-
Spanje. Girona (bij vliegveld). Club La Luna.
Ik was hier al vele malen overdag voorbij gekomen. Altijd op een tijdstip dat de club nog gesloten was. Afgelopen vrijdag bleef ik overnachten in de buurt omdat ik zaterdagochtend een vlucht had vanaf het nabij gelegen vliegveld. Als voorbereiding op de volgende dag (eerste maal Villa Vertigo) eens een bezoekje gebracht aan deze pas geheel verbouwde club genaamd "La Luna".
Het is heel simpel te vinden. Gewoon de borden vliegveld volgen en direkt na de laatste rotonde zie je het aan je linkerhand.
Een glazen schuifdeur verschaft de toegang. Het geheel is ingericht met een heel strak interieur. Een vrij lange brede gang leidt je aan het einde links naar het bargedeelte. Deze is gebouwd in driehoeksvorm, waar je helemaal om heen kunt lopen. Direkt aan de rechterkant bevindt zich het herentoilet. Alles nieuw en superschoon. Aan het einde, aan de linkerkant, achteraan in de bar is een deur die toegang verleent naar 14 luxe kamers met badkamer. Eenmaal door de deur heen direkt aan de linkerkant wordt op voorhand afgerekend bij een kleine receptie. De tijd wordt naar schijnt wel streng in de gaten gehouden. Prijzen: 75 eur/30 min. consumpties 10 eur. en de entree is vrij. Dames: 15 á 20 stuks. Ik schat ongeveer de 60% Roemeens, de rest Braziliaans en er was ook een Russische. De sfeer binnen was vrij relaxed. Geopend vanaf 17.00 u. tot 05.00 u.
Laatst gewijzigd door Carpe Momentum; 10 maart 2008 om 12:13
Reden: openingstijden
-
-
Cristina
Naam : Cristina
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Spaans
Leeftijd : 22
Haarkleur/-lengte : blond lang
Lengte dame : 1.80-1.85 m
Postuur/Cupmaat : Lang, slank/ C
Tatoeages/Piercings : Arschgewei/navelpiercing
Service: PZC, NMC, BEFFEN, GEEN FT
Voordelen: rustige lieve meid, echt buurmeisje-type
Nadelen: zoent niet
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 75 eur.
Extra’s bij het bezoek:
Bij mijn binnenkomst zaten alle dames op de barkrukken aan de bar. Er was op dat moment maar één andere klant en ik kreeg de volle aandacht :smile:. Ik nam plaats op de dichtstbijzijnde barkruk en bestelde een biertje. De dame direkt naast mij aan de rechterkant stelde zich meteen voor en we begonnen een gesprekje. Binnen 5 minuten pakte ze mijn hand en plaatste die op haar ronde billen (bah!! :D), ze zette zich met haar warme dotje op mijn dijbeen en dacht waarschijnlijk bij haarzelf "zo, die is ingepakt en klaar om uitgepakt te worden". De verleiding was groot, maar omdat ik erg stevig in mijn schoenen sta vertelde ik haar dat ik nog even . No problema. Na het panorama even gade te hebben geslagen, schoof een meisje wat links naast me zat haar kruk wat dichter naar mij toe. Een heel lief koppie lange blonde haren en een mooie glimlach. Een écht buurmeisje. Ik dacht bij mezelf "pik omhoog" dus ik zei "je hebt heel mooie ogen". Dat vond ze wel een goede binnenkomer want ik kreeg zelfs óók een complimentje. Ik kan me alleen niet meer herinneren wat. Binnen de kortste keren had ze wel door dat ik koude handen had en haar warme dijbenen vond ze de meest gechikte plaats om me daar vanaf te helpen. Tijdens ons korte gesprekje kwam ze een beetje verlegen over. Ik wist natuurlijk dat dit allemaal schijn was, maar ik trapte er graag in. Ik vroeg haar om wat algemene informatie over prijzen en service. Een handleiding van haarzelf had ze niet voor me en wilde niet vertellen wat ze zelf lekker vond. Dat was natuurlijk onaanvaardbaar en ik vertelde haar dat ik naar de kamer wilde om mijn nieuwsgierigheid te stillen. Toen gebeurde het! Al die tijd hadden we gezeten en was me haar lengte niet opgevallen. Ergens tussen de 1.80m - 1.85m, er kwam geen eind aan. Ik liep door de bar heen achter haar aan naar de receptie en hoopte dat er een bed was op de kamer. Anders zou ik er echt in moeten klimmen:D. Gelukkig kwam het allemaal goed. Na het wassen van de edele delen namen we op gelijke hoogte plaats op het bed. Mmm ze was wel errug lekker. Heerlijke borsten, een glad geschoren poesje en benen zonder einde. Na wat strelen begon ze mijn goddelijke lichaam te zoenen en daalde af waarop ze me rustig en nat begon te pijpen. Voor een buurmeisje had ze wel talent dacht ik bij mezelf. Ik liet haar een tijdje begaan en draaide de rollen om. Ze werd al snel kletsnat en een hoogtepunt was haar lot. Had ik het toch goed geraden wat ze lekker vond en ik werd daarvoor rijkelijk beloond. Ik werd er wel op gewezen dat FT niet tot haar pakket behoorde. Jammer, jammer,jammer. Dit zou mijn bezoeken de volgende dag sterk beinvloeden en er als een rode draad doorheen blijven lopen. Na het aanbrengen van een BLAUW smurfen-condoom (waarschijnlijk om extra te benadrukken dat ik kleiner was als zij) pakte buurmeisje Cristina Carpe bij de hoorns en bereed me in cowgirl-stijl. Daar het een Ijsberenforum-missie was, het in missionaris afgemaakt. Het weekend was begonnen........
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten