen was haar aanraking echter de hemel. Haar lichaam was atletisch en hard, wat een duidelijke draai was. Ik zou de tekenen van leeftijd kunnen opzij zetten. Niemand is perfect, laat staan ​​ik, heb mezelf de afgelopen vijf maanden 8 kilo laten winnen. Het was een goede kamer, behalve de jongens die in de hal voor de deur van de kamer zaten te praten. Een beetje hoffelijkheid zou hier op prijs worden gesteld. Ik vond dat ze echt goed reageerde op mondeling: ik gaf haar twee orgasmes voor seks.

Na Natasha heb ik gegeten en uitgerust. De avond ging heel snel voorbij. Ik zag de aantallen gokkers afnemen, maar de vrouwen werden niet agressiever voor kamers.

Ik controleerde de klok en het was 22:45 - tijd voor pizza. Het lag naast de DJ-booth in de bar, langzaam koud aan het worden. Niets spectaculairs, maar smaakte goed met het gratis bier. Het leek erop dat de mooie dames waar ik in geïnteresseerd was, geen oogcontact met me zouden maken, terwijl ik een paar waar ik niet in geïnteresseerd was, wegstreepte. De dingen zagen er niet zo goed uit.

Ik zag Alexandra alleen aan een kant van de bar zitten. Haar lichaamstaal zei dat ze niet echt bezig was met werken, misschien gewoon probeerde het einde van haar dienst door te komen, maar verdomd, ze zag er goed uit. Haar kleurtje was geweldig. Ze zei dat ze er een keer per week aan werkte in het solarium.

We spraken af ​​met een spreekkamer met heel weinig praatjes. Wacht niet op een kamer op dit moment.

Alexandra was het dichtst bij een zeester die ik heb meegemaakt in mijn korte tijd in FKK's / saunaclubs. Ze was aangenaam en aangenaam, maar was in wezen gewoon bereid om me haar slappe lichaam als speelbal te laten gebruiken. Ze leek niet bereid om te kussen tijdens het voorspel en ik vroeg het niet direct. Ik gaf haar een massage en orale seks, probeerde haar op te vrolijken, maar ze was gewoon niet opgewonden. Ik kon haar niet laten komen (dat kon ik voelen) en besloot uiteindelijk dat het mijn beurt was. Ze wilde glijmiddel voor seks en ze bracht het één of twee keer opnieuw aan toen we van houding veranderden. Geen geluiden van plezier. Ik checkte met haar of ze op zijn minst comfortabel was (geen pijn) en ze zei dat ze OK was.

Uiteindelijk besloot ik haar te laten gaan voor een pijpbeurt, wat behoorlijk was, en ze werkte eraan, maar ik moest mezelf met de hand afmaken. Al met al was het teleurstellend, ondanks het feit dat ze top was voor uiterlijk.

Geen echte spijt bij Sixsens. In het casino dat de FKK's is, was het nog steeds een behoorlijke ervaring. Ik zou het een andere keer proberen. Er is altijd een interne push-pull om de droomvrouw te willen, terwijl je ook niet met blauwe ballen naar huis wilt.

Ik vroeg bij de receptie of ze me een taxi konden bellen, en die was er over een kwartier. Taxichauffeur reed als een maniak, racend door de straten van Aken terug naar de bushof voor 20 euro.

17. Onderstaande 7 leden hebben Broadhildt bedankt voor deze bijdrage:

biged (17 juni 2019),Eddy_V (16 juni 2019),mechelen (17 juni 2019),Mr Bluenose (18 juni 2019),Ryuhayabusa (17 juni 2019),Schietgraagft (18 juni 2019),sofaking (16 juni 2019)

Last Online
    7 januari 2025 @ 20:15
    Discussies
    4
    Thanks
    61

Standaard

Gisteren weer eens geweest en het was redelijk. De lunch blijft in mijn ogen armoedig: kleffe broodjes om 13:00 al met een bij elkaar geraapt zooitje. Bonensoep die alleen maar naar zout smaakt. Bweh wat een armoede en dat voor die prijs! Serveren ze daar soms elke week hetzelfde avondeten? Het was weer precies hetzelfde als in de maanden hiervoor met een steak die wek ok is hoewel soms 1/3e uit vet bestaat. Groente redelijk: ingevroren broccoli gaat er bij mij niet in hoor. Blijf de kamers ook maar griezelig vinden op enkele na maarja dat is gwn een lot uit de loterij he.

Snap totaal niet waarom het zo rustig was maar daar valt geen touw aan vast te knopen begrijp ik. Ik hoop dat YY ooit weer open gaat dat zag er allemaal veel mooier uit: zowel qua eten als qua kamers.

19. Onderstaande 4 leden hebben Antonios bedankt voor deze bijdrage:

innlikeflynn (23 juni 2019),Mr Bluenose (18 juni 2019),sofaking (16 juni 2019),terminator (18 juni 2019)

Last Online
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

antonios,in tegenstelling tot het buffet bij YY maakt men in de Sixsens alles vers
    misschien was je voor een uitgebreid ontbijt te laat maar je kan altijd aan de kok spek met spiegeleieren en omelet vragen
    er zijn permanent wostjes etc zodat je er een Engels ontbijt van kan maken
    de soep is meestal wel goed,oke ik zit met een soepspecialiste,maar doorgaans best te eten,bovendien zijn er maatjes en uitgebreid beleg
    alle soorten broodjes en croissonts,is het ontbijt bij jou thuis meer uitgebried?
    je hebt dan ook meestal pasta en ook hapjes,shushi en vlaai,alsook gezond fruit
    maar soit,je komt veronderstel ik voor het damesaanbod en indien iemand niet kan kiezen tussen een 80tal in het weekend ,kan hij het nergens

21. Onderstaande 12 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (17 juni 2019),Badslippers (17 juni 2019),faddist (19 juni 2019),fg22 (24 juni 2019),Flyerke (17 juni 2019),hvdk52 (17 juni 2019),innlikeflynn (23 juni 2019),jansenroy (17 juni 2019),Mr Bluenose (18 juni 2019),pipette (17 juni 2019),schoolmeester (17 juni 2019),VAZKOR (17 juni 2019)

Last Online
    2 november 2024 @ 16:50
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523

Standaard

Fout gegokt.
    ...

Aanvullend op mijn live verslagen is nog te melden dat ik overwoog om een nieuw topic-item te starten: “live vanuit de jacuzzi in Sixsens” maar daar mag geen phone gebruikt worden, dus dan maar in Algemeen.
    Aanleiding: vanuit de jacuzzi zag ik een fraaie roodharige dame gehurkt bij de douches zitten.
    Je maakt wat mee op zo’n dag

Klaarblijkelijk had Lesyeux al een voorgevoel met zijn aanmelding voor het IJBF feestje op 20 juli en zijn nieuw te open topic “live p-sex”
    Ik dacht eerst nog dat die P voor de Parkeerplaats stond, maar weet nou wel beter
    Was het deze misschien ?

https://p-magazine.be/zot-wicht-stee...de-lift-video/
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

23. Onderstaande leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (24 juni 2019)

Last Online
    Vandaag @ 10:56
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Ik pis ook altijd in de douche. Die zeik spoelt toch gewoon weg. Daarna lekker afsoppen met badschuim en de douche ruikt weer naar een veldboeket lavendel. Al die fatsoensrakkers die daar moeite mee hebben blijven maar lekker in die stinkende wc's met hun vol gepiste wc-brillen zeiken. Spettert ook veel te erg. Wil de kost niet geven hoeveel badjassen ter hoogte van de benen doorweekt zijn met pis. Bah bah.

25. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (24 juni 2019)

Last Online
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Ik pis ook altijd in de douche. Die zeik spoelt toch gewoon weg. Daarna lekker afsoppen met badschuim en de douche ruikt weer naar een veldboeket lavendel. Al die fatsoensrakkers die daar moeite mee hebben blijven maar lekker in die stinkende wc's met hun vol gepiste wc-brillen zeiken. Spettert ook veel te erg. Wil de kost niet geven hoeveel badjassen ter hoogte van de benen doorweekt zijn met pis. Bah bah.
    Heb je mij er een waardeoordeel over zien geven ?
    Vonden het een grappig gezicht en eerlijk gezegd had het ook wel wat..
    Ons beider interesse in de dame was getrokken en sinds vandaag weet ik ook hoe ze heet, maar een nadere kennismaking zat er door synchronisatie problemen niet in. Komt nog wel eens.

Wel nader kennis gemaakt met Angelika (als ik haar artiestennaam goed verstaan en goed geschreven heb).
    Begin twintiger, normaal postuur (meesten zouden haar slank noemen) met fraaie boezem en een mooie glimlach.
    Sinds vorige week maandag aanwezig. Toen was het erg druk, dus zij was teleurgesteld dat het met dit mooie weer zo rustig was.
    Bovendien hadden de Roemeense dames die nog niet zo lang in Sixsens zitten haar wijs gemaakt dat de mannen buiten op het terras en aan het zwembad zitten, niet zitten te wachten op de dames en dat die mannen wel naar binnen komen als ze zin hebben...
    Dat verklaart dus waarom die nieuwe dames afgelopen vrijdag en zaterdag allemaal beneden zaten terwijl de mannen zich wanhopig afvroegen waarom die meiden niet naar buiten kwamen!!
    Haar eea uitgelegd over de mores van de club en hoe veel mannen het juist wel aangenaam vinden als de meiden zich een buiten een beetje vermaken al dan niet in en aan de rand van het zwembad. Mijn voorbeeld van een paar dames die daarmee vandaag wel beet hadden werd instemmend herkent. Julia , Carina en Bella deden mee en lieten zich van hun beste (full-naked) kant zien en binnen no-time hadden ze beet.

Het uurtje met Angelika smaakt naar meer. Is nog wat voorzichtig, de basis was goed, nu nog wat losser en dan gaat zij het best maken in Sixsens.

Ps mbt lunch: ook vandaag weer lekkere croissants, tosti, omeletten en verse salades in de middag en later nog vlaaien.
    Avond eten heb ik wat kleins gegeten. Ik moet afvallen.

PS2 de dame met gestreepte bikini van Antonios was er niet. Ramona en haar nichtjes/zusjes/whatever Megan en Valentina waren er ook niet.
    Bella wel tot mijn verbazing en verrassing: waterratje had zin in de zon in Limburg !

ps 3 JonnyFontane en FSLGF waren er wel en zo hebben we wat voorbereidingen voor 20 juli kunnen treffen. Maatvoering kunnen nemen en logistieke uitdagingen besproken
    En Garde

27. Onderstaande 11 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (17 juni 2019),Bachatero (18 juni 2019),faddist (19 juni 2019),fg22 (24 juni 2019),Flyerke (18 juni 2019),jansenroy (17 juni 2019),JonnyFontane (17 juni 2019),Mr Bluenose (22 juni 2019),Schietgraagft (18 juni 2019),Sjeufke (17 juni 2019),sofaking (17 juni 2019)

Last Online
    15 december 2024 @ 19:39
    Discussies
    6
    Thanks
    4.158

Standaard

Eddy toch. Angelica is toch echt niet van de gmc, je valt nog van je geloof af. Afgelopen donderdag ook een uurtje met haar gestoeid, viel zeker niet tegen.

29. Onderstaande 3 leden hebben jansenroy bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero (18 juni 2019),Eddy_V (17 juni 2019),phoenix (18 juni 2019)

Last Online
    Vandaag @ 17:59
    Discussies
    43
    Thanks
    2.687

Standaard Dinsdag 18 juni 2019

Net terug van een prima dagje Lemiers met voor een keer weinig keuzestress.
    Ofwel waren de dames die op mijn lijstje stonden niet aanwezig, ofwel bijna voortdurend bezet gezien ze de ganse namiddag in de minderheid waren door de vrij grote berenopkomst.
    Ondanks het mooie terrasweer werd er goed gekamerd, met kleine wachttijden en tevreden dvp’s tot gevolg.

Zelf ook wat van het goede weer genoten waardoor de gebruikelijke 3 kamers er maar 2 werden.
    Een reeds wekenlange belofte aan Megan voldaan en dit is goed meegevallen.
    Wat later Lulu zeer nipt gemist, even verder gezocht en voor de eerste keer dan met Jazz naar de kamer vertrokken die sinds een vijftal maanden in SS is...om al na vijf minuten tot het besef te komen dat ik dit al veel langer had moeten doen, prima inzet van deze mooie en goedlachse dvp en het uur vloog voorbij, zeker te herhalen.

Tot binnenkort

31. Onderstaande 24 leden hebben Bachatero bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (18 juni 2019),Bluebear (18 juni 2019),BrulKoning (19 juni 2019),dennisw (19 juni 2019),doublepower (19 juni 2019),Eddy_V (18 juni 2019),Eric vb (18 juni 2019),faddist (19 juni 2019),fg22 (24 juni 2019),Flyerke (18 juni 2019),forgetskinnyletsgetfatty (19 juni 2019),freshmaker (19 juni 2019),Giodude (18 juni 2019),jansenroy (18 juni 2019),keesboz (18 juni 2019),le_belge (18 juni 2019),Manureva (22 juni 2019),Mr Bluenose (22 juni 2019),Opa Winfrie (19 juni 2019),pret (19 juni 2019),rolo (20 juni 2019),Sjeufke (18 juni 2019),waterrat (20 juni 2019),zeppos58 (18 juni 2019)

Last Online
    23 maart 2020 @ 02:25
    Discussies
    0
    Thanks
    15

Standaard

Hmmmm het lezen van al deze ervaringen heeft de zin om zelf nog eens een bezoekje te brengen aan deze leuke club serieus getriggerd.
    Blijkbaar ook wanneer het echt terrasjesweer is er een leuke line-up met de nodige animo in en langs het zwembad.
    Effe een alibi regelen ... En dan misschien zelfs morgen al afzakken naar Lemiers.

33. Onderstaande 2 leden hebben Rennie bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (24 juni 2019),JonnyFontane (22 juni 2019)

Last Online
    Vandaag @ 19:57
    Discussies
    34
    Thanks
    5.284

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rennie Bekijk bericht
    Effe een alibi regelen ... En dan misschien zelfs morgen al afzakken naar Lemiers.
    Gewoon effe naar Peter R de Vries kijken,dan hen je altijd een alibi...

35. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

Rennie (25 juni 2019)

Last Online
    Gisteren @ 18:19
    Discussies
    6
    Thanks
    626

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Of je zeg mijn naam is haas

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

37. Onderstaande 2 leden hebben keesboz bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (24 juni 2019),Rennie (25 juni 2019)

Last Online
    21 januari 2022 @ 07:55
    Discussies
    0
    Thanks
    194

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rennie Bekijk bericht
    Als je naar de alibi-winkel gaat, breng er dan ineens voor mij ook maar eentje mee voor dinsdag ofzo

39. Onderstaande 2 leden hebben freshmaker bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (24 juni 2019),Rennie (25 juni 2019)

Last Online
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Laat dit Lyn maar niet horen want dan heb je geen excuus meer om tot 20 juli te wachten
    En Garde

41. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (24 juni 2019)

Last Online
    Vandaag @ 19:57
    Discussies
    34
    Thanks
    5.284

Standaard

Laat dit Lyn maar niet horen want dan heb je geen excuus meer om tot 20 juli te wachten
    Geen probleem Eddy...die leest hier gewoon mee

43. Onderstaande 2 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

amstelveenstud (23 juni 2019),fg22 (24 juni 2019)

Pagina 91 van 227 EersteEerste ... 4181878889909192939495101141191 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten