Mijn eerste bezoekje in dit drieluik was op het laatste moment op de vrijdag gezet, aangezien er diverse redenen waren om geen deel uit te willen maken van het uitgebreide verjaardagsgezelschap een dag later. Bijvoorbeeld dat ik niet speciaal houd van boksen of kickboksen; ik las toendertijd dat het onmogelijk was geweest de feestfestiviteiten te voorspellen… vond ik niet, misschien omdat ik zo een zigeuner wel eens een glazen bol in de klauwen druk.
Hoe dan ook, vrijdag binnen met mijn sponsoring van Eddy en Willem (klinkt als een karnavalsduo niet?), welke de prijs tot een billijke 40 euro reduceerde. Dank aan beiden voor de mogelijkheid om te kunnen stellen: voor die prijs is de toko zijn geld goed waard! |
Enige weken later bracht de aanwezigheid van een bekende om mee te babbelen mij weer in Elsdorf. Dit keer de volle 70 euro betaald, wat mij dan weer de kans geeft te zeggen: wat drinkt die Eddy, dat hij denkt dat dit een passende prijs is? |
Het meest recente bezoek was ter ere van een verjaardag van een collega ijsbeer, die dat zelf had opgezet zonder tussenkomst van forums; ik meen te hebben kunnen vaststellen dat genodigden en andere aanwezigen hier best tevreden over waren. Dit betekende een prijs die goed bij de aangeboden diensten paste, al is het op zijn minst opvallend dat de Fransen een week eerder een tientje meer korting kregen. |
Innerlijke verzorging traditiegetrouw: eitjes die ik door op tijd te zijn nog kon nuttigen, vlees van de grootgrutter op de bbq welke passend is voor de betaalde inkom (aca stijl zeg maar) en lekkere biertjes op fles, waarbij de leffe en alcoholvrije Weizen aich favoriet mochten noemen. Prima in orde.
Wellnesstechnisch deed alles het geloof ik. Bubbelbad bubbelde, sauna verhitte en zwembad kabbelde (heb er niemand bij in de buurt gezien). De nieuwe stoomkamer stoomde voornamelijk voor zichzelf had ik het idee, maar dat is lastig te zien soms. Eddy was ook erg blij met zijn in aanbouw zijnde wintertuin, al leken de meeste gasten waar ie dit mee deelde enigszins onverschillig… de met de hand te dichten schuiframen komen ook wat achterhaald over. |
Dit keer letterlijk het laatste spiegeleitje te pakken gehad… en de kerel vlak na me kreeg al te horen dat er niet aangevuld zou worden (nog ruim voor 12 uur). Dit maal een donderdag en het daarbij horende lagere aantal gasten zorgden voor een wat matig bbq beleid: even dat ding vol plempen en daarna in de warmhoudbak tot de bodem bereikt is. Lauwe speklapjes dus. Het idee dat je voor dit soort entree prijzen ook wat betere kwaliteit bbq kan geven is kennelijk nooit besproken… daarvoor kun je terecht bij Sakura, Sharks, Magnum, PHG, etc. Prijskwaliteit zeg maar.
Over de wellness weinig extra te berichten… wederom en erg lege stoomkamer en linksachter blijkt er een dakraam te missen in de nieuwe wintertuin (kwamen we achter toen het begon te regenen). |
Dit keer te laat voor de spiegeleitjes, maar dat is dan mijn eigen schuld door pas om 12 uur te gaan ontbijten. In de avond weer de bekende bbq, met voor mij als nieuwe (succesvolle) toevoeging de kippenvleugeltjes. Daar ik in de buurt bleef slapen, heb ik me ook de Leffe goed laten smaken tijdens de gezelligheid gedurende de dag. Ik kwam er de dag wel mee door.
De enige keer ook met wat activiteit in het zwembad, al hield ik het zelf meer bij het bubbelen. Ik heb niet erg op de stoomkamer gelet, maar ik meen dat SEF deze heeft gebruikt; is de investering toch niet voor niets geweest. Er werd ook op slome wijze aan de wintertuin gewerkt… terwijl het missende raamdeel kennelijk nog steeds niet was opgevallen. |
Line up technisch werd de beloofde aanwezigheidslijst behoorlijk gerealiseerd en ik had gedurende de dag een langere to do list dan gerealiseerd kon worden. Niet iedereen straalt altijd uit even veel zin te hebben – zeker in het achterste deel van de club – maar ook met die meiden kun je gezellig verveeld in de banken hangen (waar deze dag toch wel veel sprake van was). |
De ruwe prognoselijst kon deze week beter de “grote oplichtingslijst” genoemd worden. Van te voren stonden er een stuk of 6/7 opties op de lijst, die uiteindelijk niet aanwezig waren (net als nog een aantal anderen). Dat kan misschien gebeuren, maar het is toch wat bedenkelijk dat enkele van deze meiden al weken niet aanwezig bleken te zijn geweest (ondanks dat de lijst aangaf dat dit wel zo was) of dagen eerder op vakantie waren gegaan. Op deze dag zelf bleken later ook enkele niet aanwezige dames, toch als aanwezig te zijn geregistreerd (ook na alle updates). Jammer en betekende vooral dat er weinig te doen was kwa kameren. |
Het betrof hier een vrijdag, dus er waren een redelijk aantal dames aanwezig en de meeste beloofde deernes van de aanwezigheidslijst bleken aanwezig. Al heb ik die wel eens interessanter gezien. Genoeg opties, waarvan een aantal later afviel en de uitverkorenen ook niet helemaal het gehoopte niveau bereikten (nogal zacht uitgedrukt). |
Er werd gedurende de dag drie keer gekamerd. De eerst ronde ging met vaste-waarde-teenie Mary, die niet speciaal van de illusie of “top service” is… maar altijd een leuke brutaler starter om een half uurtje mee te stoeien. Daarbij is TZ nat, diep en intens… eigenlijk een beetje treurig om te moeten schrijven dat geen van de verdere dames in dit drieluik dat konden benaderen. Ondanks de nodige ervaring blijft de poes erg nauw, wat soms betekent dat het neuken erg lekker is en soms ook dat het neuken niet echt goed lukt. In ieder geval een poppetje waar ik altijd mijn lolletje wel mee heb.
Tweede kamer met newby Angela die een leuke uitstraling had en naar het leek best succesvol was bij de overige klanten. Voor mij een absolute afgang. Probeerde extra geld te krijgen voor dit of dat (TZ bijvoorbeeld) en vond het maar vreemd dat ik niet zomaar een uurtje wilde vastleggen. Uiteindelijk stelden zoenen en pijpen niks voor en bij het neuken had ik er al zo weinig zin/bloed meer in dat je de absolute nul performence moeilijk alleen nog bij haar kan leggen. Na een ruim kwartier had ik alweer meer zin in een Leffe dan in deze Roemeense, en zonder al te veel woorden de verplichte betaling afgegeven. Het irriteert me sindsdien mateloos dat madam zowat dagelijks in Babylon aanwezig is… en het idee dat dit soort dames er vanzelf uitgefilterd worden, definitief tot het verleden behoren. Of ze is plotseling veeel beter geworden; dat zal het zijn.
Laatste sessie met ultraslanke newby (voor mij) Maya-tweeduizendnogwat. Lief en wat onwennig Roemeentje die meer in de hoek bloemetjessex hoort. Tongzoenen ok en de rest eigenlijk ook. Prima half uurtje met een schattig nieuw meisje; kan men nogmaals doen. |
Enige kamer was met Morena van 28 (inmiddels vertrokken). Wel leuk in de club, maar service niet meer dan gemiddeld (TZ, pijpen, neuken, vingeren). Ze kwam me al bekend voor, maar na de kamer wist ik zeker dat ik al eerder met haar op de kamer ben geweest (al bleef ze dat ontkennen). Was toen ook twee tientjes goedkoper en met iets meer mogelijkheden op de kamer. Voor de rest echt een kopie van de eerdere kamer. |
Aangezien mijn als eerste uitverkoren optie een paar uur iets anders ging doen, ging de eerst kamer (na langdurig te hebben bijgeluld met dene en gene) naar Kellie. Nooit eerder mee geweest, maar een goede indruk van gekregen tijdens enkele van de saaie dagen die hiernaast staan vermeld. Ze was ietwat gestresst omdat ze de voedselverantwoordelijke was voor die dag en veelvuldig bezig was met het (een stuk noordelijker gelegen) Roemeense restaurant dat hiervoor ging zorgen. Het banklullen was met een been op mijn schoot en een blondje dat nogal was afgeleid door de administratie, honger en het tennis (Rafa en Roger). We zouden elkaar later nog wel zien… wat een kwartier later bleek te zijn, toen ze om mijn nek hing: het eten bleek nog een uurtje te gaan duren. Nou ja, wat een kutkamer. TZ slecht, pijpen en neuken op de automatische piloot… “dit is niet je beste kamer van vandaag” meldde ze na een tijdje. We moesten het later met gevulde maag, maar nog eens proberen… maar ik heb geen tegoedbon gezien. Kennelijk is het al wat dat ze me niet probeerde op te lichten met extras (zoals Angela).
Volgende kamer was met een bijzonder nukkige Julia, die na een kort intermezzo buiten de club, behoorlijk pissig was teruggekomen (te begrijpen, in de hoek van het “normale leven bij de mof”). Ik heb wel eens een gezelligere kamer gehad met haar, maar de service was zoals meestal (al is het af en toe nog een stuk beter; helaas maar af en toe)… waarbij ik geluk had op dat moment geen Duitser te zijn. Veel gelachen is er niet, wel veel gescholden en genoeg gezoend en geneukt. Blond nu overigens, wat haar goed staat… ik schijn haar al met 6 verschillende haarkleuren op de kamer te hebben gehad.
Laatste kamer was eigenlijk niet zo een slim idee, omdat ik al een behoorlijke lading Leffe achter de kiezen had. Maar toch met de nieuwe Bulgaarse Marti naar de kamer, wat bijzonder goed bevallen is. Uurtje leuk spelen en nog lekker geneukt ook, tongzoenen ook in het groene bereik. Op de site werd ze als tiener aangekondigd, terwijl ze toch echt midden twintiger is (niet de enige nieuweling in Babylon waarbij dit de laatste tijd is gebeurd). Leuke afsluiting van de dag. |
Overdag waren er nog best wat mannen, maar zo tegen het einde van de middag werd het erg leeg. In de avond werd het er niet beter op en dat had zo zijn weerslag op de sfeer. Veel lol heb ik niet gezien en de meeste dames leken zo tegen etenstijd al aan het afbouwen te zijn. Rond 9 uur waren er al behoorlijk wat dames vertrokken en leek het ook behoorlijk vol in de dameskleedkamer (maar dat is volgens mij altijd zo in de avond). De enige activiteit was nog een rustig dansje van Gina, maar die zag ook dat het niet veel soeps was die avond. |
Doordeweeks en dus rustig. Echt geen flikker aan en blij dat ik iemand had om mee te lullen. De meeste meiden leken om een uur of vier al bezig met hun feierabend… en je kon ze daar geen ongelijk in geven. Ik ben rond een uur of half zeven naar Samya verkast, waar ik nog een gezellige avond had met een Roemeense teenie en een drietal ex Babylon Bulgaartjes om mee te babbelen. |
De dag dus erg gezellig met de genodigden van de jarige. Een bonte mix van lokale veelplegers, verweg neukers (thailand of zwitserland), gang bang boys, forum lui, etc. Me goed vermaakt en een hoop sterke verhalen aangehoord en gedeeld. Het viel op dat het zonder deze club wel erg rustig zou zijn gebleven op deze vrijdag… maarre kennelijk weten ze wat ze doen bij Babylon. Wonderlijk genoeg heb ik nou niet speciaal aandrang om snel weer te komen… maar dat kan zo weer omslaan. |