Pagina 66 van 167 EersteEerste ... 165662636465666768697076116166 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.626 t/m 1.650 van 4156
    Last Online
    24 september 2024 @ 23:43
    Discussies
    1
    Thanks
    17

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mynasch Bekijk bericht
    ik denk Karina (op grond van mijn girlspotting van gisteren)
    Ze had iets roods aan en van boven topless.

Last Online
    Vandaag @ 00:15
    Discussies
    149
    Thanks
    4.387

Standaard

Afgelopen zaterdag met Patjax en een niet schrijvende beer die ik al lang niet meer had gezien, we noemen hem G in dit verhaal, naar Aca gegaan.
    Ik kon pas in de avond en net voor 20:00 uur kwamen we aan. De enthousiaste theke verwelkomden ons al. Ze vertelde ons dat er 55 meiden aanwezig zouden zijn.
    Na onze ronde in de club leek het voor ons toch een stuk lager het aantal maar ben ze niet gaan tellen. Liep sowieso nog genoeg moois rond. Qua beren was het op dat moment ook niet druk.

We hadden alle 3 honger dus eerst gaan eten voordat we eens gingen spotten wat er allemaal rond liep. Wat kipfilet en friet gepakt en samen gaan eten. Voor G was het zijn eerste bezoek aan Aca dus we hebben hem eerst een tour gegeven. Uiteindelijk boven op het dakterras gaan zitten en wat kletsen.

Uiteindelijk weer eens naar onder gegaan want boven kwamen de meiden niet. Patjax kwam al snel zijn schatje tegen dus die was bezet.
    G en ik zijn ons op een bankje gaan zitten, meiden keuren. Opeens zie ik een meid die ik ken.
    Justina was ook weer terug. Ze zag mij zitten en kwam gelijk naar mij toe. Goed om haar weer te zien.
    Gelijk even bij praten en buiten gaan zitten. Ze had ook honger dus bij haar erbij gaan zitten, daarna nog binnen gaan zitten en maakte totaal geen aanstalten om naar de kamer te gaan.
    Uiteindelijk zelf maar gevraagd want kreeg wel zin.
    Op de kamer weer niks op aan te merken en het was super. Lekker gfe en ze doet goed haar best. Erna nog even lekker op bed gelegen samen en toen gegaan.
    Haar betaald en ze vraagt wat ga je doen? Ik zeg douchen. Kom maar mee dan zegt ze. Dus ik met haar mee en zijn boven samen gaan douchen. Leuk van haar om dat nog te doen.

Eenmaal onder bij G gaan zitten. Hij zag wel wat mooie meiden rondlopen maar een serieuze optie was de meid die ik ook had gehad. Ik zeg van mij mag je. Justina was zich aan het opmaken en toen ze terugkwam, kwam ze weer bij mij zitten. Samen met haar en G wat zitten dollen. Uiteindelijk buiten kwam Patjax ook eens terug van zijn pannenkoek sessie. Buiten wat kletsen en dollen met Justina. Ze had wel door dat G haar wel zag zitten, dus ze ging er eens werk van maken om hem op te geilen. Hij ging voor de bijl en weg was hij.

Samen met Patjax nog een ronde gaan eten. Na het eten was hij alweer gekaapt door zijn schatje dus even alleen doorgebracht. G kwam na een tijd ook terug en was er tevreden over. Patjax kwam nog even mededelen of hij nog een kamer kon maken. Dat is goed en het zou een kamer van een uur worden. Dat zei hij de vorige week ook.

G en ik naar binnen gegaan en Justina kwam er ook bij zitten. Werd weer zigeuner muziek gedraaid dus een paar meiden waren aan het dansen. Justina zei elke keer dat ze naar huis ging maar toch was ze er nog de hele tijd. Ook zei begon lekker voor ons te dansen. G en ik konden er wel van genieten.
    Ze werd een paar keer naar de kamer gevraagd maar weigerde. Ook 2 patsertjes wouden met haar want wij waren maar saai en met hun kon ze beter feesten. Ook zij konden een andere meid gaan zoeken.
    Ik zeg waarom ga je niet naar huis. Ze ging pas als ik ging. Werd wel weer geil van haar dus haar gevraagd of ze dan toch nog een kamertje wou maken. Dat was goed maar pakte geen sleutel en ging nog een tijdje dansen en opgeilen.
    Daarna pakte ze de sleutel en kon ik weer aan de bak. Even snel een kamer gemaakt want wist dat G naar huis wou en dat Patjax dan ook wel zo van de kamer zou zijn. Lekker een half uur met Justina gestoeid en daarna weer samen gedoucht.
    Toen ik terugkwam nog geen Patjax te bekennen.

Justina kwam er ook weer bij en hield G en ik gezelschap. Eindelijk kwam de klapekster eraan en had er 1,5 uur van gemaakt. Even zijn sigaret opgerookt en we gingen. Justina zei dat ze ook ging en zou ons nog opwachten.
    We waren nog aan het omkleden en daar stond ze al in haar burgerkloffie bij onze lockers. Wel een beetje verrast daardoor. Nog een beetje geinen en naar voren gelopen samen. Uitzonderlijke meid met goede service en genoeg aftersales Lang niet meer meegemaakt zoiets.

Afscheid genomen en vertrokken was een super dagje en uiteraard weer veel te laat thuis. Maar dat hoort erbij de laatste tijd.

3. Onderstaande 18 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Bergtester ( 6 augustus 2019),brombeerzuid ( 5 augustus 2019),cavediver ( 5 augustus 2019),cheasehead ( 5 augustus 2019),Giodude ( 6 augustus 2019),hvdk52 ( 5 augustus 2019),JonnyFontane ( 5 augustus 2019),Jooploop ( 5 augustus 2019),Koekkoek ( 5 augustus 2019),Manureva (10 augustus 2019),mentholbear ( 6 augustus 2019),Mr Bluenose ( 6 augustus 2019),Patjax ( 9 augustus 2019),Piet Plezier ( 5 augustus 2019),PNM ( 5 augustus 2019),pret ( 5 augustus 2019),RobOpzoek (11 augustus 2019),VAT 69 ( 9 augustus 2019),Wijze grijze ( 5 augustus 2019)

Last Online
    20 februari 2024 @ 06:12
    Discussies
    12
    Thanks
    734

Standaard

Bei vielen Anfängerinnen im Saunaclub ist es wie "frisch verliebt" zu sein. Das rumänische Mädchen verdient in einen Tag mehr wie im ganzen Monat in Romania. Die Männer sind auch normalerweise nett und geduscht, die Girls sind auf Wolke 7 und können ihr Glück gar nicht fassen.
    Da geben sie zu Anfang alles was sie zu bieten haben, so mit Liebe und so Dinger.

Aber nach ein paar hundert Zimmer trübt sich das Bild etwas, ans schnelle Geld gewöhnt man sich ganz schnell, andersrum ist allerdings doof.
    Irgendwann setzt bei den Damen eine gewisse Gefühlskälte ein, ich finde diese Frauen top.
    Iris, Corinna, Alexandra und viele andere Damen arbeiten so. Allerdings Alexandra hat es in letzter Zeit etwas übertrieben und machte zum Schluss gar keine Zimmer mehr. Vor 3 Jahren war sie das "Blumenmädchen" in Ratingen. Lustige Stirnbänder mit Blume drauf und mit viel Liebe machte sie ihre Zimmer, damals bestimmt unter den Top 5 in Ratingen, seit 2 Wochen nicht mehr da.
    Allerdings bester Service im Bettchen ist auch nicht das schlechteste, Iris ist seit Wochen unter den Top Girls im Club.
    Sind wir mal ganz ehrlich, bei "Vollbeschäftigung" braucht die Dame ihren Service nicht zu verbessern.

Aber auch hier gibt es wieder Ausnahmen, wer etwas mehr Nähe bei den Damen sucht , es gibt noch die fantastischen 5.

Ivy (optisch die Schwester der deutschen Emily) oder Caro (mit den Tattoo das um den ganzen Knöchel geht) ,
    das ist übrigens die Knutschtante vom Häuptling.
    die ungarische Victoria oder das german Fräulein Melinda oder halb german Fräulein bisschen polnisch Jamie beide (Ex PSR) , die sind schon gut dabei.
    Die fünf netten Betthasen machen bestimmt 60% aller Zimmer bei gesamt 30 Damen, das spricht schon für die "Fanta5".

Was ist denn Nähe im Bettchen? Besonderes tiefe ZKs, viel Liebe und Romantik?
    Es sollte einen Nümmerchen wie mit der ersten Freundin von damals nahe kommen, das ist es was der Eisbär im Club sucht.
    Also der Kunde soll im Zimmer vergessen das er mit einer Prostituierten schläft.

Perfektion ist allerdings wenn der Eisbär vergisst das er im Club ist und zwar bei seinem gesamten Aufenthalt dort. Schon bei der Begrüßung werden beste Knutscher ausgeteilt, auch mal 10 Minuten sprechen ohne "Zimmer".
    Wenn einige Eisbären schon fragen ob man sich nicht mal zum Eis essen treffen könne, das ist eine perfekte Illusion.
    So ein Talent gibt es auch im ACA Gold, Justina oder wie ich sie nenne, die "Lachnudel" aus dem ACA Gold.
    Sie ist die Frau mit dem lautesten Lachen im Club,weitere Beschreibungen sind da unnötig.

20 Minuten Gespräche vor dem Zimmer sind bei ihr ganz normal und sie hat immer gute Laune,
    also wer das Besondere sucht sollte die Ohren im Club aufhalten ( das lauteste Lachen) :

5. Onderstaande 16 leden hebben Bergtester bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 6 augustus 2019),Dalton ( 6 augustus 2019),Firehawk ( 6 augustus 2019),Giodude ( 6 augustus 2019),Husky ( 6 augustus 2019),hvdk52 ( 6 augustus 2019),Klatergoud ( 6 augustus 2019),Manureva (10 augustus 2019),Meme Moo ( 6 augustus 2019),Mr Bluenose ( 6 augustus 2019),Patjax ( 9 augustus 2019),phoenix ( 6 augustus 2019),RobOpzoek (11 augustus 2019),Sjeufke ( 6 augustus 2019),VAT 69 ( 9 augustus 2019),Wijze grijze ( 6 augustus 2019)

Last Online
    4 februari 2024 @ 13:07
    Discussies
    2
    Thanks
    179

Standaard

Mijn vakantie is begonnen, en welk een betere manier om dat te vieren dan door de reis naar Ratingen te aanvaarden? Zo gezegd, zo gedaan. Ik was tot op heden alleen op zondagen in de club geweest, en ik hoopte en verwachtte deze donderdag dames te treffen die ’s zondags niet werken.

Toen ik na een fijne schrobbeurt het speelveld betrad, zag ik vooral gezichten die ik wel kende van de zondag. En het aantal dames nam maar mondjesmaat toe, terwijl de ijsberen toch gestaag bleven binnendruppelen. Pas tegen het eind van de middag kwam er getalsmatig wat serieuze versterking, inclusief een aantal voor mij nieuwe gezichten. Mede omdat het aantal ijsberen tegen de avond wat afnam, was de verhouding dames – beren ineens veel meer naar mijn zin. Een enkele dame beklaagde zich dat het ’langweilig’ was; nou, mij hoorde je niet klagen.

De dames voor wie ik bij voorbaat een gewillig slachtoffer ben, waren geen van allen aanwezig. Gelegenheid te over dus om eens iets nieuws te proberen. Ik wilde eens zien of ik Maya kon lokaliseren. Kende ik nog niet, maar genoeg gehoord om nieuwsgierig naar haar te worden. De dame die ik op zeker moment voor Maya hield, bleek echter te luisteren naar de naam Delia. Delia heeft voor het oog een geweldig mooi lijf, maar tot een nadere kennismaking kwam het niet omdat we het niet eens konden worden over de voorwaarden en bedingen.
    Geen nood. Ik verlegde mijn aandacht naar een dame die zich Caro liet noemen. Bergtester rekent haar tot de ’Fantastischen 5’ als ik zijn relaas goed heb begrepen, dus zij leek me een veilige keuze. Ze mocht zich in de belangstelling van velen verheugen, en onderschreef daarmee Bergtesters observatie. Ik had haar eindelijk op de korrel, toen het door de zaal galmde ”Vorstellung!”. Anastasia op vol volume, dus dan weet je het wel. En ja hoor, uitgerekend Caro was de gelukkige. Mijn timing was niet optimaal, zullen we maar zeggen. Maar goed, ik had de tijd, en niet veel later had ik haar dan toch gestrikt. De kamer die volgde was dik in orde. Caro is een lieve meid. Sessie was niks mis mee, maar om nou te zeggen dat het er vanaf spatte: nee, dat ook weer niet. Mijn persoonlijke Fanta 5 haalt ze niet, maar dat blijft natuurlijk vooral een Geschmackssache.

Een vorkje geprikt, en het was een verademing om genoeg van m’n gading te vinden zonder daarvoor op het uur U met de hele meute tegelijk als een roedel hongerige wolven de bistro te moeten bestormen.

Ik was al een tijdje niet meer op het dakterras geweest. Misschien het hele jaar nog niet. Er hingen zonnezeilen voor de schaduwminnende beren, en al met al was het er een stuk prettiger toeven dan de vorige keer dat ik er was (en het in de brandende zon gewoonweg niet uit te houden was). Even aan m'n teint werken, maar vooral krachten verzamelen voor wat hopelijk nog komen ging.

Toen het krantje van voor tot achter was gespeld en een bescheiden maar smakelijk diner was genuttigd, werd het tijd om een volgend slachtoffer te zoeken. Een dame raakte in de buurt van mijn bankje verzeild, en ze zag wel dat ik haar goedkeurend opnam. Ze sprak me aan, en voor ik het wist zat ze bovenop me. De handelswaar werd vakkundig tentoongespreid, en de vaardigheden subtiel maar doeltreffend gedemonstreerd. Niet een beetje lafjes kriebelen met de vingernagels, maar hup van dik hout zaagt men planken. Deze dame wist van wanten, zo leek het. Nu is dat geen garantie voor een dito voortzetting op de kamer, maar eenmaal boven beland ging het onverminderd volle kracht vooruit, met Mirella aan het roer. Lekker lijf, prima skills, sympathiek en goedlachs, en doet goed mee. Ze strooide op de goeie momenten met de juiste complimenten; het zal vast niet allemaal even gemeend en verdiend zijn geweest, maar het deed niet alleen mijn ego tot ongekende proporties groeien. Een rooie regenjas eromheen, en hup recht op en neer. Lekker hoor!
    Ik had haar nog nooit gezien, maar dat kwam omdat ze niet op zondag werkt. Ze bleek een veterane van 3 jaar, en inderdaad: een pro, maar dan van de goeie soort. Thank you very much Mirella.
    Het zoenen was me iets aan de zuinige kant, anders was ze een zekerheidje voor een volgende keer. Nu blijft ze een serieuze optie.

Na nog een uurtje ofzo nagenietend de arena te hebben overzien, werd het tijd voor de thuisreis. Echter niet voor ik alsnog de echte Maya had gevonden. Even kennis maken, en bis nächstes Mal.
    En dan rijdt het bijzonder lekker, in vakantietijd op een heldere zomeravond, over een rustige Autobahn. Fijn muziekje op, cruise control erop en gaan. Het was een tijdje geleden dat ik zó voldaan en goedgemutst de club heb verlaten. Binnenkort nog maar eens dunnetjes overdoen!
    Laatst gewijzigd door VAT 69; 9 augustus 2019 om 13:17

7. Onderstaande 21 leden hebben VAT 69 bedankt voor deze bijdrage:

Bergtester ( 9 augustus 2019),blauwebeer ( 9 augustus 2019),CVARIA ( 9 augustus 2019),Dalton ( 9 augustus 2019),Firehawk ( 9 augustus 2019),gignnl ( 9 augustus 2019),Giodude (15 augustus 2019),Husky (11 augustus 2019),hvdk52 ( 9 augustus 2019),jansenroy ( 9 augustus 2019),Klatergoud (10 augustus 2019),Manureva (10 augustus 2019),mentholbear ( 9 augustus 2019),Pandabeer82 ( 9 augustus 2019),Patjax ( 9 augustus 2019),phoenix ( 9 augustus 2019),RobOpzoek (11 augustus 2019),Schietgraagft (14 augustus 2019),Shakir ( 9 augustus 2019),Sjeufke ( 9 augustus 2019),Wijze grijze ( 9 augustus 2019)

Last Online
    6 december 2024 @ 10:04
    Discussies
    4
    Thanks
    11

Standaard

Ik ga volgende weekend naar aca toe in de ochtend. In de middag hebben n we een afspraak echter n buiten het pand in de buurt van Keulen. Weet iemand of je als je 's avonds dan weer langs wilt gaan, dan weer moet betalen? In andere woorden mag je de club verlaten om gedurende de dag weer later terug te keren, onbelast? Ja ik weet het heren, lekker weer een krenterige Hollandse vraag van mijn kant maar handig om te weten.

Last Online
    9 januari 2025 @ 18:03
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

Dat is niet moeilijk om te weten te komen,gewoon even vragen aan de theke of je moet een jaarkaart nemen daarmee kan je iedere dag en ieder uur mee naar binnen.
    Kost een beetje maar dan raak je wel een container sperma kwijt.

10. Onderstaande 3 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

Husky (11 augustus 2019),Patjax (11 augustus 2019),schoolmeester (11 augustus 2019)

Last Online
    27 augustus 2021 @ 14:11
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

Sigmund als te krenterig bent stuur een postduif of heb je mischien een telefoon?

Last Online
    6 december 2024 @ 10:04
    Discussies
    4
    Thanks
    11

Standaard

Ben niet te krenterig om te bellen, maar had het in het verleden op dit forum voorbij horen komen, dat zoiets mogelijk is. Maar kon het niet meer terug vinden tussen alle berichten. Dacht dat het wat sneller zou gaan om het hier te vragen om die reden.

Last Online
    Gisteren @ 18:08
    Discussies
    151
    Thanks
    9.381

Standaard

Gisteren tegen de avond samen met Firehawk naar het paradijs der engeltjes gegaan. Hij was er vorige week dinsdagavond ook geweest en de toen aanwezige LU getalsmatig in deze tijd van het jaar was hoger dan ik had verwacht. De afgelopen drie zaterdagen in AG hadden in het teken gestaan van één dame. Zij is momenteel aan het uitpuffen in haar thuisland. Dus onder het mom van "when the wife is away, there is a new pussy waiting to play" het strijdtoneel opgezocht.

Volgens Firehawk zijn er iets minder dames dan de week ervoor, maar met zo'n 20 dames valt het me nog mee. Ik had een dame in gedachte die de honneurs waar mocht nemen, maar dan zul je net zien dat zij niet aanwezig is. Al snel kwam er een alternatief in beeld. We zaten buiten op het terras toen een bloedmooie dame door de deur liep. Een tijdje terug haar in Venus gezien en een appje richting Venus vraagbaak PP zorgde ervoor dat we de naam Vanessa (geen idee of ze ook onder deze artiestennaam in AG werkzaam is) op dit goddelijke wezentje konden plakken.

We besloten eerst een hapje te gaan eten. De keuze doordeweeks is gevarieerder als op zaterdag waar het dan BBQ-time is. Nadat we het bordje netjes leeg gegeten hadden op het terras onder het genot en ter bevordering van het uitbuiken een sigaretje gerookt. Vanessa kwam tegenover ons zitten. Haar hoofdje ging ietwat scheef en je zag haar denken. Al spoedig zei ze Venus met als toevoeging Sabina. Even wat gekletst en toen ze haar sigaretje op had ging ze naar binnen met de woorden "I see you later" ondersteund door een veelzeggende knipoog.

Toen we de bar inliepen werd ik al vrij snel omsingeld door de snoeppolitie. De fouillering leverde niets op en onder begeleiding van een drietal agentes werd ik begeleid richting kluisje en vond er een doorzoeking plaats. Zij waren uitermate content met hun vondst en vangst en ik kon hierna weer rustig terugkeren naar de bar. Het sfeertje was gezapig en kwam eigenlijk nooit los. Uit verveling maar een sigaretje op het terras gaan roken. Vanessa kwam met een klant naar buiten en zocht telkens oogcontact. Na een tijdje verdwenen zij richting kamer en ik hoopte dat dit niet te lang zou duren. Helaas pindakaas want toen we om 23.15 weggingen was ze nog steeds missing in action.

De tijd kabbelde voort en Firehawk en ik begonnen langzaam te overwegen het voor gezien te houden. Ik zei hem dat als mijn edele delen dan niet aan de beurt kwamen ik de rest van mijn lichaam onder handen zou laten nemen door de masseuse. Juist op dat moment plofte een stuiterballetje op het bankje voor ons. Een dametje dat prominent lid is van de snoepbrigade. Leuk, grappig bengeltje met een ondeugend koppie maar het zoetekauwen heeft duidelijk zijn weerslag gehad on that ass waardoor ze een full member of the DKC is. Normaal een categorie die niet snel in mijn balboekje voorkomt.

Ze stak haar hoofdje over de leuning en uitdagend kwam haar tongetje te voorschijn. Al snel was het een wedstrijdje gekke bekke trekke. Ik verplaatste me naar de bank die ruggelings tegen de hare stond en we gingen verder met dollen. Nu had ik gedacht dat de kamervraag vrij snel zou komen maar tot mijn verbazing bleef deze achterwege. Aangezien we ons nog nooit aan elkaar hadden voorgesteld toch maar eens de namen uitgewisseld. Zij ging als Carmen door het leven hier. Een aantal malen had ik vakkundig een val opgezet om haar de kamervraag te laten stellen maar ze wist telkens te ontsnappen. Ik als man zijnde moest die maar stellen. Na een klein half uurtje had ik het web dermate om haar heen gesponnen dat ze uiteindelijk toch de vraag stelde. Aangezien de relatieve rust stelde ik voor om te kiezen voor een appartementje bij de theke.

Zonder haar hookerheels bleek ze amper drie turven groot te zijn. Ik plaagde haar daarmee en ze ging op bed staan zodat ze groot zou zijn. Ik volgde haar voorbeeld en al snel begon ze te stoeien. Ze liet zich op bed vallen en toen ik me naast haar neerlegde begon ze hartstochtelijk te tongzoenen. Daarna was het mijn beurt om haar de beloofde massage te geven. Dit beviel haar wel en na afloop begon ze weer met hetzelfde enthousiasme te tongzoenen. Een bezigheid die haar duidelijk wel bevalt. Via oor, nek en tepels zakte ze langzaam af naar beneden. De BJ die daarop volgde was met de nodige variaties, ook de balletjes werden uitvoerig door haar tongetje bewerkt om dan tegelijkertijd met haar handje een edging HJ te geven. Ze wisselde het geheel regelmatig af en voor mij was het genieten geblazen. Regelmatig vroeg ze of alles ok was met als toevoeging dat dit onze eerste keer samen was en zij nog niet wist wat ik lekker vond.

Natuurlijk mag de daad zelf niet ontbreken en liet ze on top mijn lid langzaam in haar verboden vrucht zakken. Ze liet zich voorover zakken en haar tongetje zocht de mijne. Het tempo was laag maar toch intens. Na een tijdje greep ze zich vast aan mij en rolde door in missio. Ik maakte de grap dat ze zeker wilde dat ik al het werk deed maar ze liet zich wederom niet vangen en zei dat dit standje romantischer was. Ons ritme bleef traag en onderwijl bleven onze tongen verstrengeld. Haar zachte kreuntjes werden intenser en sneller en voor mij het teken om het tempo op te schroeven. Na een tijdje volgde de ontlading dan ook. De ontstane smeerboel in het rubberen opvanghuis werd door haar liefdevol verwijderd en de veroorzaker schoongemaakt. We hadden nog tien minuten voordat het uurtje voorbij was. Ik was benieuwd hoe oud ze eigenlijk was. Toen ze twintig zei deed ik alsof ik een doodzonde had begaan. Ze pakte een kussen en begon hier lichtjes mee te slaan. Het werd een stoeipartij die uitmondde in tongworstelen. De tijd zat erop en positief verrast de kamer verlaten.

Firehawk had inmiddels wortel geschoten op het bankje en had het wel gezien. Ik wilde graag nog snel iets eten. Wat pasta genomen en na een sigaretje hebben we ons omgekleed en de weg naar huis vervolgd.
    Laatst gewijzigd door Patjax; 14 augustus 2019 om 13:32 Reden: Taalfout
    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.

14. Onderstaande 16 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (14 augustus 2019),Firehawk (14 augustus 2019),Giodude (15 augustus 2019),Husky (15 augustus 2019),JonnyFontane (14 augustus 2019),Kwakje (15 augustus 2019),mechelen (14 augustus 2019),Pandabeer82 (14 augustus 2019),phoenix (14 augustus 2019),Piet Plezier (14 augustus 2019),Schietgraagft (14 augustus 2019),Shakir (14 augustus 2019),Sigmund11 (15 augustus 2019),Sjeufke (14 augustus 2019),VAT 69 (17 augustus 2019),Wijze grijze (14 augustus 2019)

Last Online
    9 januari 2025 @ 22:32
    Discussies
    8
    Thanks
    10.122

Standaard

Gisteren AG bezocht,was er reeds om 11 uur om een dagje te onthaasten en te relaxen,voor 25 Euro kreeg ik de nodige attributen en na een broodje kaas en een eitje de sauna bezocht.
    Gedurende de dag een prima line up met o.a. Lisa,Shila,Iris,Anka,Magda,Cleopatra,Corina,Emma, andere Mirella,Vivian,Maya etc. en Roxi had redelijk te doen met haar massage activiteiten,ik dacht totaal zo`n
    35 dames voor iedereen wat, van kleine lolita`s tot volslank en ervaren Milf en alles wat zich daar tussen in bewoog,kortom een prima line up voor de vakantie dagen menig saunaclub zou er jaloers op zijn
    Er waren afwisselend tussen de 30-40 ijsberen aanwezig!
    Twee keer uitstekend warm gegeten,soep,gebakken vis,rundergoulash,frites,rijst salade tussen de sauna en kamer sessies in,de gerechten werden regelmatig aangevuld
    Het was voor mij op deze woensdag Milf dagik had al voor een lange pannekoek sessie afgesproken met Anka,heerlijke vrouw die weet wat de grote en kleine Husky nodig heeft,kennen elkaar al lang en het voelt als thuiskomen via hartstochtelijke seks op bekend terrein waarbij we beiden erg van genieten
    Later op de dag een fijne sessie met Shila ,de "total package"en meer met deze kanjer uit Zambia alles prima verzorgd,voor zowel Anka als Shila staat GFE en service hoog in het vaandel.
    Ik had graag nog met de mooie Lisa uit Kenia een beschuitje willen eten,maar Lisa was kort na 23.00 uur naar huis gegaan,op dat moment zat ik nog na verlenging en het penalty nemen van de spannende wedstrijd tussen Liverpool en Chelsea te kijken,geweldig mooie pot voetbal met een beter Chelsea,maar ja voetbal is niet altijd eerlijk en dat maakt het ook zo mooi
    Compliment voor arbitrale trio die bestond uit dames en het zondermeer goed deden, een van de grensrechters zou trouwens niet misstaan in een saunaclub
    In het begin van de wedstrijd zat ik tussen twee elektronische sigaret rokers,het leek wel of ik mij hoog in de bergen in een wolk bevond,wat een enorme rookwolken komen uit die dingen
    Ik rook zelf ook regelmatig een klein sigaartje met hier en daar een rookpluimpje maar dat is niets vergeleken bij deze stoomcabines!!
    Tussendoor had ik nog een praatje met de theke dame Leyla,die meedeelde dat ze mij lang niet gezien had,echter de Turkse eigenaar Otzi dacht ik stond achter haar, die haar vertelde"deze Hollander is een goede klant in Penelope",Leyla gerust gesteld en zegt "oh dan blijft het in de familie,prima zo "
    Resume: voor slechts 25 Euro sauna met aufguss,lekker eten wat regelmatig ververst word,bier tot 19.00 uur inclusief,een prima line up voor elk wat wils en een fijn zonneterras waar ik in alle rust mijn kranten en andere lectuur kon lezen en vriendelijke ijsberen uit alle landen
    Om 1.00 vertrokken met een relaxt lichaam en tevreden lach naar de altijd mooie Veluwe

16. Onderstaande 13 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (15 augustus 2019),bertje600 (15 augustus 2019),delaplace1 (17 augustus 2019),Firehawk (15 augustus 2019),forgetskinnyletsgetfatty (16 augustus 2019),Giodude (15 augustus 2019),Kwakje (15 augustus 2019),phoenix (15 augustus 2019),potentebeer (15 augustus 2019),schoolmeester (15 augustus 2019),Shakir (15 augustus 2019),Sjeufke (15 augustus 2019),VAT 69 (17 augustus 2019)

Last Online
    Gisteren @ 22:36
    Discussies
    7
    Thanks
    1.149

Standaard

14 uur lang in een club, vind het best knap dat je het zo lang volhoud. Zeker in Gold.
    Wel maximaal gebruik maken van je 25 euro.

18. Onderstaande 2 leden hebben Haradamannetje bedankt voor deze bijdrage:

Husky (15 augustus 2019),Shakir (15 augustus 2019)

Last Online
    7 januari 2025 @ 21:44
    Discussies
    15
    Thanks
    5.179

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Haradamannetje Bekijk bericht
    14 uur lang in een club, vind het best knap dat je het zo lang volhoud. Zeker in Gold.
    En als hij een kortingsbon uit de nieuwsletter had zelfs maar €15.

Best buck in the bunny business at the moment

Last Online
    9 januari 2025 @ 22:32
    Discussies
    8
    Thanks
    10.122

Standaard

Gezelligheid kent geen tijd Haradamannetje, plus dat er een spannende voetbalwedstrijd was en ik toch zo langzamerhand ook wat dames beter heb leren kennen,lectuur meenemen zonnetje erbij etc.en zo kom je de dag wel door,zeker als je kamertjes maakt van anderhalf uur en een uur.en nog tussendoor de sauna bezoekt!

Last Online
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Haradamannetje Bekijk bericht
    Geen namen van dvp's en foto's meer verzamelen nu de tijd van de ijsberen in de gaten houden.
    Geweldige hobby heb je gevonden veel sterkte ermee.

22. Onderstaande 2 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

HellaHolla (16 augustus 2019),schoolmeester (15 augustus 2019)

Last Online
    Gisteren @ 18:12
    Discussies
    121
    Thanks
    15.734

Standaard

Ik denk dat haradamannetje een beetje jalours is op Husky.

Groet, schoolmeester.

Last Online
    Gisteren @ 19:24
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Ik denk dat haradamannetje een beetje jalours is op Husky.
    Ja, wie is dat niet???
    We zouden toch allemaal wel op de altijd mooie Veluwe willen wonen?!?
    En Garde

25. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

HellaHolla (16 augustus 2019),Husky (16 augustus 2019)

Last Online
    Gisteren @ 20:08
    Discussies
    135
    Thanks
    6.473

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Ja, wie is dat niet???
    We zouden toch allemaal wel op de altijd mooie Veluwe willen wonen?!?
    Nee hoor......ik woon prima....

Sprak laatst in een club zo'n bovensloter...
    Ik vroeg, waar hij woonde.
    Zijn antwoord was dat hij uit de mooiste provincie van Nederland kwam.
    Waarop ik zei: Dan hedde gai toch een verrekt raar accent vur unnne Brabander....

27. Onderstaande 5 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid (15 augustus 2019),Eddy_V (15 augustus 2019),Husky (16 augustus 2019),Pedro2000 (16 augustus 2019),phoenix (15 augustus 2019)

Last Online
    8 januari 2025 @ 18:50
    Discussies
    38
    Thanks
    3.987

Standaard

Van engeltje naar een klein duiveltje!!

Donderdag avond kreeg ik een appje, vanavond een paar uurtjes h7.
    Helaas was verhindert,maar zei tegen kaasie morgen heb ik overdag vrij.
    Nou de link werd gelegd want hij had ook een vrije dag.

Rond 09.30 vrijdagmorgen klopte hij op de poort.
    Daar was Kaasie en we gingen op richting, ja waar eigenlijk.
    De clubs die wij vaak samen bezochten kwamen voorbij.
    Bn nee dan h7 ja laten we dat doen, ik zeg acag zou ook nog kunnen heb twee kortingskaarten.
    Nou zijn we laatst ook nog geweest in acag en echt enthousiast waren wij beiden niet!
    Maar wat een 10 euro vrijkaart wel kan doen, je ziet maar weer het werkt.
    Tip voor babylon misschien ipv een mailtje sturen via bb forum.
    Afin, via een omweg waren we er rond 10.30.

Aan de theke stond een wat oudere dvp, zei nog tegen kaasie dat is wat.
    Omkleden douchen en naar het ontbijt.
    Die netjes in orde was, een klein puntje, wat jus d orange ofzo was wel lekker geweest.

Daar gingen we op het terras zitten en wat kletsen.
    En daar begon het spelletje al, Magda kwam polsen of er een kamer in zat.
    Helaas meid ik had andere plannen, Vandaag was Maya het doelwit.
    Wist nog van de vorige keer dat zij mij erg opviel en wat info over haar intussen had gekregen.
    Geen Maya te bekennen, dus ff naar boven op het terras, want het was nog vroeg.
    Na verloop van tijd begon het te borrelen en zeg tegen Kaasie, we gaan eens onder kijken wat er rondloopt.
    Ons op een bankje met fijn uitzicht gezet en al die hongerige(naar geld) meiden eens bekijken.
    Moet zeggen erg mooie l.u voor ieders wat.

Daar zat die oudere dvp en ze hield mij goed in de gaten.
    Ik moest ff wat te drinken halen en vroeg toen ik langs haar liep haar naam.
    We zaten aan een drankje en daar kwam ze aan.
    Het was Maria 39 jaar donker blond en uit Colombia, althans dat beweerd ze.
    Ze had voorheen in phg gewerkt, dacht nog meid had mij dat maar niet gezegd.
    De twijfel sloeg toe, phg dus ook service naar phg maatstaven.
    Zei tegen haar in phg kom ik niet meer slechte service.
    Haar wenkbrauwen fronste, maak je maar geen zorgen dat komt goed.
    Toch met een lichte twijfel met haar naar de kamer.
    Nou ze hield woord, tz ,zoenen, teder, goede bj, duikvluchten, grappig en fijne nipplegame en meer!
    Alles wat ik in phg nooit heb gehad kwam voorbij, cowgirll en afgemaakt in doggy, duwde haar schouders naar onder ,dat begreep ze goed.
    Kutje strak en rood rubbertje vol, het loopt wel eens slechter af!
    Correcte afrekening en een ervaring rijker, zou ze echt latino zijn?

Toen ik weer op het terras was geen Kaasie te bekennen en ff later kwam hij met twee duimen omhoog aanlopen.
    Zelden hem dat zien doen, hij was met Cora 24j naar de kamer geweest, toppie!
    Beide nog wat napraten over de kamer en daar kwam lisa.
    Ook zij was aan het polsen of ik met haar ging kameren.
    Wat is dat toch ga je een keertje met een dvp, denken ze die komt weer voor mij.
    Ja, weet dat vele dat doen, haar uitgelegd dat het vandaag er niet in zat.
    Teleurgesteld droop ze af!

Toch echt wel veel keuze voor mij in Acag, maar daar zag ik Maya met een klant wat roken.
    Tsja ff geduld bbztje, gered door de bel van het eten dat gewoon goed was.
    Een heel gesprek met een bekende Duitser en weer naar binnen voor Maya.

Daar zat ze Maria te masseren, bekeek me dat en Maria had het door en maakte plaats voor mij.
    Een kort gesprek met Maya gemaakt en hop naar de kamer.
    Wat een rustige meid ,we liepen naar boven naar een stukje acag wat ik nog niet kon.
    Op de kamer ff wat dingen besproken en ja deze meid heeft me toch twee lekkere borsten.
    Het spel begon, nee het aftasten is beter gezegd, zelden dat ik zo rustig ben met een onbekende dvp.
    Strelen kussen lief teder ,ik was geheel in trans, genoot van haar.
    De duikvlucht ,diepe bj, wat licht vingeren, weer over op zoenen, nee tongzoenen.
    Ik was in de wolken, was ze zo goed , nee gewoon fijne service, die borsten kon er geen genoeg van krijgen.
    Alles in slow motion, Brombeerzuid genoot, weer een duikvlucht.
    Het was een heel ontspannen sessie, nipplegame heerlijk!
    Gecombineerd met bj en wat vingerwerk.
    Ze ging naast mij zitten en toen ja toen kwam het het van engeltje naar duiveltje van haar kant.
    Ze kraste met haar nagels over mijn lijf en over bbztje, ze zag ik genoot.
    Ze zette haar nagels in mij tepels en bewerkte ze hevig weer bj en over op nipplegame.
    Ik werd gek, zekers nadat ik merkte dat ze dat erg leuk vond om te doen.
    Ze keek mij de hele tijd met die mooie bruine ogen geil aan!!!!!
    Haar prutje werd kletsnat, ik zeg ik voel dat je geniet!
    Ik merk dat jij geniet zegt ze en ik hield het niet meer en vroeg haar om het in cowgirll af te maken.
    In cowgirll stand en met haar nagels mijn tepels aan het bewerken kreeg bbztje het zwaar.
    Als een duiveltje in een doosje , schoot hij het condoom met kracht vol.
    En werd Maya weer snel het engeltje!
    Wat naknuffelen en haar voor de diensten betaald.
    Nu ik dit schrijf ben ik nog steeds onder de indruk van deze meid met rustige maar kundige inzet, ze zou ze zomaar eens een echte favoriet kunnen worden, zoals Bella in Babylon.
    Dit smaakt naar meer!!!!!

Toen ik me ging douchen zag ik een bekend gezicht het was Shakir en met hem en Kaasie die nog een sessie met Lisa had gemaakt.
    Een kop koffie gedronken en mijn alibi liep af, moest op tijd thuis zijn ivm het werk.
    Top dagje acag dat naar meer smaakt.
    En Kaasie vloog in een rotvaart als de vliegende brandweer over de snelweg om mij op tijd thuis te brengen!!!

29. Onderstaande 17 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (17 augustus 2019),Bergtester (17 augustus 2019),blauwebeer (17 augustus 2019),delaplace1 (17 augustus 2019),Firehawk (17 augustus 2019),Giodude (24 augustus 2019),hotrod68 (19 augustus 2019),ju52 (17 augustus 2019),Manureva (18 augustus 2019),Pandabeer82 (17 augustus 2019),Patjax (17 augustus 2019),Piet Plezier (17 augustus 2019),potentebeer (17 augustus 2019),Schietgraagft (20 augustus 2019),Shakir (18 augustus 2019),VAT 69 (17 augustus 2019),yylover (18 augustus 2019)

Last Online
    19 december 2024 @ 09:01
    Discussies
    2
    Thanks
    2.965

Standaard

Deel 1 van onze tweedaagse(deel 2 is reeds te vinden onder SixSens)

Vrijdagavond te samen met Kwakje vertrokken. De intentie was om ’s avonds de sfeer te gaan opsnuiven in Acapulco Gold en de dag nadien ons te laten gaan in Living Room. Zoals je in de titel hierboven al kunt zien, is het dan toch SixSens geworden

Voor mij was het de eerste keer dat ik AG bezocht, dit met een vrijkaartje in de hand, gewonnen via het tourspel, met een welgemeende dank. Kwakje leidde me rond, das ne keer iets anders dan een rondleiding door een dame…

Voor diegene die deel 2 reeds gelezen hebben: objectief gezien zag het er allemaal wel vrij geweldig uit, maar het was niet echt mijn ding daar….ach ja, das dan weer subjectief….

Maar bon, genoeg geschreven hierover…de één vindt het goed, de ander vindt het slecht…maar ik ben van mening dat daarom niet alles slecht hoeft te zijn…dus breek daarom niet heel de boel af, omdat er zogezegd geen dame of geen eten is dat naar jouw goesting is…..

Terug naar AG: de lockers waren best ruim, maar de plaats waar je je moest omkleden vond ik dan weer wat klein, toch de paar keer dat ik mn sigaretten ging halen en er dan drie man zich aan het omkleden was…de kans dat er dan iemand je de toegang tot je locker beneemt, is vrij groot.
    Kwakje vertelde me dat de douches aan de sauna beter waren dan deze aan de verkleedruimte. Tja, die aan de sauna waren allesbehalve geweldig, na elke vijf seconden terug op die knop duwen….pff..

Er was geen jacuzzi, dat wist ik, maar das dan toch wel iets wat ik gemist heb….
    De aparte ruimte waren goed onderverdeeld vond ik, een buitenruimte waar ik zelfs nog niet naartoe ben geweest, een rokersruimte, en een eetruimte. De eetruimte was sober ingericht, maar voldeed voor me. Het eten trouwens ook, al was er volgens minder keuze dan de dag nadien in SS.
    In rokersruimte heb ik een aantal keer vertoefd. Met het feit dat er voetbal werd uitgezonden, was er steeds veel volk aanwezig. Op een gegeven moment moest ik zelfs bijna op een Oostenrijkse ijsbeer zijne schoot gaan zitten om nog plaats te kunnen hebben(en om dan ook nog comfortabel naar de voetbal te kunnen zien hé…) Ook daar in het begin van de avond Shakir ontmoet en ik dacht Marcus69

Dat iedereen dus zijn eigen typetjes heeft, kwam hier ook naar boven. Shakir gaf aan bij wie hij reeds die dag een kamer had gedeeld, maar die kon mij dus niet echt bekoren. En als je dan de line-up verder af ging, dan zag ik maar een zevental dames van de ongeveer 25 aanwezige dames die eventueel in mijn repertoire pasten. Eentje viel af aangezien Kwakje haar reeds vroeger had gehad en dit was een gemiddelde kamer…en een gemiddelde kamer voor hem wilt meestal duiden dat ik dan een slechte kamer zou hebben… Een ander viel af aangezien deze dame op nog geen uur tijd reeds met drie verschillende ijsberen was vertrokken naar een kamer, en telkens ook vlugger dan een halfuur opnieuw beneden was, wel een zeer knappe blondine maar voor iemand die meer houdt van een pannenkoekensessie, zou dit tempobeestje toch niet de gewenste service geven….De derde viel af, omdat Kwakje daar een oogje op had…en we blijven (meestal) toch uit mekaars vaarwater. Maar Kwakje liep naar de sauna en ik overwoog toch om even kennis te maken met de slanke brunette…helaas, helaas….Shakir stond op en had wellicht hetzelfde idee en weg was ie met haar…Een uurtje later haar en Shakir opnieuw gespot…en tis nu niet dat ik vies ben om in mekaars pot te roeren, maar ik besloot dan toch maar om nog een half uurtje te wachten en dan te gaan….helaas werd ze na dat halfuur weer gekaapt door een andere ijsbeer. De vierde viel af omdat ze van heel de dag avond geen kamer had gedaan….tja, is dat omdat de ijsberen wisten dat ze geen goede service gaf…? Ik wist het niet, maar het hield me dus ook weer tegen… En de vijfde viel af omdat dit de optick fuck ging zijn….wauw, wat een prachtmeid, maar helaas is een optick fuck niet mijn ding… De voorlaatste dan….tja, die had regelmatig kamers, een mooi blond carréke, een zeer mooie lach, maar ook hier was dit zowel Kwakje zijn als mijn typetje….en ook hier tonen we dan weer te weinig initiatief om er op af te stappen en ze mee te nemen. Met als gevolg: telkens we haar zagen en begonnen te discussiëren wanneer iemand van ons ernaartoe zou gaan, telkens was er ons iemand voor…

Dus op het einde van onze avond zijn we dus naar ons hotel gegaan zonder ook maar één kamer te doen. Dat komt er dan ook van…just twee verlegen broekschijters…of als ge zoals ik steeds dames op voorhand afschrijft, dan blijft er niet veel over….ik moest me dan ook herpakken in SS…

Oh ja, de laatste van mijn zeven geselecteerde dames…die ik had per toeval gespot…een zeer slanke blondine die al reeds met een ijsbeer was, te samen iets kwam eten en voor de rest van de avond boven met de ijsbeer verbleef….af en toe iets kwam halen om te drinken…dat was de mooiste van allemaal…en daar bleef ik op wachten…en ik had het geluk dat ze zelfs na een paar uur naast ons in de (andere) zetel kwam zitten…Kwakje spoorde me aan om mn kans te grijpen en vertrok…Ik maakte aanstalten om me dichter te zetten, maar vooraleer ik dat kon doen zat er al een Aziaat langs haar…die begon met haar een gesprek maar ergens stokte dat gesprek en het bleef stil…precies alsof hij werd afgewezen….ja hoor, nog geen tien seconden later kwam er iemand binnen, ze stond op en weg was ze…ze had wellicht een afspraak met hem al reeds van tevoren besproken….

De rest van de dames viel dus niet op of waren dus helemaal mijn type niet. We hebben dus wel veel in de zetels gezeten en het doen en laten van heel wat van die dames kunnen volgen. Het viel me op dat er (bijna) niet gejaagd werd. Ik werd één enkele aangesproken, en dat was zelfs nog zeer vriendelijk. Maar er werd ook niet veel samen gezeten…de meeste van de ijsberen zaten daar maar, en de dames zaten ook te wachten…en als er dan iemand goesting had in een kamer, dan zag je een ijsbeer naar iemand toe stappen en nog geen vijf seconden later waren ze vertrokken…er werd weinig tot nauwelijks contact gemaakt. Die optick fuck die we daar zagen, lag meestal op de zetelleuning te wachten( nog steeds, wauw, wat een wondermooie kont). Ik heb haar drie kamers zien maken, en met twee ervan is de ijsbeer zelfs niet tot bij haar geweest…da was gewoon zo even teken met de hand, een knikje…zij vertrok en vijf meter verder zag je de ijsbeer opstaan en met haar mee naar boven….

Dus neen, dit was niet echt mijn ding….maar ga ik terug als Kwakje het me vraagt…? Jazeker….en dan probeer ik er het beste van te maken.

31. Onderstaande 14 leden hebben Schietgraagft bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (21 augustus 2019),brombeerzuid (20 augustus 2019),ButtinSky (23 augustus 2019),Giodude (20 augustus 2019),Kwakje (20 augustus 2019),Manureva (21 augustus 2019),mechelen (20 augustus 2019),Pandabeer82 (20 augustus 2019),Patjax (20 augustus 2019),phoenix (20 augustus 2019),satanic surfer (24 augustus 2019),Shakir (20 augustus 2019),Sjeufke (21 augustus 2019),VAT 69 (20 augustus 2019)

Last Online
    Gisteren @ 13:28
    Discussies
    23
    Thanks
    42

Standaard

vorige weekzaterdag nog even gauw binnen gewipt..Kwam eigenlijk voor Ivy maar helaas was ze op vakantie.. mijn eerste kamergang was met Cleopatra .Ze was er een tijdje tussenuit maar nu weer volop aanwezig . kamergang was super alleen ik voelde af en toe de tandjes en hebt dat aangegeven ,Daarna ging het een stuk beter. Ook Bianca zag ik lopen . Vind haar een van de mooiste meisjes daar en ze heeft een geile blik in haar ogen. Was nog nooit met haar gekamerd omdat ze vaak wat afstandelijk doet. Toch maar geprobeerd een gesprek met haar aan te gaan..Het kwam moeilijk op gang maar na mate de tijd verstreek werd ze wat losser. Toen toch maar de kamer opgegaan.. Het was niet super maar had er geen spijt van .Helaas doet ze niet aan tongzoenen en haar beffen wilde ze ook niet. toch een fijne dag gehad ..Weet iemand of Ivy al terug is?? werkt meestal alleen vroeg in de middag

33. Onderstaande 5 leden hebben pasja bedankt voor deze bijdrage:

blauwebeer (24 augustus 2019),delaplace1 ( 9 september 2019),Giodude (24 augustus 2019),pret (24 augustus 2019),satanic surfer (24 augustus 2019)

Last Online
    Gisteren @ 18:08
    Discussies
    151
    Thanks
    9.381

Standaard

Everything is in the eye of the beholder

Een zinsnede die onder elke recensie van toepassing is en dit verslag van mijn bezoekjes aan AG op zaterdag en zondag zal het bevestigen. Twee dagen en twee compleet verschillende ervaringen. Had het op zaterdag meer weg van Hell on Earth was het op zondag weer het Paradijs der (B)engeltjes.

Zaterdag 17/08
    In de ochtend krijg ik een appje van G. Twee weken geleden is hij voor het eerst sinds ruim vijf maanden weer naar een club (AG) met mij geweest en het smaakt kennelijk naar meer. We bespreken de opties en na wat research door hemzelf is de interesse voor Venus gewekt. Onze voorkeur qua type dames is dezelfde en laat dat nu juist datgene zijn waarin ze rijkelijk voorzien. Enigste probleem is dat hij pas na zessen bij mij kan zijn en om één uur weer moet vertrekken. Gedurende de dag is het een flipperkast tussen AG en Venus en rond vijf uur hakken we de knoop mede door het weer door. Het wordt AG en Venus doen we een keer als het beter weer is en we vroeger aanwezig kunnen zijn. Onze keuze doet Piet Plezier en Koos Albertts afwijken van hun geplande bezoekje aan Venus en Firehawk besluit om ook mee te gaan.

Rond 18.15 landt G zijn vliegtuig voor de deur aangezien we naar de Airport Club gaan. De jaarlijkse buurtbewonersbarbeque is in volle gang en je ziet de mensen kijken. Firehawk was iets eerder gearriveerd en gedrieën vertrekken we. Had de dienst doende vierdelettertiendeletter mijn gehoor tijdens de dag geteisterd met Hollandse en Duitse meuk, als we wegrijden past hij zijn songkeuze toepasselijk aan. Alsof hij aanvoelt wat we gaan doen vullen de eerste tonen van Radar Love het luchtledige.

Onderweg worden we gebombardeerd door appjes van PP dat het helemaal niks is en een kutclub. Rond zeven zijn we er en PP komt de kleedkamer in, ziet Firehawk en mij en vraagt waar munne maat is. Ik zeg draai je om en de blik op zijn gezicht is onbetaalbaar als hij G ziet. Natuurlijk kent PP deze voormalige veelpleger ook. We besluiten eerst een hapje te gaan eten alvorens we de jacht gaan openen. Het eten op zaterdag is altijd hetzelfde en volstaat zeer zeker om hongerige magen te vullen. Hierna op het terras met een sigaretje uitbuiken en bijbabbelen. Een eerste inspectie in de bar levert een onevenwichtig beeld op. Het damesaantal tov normaal is bijna gehalveerd en de berenpopulatie laat een omgekeerd beeld zien. Zeker twee keer zoveel.

Ook Kempie, never enough en Spritzer zijn aanwezig en onder elkaar is het een gezellige boel. PP zijn behoefte aan bier maakt plaats voor "magische" Fanta die schijnbaar van Russische makelij is. Al snel wordt duidelijk dat je met een net of lasso de dames moet afvangen. Taferelen die ik hier nog niet heb meegemaakt. De tijd kabbelt voor en de situatie wordt alleen maar erger. Het lijkt verdomme wel een dependance van GT. Geen van ons heeft zin om nummertje 21 van de dag te worden bij een durchgefickte, ondersteboven geneukte dame. De kans is dusdanig groot dat het een lopende band sessie op de automatische piloot wordt dat we passen.

Ditmaal doe ik datgene wat ik dinsdag al van plan was. Ik kies voor een massage. Zonder al te hoge verwachtingen laat ik mij onder handen nemen door Roxi maar het blijkt dat ze dit kunstje (hiervoor was ze zetelwarmhoudster) aardig onder de knie heeft. Totaal ontspannen en met de pijnpunten uit de knoop gehaald zoek ik de rest van het gezelschap op. Deze hebben het wel gezien en ik wil nog een laatste blik werpen of er toch nog iemand is die ook dat ene lichaamsdeel onder handen kan nemen. De berenpopulatie blijkt sneller te zijn gegroeid dan konijnen dat kunnen en we komen tot de conclusie dat we verkeerd gegokt hebben en het verlies moeten nemen. Nog voor middernacht en ruimschoots voor het geplande tijdstip van vertrek leveren we onze sleutels in bij Laila die goed begrijpt waarom we gaan.

Interlude
    Eigenlijk is clubben een vorm van zelfkastijding. Je weet dat je een schemerwereld van schone schijn en illusie betreedt zonder dat het iets oplevert dan het bevredigen van oerinstincten. Toch blijven de "Theatres of Broken Dreams and Lost Souls" een onweerstaanbare aantrekkingskracht op mij uitoefenen. Het schouwspel wat zich voor je ogen afspeelt blijft fascinerend.

Zondag 18/08
    Als ik wakker word dan maakt zich al snel een onbevredigend gevoel meester van mij. De regen versterkt het gevoel en de drang om te gaan clubben groeit met de minuut. Maar de grote vraag is waarheen. The usual suspects voor de zondag kunnen me momenteel niet bekoren en uiteindelijk besluit ik toch maar dat het Ratingen wordt. Iets voor 13.00 uur stap ik in de auto en kies ervoor dat de boys van Zeppelin me onderweg muzikaal begeleiden.

Been dazed and confused for so long it's not true
    Wanted a woman, never bargained for you
    Lots of people talk and few of them know
    Soul of a woman was created below, yeah
    You hurt and abused tellin' all of your lies
    Run around sweet baby, Lord how they hypnotize
    Sweet little baby I don't know where you've been
    Gonna love you baby, here I come again

Ondanks de regen die steeds harder met bakken uit de lucht valt verloopt alles voorspoedig en als ik bijna in Düsseldorf ben lijkt het alsof ze de hemelpoorten helemaal open hebben gezet en is Plant inmiddels toegekomen aan zijn Stairway To Heaven. Niets was er toepasselijker en passender op dat moment dan de volgende zinnetjes.

Yes, there are two paths you can go by
    But in the long run
    There's still time to change the road you're on
    And it makes me wonder

Rond 13.45 kom ik aan en de parkeerplaats en straat voor de club staat vol. Het zou toch niet weer? Tot mijn opluchting blijkt het binnen mee te vallen. De gehele bekende Duitse grijze duiven possé is aanwezig met als prominentste leden Elton John en Lex Goudsmit. Zij hebben hoofdzakelijk oog voor elkaar en het buffet. Get a room gays, euh guys.

In numeriek aantal zijn er niet veel minder dames dan op zaterdag. Een aantal dames hebben er deze dag waarschijnlijk voor gekozen om hun geteisterde moneymaker te koelen met een icepack ipv te laten verhitten door een losgeslagen pik. Echter zie ik ook een aantal gezichten die er de dag ervoor niet waren. De ophokplicht van gisteren is voorbij en heeft plaats gemaakt voor vrije uitloop. Er zijn altijd wel zo'n 10-15 dames beschikbaar voor het gezamenlijk uitoefenen van fysieke inspanning. Het blijft een grappig gezicht om te zien hoe enkele beren dan nog steeds de dames puur als fuck doll beschouwen. Niks voorstellen, niks gesprekje, één handbeweging hun richting uit en weg zijn ze om dan uiterlijk 15 minuten later weer de bar in te lopen. Tsja iedereen zijn eigen wijze van invulling van het begrip pleziertje.

Tussen mijn twee kamergangen veelvuldig gezellig gesproken met Spritzer. Even bijgebabbeld met Mr FC, een hapje gegeten en wat gedold met een aantal dames.
    En wat betreft de twee kamergangen?
    Aangezien ik recentelijk al genoegen behangrollen heb geschreven en ik mijn Bedtime Story al in roman vorm bij Christina heb geplaatst kunnen de geïnteresseerden het lezen door de volgende link aan te klikken:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...134#post669134

Als ik de sleutel inlever bij Laila en ze vraagt of het vandaag wel naar wens was. Ik zeg dat het een verschil van dag en nacht is geweest tov zaterdag. Als ik op haar vraag wanneer ik weer kom antwoord dat dit pas over een week of 6 à 7 zal zijn zegt ze lachend dat ze me zal missen en wat zij en de dames zonder mij moeten. Ik zeg dat ik wel een busje langs stuur met CC en C.

Slotakkoord
    Was ik zaterdagavond voor het eerst en in mijn uppie daar geweest dan zou de conclusie eens maar nooit weer zijn geweest. Had de zondag symbool gestaan voor een eerste bezoekje dan was de conclusie geweest Gerne Wieder. Maw één club, twee opeenvolgende dagen en twee meningen (van dezelfde persoon) die compleet haaks op elkaar staan. Het bewijst maar weer eens dat alles valt en staat bij wanneer je er bent. Een verslag is een momentopname en dan nog eens selectief omdat iedereen andere voorkeuren en wensen heeft qua dames, faciliteiten en eten. Het roept dan ook de vraag of het schrijven/lezen van algemene verslagen nog nut heeft. Ik kan hier niet volmondig ja of nee op antwoorden. Lees tussen de regels door en beoordeel de recensie objectief of er genoeg aanknopingspunten voor jou zijn om tot een besluit te komen en dan nog heb je geen enkele garantie dat je de juiste beslissing hebt genomen.
    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.

35. Onderstaande 13 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

Befke (26 augustus 2019),Bergtester ( 2 september 2019),bertje600 (24 augustus 2019),cavediver (24 augustus 2019),Dalton (24 augustus 2019),delaplace1 ( 9 september 2019),Firehawk (24 augustus 2019),Kwakje (24 augustus 2019),Manureva (27 augustus 2019),mechelen (24 augustus 2019),Piet Plezier (24 augustus 2019),Sjeufke (24 augustus 2019),Wijze grijze (24 augustus 2019)

Last Online
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

Het is dus helemaal niet verkeerd om te zorgen dat je in sommige clubjes een vaste dame hebt,HUSKY weet precies hoe dat moet.
    Volgens mij is hij nu op vakantie want sommige dames van hem zitten in het thuisland de eurootjes te tellen en missen hem ook.

37. Onderstaande 2 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

Bergtester ( 2 september 2019),Husky (26 augustus 2019)

Last Online
    Gisteren @ 18:12
    Discussies
    121
    Thanks
    15.734

Standaard

Husky is inderdaad momenteel op vakantie.

Groet, schoolmeester.

39. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

Husky (26 augustus 2019)

Last Online
    6 januari 2025 @ 14:35
    Discussies
    64
    Thanks
    5.132

Standaard

Schietgraag en ikzelf hadden enkele uurtje te doden op vrijdagavond. Met een Rabatkarte trokken we naar Acapluco Gold.
    Niet direct een club om een avondje te relaxen omdat ze enkel een sauna hebben en maar 1 barruimte.

Het was er zeer rustig zowel kwa dames als heren. No party at all. Op een doorsnee weekdag is het s'middags al drukker.

Een hapje eten, worsten, kip en friet kan er altijd wel in.
    En wie zit daar nog, de Shakir die komt ook een snoepje uitpakken.

Zelf kan ik moeilijk een keuze maken. Nochtans was er een meid blond en zeer goedlachs wat absoluut mijn type was.
    Ze was druk bezet maar op momenten toch benaderbaar. Toch de kans laten schieten. Geen idee waarom, gewoon dom van mij zeker.

Schietgraag had een dame op het oog die Langdurig geboekt was en toen hij eindelijk de kans kreeg werd ze voor zijn neus weggesnoept.
    Ja je moet soms snel zijn.

Beide ACAG ongepopt verlaten. Had niet gemoeten. Maarja we hadden de dag erna nog een volledig dagje gepland in een andere club.

Enkele weken geleden net voor mijn verlof nog met een vrijkaartje bij ACAG verzeild geraakt. Dank aan het forum en dank aan de club.
    Toen op een zaterdag en het was toen aangenaam druk.

Christal/Kristal leren kennen een zeer aangenaam snoepje om te zien en op de kamer super. Helemaal top.
    Wat later nog even met Mickey haar prachtige borsten zitten spelen. De rest van de kamer was wat minder.

Toch altijd leuk om deze club af en toe eens tussendoor te doen. Altijd wat lekkers aanwezig.

41. Onderstaande 9 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

Canpet (25 augustus 2019),delaplace1 ( 9 september 2019),Johan35 (24 augustus 2019),Manureva (27 augustus 2019),Patjax (25 augustus 2019),phoenix (24 augustus 2019),satanic surfer (24 augustus 2019),Schietgraagft (26 augustus 2019),Sjeufke (24 augustus 2019)

Last Online
    27 augustus 2021 @ 14:11
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

Met een vrijkaart op zak.. nog even voordat ie was verlopen op maandag aca bezocht.. gedesillusioneerd was ik van een liefde .. en ja z was de betaalde liefde voorlopig weer een uitkomst.. aca had op een maandag weer uitstekend eten, en ook waren er voor vakantie tijd voldoende dames, zelfs debora was er en vaak bezet. Ik wist dat Poolse aga er weer was en na de sauna en wat eten. Kreeg ik een heerlijke blow job en een heerlijke wip.. deze dame steekt er echt bovenuit... gegarandeerd kom je tevreden van de kamer af.. twee ronde en was al bijna avond toen een volle bustier dame rode haren ten tonele verscheen ietwat onwennig verdween ze snel om te bellen, maar zodra ze terug bij de opening van de deur zat sloeg ik toe, Hanna gevoelig meisje, geil, vraagt om niks iextra communiceert prima en kan goed pijpe.. neukt lekker mee en is een goede aanwinst voor deze club
    Ik bleef nog wat hangen na een uur met de Roemeense met zeker bhmaat D op de kamer te hebben genoten van lekkere seks..
    Echter Nadine, slanke uit vele voormalige clubs waaronder Venus, ze vroeg of ik zin had, nou een derde maal wilde ik met deze ranke Bulgaarse wel proberen, ze pijpte uitstekend en haar wip kwaliteiten zijn hervoragend WoW wat een inzet .. met het uitzicht op haar lekkere kontje neukte ze me klaar.. zeker 10 minuten lang gaf ze gas.. WoW zelden zo mee gemaakt

Zeer tevreden vertrok ik richting mijn vakantieoord..

43. Onderstaande 14 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

Bergtester ( 2 september 2019),blauwebeer (25 augustus 2019),brombeerzuid (25 augustus 2019),Canpet (25 augustus 2019),Dalton (25 augustus 2019),delaplace1 ( 9 september 2019),Firehawk (25 augustus 2019),hasta la pasta (25 augustus 2019),Kwakje (25 augustus 2019),mynasch (25 augustus 2019),Patjax (25 augustus 2019),pret (25 augustus 2019),schoolmeester (25 augustus 2019),Sjeufke (25 augustus 2019)

Pagina 66 van 167 EersteEerste ... 165662636465666768697076116166 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten