Pagina 67 van 178 EersteEerste ... 175763646566676869707177117167 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.651 t/m 1.675 van 4427

Discussie: Babylon, Algemeen

Last Online
    Vandaag @ 20:30
    Discussies
    173
    Thanks
    2.812

Standaard

Onlangs werd nlnu wederom een jaartje ouder en dat was reden om iets te organiseren in een van de favoriete clubs. Een aantal bekenden gevraagd, nette gasten waar de dames ook nog wat omzet aan kunnen genereren. En die uiteraard een biertje nuttigen, niks mis mee, maar niet de hele bierkelder legen.

Eerst even langs de Multivlaai gereden, waar een leuk meisje me als eerste feliciteerde en de vlaaien in punten sneed. Mooie meid was dat, die zou het in Babylon ook goed doen, en heel wat meer verdienen dan in die vlaaienshop. Ze moest eens weten dat ze later op de dag in een onvervalste hoerenkeet genuttigd zouden worden.

Klokslag elf binnen, de gastenlijst overhandigd, en kort daarna al de eerste gasten begroet. Was leuk d'n Sjeuf weer eens te zien. De line up was wat dunnetjes, maar toch waren er voor mijn doen genoeg opties. Op aanraden van een clubmaat een meiske gekozen waarvan ik uit mezelf niet op het idee zou zijn gekomen, want wel heel errug slank, maar Angie was een schot in de roos. Ondanks dat ik graag wat meer vrouwenvlees in de handen heb, staat Angie op de herhaallijst, met name om haar goddelijke zoen- en zuigtechniek.

Inmiddels druppelden de gasten een voor een binnen. In totaal zijn er ruim twintig geweest. Zonder ons zou het een kalm dagje zijn geworden. Nu was het gezellig druk. Redelijk weer, af en toe een buitje, maar de grill stond aan en er was dus genoeg te bikken. Bij de pool viel ik ineens in de grijpgrage tengels en de gulzige mondjes van Emma en Sascha, een goed samenwerkend trio duo. Terwijl we lekker bezig waren in een hoekje van de tuin werden we overvallen door een regenbuitje. Mij had dat in het heetst van de strijd niets uitgemaakt, maar de dames wilden niet nat worden. Dus naar binnen en de eerste de beste kamer ingeschoten om onze vuige lusten verder te bevredigen. Nat werden ze toch wel, maar dan van het zweet en nog een paar andere lichaamsvloeistoffen.

Aan het eind van de middag kwam mijn vriend Ramon van Ramontiek Producties met een maat van hem ineens opdagen. Een gangbang organisator die het saunaclub gebeuren nog niet kende. Dat hiaat in zijn loopbaan is dus bij deze opgevuld. De interactie met sommige gasten was kostelijk. Dit ritje naar Elsdorf gaat hem nog wel klandizie opleveren vermoed ik. Rond 19 uur het Happy Birthday moment, taart en sekt, kaarsjes uitblazen en zo. Niet hetzelfde aantal als de leeftijd, daarvoor is echt een taart van megaformaat nodig. Daarna nog een rondje van de zaak. Meer dan tien gasten betekent een vrije kamer. Die ging aan de lieve lekkere Roberta, waarmee het altijd zo heerlijk vrijen is.

Vanwege de gelegenheid wat langer gebleven dan ik gewend ben, ik ben niet zo'n avondmens, maar het bleef gezellig met alle bekenden tot ik tegen elven toch maar aan de rit huiswaarts begon. Iedereen, bedankt dat jullie geweest zijn. Eddy en zijn team dank voor de goede zorgen en de kans om dit weer zo te doen. En een woord van dank aan alle dames, zonder jullie was het niet mogelijk geweest.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

2. Onderstaande 24 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (22 juli 2019),Badslippers (21 juli 2019),biged (20 juli 2019),blauwebeer (21 juli 2019),brombeerzuid (20 juli 2019),Eddy_V (21 juli 2019),fervent (20 juli 2019),forgetskinnyletsgetfatty (20 juli 2019),gignnl (21 juli 2019),Goedemorgenallemaal (20 juli 2019),hasta la pasta (20 juli 2019),HellaHolla (20 juli 2019),jansenroy (20 juli 2019),Johan35 (20 juli 2019),mechelen (20 juli 2019),Mr Bluenose (20 juli 2019),Patjax (22 juli 2019),RobOpzoek (20 juli 2019),Scrotum (20 juli 2019),Sjeufke (22 juli 2019),VAZKOR (22 juli 2019),Viscamessi (22 juli 2019),Wijze grijze (20 juli 2019),xLicker (28 juli 2019)

Last Online
    9 januari 2025 @ 19:29
    Discussies
    5
    Thanks
    1.343

Standaard

Nog nagenietend van mijn Babylon avontuur gisteren komt er een vraag in mij op die ik maar even in de groep gooi, wellicht heeft een ervaren beer meteen het antwoord. Ik zag gisteren rond 14.00 uur, ze was net binnen, een wat afwijkende dame haar opwachting in de zaal maken. Wat dieper zongebruinde huid, geen tatoos dacht ik, wat zwaardere bouw qua botten ( geen vet) dan gemiddeld maar zeker een heel goed figuur. Mt 38 ipv maat 34 zal ik maar zeggen. Iets Indische of Aziatische ogen, half lang heel donkerbruin of zwart haar. B cup, natuurlijke vorm, geen siliconen. Zag eruit als een ervaren feestbeest van tegen de 30. Ik had net gekamerd en had mn kruit dus al verschoten. Ik heb de AWL van gisteren doorgenomen maar heb geen herkenning van de fotos. Heeft iemand een naam voor mij zodat ik die kan checken op de toekomstige awl's?

4. Onderstaande leden hebben RobOpzoek bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose (27 juli 2019)

Last Online
    Gisteren @ 22:50
    Discussies
    118
    Thanks
    91

Standaard

Das ist sicherlich die Deutsch-Türkin Celine. Hat einen "normalen" Job draußen, gute Kritiken als DL. Sucht sich ihre Gäste aber auch
    aus für ihren/gemeinsamen Spaß.

vanKees

6. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

RobOpzoek (21 juli 2019)

Last Online
    9 januari 2025 @ 19:29
    Discussies
    5
    Thanks
    1.343

Standaard

Dank VanKees!

Last Online
    30 december 2023 @ 12:15
    Discussies
    10
    Thanks
    871

Standaard

RobOpzoek, ik kan, hetgeen VanKees schrijft, alleen maar bevestigen.

Ik ben met grote regelmaat op zaterdag in Babylon (zoals bijvoorbeeld gisteren) en rond de klok van vieren komt Celine de troepen versterken.
    Gisteren echter géén Celine gezien (en ik ben er van 11.05 uur tot 23.15 uur geweest). Celine stond / staat wel op de GPL, maar was er dus niet.

Niet voor niets is de AWL eind vorig jaar hernoemd naar GPL (Grobe Prognosen Liste). Dus géén garantie dat ze er is. Doorgaans is Celine er dus op zaterdag, maar ik heb haar ook wel eens op een zondag gezien. Mijn eerste rencontre met deze charmante, intelligente Duits-Turkse was vorig jaar in de zomer trouwens op een woensdag.

Als Celine met je een klik hebt, dan ga je een hele gezellige tijd met haar hebben "achter gesloten deuren"
    Salutations,

Swazontneuf

9. Onderstaande 3 leden hebben swazontneuf bedankt voor deze bijdrage:

Husky (21 juli 2019),Mr Bluenose (27 juli 2019),RobOpzoek (22 juli 2019)

Last Online
    14 juli 2020 @ 07:54
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

Beste beren!

Ik ben vaste klant vroeger van YY en nu is SS, ik wil eens een tripie maken naar babylon. Ik ga donderdag ofwel naar SS ofwel naar babylon. Met wat van de 2 clubs kan ik babylon vergelijken of wat vinden jullie van de club? Iemand tips??

Hou jullie goed hete putafuckers!!

11. Onderstaande leden hebben putafucker69 bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose (27 juli 2019)

Last Online
    14 april 2021 @ 15:23
    Discussies
    3
    Thanks
    212

Standaard

Het grootste verschil is dat de dames in BB volledig naakt zijn. Dus je komt op de kamer niet voor een verrassing staan.
    Er is een gemoedelijke sfeer. De meeste dames nemen tijd voor een gesprek. Het volledig FKK zijn spelen ze handig uit om je op te geilen zodat de kamer in veel gevallen een logisch vervolg is.
    Zwembad is +/- idem SS maar de ruimte rondom is veel groter. Geen aparte eetzaal maar het eten is verspreid aan de tafels tussen de FKK dames in het voorste deel van het gebouw (bij goed weer ook gedeeltelijk buiten).
    Publieke actie (indien je ervan houd) komt voor in de tuin, de zetels tegenover de bar en voornamelijk in de kino. Het spreekwoord zien eten (sexen) doet eten (sexen) is hier van toepassing.

13. Onderstaande 2 leden hebben man bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose (27 juli 2019),stoetel (22 juli 2019)

Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Het is al weer 9 maanden geleden dat ik Babylon heb bezocht.
    12 juli onder het mom van een verjaardag naar Babylon getogen. Om 11 uur bij Tina ingecheckt. Ik zag de jarige NLNU al aan de stammtisch zitten, dus ik zat in de juiste club.

Er is en wordt weer flink getimmerd aan de club. De nieuwe voordeur en de stoomsauna waren voor mij nieuw. In de achtertuin wordt evenals aan de voorzijde een serre gemaakt om ook met minder weer 'buiten' te kunnen vertoeven.

Veel nieuwe dames voor mij, maar ook veel bekende meiden. Je kan er opwachten: "Wo warst du?" Dat heb ik maar in het midden gelaten.
    Ondanks de gasten van NLNU was het de hele dag erg rustig. Enfin, het mocht de pret niet drukken, want er was genoeg bij te kletsen met bekende ijsberen, waarvan ik sommigen al heel lang niet had gezien.
    Deze dag uitgebreid in de sauna gelegen. Ook in de nieuwe stoomsauna. Let op, de hitte komt overal vandaan. Het werd zelfs te heet onder mijn voeten. Niettemin een heerlijke hete sauna. Tussendoor (na een douche) lekker uitwasemen in de whirlpool.

Bij binnenkomst twee broodjes met beleg en later in de middag van het buffet genoten. Was prima in orde.

Pas laat in de middag kwam het tot een kamertje. En wel met Sasha. Ken haar al heel lang, doch ze had nog nooit Sjeufs zevengranenstengel in haar bekkie gehad. Dus beiden wat 'onwennig' naar de kamer voor een eerste stoeipartij. Van eerst aftasten was geen sprake. Een tongzoenster van heb ik mij jou daar. Laat gaan meid. Van een befwasje is ze niet vies, maar het was te profi. Dat laten we de volgende keer maar achterwege. Blasen dik in orde, met wit plafond.
    Al met al een prima kamer.

Tegen 18 uur afscheid genomen van de jarige en nog wat ijsberen die toevallig in de buurt stonden. De energie was bij ouwe Sjeuf er uit. Het was een leuke verjaardag. Fijn om NLNU weer eens te treffen. Op naar de 100!

Illusion Plopp!
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

15. Onderstaande 21 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (22 juli 2019),Bergtester (23 juli 2019),biged (23 juli 2019),brombeerzuid (22 juli 2019),cheasehead (23 juli 2019),Devante (23 juli 2019),Firehawk (22 juli 2019),forgetskinnyletsgetfatty (22 juli 2019),HellaHolla (23 juli 2019),Husky (23 juli 2019),Johnsonxxx (23 juli 2019),Klatergoud (23 juli 2019),le_belge (23 juli 2019),lustman (24 juli 2019),Mr Bluenose (27 juli 2019),noglangnietuitgewandeld (23 juli 2019),Patjax (22 juli 2019),RobOpzoek (23 juli 2019),swazontneuf (24 juli 2019),VAZKOR (22 juli 2019),xLicker (28 juli 2019)

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:09
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

BABYLON - Verjaardagsbezoek
    12 Juli 2019

Het was weer tijd om na 6 weken terug 'de bloemetjes buiten te zetten' en dat was nodig zo bleek: het begon *zoals steeds rond deze periode* in Babylon...

FAZIT
    1) Werkpunten/negatief
    - Hou er niet zo van, van die gehaktballen op tafel
    - Jacuzzi wat frisser
    - Water zwembad wat frisser (of ben ik SS te gewend?)
    - Eten karig
    - Line-up geringer, veel minder opties dan anders
    - Wellness sluit al omstreeks middernacht

2) Positief
    - Rustig qua bezoekers op avonduur.
    - Sauna ok, Jacuzzi te doen, hamam ok
    - Vriendelijk personeel
    - Goed gezelschap met andere beren
    - Erg goed contact met de dames die er waren

************************************************** ***********************************************

Kamergangen en overall service

1) ANTONIA - De betere kamergang

2) DENISA - De beste kamergang van Babylon dit jaar

GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: ****1/2

************************************************** ***********************************************

CLUBVERSLAG

Een verjaardag op vrijdag! Dit betekent dat ik mits overuren vroeger dien te vertrekken en dat kon nu niet eerder dan 15u.30 Ik heb na een vlugge boodschap onmiddellijk richting Elsdorf gekard en dan bleek een lastige rit met het piekverkeer en de vakantie-uittocht. Normaal had ik ook vakantie (bouwverlof) maar niet dit jaar nu ik kan kiezen wanneer. Ik heb na lang aanschuiven, veel pittige buien onderweg en bijtanken de parking van Babylon eindelijk kunnen oprijden: wat een verschil bij vorig jaar! Ik kwam toen wel eerder aan, ja, maar nu was er dus echt heel veel plaats over rond 19u. Zelfs op verjaardagen laat de prijsverhoging zich duidelijk voelen. Ik koos een plekje en ging snel, snel de club binnen vooraleer ik een vroegtijdige koude douche uit de wolken te verduren krijg. Aangebeld en binnen werd ik vriendelijk ontvangen. Ze had schrapte mijn naam van de lijst en verzekerde me dat de hotelsleutel voor mij opzij lag maar nog niet vergeven kon worden. Niet erg, ik mocht mijn bagage in de kantoorruimte van de cheffe achterlaten en ging uitgebreid douchen. In de kleedkamers kon ik Sexmachine ontmoeten die opmerkte dat ik wel erg laat was. Het risico van de werkdag te combineren met een avond in de clubs, is dat je vermoeid op een laat uur aankomt zodat je niet veel meer kan uitrichten. Niet deze avond.

Een vlugge verkenning door de club leverde de bekende gezichten op bij de beren: Hasta La Pasta, de jarige NLNU die ik de hand kon schudden, Seksenfun, Azis, SM, duisburgspesjalist... zodoende waren er genoeg present om een praatje mee te slaan dus ons vervelen, dat doen we hier niet. De verkenning bracht me een ander heikel punt onder de aandacht: de line-up was toch eerder mager op deze avond. Ja, veel dames zullen op kamer zijn, maar toch, dan heb ik het toch echt veel drukker meegemaakt op dat vlak, draai of keer het als je wil. Ik had ineens heimwee naar de verjaardagsavond van NLNU 2 jaar terug toen ik van een mislukte BBQ van het vorig werk in de manege naar Babylon karde en het beste weekend van mijn verlof, overbodige vakantie-uitstap naar Engeland dat daarop volgde inbegrepen, meemaakte. Ik mistte vooral veel exotisch schoon als Iman & ebony friends, de Cubaanse Maria,... vele komen niet meer weer. Wat je daar ziet is nu hoofdzakelijk rombul dames en veel nieuwe en minder bekenden. Nee , slecht zijn die dames zeker niet het is eerder de variatie aan nationaliteiten hier te doen gebruikelijk is, dat zoek is geraakt.

Was mijn ervaring van de club nu zoveel slechter? Nee, dat ook weer niet en de service die ik kreeg van de dames was steeds van hoog niveau. Dit is een trend die is blijven doorgaan en waarvan de gemiddelde score zelfs hoger staat dan in 2018. Ik heb het niet durven indenken.

Antonia en Michelle wilden me snel claimen en moesten zien dat deze jongen zich liever niet snel laat claimen. Verschillende rondjes door de club later zag ik al snel dat die 2 of een van hen nu zelfs mijn avond moesten maken en de eer van Babylon hoog te houden hadden want veel opties zag ik niet zo. Al werd de service van Sacha me warm aanbevolen, ik vond ze steeds iets ongenaakbaars over zich heen hebben.

Ik liet de kamervoorstellen van de wanhopige Antonia even voor wat ze waren en ging naar de wellness toe, mijn eerste plek van afspraak na een lange rit. De jacuzzi was inderdaad wat koel zoals eerder geschreven werd, maar niet zo erg als ik elders meemaakte. De sauna was voor mij ok. Als het de kleur heeft van een citroen, de geur heeft van een citroen en zelfs de vorm binnenin citroenig is, dan is het vast de hamam van Babylon, hun nieuwste aanwinst sinds dit jaar. De eerste keer was ik ook deze avond zonder handdoek binnen gegaan. De tip van Mechelen op het forum indachtig, nam ik voor de 2de ronde later na mijn sessie met Antonia 2 handdoeken mee: 1 om af te drogen en 1 om op te zitten in de hamam. Voor ik er in ging, lag ik wat te ontspannen in de jacuzzi tegenover een andersvalide beer die tot de puntjes werd verwend door 2 jonge meiden. Ze bleven hem tongen. Daarna stapten ze er na een half uurtje uit en hielpen hem in de rolstoel. Schatjes zijn het! Een van die schatjes nam mijn 2de handdoek mee, speciaal voor de citroenhamam, om er zich mee af te drogen. Ze vroeg het nog vriendelijk en ik kon weer niet nee zeggen: zo zat ik dus weer in die citroenruimte met net-niet-verbrand achterwerk op de bank voor me uit te kijken...zonder die 2de handdoek. Ik heb geloof ik niet gebruik gemaakt van het zwembad, iets te fris naar mijn gedacht voor een 70€-club.

Nog even over het eten; dat was naar mijn smaak kariger. Ik had ook geen à la carte genomen, de kaart met keuzes was er maar op het moment dat ik die wou nemen, was het al weg genomen: te laat! En dat terwijl het nog geen 21u was... Ook de gehaktballen lagen er uitgestald. Dan heb ik nog liever dat ze er de frieten laten koud worden, mijn fijne neus vind dat niet zo lekker ruiken, eerlijk gezegd.

De sfeer in de club bleef familiair en gezellig maar de club liep nog steeds snel leeg na een zeker uur. Het was ingetogen gezellig, zeg maar. Chef Eddy maakte zich nog vrolijk over de Banaan die hier op zijn nummer had gekregen van de dames. Ik had hier lange mooie presales met Denisa en op het einde van de avond had ik een goed geanimeerd gesprek met een van de weinige zwarte dames en met Gina. Die laatste bleek levensgevaarlijk gewond te zijn aan haar pink, daarom dus moesten we het helaas zonder haar paaldanskunsten stellen. We bleven samen zitten tot het personeel me attent moest maken dat het feierabend was.

De prijsverhoging laat zich naar mijn mening toch wel voelen: minder beren, nog minder dames, ook op een verjaardag. De volgende morgen liep het tijdens het ontbijt ook niet snel mee vol (wèl met de volgende jarige & friends). Dit is geloof ik het 2de bezoek na de verhoging en mijn conclusie verandert niet: gooi het roer om, verminder ten minste het entree van de dames en dan van de beren naar dat van vroeger of voer in plaats daarvan een happy hour in voor die laatste groep...of ook voor vroege dames. Hoe slecht kan dat nu lopen?

Kamergangen

Ik zag meteen dat er niet zoveel dames waren die ik kende of een klik mee had. Ik ben al zo vaak met Michelle geweest dat ik ze nu voor eventjes wilde overslaan. Antonia was ik vorige keer mee geweest en kies ik normaal gezien niet zo snel opnieuw maar na gezien te hebben wat er rondliep, bleek die nog mijn beste optie die avond. So, Antonia it is, ze kreeg haar zin en hoe dat verliep, lees je hier:

=> Antonia - de betere kamergang

Na een tevredenstellende sessie met haar, wellness, praten met maten, bier (niet de ganse kelder, ook geen wijn als 2 jaar terug),...je kent het: Vazkor raakt niet weg. Zodoende kon hij verleid worden door de schone Denisa. Het was jaren geleden dat ik met haar op kamer was. Er volgde een voor mijn doen redelijk lange presale met deze aardige dame. Hierop volgde een stevig uurtje seks op de kamer: een herhaling die te boek staat als de hevigste sessies dit jaar in deze club:

=> Denisa- De beste kamergang van Babylon dit jaar

Einde van de dag

Na mijn sessie met Denisa bleek het niet meer mogelijk om van de wellness gebruik te maken, die was op slot en grendel, dat reeds rond middernacht. Voor een 70€-club? Nogal vroeg! Kwart voor, ja, half een...misschien maar om middernacht al? Why!? het eindigde dan met een laatste grote glas bier en een lang gesprek met een tweetal dames waaronder dus de aan haar pink zwaargewonde Gina. Dat ze maar gauw en goed herstelt, we missen haar acts de présence.

Dank, NLNU voor de uitnodiging en deze mooie verjaarsparty. Het zijn immers de kamergangen die de clubdag maken en ze waren steengoed dankzij Antonia en Denisa.

Het ontbijt werd de volgende dag in alle rust genuttigd omringd door de dames en nog een paar Belgen die er ook bleven logeren. Zij gingen naar GT, ik naar SS. Deze club kenden ze nog niet en zodoende zijn ze een tip rijker om een nieuwe club te verkennen! In SS kwam het hek pas echt van de dam maar dat is een verhaal voor een volgende keer.
    De zwarte wolf

17. Onderstaande 24 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (23 juli 2019),biged (24 juli 2019),ButtinSky (24 juli 2019),cheasehead (26 juli 2019),comcom (24 juli 2019),Eddy_V (23 juli 2019),gignnl (24 juli 2019),Goedemorgenallemaal (25 juli 2019),hasta la pasta (29 juli 2019),innlikeflynn (29 juli 2019),jansenroy (23 juli 2019),Jooploop (24 juli 2019),Kwant (23 juli 2019),lustman (28 juli 2019),Mr Bluenose (27 juli 2019),noglangnietuitgewandeld (24 juli 2019),Pandabeer82 (24 juli 2019),RobOpzoek (26 juli 2019),Siberische tijger (24 juli 2019),Sjeufke (23 juli 2019),stoetel (24 juli 2019),swazontneuf (24 juli 2019),waterrat (24 juli 2019),xLicker (28 juli 2019)

Last Online
    Vandaag @ 17:57
    Discussies
    8
    Thanks
    2.742

Standaard Ein heißer und nasser Tag

Babylon - es WAR einmal mein Lieblingsclub. Oder IST es das noch immer!? Das hauseigene Forum (das man nicht so nennen darf) will nichts von kritisch-konstruktiven Schreibern wissen. Es ist wegen der praktizierten Auswahl (um nicht "Zensur" zu sagen) nur eine bedingt verlässliche Informationsquelle. Und anderswo liest man mal so und mal so... Ich schreibe lieber hier, und bin dankbar, dass ich das auf Deutsch tun darf!

Tatsache ist wohl, dass die Erhöhung des Eintrittspreises in Elsdorf einiges verändert hat. Auch für mich: Ich habe mir vorgenommen, nie 70 Euro Eintritt zu bezahlen. Eine wohlwollende Ermäßigungskarte von Willem2 im Rahmen des Tour-de-France-Gewinnspiels kam da sehr willkommen. Vielen Dank dafür!

Ich bin also an einem der heißesten Tage, die es hierzulande überhaupt jemals gab, nach Elsdorf gefahren. Voller Vorfreude auf Außengelände und Pool, mit relativ viel Alibi-Zeit und in gespannter Erwartung. Auf der mit Vorsicht zu genießenden sogenannten „GPL“ (Grobe Prognosen Liste) hatte ich von den mir bekannten Damen Alexa und von den Neulingen Marti ins Auge gefasst. Es wurde – wie das meistens so ist – weder die eine noch die andere.

Erstmal zum Rahmen: Natürlich ist das Babylon ein schöner Club. Das Außengelände ist sicher nicht schlechter als das Freibad zuhause. OK, der Pool ist etwas kleiner, dafür gibt es deutlich mehr zu sehen… Ich habe es genossen! Immer wieder nach draußen, auf die Liege, in den Pool. Und zwischendurch nach drinnen, Getränke holen und auch ein bisschen von der Klimaanlage profitieren. Mann, mann, mann, war das heiß!! Aber was schreibe ich über das Wetter? In diesem Forum interessiert man sich für ganz andere Dinge

Als ich um kurz nach 11 Uhr eintraf, war ich bei weitem nicht der Erste. Es waren schon eine Reihe Männer da, und auch die nackigen Frauen waren schon bereit. Bekannte und Unbekannte - durchweg schön anzusehen. Babylon ist wirklich im guten Sinn des Wortes ein Tag-Club. Nicht erst mal ganz langsam Strecken-Recken-Wachwerden, sondern gleich hinein ins Vergnügen! Naja, 11 Uhr ist ja im normalen Leben auch „mitten am Tag“. Worauf soll man also noch warten?

Während meines Frühstücks wurde an der neuen Klimaanlage gewerkelt, die offenbar an den letzten heißen Tagen nicht zufriedenstellend funktioniert hatte. Ich versetze mich immer etwas mitleidig in die Haut der Handwerker, die zwischen den nackten Schönheiten, inmitten von Männern in Urlaubsstimmung, zwischen Pool, Bar und Wellness, arbeiten müssen. Auch heute wieder machten sie das souverän und ohne mit der Wimper zu zucken (vielleicht hat etwas anderes gezuckt, das will ich nicht wissen ) Ach ja, auch die Klimaanlage interessiert die Leserschaft nicht wirklich, sondern etwas anderes

Also: Ich habe als eine der ersten Frauen... Alexa gesehen, auf die ich ja meine Sinne im Vorfeld gerichtet hatte. Ich habe sie nach kurzer Zeit angesprochen und gefragt, ob sie gleich Zeit für mich hat. Antwort: "Ich habe zuerst noch einen anderen Gast, aber danach gerne". OK, klingt gut! War dann aber letztlich nicht gut, denn besagter Gast ließ wohl nach einer Stunde immer noch auf sich warten. Alexa saß drinnen beim Rauchen, draußen beim Quatschen mit Kolleginnen und Gästen. Irgendwann habe ich sie dann nicht mehr gesehen, vielleicht war sie auf dem Zimmer, ich weiß es nicht. Später am Tag war sie jedenfalls ständig in Gesellschaft einer Gruppe von Männern, und ganz besonders mit einem von ihnen. Die beiden wirkten sehr eng, waren zusammen auch im Pool, und überhaupt. Also jedenfalls keine Chance für mich, irgendwie an sie ran zu kommen. War aber nicht schlimm, denn...

...ich hatte inzwischen grenzenloses Vergnügen mit einer Frau, an die ich nicht mehr geglaubt hatte, was uns beide betrifft: Gina, die ich vor mehr als zwei Jahren noch als Sonja im SS erlebt hatte, der ich schon beim sexy Tanz an der Stange zugeschaut habe und auf die ich eigentlich immer irgendwie scharf war. Ein bekannter Forumkollege hier bezeichnete sie schon zu Sixsens-Zeiten als "waterratje", und das kann ich nach heute zu 1000% bestätigen!!

Als ich also merkte, dass das mit Alexa wohl zunächst nichts werden würde, lag ich gemütlich am Pool - natürlich im Schatten - und genoss das Treiben rings herum. Auf einmal sprang eine kleine Frau ins Wasser, die so ganz anders war als die andern badenden Frauen: nix Rücksicht auf Frisur oder Makeup, nix wasserscheu oder Nichtschwimmerin! Sie schwamm und plantschte wie eine Nixe und genoss dabei die Aufmerksamkeit zumindest des männlichen Publikums. Eine andere Schönheit - der Name tut nichts zur Sache - setzte sich zu mir auf die Liege, und vielleicht war das mein Glück. Vielleicht gibt es - wie ich nachher aus der einen oder anderen Bemerkung schlussfolgern konnte - irgendein mir unbekanntes Problem mit dieser Frau? Jedenfalls gefiel es Gina wohl, dass ich immer wieder an dieser bei mir sitzenden Dame vorbei schaute und eben der im Wasser plantschenden Gina zulächelte, augenzwinkerte und andere Signale zusandte, die sie erwiderte!! Oooohhaaa, da geht vielleicht was...

Ich also schnell besagter Dame klar gemacht, dass es mit uns nichts wird, Handtuch weg, kurze Dusche, und hinein in den Pool. So groß ist der ja nicht, dass man sich um eine nähere Begegnung im Wasser sehr bemühen müsste. Es dauerte also nicht lange und wir – Gina und ich - standen quatschend am Beckenrand im Wasser, zuerst noch ganz brav. Sie hat mich wohl bisher nie wahrgenommen im Babylon (ich = "graue Maus" ), an unsere lange zurückliegende Begegnung im Marokko-Raum des Sixsens konnte sie sich verständlicherweise nicht erinnern. So machten wir also Bekanntschaft, stellten uns vor und quatschten im Wasser stehend/hängend über alles und nichts. Wir hatten Redestoff genug: Ihre Clubvergangenheit, gemeinsame Forum-Bekanntschaften, ihre Finger-Verletzung, Pole-Dancing usw. usw. usw... Zwischendurch mal etwas geschwommen und dann an anderer Stelle am Beckenrand weiter gequatscht. Ja, Gina ist eine (zu?) liebe, kluge, starke Frau, mit der man AUCH gut plaudern kann. Ihr Englisch ist nach meinem Empfinden übrigens deutlich besser geworden.

Irgendwann ging es dann natürlich nicht mehr anders: Ich musste mal meine Hände unter Wasser etwas in ihre Richtung bewegen und sie vorsichtig berühren. Spätestens hier wird der Unterschied zum heimischen Freibad extrem deutlich . Meine Berührungen stießen nicht auf Wiederstand, sondern wurden - im Gegenteil - wohlwollend zur Kenntnis genommen. Das ließ ich mir nicht zweimal sagen und wurde frecher. Bald lag sie also in meinen Armen und wir machten die eine oder andere Streichel- und/oder Gymnastikübung im Wasser. Sie beantwortete jede Geste meinerseits mit einem herausfordernden Lächeln und mit zarten Küsschen auf Wange und Ohr. Bald schnurrte sie an meinem Hals und wir kamen uns... immer näher. Sie hat im Wasser überhaupt keine Berührungsängste, nein wirklich nicht!

"Sexuelle Handlungen im Pool sind verboten", steht ja auf einem Aushang an der Außentür. Trotzdem waren wir uns im Wasser sehr nah – an dieser Stelle keine Einzelheiten… Ich selbst war es dann schließlich, der das Wort "Zimmer" in den Mund nahm. Ich wollte NOCH mehr. Gina lächelte und reizte mich weiter, es schien ihr zu gefallen. Und erst nach weiteren langen heißen Minuten stieg sie schließlich grinsend aus dem Pool. Ich mit einem Wahnsinns-Ständer hinterher, schnell unter die Dusche, schnell ein Handtuch umgelegt und ab ins Zimmer...

Im Zimmer hat sich das fortgesetzt, was wir im Pool begonnen hatten, nur nicht so nass. Also, schon nass, aber halt nicht so! Kurzum, wir hatten eine richtig schöne gemeinsame Zeit, jetzt auch endlich mit allem, was dazu gehört. Ginas Körper ist ja einerseits zierlich (sie ist totaaaal klein), aber andererseits kräftig und muskulös. Mir gefällt sie sehr! Und sie weiß diesen Körper einzusetzen. Jedes Körperteil! Ich habe wirklich genossen. Und sie hat gelacht, gekichert, gegrinst, genossen. Sie hat jedenfalls gesagt, dass es ihr gefällt – ich glaube es ihr .

Bei der Abrechnung war sie sehr korrekt, sodass es neben Lächeln, Küsschen und Dankeschön von mir auch ein Trinkgeld gab. Und ich hatte schon ab diesem Moment die Absicht, das zu wiederholen...

Leider ist es dazu an diesem Tag nicht gekommen. Entweder war sie später nicht zu sehen, oder ich war durch die Tour-de-France-Übertragung abgelenkt, oder... sie war mit anderen Männern auf ähnliche Weise im Pool beschäftigt, wie sie das mit mir gewesen war. Aber immer mal zwischendurch ein Lächeln, ein Augenzwinkern, wenn wir uns gesehen haben... Auch das ist ja nicht immer selbstverständlich!

Also, man wird es merken - ich bin begeistert von dieser Frau! Und ich will sie wiedersehen - bitte noch in der Sommer-Pool-Saison. Wahnsinn, das waren teilweise echt meine nassen Träume, die sich da erfüllt haben...

Eine zweite Nummer hatte ich kurz vor Abreise noch mit einer anderen Frau, deren Name ich hier nicht nennen will. Eine schöne Frau, auch nett, umgänglich. Alles gut, auch im Zimmer. Aber sie war für mich wohl nur ein Mittel, meine verbliebene oder wiederentstandene Geilheit in Elsdorf zu lassen. Deshalb wäre jede weitergehende Beurteilung nicht gerecht.

Und mein Fazit zum Babylon: Natürlich ist es ein schöner Club – vor allem im Hochsommer! Ganz vieles passt auch – nur die 70 Euro Eintritt passen in meinen Augen nach wie vor NICHT! Die Kritikpunkte wie z.B. fehlende Sitzgelegenheiten zum Essen sind bekannt, aber sie sind nicht wirklich wesentlich. Die Stimmung im Club – vor allem draußen - hat mir bei meinem Besuch jedenfalls sehr gefallen. Ich bin etwas zurückhaltend und wünsche mir die Frauen manchmal etwas aktiver, aber das empfinde ich in fast allen Clubs so. Es waren viele Gäste da, und die Anzahl Frauen sowie deren Vielfalt, deren Erscheinungsbild,… waren für mich während des Tages völlig in Ordnung. Ich habe nicht gezählt (das geht ja auch gar nicht), und nicht mit der GPL verglichen: Es war prima, bis gegen 18/19 Uhr. Zu diesem Zeitpunkt waren irgendwie kaum Frauen verfügbar; die wenigen, die (noch) da waren, waren tief in Gespräche verwickelt und nicht "greifbar". Waren sie alle schon weg, so wie z.B. Marti, die ich inzwischen identifiziert hatte, die mir gefiel, und mit der ich gerne noch nähere Bekanntschaft gemacht hätte? Oder alle im Zimmer? Jedenfalls hatte ich zu diesem Zeitpunkt das Gefühl, dass die Stimmung sich veränderte. Vielleicht lag es auch nur an mir?

Ich habe nach der beschriebenen zweiten Nummer den Heimweg angetreten. Zufrieden, befriedigt, und schon voller Vorfreude auf hoffentlich weitere nasse Begegnungen mit waterratja Gina

19. Onderstaande 14 leden hebben le_belge bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 8 augustus 2019),biged (26 juli 2019),Dalton (26 juli 2019),dauerlutscher (26 juli 2019),Eddy_V (26 juli 2019),Klatergoud (26 juli 2019),mechelen (26 juli 2019),Mr Bluenose (27 juli 2019),Pandabeer82 (26 juli 2019),RobOpzoek (26 juli 2019),Sphinx (28 juli 2019),VAZKOR (27 juli 2019),Viscamessi (26 juli 2019),Wijze grijze (26 juli 2019)

Last Online
    Gisteren @ 22:50
    Discussies
    118
    Thanks
    91

Standaard

Citaat le_belge:

"Babylon - es WAR einmal mein Lieblingsclub. Oder IST es das noch immer!? Das hauseigene Forum (das man nicht so nennen darf) will nichts von kritisch-konstruktiven Schreibern wissen. Es ist wegen der praktizierten Auswahl (um nicht "Zensur" zu sagen) nur eine bedingt verlässliche Informationsquelle. Und anderswo liest man mal so und mal so... Ich schreibe lieber hier, und bin dankbar, dass ich das auf Deutsch tun darf!"

Leider ist es zu 100% so, dass dort eine Person sich sehr #Oberlehrerhaft# benimmt und so die schreibenden Babylonier Einen nach dem Anderen vergrault, erst mit Forumsverbot und als weitere Steigerung sogar mit Hausverbot bei kritischem Disput (den aber im
    Club und unter 4 Augen) belegt.
    Unverständnis von Vielen und hoffentlich wird sich der richtige Chef doch an die Gäste erinnern, die dem Club nichts
    Böses wollen.
    Quo vadis Babylon, ich wünsche wieder dorthin wo es letztes Jahr war!!!!!

vanKees

21. Onderstaande 13 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (27 juli 2019),brombeerzuid (26 juli 2019),Dalton (26 juli 2019),dauerlutscher (26 juli 2019),hasta la pasta (29 juli 2019),innlikeflynn (29 juli 2019),Johnsonxxx (27 juli 2019),ju52 ( 8 augustus 2019),le_belge (26 juli 2019),Mr Bluenose (27 juli 2019),RobOpzoek (26 juli 2019),Sjeufke (26 juli 2019),stimpy3 (27 juli 2019)

Last Online
    Vandaag @ 14:50
    Discussies
    15
    Thanks
    25

Standaard

So schönes Wetter. Normalerweise hätte ich gesagt: Heute ab ins Babylon. Aber nicht für 70 Euro. Wird daran noch mal gerüttelt? Oder läuft der Laden durchweg so gut, dass es dem Chef/Chefin egal sein kann?

23. Onderstaande 5 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

innlikeflynn (29 juli 2019),Johnsonxxx (27 juli 2019),ju52 ( 8 augustus 2019),pret (27 juli 2019),stimpy3 (27 juli 2019)

Last Online
    17 juni 2024 @ 11:30
    Discussies
    2
    Thanks
    1.223

Standaard

Vorige maand hier een kortingsbon gewonnen (waarvoor nog mijn dank!), minder heet dan vorige week, een rustige maandag en zo vlak voor vakantie helemaal in de stemming om de kortingsbon te verzilveren. Kortom: alle ingrediënten om naar Babylon af te reizen. De GPL had mij al gewaarschuwd dat het vandaag rustig zou zijn in Babylon, Sacha had ook mij al laten weten er niet te zijn vandaag, maar desalniettemin vol goede moed en zin naar Elsdorf getogen om me eens te laten verrassen.

Het was er vandaag inderdaad (heel) rustig. Ik schat zo rond de 18 dames en rond de 10 beren gedurende mijn verblijf. Ik arriveerde rond 12.00 uur, een mooi tijdstip om eerst even een hapje te eten en een drankje te doen. Terwijl ik mijn eerste hap nog door moest slikken kwam een tamelijk porno-lookachtige dame naast me zitten en ze stelde zich voor als Dora. Ziet er op zich prima uit (alleen die Donald-Duck-achtige opgeschoten getuite lippen hoeven van mij persoonlijk niet). Een leuk praatje mee gemaakt en haar vraag of ik haar als toetje wilde, daar zag ik de humor ook wel van in, voordat ze me vertelde dat ze naar boven naar de kino ging. Als ik zin had, moest ik maar komen. Enfin, het is er uiteindelijk niet van gekomen, het kwam net iets te gelikt en profi over.

Na het eten mij buiten in de tuin genesteld. Heerlijk temperatuurtje, niet te warm. Er waren een aantal mensen in de tuin aan het werk, maar dat stoorde mij niet. Al snel viel mijn oog op een prachtige meid. Prachtig figuur, mooie borsten, mooi gezicht en mooie tanden. Nadat haar vriendin haar alleen achterliet, kwam ze naar me toe en vroeg me of ze bij me mocht zitten. Ze stelde zich voor als Nelly. Ze is Roemeense en vertelde me dat ze 21 lentes jong was. Zou op zich prima kunnen, maar ik lees nu op het forum dat er al een draadje van ene Nelly is die op zich aan de omschrijving voldoet, maar die in 2016 al de 30 gepasseerd zou zijn. Enfin, ik weet niet of het hier over dezelfde Nelly gaat of dat het een ander betreft. Wie het weet, mag het zeggen (kan ik of een nieuw draadje maken of haar recensie eronder plakken). Je weet het bij de Roemeense schone toch niet vaak. Ze zag er in ieder geval oogverblindend en jong uit.

Ze kwam in eerste instantie een beetje verlegen en stil over, maar met haar prachtige ogen, heerlijke slanke lichaam en mooie mond kon ik de verleiding niet weerstaan. Toen ik op een gegeven moment voorstelde om ons terug te trekken op een kamer, werd dat beantwoord met een heerlijke (tong)zoen. En daar heb ik zeker geen spijt van gekregen, ik gloei nu nog na. Het begon als een rustige GFE, met alles erop en eraan. Helemaal prima. Maar naarmate de tijd verstreek steeg de temperatuur op de kamer en ook bij haar (en ik beken schuld: ook bij mij). Soms heb je zo'n 'click' op het juiste moment met een dame. Dit resulteerde uiteindelijk in een PSE-ervaring zoals ik deze nog maar zelden heb meegemaakt in het clubwereldje. Niks was haar te gek, het werd zelfs echt kinky. Ze ging helemaal op mij los, op zichzelf en ik op haar. Het kan zijn dat ze toneelspeelde uiteraard, maar haar wegdraaiende ogen, trillende benen en een kletsnat laken na afloop doen mij vermoeden dat ook zij het prima naar haar zin had... Twee uur later waren we allebei gesloopt en kon ik nog maar moeilijk bevatten wat me nu net was overkomen.

De afrekening was correct. Sterker nog: in het heetst van de strijd zijn we - zonder te overleggen, het gebeurde gewoon allemaal - allerlei extra's gaan doen en dat wilde ze niet eens in rekening brengen, 'omdat we daar van te voren niets over hadden afgesproken'. Ik vond alleen dat ik dat niet kon maken, vooral ook niet omdat het echt een top kamergang was, dus ik heb haar wel alle extra's voldaan. Zij blij, ik blij. Met een grote glimlach, een knuffel en een kus namen we afscheid.

Ik was gesloopt en had echt geen zin in nog een kamergang. Bovendien, veel beter als deze kamergang met Nelly zou het - in ieder geval vandaag - toch niet meer worden. Even een half uurtje bijgekomen, me aangekleed en met een grote glimlach de deur achter me dichtgetrokken. Bij het weggaan nog even snel een blik op de lijst geworpen bij de balie, waar de dames hun kamergangen moeten invullen. Ik ging rond 15.15 uur en Nelly en ik waren op dat moment pas de tweede die een kamergang hadden gemaakt.... Qua kamergangen dus echt rustig, er was op zich weinig te beleven op deze maandag. Maar dat maakt mij niet uit, ik heb een kamergang gehad die mij nog heel lang zal bijblijven... En alleen voor Nelly al kom ik zeker na mijn vakantie graag terug naar Babylon....

25. Onderstaande 31 leden hebben Viscamessi bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (29 juli 2019),biged (29 juli 2019),brombeerzuid (29 juli 2019),ButtinSky (30 juli 2019),cheasehead (29 juli 2019),claudius (29 juli 2019),Eddy_V (30 juli 2019),Elmo3108 (29 juli 2019),forgetskinnyletsgetfatty (29 juli 2019),Giodude (29 juli 2019),Goedemorgenallemaal (29 juli 2019),GrandCru (30 juli 2019),hummer (30 juli 2019),Husky (29 juli 2019),hvdk52 (29 juli 2019),innlikeflynn (29 juli 2019),jansenroy (29 juli 2019),Jooploop (29 juli 2019),Klatergoud (30 juli 2019),Levitrus (29 juli 2019),le_belge (29 juli 2019),man (30 juli 2019),mechelen (29 juli 2019),pret (29 juli 2019),RobOpzoek (30 juli 2019),schoolmeester (30 juli 2019),Sjeufke (29 juli 2019),stoetel (30 juli 2019),VAZKOR (30 juli 2019),Wijze grijze (29 juli 2019),xLicker (30 juli 2019),yylover (29 juli 2019)

Last Online
    7 januari 2025 @ 22:10
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard Drie bezoekje de laatste maandjes

Mijn eerste bezoekje in dit drieluik was op het laatste moment op de vrijdag gezet, aangezien er diverse redenen waren om geen deel uit te willen maken van het uitgebreide verjaardagsgezelschap een dag later. Bijvoorbeeld dat ik niet speciaal houd van boksen of kickboksen; ik las toendertijd dat het onmogelijk was geweest de feestfestiviteiten te voorspellen… vond ik niet, misschien omdat ik zo een zigeuner wel eens een glazen bol in de klauwen druk.

Hoe dan ook, vrijdag binnen met mijn sponsoring van Eddy en Willem (klinkt als een karnavalsduo niet?), welke de prijs tot een billijke 40 euro reduceerde. Dank aan beiden voor de mogelijkheid om te kunnen stellen: voor die prijs is de toko zijn geld goed waard!
    Enige weken later bracht de aanwezigheid van een bekende om mee te babbelen mij weer in Elsdorf. Dit keer de volle 70 euro betaald, wat mij dan weer de kans geeft te zeggen: wat drinkt die Eddy, dat hij denkt dat dit een passende prijs is? Het meest recente bezoek was ter ere van een verjaardag van een collega ijsbeer, die dat zelf had opgezet zonder tussenkomst van forums; ik meen te hebben kunnen vaststellen dat genodigden en andere aanwezigen hier best tevreden over waren. Dit betekende een prijs die goed bij de aangeboden diensten paste, al is het op zijn minst opvallend dat de Fransen een week eerder een tientje meer korting kregen.
    Innerlijke verzorging traditiegetrouw: eitjes die ik door op tijd te zijn nog kon nuttigen, vlees van de grootgrutter op de bbq welke passend is voor de betaalde inkom (aca stijl zeg maar) en lekkere biertjes op fles, waarbij de leffe en alcoholvrije Weizen aich favoriet mochten noemen. Prima in orde.

Wellnesstechnisch deed alles het geloof ik. Bubbelbad bubbelde, sauna verhitte en zwembad kabbelde (heb er niemand bij in de buurt gezien). De nieuwe stoomkamer stoomde voornamelijk voor zichzelf had ik het idee, maar dat is lastig te zien soms. Eddy was ook erg blij met zijn in aanbouw zijnde wintertuin, al leken de meeste gasten waar ie dit mee deelde enigszins onverschillig… de met de hand te dichten schuiframen komen ook wat achterhaald over.
    Dit keer letterlijk het laatste spiegeleitje te pakken gehad… en de kerel vlak na me kreeg al te horen dat er niet aangevuld zou worden (nog ruim voor 12 uur). Dit maal een donderdag en het daarbij horende lagere aantal gasten zorgden voor een wat matig bbq beleid: even dat ding vol plempen en daarna in de warmhoudbak tot de bodem bereikt is. Lauwe speklapjes dus. Het idee dat je voor dit soort entree prijzen ook wat betere kwaliteit bbq kan geven is kennelijk nooit besproken… daarvoor kun je terecht bij Sakura, Sharks, Magnum, PHG, etc. Prijskwaliteit zeg maar.

Over de wellness weinig extra te berichten… wederom en erg lege stoomkamer en linksachter blijkt er een dakraam te missen in de nieuwe wintertuin (kwamen we achter toen het begon te regenen).
    Dit keer te laat voor de spiegeleitjes, maar dat is dan mijn eigen schuld door pas om 12 uur te gaan ontbijten. In de avond weer de bekende bbq, met voor mij als nieuwe (succesvolle) toevoeging de kippenvleugeltjes. Daar ik in de buurt bleef slapen, heb ik me ook de Leffe goed laten smaken tijdens de gezelligheid gedurende de dag. Ik kwam er de dag wel mee door.

De enige keer ook met wat activiteit in het zwembad, al hield ik het zelf meer bij het bubbelen. Ik heb niet erg op de stoomkamer gelet, maar ik meen dat SEF deze heeft gebruikt; is de investering toch niet voor niets geweest. Er werd ook op slome wijze aan de wintertuin gewerkt… terwijl het missende raamdeel kennelijk nog steeds niet was opgevallen.
    Line up technisch werd de beloofde aanwezigheidslijst behoorlijk gerealiseerd en ik had gedurende de dag een langere to do list dan gerealiseerd kon worden. Niet iedereen straalt altijd uit even veel zin te hebben – zeker in het achterste deel van de club – maar ook met die meiden kun je gezellig verveeld in de banken hangen (waar deze dag toch wel veel sprake van was). De ruwe prognoselijst kon deze week beter de “grote oplichtingslijst” genoemd worden. Van te voren stonden er een stuk of 6/7 opties op de lijst, die uiteindelijk niet aanwezig waren (net als nog een aantal anderen). Dat kan misschien gebeuren, maar het is toch wat bedenkelijk dat enkele van deze meiden al weken niet aanwezig bleken te zijn geweest (ondanks dat de lijst aangaf dat dit wel zo was) of dagen eerder op vakantie waren gegaan. Op deze dag zelf bleken later ook enkele niet aanwezige dames, toch als aanwezig te zijn geregistreerd (ook na alle updates). Jammer en betekende vooral dat er weinig te doen was kwa kameren. Het betrof hier een vrijdag, dus er waren een redelijk aantal dames aanwezig en de meeste beloofde deernes van de aanwezigheidslijst bleken aanwezig. Al heb ik die wel eens interessanter gezien. Genoeg opties, waarvan een aantal later afviel en de uitverkorenen ook niet helemaal het gehoopte niveau bereikten (nogal zacht uitgedrukt).
    Er werd gedurende de dag drie keer gekamerd. De eerst ronde ging met vaste-waarde-teenie Mary, die niet speciaal van de illusie of “top service” is… maar altijd een leuke brutaler starter om een half uurtje mee te stoeien. Daarbij is TZ nat, diep en intens… eigenlijk een beetje treurig om te moeten schrijven dat geen van de verdere dames in dit drieluik dat konden benaderen. Ondanks de nodige ervaring blijft de poes erg nauw, wat soms betekent dat het neuken erg lekker is en soms ook dat het neuken niet echt goed lukt. In ieder geval een poppetje waar ik altijd mijn lolletje wel mee heb.

Tweede kamer met newby Angela die een leuke uitstraling had en naar het leek best succesvol was bij de overige klanten. Voor mij een absolute afgang. Probeerde extra geld te krijgen voor dit of dat (TZ bijvoorbeeld) en vond het maar vreemd dat ik niet zomaar een uurtje wilde vastleggen. Uiteindelijk stelden zoenen en pijpen niks voor en bij het neuken had ik er al zo weinig zin/bloed meer in dat je de absolute nul performence moeilijk alleen nog bij haar kan leggen. Na een ruim kwartier had ik alweer meer zin in een Leffe dan in deze Roemeense, en zonder al te veel woorden de verplichte betaling afgegeven. Het irriteert me sindsdien mateloos dat madam zowat dagelijks in Babylon aanwezig is… en het idee dat dit soort dames er vanzelf uitgefilterd worden, definitief tot het verleden behoren. Of ze is plotseling veeel beter geworden; dat zal het zijn.

Laatste sessie met ultraslanke newby (voor mij) Maya-tweeduizendnogwat. Lief en wat onwennig Roemeentje die meer in de hoek bloemetjessex hoort. Tongzoenen ok en de rest eigenlijk ook. Prima half uurtje met een schattig nieuw meisje; kan men nogmaals doen.
    Enige kamer was met Morena van 28 (inmiddels vertrokken). Wel leuk in de club, maar service niet meer dan gemiddeld (TZ, pijpen, neuken, vingeren). Ze kwam me al bekend voor, maar na de kamer wist ik zeker dat ik al eerder met haar op de kamer ben geweest (al bleef ze dat ontkennen). Was toen ook twee tientjes goedkoper en met iets meer mogelijkheden op de kamer. Voor de rest echt een kopie van de eerdere kamer. Aangezien mijn als eerste uitverkoren optie een paar uur iets anders ging doen, ging de eerst kamer (na langdurig te hebben bijgeluld met dene en gene) naar Kellie. Nooit eerder mee geweest, maar een goede indruk van gekregen tijdens enkele van de saaie dagen die hiernaast staan vermeld. Ze was ietwat gestresst omdat ze de voedselverantwoordelijke was voor die dag en veelvuldig bezig was met het (een stuk noordelijker gelegen) Roemeense restaurant dat hiervoor ging zorgen. Het banklullen was met een been op mijn schoot en een blondje dat nogal was afgeleid door de administratie, honger en het tennis (Rafa en Roger). We zouden elkaar later nog wel zien… wat een kwartier later bleek te zijn, toen ze om mijn nek hing: het eten bleek nog een uurtje te gaan duren. Nou ja, wat een kutkamer. TZ slecht, pijpen en neuken op de automatische piloot… “dit is niet je beste kamer van vandaag” meldde ze na een tijdje. We moesten het later met gevulde maag, maar nog eens proberen… maar ik heb geen tegoedbon gezien. Kennelijk is het al wat dat ze me niet probeerde op te lichten met extras (zoals Angela).

Volgende kamer was met een bijzonder nukkige Julia, die na een kort intermezzo buiten de club, behoorlijk pissig was teruggekomen (te begrijpen, in de hoek van het “normale leven bij de mof”). Ik heb wel eens een gezelligere kamer gehad met haar, maar de service was zoals meestal (al is het af en toe nog een stuk beter; helaas maar af en toe)… waarbij ik geluk had op dat moment geen Duitser te zijn. Veel gelachen is er niet, wel veel gescholden en genoeg gezoend en geneukt. Blond nu overigens, wat haar goed staat… ik schijn haar al met 6 verschillende haarkleuren op de kamer te hebben gehad.

Laatste kamer was eigenlijk niet zo een slim idee, omdat ik al een behoorlijke lading Leffe achter de kiezen had. Maar toch met de nieuwe Bulgaarse Marti naar de kamer, wat bijzonder goed bevallen is. Uurtje leuk spelen en nog lekker geneukt ook, tongzoenen ook in het groene bereik. Op de site werd ze als tiener aangekondigd, terwijl ze toch echt midden twintiger is (niet de enige nieuweling in Babylon waarbij dit de laatste tijd is gebeurd). Leuke afsluiting van de dag.
    Overdag waren er nog best wat mannen, maar zo tegen het einde van de middag werd het erg leeg. In de avond werd het er niet beter op en dat had zo zijn weerslag op de sfeer. Veel lol heb ik niet gezien en de meeste dames leken zo tegen etenstijd al aan het afbouwen te zijn. Rond 9 uur waren er al behoorlijk wat dames vertrokken en leek het ook behoorlijk vol in de dameskleedkamer (maar dat is volgens mij altijd zo in de avond). De enige activiteit was nog een rustig dansje van Gina, maar die zag ook dat het niet veel soeps was die avond. Doordeweeks en dus rustig. Echt geen flikker aan en blij dat ik iemand had om mee te lullen. De meeste meiden leken om een uur of vier al bezig met hun feierabend… en je kon ze daar geen ongelijk in geven. Ik ben rond een uur of half zeven naar Samya verkast, waar ik nog een gezellige avond had met een Roemeense teenie en een drietal ex Babylon Bulgaartjes om mee te babbelen. De dag dus erg gezellig met de genodigden van de jarige. Een bonte mix van lokale veelplegers, verweg neukers (thailand of zwitserland), gang bang boys, forum lui, etc. Me goed vermaakt en een hoop sterke verhalen aangehoord en gedeeld. Het viel op dat het zonder deze club wel erg rustig zou zijn gebleven op deze vrijdag… maarre kennelijk weten ze wat ze doen bij Babylon. Wonderlijk genoeg heb ik nou niet speciaal aandrang om snel weer te komen… maar dat kan zo weer omslaan.

27. Onderstaande 21 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (30 juli 2019),biged (30 juli 2019),Bluebear (30 juli 2019),ButtinSky (31 juli 2019),cheasehead (30 juli 2019),hasta la pasta ( 3 augustus 2019),HellaHolla (30 juli 2019),Husky ( 4 augustus 2019),hvdk52 (30 juli 2019),jansenroy (30 juli 2019),Levitrus (30 juli 2019),mechelen (30 juli 2019),noglangnietuitgewandeld ( 2 augustus 2019),pret (30 juli 2019),RobOpzoek (30 juli 2019),Sjeufke (30 juli 2019),stimpy3 (30 juli 2019),Viscamessi (31 juli 2019),WA (30 juli 2019),Wijze grijze (30 juli 2019),xLicker (30 juli 2019)

Last Online
    Gisteren @ 23:55
    Discussies
    2
    Thanks
    1.908

Standaard

Mooi verslag van "vrije jongen".Helaas moet ik uit zijn verslag de conclusie trekken dat de verhoogde entree geen meerwaarde geeft aan het gebodene.Tussen de regels door merk ik dat de GPL gebruikt wordt om klanten te lokken.Voor het geboden "voer" hoef je de extra kilometers ook niet te maken.Ik zal het voorlopig dan ook dichter bij huis houden om mijn kwakjes te deponeren en op plaatsen waar meer sfeer en ambiance is.

29. Onderstaande 4 leden hebben hvdk52 bedankt voor deze bijdrage:

Firehawk (30 juli 2019),jansenroy (30 juli 2019),Sjeufke (30 juli 2019),stimpy3 (31 juli 2019)

Last Online
    Vandaag @ 11:11
    Discussies
    20
    Thanks
    768

Standaard

Anderhalve week geleden op vrijdag overdag Babylon bezocht op uitnodiging van NLNU ivm zijn verjaardag. Ik was er rond een uur of half 1 en ben tot een uur of 5 gebleven. Het was voor mij erg leuk om eens wat beren te spreken waar je normaal alleen verhalen van leest. Maar ik weet me normaal ook prima zonder beren te vermaken. Ik kom toch vooral voor de dames.

Qua faciliteiten geen nieuws. Alles is al wel gezegd.

Sfeer was prima. Maar het was rustig met dames en mannen. Ik hoopte dat er wat bekende meiden waren, maar alleen Dolli en Maria waren voor mij bekend. Maria vloog me meteen aan, maar ik wilde eerst nog de kat uit de boom kijken en kijken of Rebecca, Roxana of Sorana er ook zouden. Maar alledrie dus niet.

Op een gegeven moment naar de kino. Daar lag Maria met een vriendin. Ze stormde weer op me af en nam haar vriendin, Dora genaamd, mee. Ik had niet zoveel zin in die twee, maar ze haalden me toch over. Normaal gebeurd me dat niet, maar deze keer dus wel. Wel uitdrukkelijk gevraagd of Maria dezelfde service wilde bieden als de laatste keer. Ik ziei dat ik dan interesse had. En als haar vriendin dat ook deed ik dan wel een trio wilde. "Nou geen enkel probleem", was het antwoord

Op de kamer was het echter drie keer niks. Afspraken niet nakomen. Zeiken over geld. Het was echt niks. Maria heeft afgedaan en die Dora ....... laat ik daar verder maar niets over zeggen. Aan mij gaan ze echter niets meer verdienen.

Beneden het verdriet maar met een biertje weggespoeld.

Na wat eten eens wat kletsen met Dolli. Eerst was dat gezellig en toen zei ik blijkbaar iets verkeerd want onze conversatie werd wat moeizamer. Dus maar even afgekapt. Later (toen ik weer toe was aan een kamer) haar weer opgezocht en de kamer opgegaan. Een super half uur beleefd, waarna ik na dat half uur voorstelde dat ze maar eens een vriendin erbij moest vragen. Dat deed ze en ze kwam met een hele mooie en jonge blonde griet aanzetten. Als ik me goed herinner: Diana?? Kan dat? Het volgende halfuur werd nog beter. Superdames die twee. Heerlijk om zo vier tietjes en twee kutjes om je heen te hebben. Echt een super tijd.

Bij het afrekenen ook niks geen gedoe. Ik heb nog een fooi gegeven, zelfs. Doei normaal helemaal nooit (als echter Hollander☺).

Nog iets gegeten en weer naar huis met een ervaring en les rijker en een super kamer rijker.

Nogmaals dank voor je feestje, NLNU!!

31. Onderstaande 8 leden hebben Mooiejoke bedankt voor deze bijdrage:

Elmo3108 (31 juli 2019),hvdk52 ( 1 augustus 2019),jansenroy (31 juli 2019),le_belge (31 juli 2019),mechelen (31 juli 2019),noglangnietuitgewandeld ( 2 augustus 2019),Viscamessi (31 juli 2019),Wijze grijze (31 juli 2019)

Last Online
    Vandaag @ 19:51
    Discussies
    290
    Thanks
    30.284

Standaard

SCHIETGEBED

Op de laatste dinsdag van de vorige maand brandde er nog een kortingskaartje van een ander forum in m'n zak.
    Zodoende weer eens de Babylonische tuinen te gaan bezoeken. Nadat ik van een flitsbezoek aan Magnum Dormagen vertrok, kwam ik goed en wel aan in Babs.
    Even bijtanken aan de pomp op de rotonde voor een voordeliger tarief dan in de lage landen, hup de parking achter opgereden, slechts 1x op de bel gedrukt, en dan een SCHIETGEBEDje voor een begroeting van een harem aan schone Eva's.
    Dat laatste was blijkbaar niet bij de grote chef aangekomen, want alleen de theke stond klaar om sleutel en doekjes mee te geven.

Geen punt, dan ga ik zelf wel op jacht. Maar jagen gaat natuurlijk niet zonder je van zware lichaamsgeur te ontdoen. Prooidieren slaan anders namelijk op de vlucht...
    En jagen gaat ook niet op een lege maag. Dus me eerst even aan het ontbijt buffet tegoed gedaan. Daar was ik wel flink aan toe, aangezien dat in de vorige club nogal karig was.

De club was op een dinsdag niet bijster druk, ondanks het mooie weer. Er waren nog genoeg ligbankjes beschikbaar rondom het zwembad. Lekker meerdere wellness rondjes gemaakt. Dat hebben ze in Babylon goed voor de bakker met de aanbouw. De nieuwe overdekking bij de tuin gaat straks met de winter voor beschutting zorgen voor hen die buiten moeten wezen...

Bij wellness past ook een masseur. Aangezien die niet voor handen was, werd ik door een dame aangewezen als plaatsvervanger. In de tuin haar uitgebreid verwent, en daarna op de kamer elkaar nog es. Het was een geweldige sessie met de Moldavische Antonia. Gezien het klapekster gehalte vermoed ik dat het deze dame betreft https://www.ijsberenforum.com/forum/...807#post508807.

Na nog enkele wellness rondjes, een hapje eten, een dutje om even op te laden, voldaan weer de weg terug aanvaard. De nieuwe slogan klopt wel. Babylon, niet meer klein, maar nog steeds wel fijn.

33. Onderstaande 12 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (31 juli 2019),biged (31 juli 2019),brombeerzuid (31 juli 2019),cheasehead (31 juli 2019),Goedemorgenallemaal (31 juli 2019),hvdk52 ( 1 augustus 2019),jansenroy (31 juli 2019),Kwant ( 1 augustus 2019),Sjeufke (31 juli 2019),Viscamessi (31 juli 2019),waterrat ( 3 augustus 2019),Wijze grijze (31 juli 2019)

Last Online
    2 oktober 2019 @ 11:07
    Discussies
    3
    Thanks
    58

Standaard Zaterdag 27 juli: Ik, de dompers en de Roemenen

Zaterdag 27 juli: Ik, de dompers en de Roemenen

Aankomst: 14u
    Dames: 30+
    Mannen: in de avond ietsje meer
    Sfeer: in de middag dood, pas in de avond werd het beter
    Reden: voor Sascha en Elli

Waarschuwing: vanaf hier volgt een lange verhaal. NIET lezen als je niet van lezen houdt!!

Bij binnenkomst de algemene handelingen gedaan. Daarna meteen gekeken wat er te eten viel. Nou, bijna niks dus. Dat vond ik wel een domper om de dag zo te beginnen. Want ik had vreselijk honger. Na het eten, was een snelle scan niet nodig. Het was zoooooooooooo rustig, dat ik tijdens het eten al had gezien, welke zogenaamde aanbidsters er allemaal rondliepen en mij zal moeilijk maken. Tweede domper dus. Niks aan de hand, want ik kwam voor andere redenen en die kon ik gelukkig afvinken.

Na die zielige eten, zocht ik de tuin op. Zooo, die was aardig gevuld. Bijna alle plekken waren in beslag genomen. Schuin tegenover mij zat Gina. Ze zag er nogal moe en onverzorgd uit. Maar goed, haar handen konden weer vrij bewegen. Dat was i.i.g. een goed teken. Na een tijdje vertoeven, ging ik naar binnen. De reden was, omdat ik mijn doelwit zag. Namelijk Sascha Dus ik snelde achter haar aan, maar dan via de sauna deur, zodat het alsof leek dat het bij toeval was, dat wij elkaar tegenkwamen.

Eenmaal bij pure toeval face-face, was ik nogal bescheiden en stil. Het was niet dat wij elkaar nog nooit hadden gezien of gesproken. Maar op de ene manier, was ik niet mezelf. Er volgde toen ook urenlange stiltes. Ok, ik overdrijf, niet urenlange, maar minutenlange stiltes. Wat we in die ondraagbare stiltes deden, waren staren en dom lachen naar elkaar. Er kwam geen woorden eruit, laat staan geluiden. Door dit gebeuren dacht ik bij mezelf.....shiiittttt….misschien hadden wij die klik van vorige keer toch niet! Was dit dan wederom een domper? Maar toen... Toen kwam een dvp aanlopen. Het was Antonia. Ze kwam naast mij liggen, natuurlijk professioneel en tactisch ingesteld van haar kant. Maar ik vond dat niet erg. Want ik dacht...YESSS....versterking. Maar verbazingwekkend zei ze helemaal niks. Niet eens gedag. Ze zag er ook boos en geïrriteerd uit. Wat was er gebeurd? Beide zo stil, vooral die Antonia??? Ik besloot maar mijn mond open te doen en vroeg aan haar waar Daria was. Dank je wel Daria. Haar antwoord was op vakantie voor 1 hele maand. Plotseling kwam een beer, die de hele tijd 3 krukken verder op zat richting Sascha aanlopen en kaapte haar weg voor mijn ogen?! Wauwww, ok is goed. Wederom een domper, een hele grote domper. Na het wegkapen van mijn doelwit, door die godverdomme beer, had ik op automatische piloot stand gezet. Dan maar Antonia. Natuurlijk, hoe kon het ook anders. Ze vroeg vrij snel of ik seks wou. Vanaf hier wordt de rest in Antonia topic beschreven.

Na die (gedwongen) kamer met Antonia, was het nog steeds akelig rustig. Tijdens mijn ritueel uitvoering, dat is dus na elke kamergang=eten, kwam Antonia plots achter mij staan en fluisterde in mijn oor "just do what I tell you, ok". Geschrokken zei ik stotterend ok, terwijl ik geen flauw idee had wat er zou gebeuren. Degene die haar kennen, weten wel waarom je altijd moet oppassen bij haar. Daarna zei ze "look straight ahead". Ok, dat deed ik en toen.... en toen greep zij mijn gezicht stevig vast en draaide die 120 graden naar links richting....Sascha. Er werd hard gelachen, door weet ik veel wie er allemaal daar waren. Ik schaamde mij echt kapot. Tja, toen moest ik wel naar haar gaan. Zo gezegd, zo gedaan. Ondertussen maakte ik kennis met en allemaal via Antonia:

-Roxana (dochter van Antonia, natuurlijk niet echt, maar hier zit een verhaal achter), die ik al ken. Ze zag er ontzettend geil uit. Nog beter dan paar maanden terug. Qua gezicht, makkelijk top 3 daar. Maar helaas, die kamergang van vorige keer. Nee...nee...nee...NEE, die kon ik niet vergeten en daarmee was de slagingskans 0,0%. Maar die kans is er zeker wel aanwezig, bij komende bezoeken.

-Julia, waarbij wij al eerder hadden kennis gemaakt, maar nog nooit met elkaar hadden gesproken. Rood haar staat haar beter, maar hoe dan ook nog steeds zo schattig. Vooral als ze gaat lachen. Stond genoteerd in mijn agenda.

-Roberta, eerste kennismaking, waarbij ik altijd vroeg wie dat was. Eerste indruk was een mix van Roxana en Julia. Zooo, haar onderkant is niet normaal. Daarmee doelde ik op, dat je spontaan een harde krijgt. Meteen genoteerd voor volgende bezoek.

-Sorana, ooh jij bent dat. Het meest stille van bovenstaande namen. Wel een leuke kennismaking. En daarmee ook genoteerd.

Vanaf hier begon Antoni geintjes met mij uit te halen, waarbij de andere mee deden. Terugkomend op Sascha, ze wou even roken en praten. Precies wat ik ook wou, behalve roken dan. Babbelen, Babbelen en Babbelen. Antonia kwam binnen wippen en vroeg of alles goed ging. Ja, ja tuurlijk. Afijn, we gingen ons voorbereiden. Zie verder info's bij Sascha topic.

Omdat die godverdomme beer, dat bij mij flikte, had ik na afloop van de kamergang direct een tijdstip afgesproken voor ronde 2. Ritueel weer uitgevoerd. Even rond gekeken en uiteindelijk naast Antonia genesteld. Hier even bijkletsen over koetjes en kalfjes. Toen vroeg ze aan mij of ik Elli al had gevonden. Ook een van mijn andere reden dat ik hier kwam. Nee, nog niet. Je zou denken met haar profiel foto's, dat het een makkie was. Maar nope, niet gevonden. Ze stond op en liep weg. Ik dacht meteen...gaat ze haar zoeken? Ik stond ook maar op en liep de andere kant weg. Vluchten had geen zin, want ze schreeuwde mijn naam door de hele club. Toen had zij mij gevonden en zei tegen mij "kijk wie ik voor jou gevonden had"...Elli. Ze liep weg en ik maakte kennis met haar. Moet helaas zeggen, dat zij in het echt minder eruit zag. Veel plakplaatjes ook. Domper nr.4 dus. De hele avond liet ik haar ook links liggen. Sorry hiervoor. Elli stond op, ik stond later op en verhuisde naar de eettafel om snel wat bij te tanken. Daarna richting kino gegaan om op te laden. Op een gegeven moment kwam Elli in de kino. Nee, niet voor mij, maar voor een beer. Van alle ruimtes, moest zij perse hier komen en nog wel op dit moment? Ik kon dit niet aanzien en vertrok.

Even chillen op de rode bankjes en daarna op de buiten bankjes. Daar ontmoette ik een nieuwe dvp, die pas 2 maanden hier werkzaam was en nog nooit ergens anders had gewerkt. Had een bob achtige kapsel, volgens mij blond (geverfd). Mooie vrolijke gezichtsuitdrukking had ze. Volgens haar zeggen, is zij verslaafd aan seks en pijpen. Met name pijpen beheerst zij heel goed. Nou, dat wil ik wel mee maken volgende keer. Mooie gelikte poes ook. Tjah, ze zat met haar benen open en dan ga je toch wel automatisch kijken. Ze zag waar ik naar keek en beide moesten we lachen.

Ik vertrok naar de kino en gelukkig was Elli daar niet meer zichtbaar aanwezig. Maar wie wel, was een dvp met een bloedmooie lach. Ik wist niet wie het was, maar mijn ogen konden niet van haar afblijven. Paar minuten later, keek zij weer naar mij en alweer met die bloedmooie lach. WIE WAS DAT??... spookte door mijn hoofd. Ik keek later op mijn horloge en zag dat het bijna tijd was voor Sascha. Ik liep naar beneden, zoekend naar haar en gevonden had ik. Wat er toen gebeurde....

Betrokkene:
    -Sascha
    -Antonia
    -Julia
    -Roxana
    -Sorana
    -uhhh en een beer

Het was 5 vs 1, want die beer had geen toegevoegde waarde. Je raadt het al. Het was een kansloze opgave op te winnen. Ik werd als een klein kind behandeld, door 5 naakte vrouwen. Ik bleef stevig vastgelijmd zitten en deed mijn uiterste best om ze van katoen te geven. Kwamen zij met vieze praatjes, deed ik een stapje hoger terug. Sorry Julia en Sorana, dat jullie het moesten horen. Gingen zij mij aanranden, deed ik dat terug. Gingen zij mij slaan, deed ik dat terug. Nee niet terug slaan, maar knijpen hier en daar. Gingen zij in het Roemeens praten, deed ik dat ook, wat ik natuurlijk niet kon. Gingen zij zoenen/tongen, deed ik dat ook. Wel ten koste van mijzelf, met die asbak geur in hun monden. Die super duo Antonia en Sascha waren echt heel goed op elkaar ingespeeld. Misschien toch maar een trio??

Na die kamer met Sascha, wederom een tijdstip gepland. Sorry voor alle aanwezigen. Wederom ritueel uitgevoerd. Dit keer zocht ik Antonia op, waar alle 5 bovenstaande namen ook erbij waren. En die nieuwe was er ook bij. Wederom werd ik gepest. Nee niet op een slechte manier, maar op een dvps manier. Antonia vroeg toen aan mij wat mijn moeder Sascha met jou had gedaan, dat jij weer met haar ging. Hoe wist jij dat? I Will fight with her zei ze toen. Oehh, ok dan...bitch fight. En ze gingen echt vechten! Nee niet met fysieke geweld, maar mondelinge geweld. Wauw, hun luide stemmen kwamen van alle kanten. Waar was ik beland? Maakte mij allemaal niet uit. Ik vond het zeer opwindend. Sfeer zat i.i.g. goed erin. Zei ook zomaar "da" en "nu". Ja, ik moest ook mee doen.

Op een gegeven moment zat die nieuwe dvp aan mijn lul. Ik weet jouw naam niet eens? Als een echte gentlemen deed ik natuurlijk iets voor haar terug. Ik pakte haar tiet. Zij zat toen aan mijn kont en ik sloeg haar grote kont. Zij streelde mijn lul weer en ik haar poes. Dit ging paar seconde zo door, totdat Antonia tegen ons schreeuwde: wat zijn jullie aan het doen? Gesynchroniseerd zeiden wij niks! En toen kwam er haide uit haar mond. Haide?? Kon natuurlijk niet, ik had al een programma. Toen vroeg Antonia met hoeveel meiden wil je gaan? Zoveel mogelijk antwoordde ik. Waarop Sascha tegen mij zei "curva" en aan mij vroeg met hoeveel vrouwen ik seks had gehad. Iedereen keek mij aan. Ik zei maar haide haide Let's go now en kaapte Sascha weg van de rest en we gingen naar boven. Als een sluipschutter kwam Antonia stilletjes achter ons aan naar boven. Ik was bijna binnen in de kamer, toen plotseling Antonia mij verder naar binnen ging duwen. Ik had niet verwacht van haar, maar ik belandde op de bed. Toen kwam ze boven op mij. Sascha stond bij de deur toe te kijken. Uiteindelijk ging zij wel vanzelf weg en deed ik de deur meteen op slot. Voor het geval het weer ging gebeuren zoals met die Lora.

Na die kamer, waren er bijna niemand meer te bekennen. Het was toen 00:15u en alle gasten moesten vertrekken? Raar, zo vroeg sluiten.

Overigens waarom het zo rustig was, had te maken met carnavals/festivals. Wat ik pas achteraf wist.

Waar ik de vorige keer, mijn slechtste dag hier had meegemaakt. Is het nu juist mijn beste en leukste dag van alle SC. Daarom kom ik hier graag terug en ga ik niet lopen zeiken over en entree prijs of vergelijking doen van voor en na de verhoging. Want ik weet zeker, dit ga ik elders nooit meemaken. Maak gewoon het beste wat je kan en pak wat je kan. Superrrrr bedankt maat!!

35. Onderstaande 19 leden hebben xLicker bedankt voor deze bijdrage:

biged ( 1 augustus 2019),cheasehead ( 1 augustus 2019),forgetskinnyletsgetfatty ( 1 augustus 2019),Goedemorgenallemaal ( 3 augustus 2019),GrandCru ( 1 augustus 2019),HotHHarry ( 2 augustus 2019),hvdk52 ( 1 augustus 2019),Klatergoud ( 4 augustus 2019),Kwant ( 1 augustus 2019),le_belge ( 1 augustus 2019),lustman ( 2 augustus 2019),man ( 2 augustus 2019),mechelen ( 1 augustus 2019),RobOpzoek ( 2 augustus 2019),Schietgraagft ( 7 augustus 2019),Sjeufke ( 1 augustus 2019),VAZKOR ( 8 augustus 2019),waterrat ( 3 augustus 2019),Wijze grijze ( 1 augustus 2019)

Last Online
    6 december 2024 @ 14:50
    Discussies
    2
    Thanks
    1

Standaard

Vorige woensdag even naar Babylon afgezakt.
    Club is zeer netjes en onderhouden, sfeer is eerder matig, het welness gedeelte is klein maar zeer netjes.
    Dames zijn niet te opdringerig en laten je rustig genieten.
    Eten is eerder beperkt, maar niet verkeerd.

Na wat rondkijken en eten kwamen er enkele dames zich aanprijzen en is mijn keuze uiteindelijk gevallen op Daniella.
    Ik hou niet van veel kontakten maar eerder van één leuk uitgebreid kontakt.
    Ik heb mij deze keer zeker niet beklaagd.
    Was een hele leuke kamergang met Daniella, uitgebreide massage en dan voldoende tijd voor het intieme gedeelte.
    Daniella is heel verzorgd en heel aangenaam.
    Ze rookt wel en ik niet en dat merk je wel.
    Maar het is niet overdreven storend.
    Al bij al een heel leuk kontakt en herhalingsgevaar is er wel.
    Bedankt Daniella!

37. Onderstaande 10 leden hebben Kriske1000 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 4 augustus 2019),Eddy_V ( 3 augustus 2019),Husky ( 4 augustus 2019),hvdk52 ( 3 augustus 2019),ju52 ( 4 augustus 2019),Klatergoud ( 4 augustus 2019),le_belge ( 3 augustus 2019),mechelen ( 3 augustus 2019),RobOpzoek ( 4 augustus 2019),Schietgraagft ( 7 augustus 2019)

Last Online
    Vandaag @ 17:20
    Discussies
    94
    Thanks
    5.242

Standaard

Zaterdag 3 augustus,

Het werd weer eens tijd om de stand van zaken te gaan opnemen in Elsdorf.
    Dankzij de gouden handjes van W2 hoefde ik niet de volle pond te betalen. Mijn dank hiervoor richting het forum.
    Op de parking werden Jooploop en ik aangesproken door een Duitser die vroeg of we op zijn verjaardag lijst wilden komen staan voor zijn feest en zo korting mee konden pakken.
    We waren allebei in het bezit van kortingskaarten dus dit aanbod vriendelijk afgeslagen.
    Na het omkleden snel eitjes opgeschept voordat ze op zijn en niet bijgevuld worden.
    Het was gedurende dag relatief rustig, ook ondanks het Duitse verjaardagsfeestje.

Bij het Duitse feestje waren er maar weinig beren komen opdagen en een Duitse beer kwam mij vragen of ik toch op de lijst wilde, zodat het leek dat er toch genoeg beren waren voor zijn feestje.
    Geldt hiervoor een minimum aantal beren voor een feestje?
    Ik ben de beroerdste niet en gaf mij op als Klaus aus Holland.

In de loop van de dag was er een flink aantal notoire Hollandse beren die ook de weg naar Elsdorf hadden gevonden wat het toch aangenaam gezellig maakte in Babylon.
    De LU was redelijk oké met een handjevol dames die mij konden bekoren.
    De wellness was prima, temperatuur sauna oké, het water in het bubbelbad was ook aangenaam, het water van het zwembad was ook prima. Het trapje van het zwembad was defect en ook afgezet, zodat niemand gebruik kon maken van het trapje. Er kon gelukkig wel gezwommen worden.
    Ook voor het eerst gebruik gemaakt van de stoomkabine waar een heerlijk citroen luchtje hangt.

Het avond eten vond ik maar beperkt, waarbij ik wat eten a la carte had besteld.
    Het was dit keer erg snel klaar, tijdens het eten van mijn stukje varkensvlees had ik het idee dat deze niet helemaal gaar was en heb de rest maar aan de kant gezet.
    Later in de avond nog last van buikkrampen gehad.

Eigenlijk was ik deze dag niet geil, omdat ik al 2 eerdere clubs had bezocht afgelopen week, maar door naar al die sneetjes en heuvels te kijken begon ik in de avond toch wat hitsig te worden.
    Ik had 2 dames op het oog, helaas waren ze allebei naar de kamer. Geen paniek dan maar even wachten en het lot laten beslissen wie het eerst komt wie het eerst maalt.
    Uiteindelijk kwam Julia als eerste terug en haar meteen geclaimd.
    Tot mijn grote verbazing kwam ik er achter dat zij hier al een x aantal jaren werkzaam is.
    Ik had haar namelijk nog niet gezien, ze komt blijkbaar maar af en toe naar de club.
    Julia is een leuke dame in omgang waar je ook lol mee kunt hebben.
    Op de kamer bleek ook nog eens dat ze prima service verleent en uiteindelijk heerlijk klaargekomen.
    Meer dan voldaan verliet ik de kamer.

Kortom een leuke en vooral relaxte dag gehad in Babylon met toch nog een leuk kamertje.
    Niet al te druk dus met beren en volgens de AWL 33 dames aanwezig.
    Je merkt wel dat het een stuk rustiger sinds dat de entree omhoog is gegaan.

39. Onderstaande 21 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 4 augustus 2019),biged ( 4 augustus 2019),Eddy_V ( 5 augustus 2019),Elmo3108 ( 5 augustus 2019),Firehawk ( 5 augustus 2019),gignnl ( 4 augustus 2019),HellaHolla ( 4 augustus 2019),Husky ( 4 augustus 2019),hvdk52 ( 4 augustus 2019),jansenroy ( 5 augustus 2019),Jooploop ( 4 augustus 2019),Kwant ( 5 augustus 2019),Meme Moo ( 5 augustus 2019),noglangnietuitgewandeld ( 4 augustus 2019),pret ( 4 augustus 2019),RobOpzoek ( 4 augustus 2019),Schietgraagft ( 7 augustus 2019),Shakir ( 4 augustus 2019),Sjeufke ( 4 augustus 2019),waterrat ( 7 augustus 2019),Wijze grijze ( 4 augustus 2019)

Last Online
    Vandaag @ 21:01
    Discussies
    318
    Thanks
    18.664

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cheasehead Bekijk bericht
    Zaterdag 3 augustus,

Bij het Duitse feestje waren er maar weinig beren komen opdagen en een Duitse beer kwam mij vragen of ik toch op de lijst wilde, zodat het leek dat er toch genoeg beren waren voor zijn feestje.
    Geldt hiervoor een minimum aantal beren voor een feestje?
    Ik ben de beroerdste niet en gaf mij op als Klaus aus Holland.
    Kennelijk had hij te weinig aanmeldingen voor de gratis wip.

41. Onderstaande 6 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

cheasehead ( 4 augustus 2019),Husky ( 4 augustus 2019),hvdk52 ( 4 augustus 2019),Jooploop ( 4 augustus 2019),keesboz ( 8 augustus 2019),stimpy3 ( 4 augustus 2019)

Last Online
    Vandaag @ 20:27
    Discussies
    181
    Thanks
    2.882

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Kennelijk had hij te weinig aanmeldingen voor de gratis wip.
    Bij een minimum aantal van 10 gasten, krijgt de jubilaris een dame voor 30 minuten gratis, dacht ik.

43. Onderstaande 5 leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

bierbeer ( 7 augustus 2019),cheasehead ( 5 augustus 2019),housefreak5 ( 5 augustus 2019),hummer ( 5 augustus 2019),Husky ( 5 augustus 2019),mentholbear ( 8 augustus 2019)

Last Online
    25 december 2024 @ 16:46
    Discussies
    12
    Thanks
    0

Standaard Großes Sommerfest im Babylon am FR 16. und SA 17. August

Poolparty

Grillfest im Garten, Spanferkel, Steaks, etc

Apero-Pool Cocktails

Wasserspiele

Tombola für geile Zwecke

Shows

Maximum geile Mädels

Gute Laune

Sonne satt (falls uns der Wettergott hold ist)

45. Onderstaande leden hebben Babylon bedankt voor deze bijdrage:

housefreak5 ( 6 augustus 2019)

Last Online
    20 september 2024 @ 19:14
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Ze maken voortaan zelf reclame
    Heb ik nog niet eerder gezien van een club
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

genoeggezwetsnueersteenkouweklets

Last Online
    Vandaag @ 14:16
    Discussies
    168
    Thanks
    6.030

Standaard

O jawel hoor. Van Samya bijvoorbeeld krijg ik regelmatig een mail toegestuurd.

Pagina 67 van 178 EersteEerste ... 175763646566676869707177117167 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten