Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 45 van 45
    Last Online
    Vandaag @ 00:31
    Discussies
    30
    Thanks
    698

Standaard

Ik denk dat rplover dezelfde ziekte heeft als Jekkil en Hyde.........
    Er zit dus toch een goede kant aan

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Blinzeln dank je

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilovethaigirls Bekijk bericht
    Zulks heet RESPECT. Ik hoop dat dit toch ergens in uw woordenboek staat rplover........
    Ik denk dat rplover dezelfde ziekte heeft als Jekkil en Hyde.........
    Er zit dus toch een goede kant aan
    Ik zie je ook graag, ilovethaigirls
    En de enige ziekte die ik heb opgelopen was gonnorea.
    Het doet me trouwens plezier dat jij hoopt en denkt, er is dus nog hoop voor deze gemeenschap :teuflisch

:wink:

Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

...
    Nu zou ik zulk voorval van elke dame pikken (die laat ik dan in de toekomst wel links liggen) maar NIET van mijn superfavorietje.
    ...
    Met alle respect, maar dat lijkt me een recept voor 'accident waiting to happen'. Zoals anderen ook schrijven, money is nr one, de rest (goede band, sympathie etc) is aangenaam maar heeft vrijwel altijd lagere prioriteit. Zodra een beertje deze ongeschreven 'wet' vergeet, of denkt dat dat niet op hem van toepassing is, is het een kwestie van tijd tot de realiteit hem weer even wakker schudt.

Ik heb zelf ook vaak afspraken gemaakt met dames die niet nagekomen werden omdat een andere klant bijv langer bij haar bleef. Lig ik niet wakker van, ik ben zelf ook een trouweloze hond tenslotte :D. En als zo'n dame bij een ander meer geld denkt te kunnen verdienen, moet ze dat vooral doen. Het is haar WERK, heren!

Wat mij wel tegenstaat is dat sommige beren menen dat wraak nemen de oplossing is. Dat levert vooral ellende op, en dat hebben we al genoeg in deze wereld, denk ik.

Last Online
    Vandaag @ 11:19
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Catch her if you can ........

En maak geen afspraken en allerlei voorgedachten voordat je naar een saunaclub gaat.

Misschien een beetje bot en kort door de bocht, maar ik denk dat heel wat ijsberen het maar eens in hun oren moeten knopen :D:wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    26 november 2020 @ 14:40
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

can't make a ho a housewife
    "I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things that money can buy."
    Tom Clancy

Last Online
    2 januari 2019 @ 19:07
    Discussies
    6
    Thanks
    0

Standaard

Bijna alle ervaren DVP´s doen het voor de poen, en natuurlijk gaan ze liever met een nette, goed betalende dan een vreselijke vent mee. Sommigen willen zelfs niet klaarkomen al doen ze alsof, omdat ze het te intiem vinden en het alleen voor thuis is. Als ze er niet voor betaald worden komt er geen vrouw meer in een club. (Misschien in een parenclub, maar deze dames zijn voor 80% Bi en komen voor de vrouwen. Ook leuk om te zien). Dus gewoon lekker neuken, niet te diepgaande gesprekken voeren en nooit vaker dan 3 x met dezelfde meegaan. Ben je buiten, vergeet ze en denk aan je nieuwe prooi. Het is gewoon een dienstverlening.

Last Online
    Vandaag @ 00:31
    Discussies
    30
    Thanks
    698

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht
    Met alle respect, maar dat lijkt me een recept voor 'accident waiting to happen'. Zoals anderen ook schrijven, money is nr one, de rest (goede band, sympathie etc) is aangenaam maar heeft vrijwel altijd lagere prioriteit. Zodra een beertje deze ongeschreven 'wet' vergeet, of denkt dat dat niet op hem van toepassing is, is het een kwestie van tijd tot de realiteit hem weer even wakker schudt.
    Ik denk niet dat deze "wet" niet op mij van toepassing is hoor.... Als je een zeer hechte band krijgt met een welbepaalde dame, word je ooit wel eens op je hart getrapt, hier ben ik het volkomen met je eens. Ik probeer het steeds een beetje realistisch te bekijken, maar soms begint een mens al wel eens te dromen he en dan wordt het inderdaad gevaarlijk.....

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Mooie discussie en verschillende meningen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht

Ik was dan niet zo onder de indruk van Jansens bericht (ik ken Jansen namelijk) maar wel over de oproep tot zoete wraak die erop volgde.
    Binnen drie weken ligt Jansen terug op bed met zijn vriendinnetje, maar goed, dat wisten we voorheen.

:wink:
    Mijn berichtgeving was ook ten eerste een uitlaatklep van kwaadheid.
    Nu nog steeds vind ik dat ik goed en duidelijk heb gehandelt.

Maar het wil niet zeggen dat ik uit ben (of was) met wraak gevoelens ik geloof ook zeker dat zij mij weer aanspreekt en dat het uitgepraat wordt.
    Veronica /Franceska zal dan ook zeker nogmaals horen dat ik dat van niemand accepteer wat zij mij flikte en dus ook van haar niet.
    daarna als zij dat ook vind is het zand erover.
    Ik ben namelijk snel vergeten en vergeven dat is wat rplover ook bedoelt met ik ken Jansen.
    rplover en ik hebben buiten de club ook contact vandaar de bovenstaande reactie van hem.

Als andere haar hier over aanspreken is dan ook voor hun rekening je mag vertellen dat ik goed pissig en tevens teleurgesteld in haar was.

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Iedereen heeft zijn mening. Deze discussie is overigens best interessant, zo van gedachten wisselen komt hier eigenlijk té weinig voor. Maar goed.

Ik heb voor mezelf een stelregel: met een 'hoer' wil ik geen gewone relatie. Een goeie klik op de 'werkvloer' daaraantegen doet enorm deugd. Dat je daardoor iets betere sessies beleeft dan jan modaal is ook leuk meegenomen . Maar hou steeds in je hersenen een plekje vrij, een plekje dat je op tijd doet herinneren dat het voor je geld is. Is het niet voor je geld dan spreekt ze buiten de club met je af en hoef je haar niet te betalen. Maar dat doe ik niet, dan overtreed ik mijn stelregel.

Dus... zelfs als een dame in een club een voor haar 'nieuwe beer' wandelen stuurt omdat ze er even tussenuit was en liefst eerst met een 'bekende' beer waar het leuk mee is wil kameren, als ze dan een andere 'bekende' beer min of meer laat verstaan dat ze eerst met 'haar vriendje' wil kameren... dan nog maak ik mezelf geen illusies én weet ik dat ik morgen (voor -groffer- geld) voor schut kan gezet worden door deze dame.
    Wat mijn reactie dan zal zijn? Er vriendelijk tegen blijven maar nooit, ja nooit, meer er mee naar de kamer gaan. Maar dat komt ook mee omdat er bij mij dan iets gebroken is, hoewel er niets 'écht' was. Bovendien, mijn gedacht hè, schep je bij haar zo het idee dat je een sulletje bent. Wanneer lapt ze je dan een tweede keer zoiets. Er zijn in een club wel meer betere, bedenk ik me dan :smile:. Nee, (relatie)problemen hou ik maar voor relaties.

Ja, en wat als een dame jou gezellig in een sofa heel persoonlijke vragen begint te stellen, nadat je er al verschillende malen een 'vriendjessessie' mee had? Wat als het seksen, vrijen wordt? Wat als ze je buiten de club om wil zien. Dan gaan er bij mij rode knipperlichten branden: mijn stelregel immers, bouw ik de kamerfrequentie af en ga ik niet op het voorstel in.

Nog een voorbeeldje in mijn dik 1-jarig ijsberenbestaan. Het klikt erg goed, de dame is eigenlijk zéker dat ik met haar op kamer ga, als ze er is. Doet me niks, ik heb het tenminste erg goed met haar (en zij met mij), dat is wat telt. Maar wat als die dame op een gegeven moment (terwijl ik er ben en ook niet ben, ik ga m'n gangetje) al meer dan één uur rond een beer hangt, uiteraard met het gedacht dat die beer dan lekker (lang) met haar naar de kamer zal gaan, achteraf, maar de beer hapt niet (profiteert) en de dame komt dan ineens naar mij: "zullen we gaan kameren"? Wat doe je dan? De dame was toch ó zo zeker dat ik met haar wel zou gaan kameren. Maar dit was zó duidelijk. Ik stelde haar zekerheid teleur :D. Ik mag haar graag, maar niet om verloren tijd goed te maken hè :green_smi. Dus, het antwoord: "nee, nu niet, je bent net gezellig bezig bij die beer". Ik heb haar hier enkel laten verstaan dat effe snel ook bij haar bij mij niet werkt, zoals bij de overige dames trouwens. Dit gezegd met de beste verstandhouding, volgende keer, als het pas geeft, ga ik terug met haar naar de kamer. Hier is niets verkeerds gebeurd. Het enige wat zij nu kan denken is dat ik 'nen toffe' ben maar geen zotteke .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    18 juni 2024 @ 21:02
    Discussies
    4
    Thanks
    1

Standaard

Afgelopen jaar iets soortgelijks meegemaakt met een dame waarmee het erg goed klikte. Zo goed dat we meerder keren samen onbetaald de dag afgesloten hebben. Slapend in elkaars armen op de kamer. Zo verschillende leuke dagen gehad in PHG totdat ik op gegeven moment op dezelfde dag was als een goed betalende klant. Je weet dat ze er allemaal voor hun geld zitten en dat accepteer ik dan ook. Als je dat niet kunt accepteren moet je bij moeders de vrouw thuis gaan zitten, samen GTST kijken oid gezelligs.

Die dag was voor mij natuurlijk een teleurstelling, want ik had er iets anders van verwacht. Maargoed altijd nog beter dan GTST en later heeft ze het goed gemaakt Mijn eerste reactie was ongeveer gelijk aan Jansen, maar even later kon ik de humor wel inzien van het geheel. Hij moest eens weten hoeveel tijd ze onbetaald in mijn armen gelegen heeft.

Zoals een bekende dame een paar jaar gelden al zei:' begin nooit een relatie met een DVP' en daarna volgde de uitleg en daar had ze een complete avond voor nodig en dit was 1 van de redenen.

Claimen van de dames werkt nooit, hoewel het soms lastig is om een stap terug te doen als ze eerst een hele middag bij je blijven hangen. Als een dame mij claimt dan is het ook over en zal ze mij nooit meer op de kamer krijgen. Het moet van beide kanten komen op elk moment. Het is nu eenmaal geen normale relatie, waarin je elkaar wel claimt. In de clubs heb ik geleerd te genieten van elk moment en alle planning los te laten. Heerlijke tegenstelling tot het normale leven waarin alles gepland moet worden. Zo blijft elk bezoekje uniek met een gezonde spanning, omdat het soms ook tegenvalt.

Afspraken maken doe ik normaalgesproken nooit. Laatst keer dat ik me liet verleiden tot een afspraak kwam ik in de sauna een dame tegen waarmee het erg gezellig werd en werd het later op de avond een verplicht nummertje zonder lust. Een verplicht nummertje voor 2 personen, bijna nog erger dan GTST:S Ik probeer wel altijd mijn afspraken na te komen, helaas doen niet alle mannen dat en nemen de dames dat al snel over.

Last Online
    Vandaag @ 04:19
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Women Lover Bekijk bericht
    Ik probeer wel altijd mijn afspraken na te komen, helaas doen niet alle mannen dat en nemen de dames dat al snel over.
    Zucht...weer zo'n 'wetenschappelijk' onderbouwde stelling door een vrouwen hielelikkende ijsbeer.

Last Online
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

Ik wou hier eigenlijk ook mijn bijdrage aan leveren maar na het doorlezen van dit topic waren er 3 quote's die ik alledrie een grote kern van waarheid vind hebben als het slaat op het "clubleven"....
    Het gaat niet bij alledrie over hetzelfde maar denk dat dat ook komt omdat dit onderwerp breder is geworden dan Jansens probleem alleen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Wat ik maar bedoel met heel mijn (te harde, weet ik ook zelf wel) postings onder dit topic, is dat vriendschap met een DVP relatief is, en voor hen meestal stoppen indien er geen financiële voordelen uit te halen zijn. No money, no friend, om niet het standaard cliché van honey te gebruiken.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Wat mijn reactie dan zal zijn? Er vriendelijk tegen blijven maar nooit, ja nooit, meer er mee naar de kamer gaan. Maar dat komt ook mee omdat er bij mij dan iets gebroken is, hoewel er niets 'écht' was.

Ik denk niet dat deze "wet" niet op mij van toepassing is hoor.... Als je een zeer hechte band krijgt met een welbepaalde dame, word je ooit wel eens op je hart getrapt, hier ben ik het volkomen met je eens. Ik probeer het steeds een beetje realistisch te bekijken, maar soms begint een mens al wel eens te dromen he en dan wordt het inderdaad gevaarlijk.....
    "I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things that money can buy."
    Tom Clancy

Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door r0y Bekijk bericht
    can't make a ho a housewife
    of een echtgenoot van een hoerenloper...

Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    4 januari 2025 @ 14:53
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard

Misschien is mijn reactie een beetje als mostert na de maaltijd, maar toch.......

Ik denk dat Jansen gelijk heeft. De dame belt hem op en maakt duidelijk een afspraak te willen (dat hij toevallig al op weg was en in de buurt is doet daar niets aan af). In de club wordt wederom een zeer concrete afspraak gemaakt. De dame in kwestie verandert in het half uur van planning. Dat kan niet, en dat moet je niet pikken. Dus, de dame in kwestie links laten liggen. Anders wordt je een gewillige prooi voor die haaibaaien. Ik geef toe, ik zou waarschijnlijk niet in staat zijn dit advies zelf op te volgen.

Slim kan ik het van de dame al helemaal niet noemen. Nu zal het de meesten van ons niet zijn ontgaan dat het zakelijke instinct van de meeste dames erg op de korte termijn is gericht. De lange termijn bij de meeste dames is in halve uren uit te drukken. Jammer, maar het is zo. Nog maar te zwijgen over beantwoording van sms-jes en dan vooral de sms-jes waar niet direct een zakelijk voordeel voor de dame in kwestie te halen is. Ik zou zo niet met mijn klanten om moeten gaan.

Toch wil ik ook iets voor de verdediging van de dames opwerpen. De dame in kwestie ken ik niet, dus daar kan ik niets over zeggen. Laat het ons vooral duidelijk zijn dat het contact voor de dames voornamelijk zakelijk is. Ook ik heb wel eens contacten met dames die het zakelijke overstijgen (je kunt het je misschien niet voorstellen), waar betalen niet meer van toepassing is of van ondergeschikt belang is. En ja, ook de sex kan oprecht wederzijds goed zijn. Ik praat uit eigen ervaring, ervaringen van mede-ijsberen (die ik soms toch wel geloof, ook al willen wij het vaker geloven dan werkelijk het geval is) en van ervaringen van dames waarvan ik zeker weet dat ze geloofwaardig zijn. Maar bij al die verhalen blijft het onderwerp geld en geld verdienen een belangrijk aspect. Misschien moeten wij voor de grap het verhaal van CUUP maar weer eens lezen. Ik kan er uit ervaring over meepraten en ik denk wel meer van ons.

Misschien mag ik het niet hardop zeggen en ik bedoel het zeker niet kwaad (eerder uit een soort van medelijden): wat is de geestelijke gesteldheid van de meeste dames? Ik vrees dat een club als GT voor een psycholoog heel wat overuren oplevert. Ik bedoel niet dat ze gek zijn, maar ik vrees echt dat toch wel wat bij dezen en genen aan de hand is. Dat was misschien altijd al zo, of hun leefomstandiheden hebben dat veroorzaakt?

Voor mijzelf houd ik mij altijd voor dat ik niet te principeel moet zijn (er zijn uiteraard grenzen). Het gaat de dames om geld (en genegenheid en aandacht). Dat moeten ze dan ook maar (terecht) krijgen. Ze verdienen het. Hun leven is meer shit (en dan heb ik het niet alleen over hun werk) dan dat van mij. Soms is het even slikken (figuurlijk) voor mij en soms ben ik ook boos en teleurgesteld. Maar na een paar nachtjes slapen laat ik het van mij afvallen en ga ik weer verder. Bij de problemen van de dames gaat dat wat minder gemakkelijk.............

Last Online
    18 juni 2024 @ 21:02
    Discussies
    4
    Thanks
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Zucht...weer zo'n 'wetenschappelijk' onderbouwde stelling door een vrouwen hielelikkende ijsbeer.
    Het vrouwelijke lichaam zit vol verrassingen. Zelfs de hiel, probeer het maar eens. Kijk wel uit voor de gevolgen van sommige lachspieren. Sommige dames bewegen zo heerlijk spastisch

Last Online
    Vandaag @ 11:19
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Misschien is mijn reactie een beetje als mostert na de maaltijd, maar toch.......
    Mosterd

....... Maar na een paar nachtjes slapen laat ik het van mij afvallen en ga ik weer verder. Bij de problemen van de dames gaat dat wat minder gemakkelijk.............
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Vandaag @ 04:19
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Women Lover Bekijk bericht
    Het vrouwelijke lichaam zit vol verrassingen. Zelfs de hiel, probeer het maar eens. Kijk wel uit voor de gevolgen van sommige lachspieren. Sommige dames bewegen zo heerlijk spastisch
    :D:D:D

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    :D:D:D
    Zo zelfs Picasso 1 heeft er geen woorden meer voor.:green_smi

Last Online
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

is ze inmiddels alweer aan de stok geregen Jansen?
    Tom Clancy

Last Online
    5 december 2014 @ 18:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Daumen hoch

RPlover en Jansen,

Volgens mij is deze discussie of "meningsverschil" nu tieperend voor ijsberen forum. Ze zijn het niet eens, maar zeggen netjes en respectvol 2 verschillende gezichtpunten.

Prachtig, ben het trouwens met beide eens. Ik zou misschien niet weg zijn gegaan, maar ik had een andere gepakt (als er nog iets leuks was).
    Maar tevens weet ik dat de dame er komt voor het geld en niet voor Jansen (of rplover of mij) en dat afspraken met deze dames zo veel/weinig betekenend kunnen zijn als 50 euro.

Vertel mij wat ik zorg nu zelfs voor een kind / puber van een voormalige DVP, die niet eens van mij is !! Kortom sommige DVP geven echt helemaal nergens niets om. Ja het is te gek voor woorden.

De interne mail van rplover is toch wel erg veelzeggend, niet tegen Jansen, maar gewoon "wake up it's the real world of fucking prostitutes" en niet tegen de persoon.

Jansen ben ik al tegengekomen en ik kijk al uit om ook eens RPlover ( is niet Republic Philippines lover) eens tegen te komen.

Groet, Foots :wink:

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten