Pagina 97 van 227 EersteEerste ... 478793949596979899100101107147197 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.401 t/m 2.425 van 5671
    Last Online
    Vandaag @ 17:59
    Discussies
    43
    Thanks
    2.687

Standaard

De Sixipedia er even op nagezien en de naam van de vriendin van Tanja in SS was Sofi. Beiden zijn jammer genoeg vertrokken omwille van te weinig inkomsten alhoewel ze wel een prima service gaven en er daarbij ook goed uitzagen. Één van de oorzaken was zeker dat ze totaal niet jaagden en gewoon afwachtten. Eigenlijk jammer dat ze er jaar te vroeg waren, dit jaar zouden ze zeker meer succes gehad hebben met de gestegen bezoekcijfers...

2. Onderstaande 4 leden hebben Bachatero bedankt voor deze bijdrage:

freshmaker ( 1 augustus 2019),jansenroy ( 1 augustus 2019),keesboz ( 1 augustus 2019),Sjeufke ( 1 augustus 2019)

Last Online
    Gisteren @ 18:19
    Discussies
    6
    Thanks
    626

Standaard

dat klopt wat hierboven staan er zijn dvps die niet jagen maar super zijn en er zijn er ook die jagen zodat je niet op je gemak eff kan zitten maar er is nu wel veel meer keus in ss waardoor dit gebeurd
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

Last Online
    Vandaag @ 09:04
    Discussies
    456
    Thanks
    1.627

Standaard

er zijn in sixsens ook dames waar de mannen op jagen

Last Online
    Discussies
    6
    Thanks
    626

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    er zijn in sixsens ook dames waar de mannen op jagen
    Dat weet ik ook

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Last Online
    15 juli 2021 @ 10:53
    Discussies
    3
    Thanks
    73

Standaard

Vandaag weer in speeltuin snoepwinkel sprookjesbos Geweest:< Martha!!!!!!!! ontmoet een Belgische Vrouw Rond 35 Jaar zal ze geweest zijn .... de gewone vrouw.......die ik zocht fijne kamer mee gehad ,Hoop dat ze binnen 14 dagen want dan kom ik weer er ook weer is , Missie voor vandaag was prima ik hoop dat ze op het forum dit leest ,SS bedankt dat u ook zo een vrouwen hebt rondlopen (de poppetjes uit OOST Europa ) zijn mooi maar moeten nog veel km draaien (uit ervaring) Niet allemaal natuurlijk maar wel de meesten . Tot snel

7. Onderstaande 4 leden hebben bram57 bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero ( 2 augustus 2019),jansenroy ( 2 augustus 2019),laplagne ( 2 augustus 2019),Sjeufke ( 1 augustus 2019)

Last Online
    Discussies
    6
    Thanks
    626

Standaard

hallo heren gisteren weer is in ss geweest nu met een pauze van 8dagen ipv de 4 maanden hier voor .
    want het was een lange dag van om 600 uur uit bed om een nichtje van mijn naar vliegveld eindhoven te brengen en moes er om 830 zijn dus ome kessie was het haasje zeg maar ,en daar naar mijn ijsneermaat voor een dagje ss
    en ik hadt er wel zin in maar dan rij je langs de afslag van yy moes ook aan die tijd terug denken maar bij mijn maat aan gekomen en een bakie koffie gedaan richting ss en om 11,30 op een vrij stille pakering weggezet naar binnen met nu geen rij van ijsberen ,hoor ik lachenbekkie eva rabbiet in de serre mijn bijnaam en ik kijk naar binnen zit daar ook de queen rabbiet en na 3smakkers van eva en de queen en ik maar ze hadt ze lippen zo mooi rood gekleurd dat ik dat er ne af willde kussen

zeg maar de dag was weer schoon begin van de dag

maar eerste ies eten voor de suiker spiegel en de rollenbolparty met eva maar weer gestart en wel mijn ijsbeermaat aan de queen voorgesteld want sjeuke was er nog niet dus de bofkont ook gaan rollebollen

kom ik terug na de party met eva zag ik net telaat dat sjeuke met the queen elklaar weer gevonden hadden

heb hem wel nog gedag gezegd was leuk om hem weer eens te zien
    de dag veder was mijn maat met twee ijberen aan de praat en die bleken mijn te kennen van het form toen ik mijn bijnaam van rabbiet zie dan ben jij keesboz
    en dan blijk je veel geneen te hebben het was yylover en brit klit te zijn hebben bijgepraat over van alles gewoon leuk
    en wij misde belle want ze zou er mischeen zijn jammer maar je kan ook niet altijd geluk hebben \

maar ik zeg een dag niet gewipt is een dag niet geleefd en leven dat wil ik nog wel eff

was weer een superdag maar bij thuis kom hadden mijn twee jackrussels het super gedaan van 600 uur 2200 uur het huis bewaakt en liet ze uit liepen ze leeg de toppertjes
    tot de next time ss

9. Onderstaande 6 leden hebben keesboz bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 3 augustus 2019),hvdk52 ( 3 augustus 2019),Mr Bluenose ( 6 augustus 2019),pret ( 3 augustus 2019),Sjeufke ( 3 augustus 2019),yylover ( 3 augustus 2019)

Last Online
    Vandaag @ 23:01
    Discussies
    46
    Thanks
    4.825

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keesboz Bekijk bericht
    de dag veder was mijn maat met twee ijberen aan de praat en die bleken mijn te kennen van het form toen ik mijn bijnaam van rabbiet zie dan ben jij keesboz
    en dan blijk je veel geneen te hebben het was yylover en brit klit te zijn hebben bijgepraat over van alles gewoon leuk
    en wij misde belle want ze zou er mischeen zijn jammer maar je kan ook niet altijd geluk hebben \

Zo zit je wat bij te praten met Brad op het overdekte terras en zo raak je aan de praat met 2 beren. Het woordje rabbit kwam voorbij en het kwartje viel snel.
    Keesboz en zijn maatje. 'Eventjes' kletsen heeft uiteindelijk ruim 2 uur geduurd. Groot respect voor Keesboz, die ondanks zijn lichamelijke beperkingen een positieve blik op zijn leven behoudt en het clubleven met veel plezier beleeft.
    Vele verhalen uitgewisseld waarbij we ook nog eens in de jaren 80 bij hetzelfde bedrijf in west Brabant blijken te hebben gewerkt. Its a small world.

Bij afwezigheid van Bella (jammer) een kamer opgezocht met Duitse Tamara, geen klachten over deze dame.
    Nadat Keesboz en zijn maatje huiswaarts waren gekeerd besloten om nog een rondje te maken in de bar op zoek naar een 2e kamertje. Het weer was inmiddels verslechterd dus het terras was verder leeg.
    Maar bij de eerste treden naar -1 kwam me de luide muziek al tegen moet. De bar was nu stampvol en de DJ was enthousiast zijn ding aan het doen.
    Ook het publiek had een metamorfose ondergaan. Het leek nu wel heel erg op YY in de avond.
    Niet mijn ding, ben dat wel gewend in YY en daar zou ik de wellness of men's lounge hebben opgezocht. Maar in SS dreunde de muziek door het hele gebouw. Besloten om huiswaarts te keren.
    Geeft mij toch wel wat twijfels of ik in de winter nog steeds zo enthousiast zal zijn over deze club, maar dat zien we dan wel weer.

Groetjes uit Limboland

11. Onderstaande 14 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero ( 3 augustus 2019),BrulKoning ( 5 augustus 2019),cheasehead ( 4 augustus 2019),Flyerke ( 3 augustus 2019),hvdk52 ( 3 augustus 2019),jansenroy ( 3 augustus 2019),Jooploop ( 4 augustus 2019),keesboz ( 3 augustus 2019),Mr Bluenose ( 6 augustus 2019),Patjax ( 3 augustus 2019),PNM ( 3 augustus 2019),Sjeufke ( 3 augustus 2019),VAZKOR ( 8 augustus 2019),waterrat ( 7 augustus 2019)

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Cool SS/31/07/2019: Kinkybull’s verjaardag

De steeds wederkerende onnodige en veel te lange proloog:

Van november of december 2018 zal het geleden geweest zijn dat SFL zich nog eens vertoonde in een saunaclub. Officieel is de man nu woonachtig te Tel Aviv… Een afscheid is er hier nooit echt geweest. In februari van dit jaar zou hij zijn tienjarig jubileum als ijsbeer op dit forum vieren en voor ¾ had hij daar ook een literair epistel voor klaar… Maar dit werd echter nooit gepubliceerd. Enerzijds omdat SFL een beetje uitgekeken was op de saunaclubs en ook op dit forum. De meeste ijsberen vond hij toch maar een stelletje ondankbare hufters en voor zijn fanclub bestaande uit nog geen 10 forumgenoten, leek het hem ook niet de moeite waard om er nog tijd en energie in te stoppen.

Maar kijk, net zoals de legendarische rockgroep Guns ’n Roses waar de vaste kern Axl Rose, Slash en Duff weer samenkwamen, zijn de wonderen op dit forum ook nog de wereld niet uit. De Rockgroep begon terug op te treden met de “not in this lifetime-tour”. “Not in this lifetime” zijn geen woorden die SFL ooit gebruikt heeft, maar hij zou het ook niet uitgesloten hebben. Nu SFL een maand in Vlaanderen is en dit gerucht ook de ronde deed in de streek waar hij woonachtig is, besloot KinkyBull hem een week geleden te contacteren met de vraag of ze nog eens ouderwets zijn verjaardag konden vieren in een saunaclub. De flaporen van SFL begonnen te wapperen en al snel mompelde hij “OK, deal” uit zijn scheve en ongeschoren bakkes. De ouderwetse locatie van Living Room zou het niet meer worden, want sinds de laatste keer toen er geen alcohol meer te verkrijgen was, moest KinkyBull niet meer van die kutkeet weten.

Het feest ging door op woensdag 31 juli. De dag waarop SFL zijn stierenpak en dito horens nog eens aantrok en zich per uitzondering opnieuw manifesteerde als de legendarische Master-Bull. De ultieme klant van 2000 hoeren, beste minnaar van 400 one-night-stands en liefhebbende partner in een stuk of 60 relaties die het meer dan een week uithielden. Voormalig veelpleger, nog steeds een vrouwenmagneet en een seksgoed van jewelste! Om nog maar te zwijgen van zijn intellectuele gevatheid, literaire meesterwerken, objectieve recensies en journalistieke suprematie. De titels lijken wel eindeloos… Een gewone sterveling heeft 9 levens nodig om nog maar in de buurt te komen van deze frontman van de Bulls. En bij deze zijn de Bulls toch weer eens herenigd. Tenminste 2 toch. De andere originele Bull, The Killer, zit in een relatie en een Griekse tragedie en gaat ten gevolge daarvan niet meer hoerenlopen. Men sluit niet uit dat er ooit nog eens een reünie der Bulls komt in de oorspronkelijke bezetting, maar daar zal natuurlijk een noemenswaardig evenement of genoeg geld voor moeten passeren.

Beide Bulls begaven zich dus naar SS in Nederlands Limburg, vlakbij de grens met het derde rijk! De hele parking stond vol en de KinkyBull sprak tot de Master: “dit gaat hier verdomme een regelrecht homofeest worden! Het wordt tijd dat er hier ook een sterke man zoals Putin in Holland aan de macht komt, opdat dit soort gayprides verboden zouden worden.” Maar toen kneep de Kinky zijn pretoogjes bij elkaar en zei: “hmmm, wacht eens even… Jij hebt toch niet weer stiekem een party georganiseerd ten ere van mijn verjaardag, met een 20tal forumberen?” Nog geen nanoseconde later mepte de achterkant van SFL’s hand tegen de wang van de KinkyBull. “Jij imbiciel… Ten eerste heb ik buiten Badslippers en Deket met niemand contact op dat kloteforum en ten tweede zou er toch geen kat komen naar een feest voor jou, want je levert geen enkele bijdrage!” Waarop KinkyBull vraagt: “Oh Badslippers; komt hij niet… Want hij is wel tof voor een Hollander”. Bij deze wordt KinkyBull door de Master uit de wagen geschopt en bekt laatstgenoemde: “Die ouwe is geen Hollander, maar verdomme een reservemof. En nee, hij komt niet. Hij vond het nog 1000x interessanter om in dat zottehuis van hem te werken, met kans om door een junk-zombie met ebola gebeten te worden, dan dat hij nog één minuut met jou in een saunaclub wil doorbrengen!” “En Deket,” vraagt KinkyBull terwijl hij een klodder bloed uitreutelt en de Master achterna loopt richting de entree van SS. “Deket is een eikel,” gromt SFL. “Die vorte dikzak pompt mijn mailgeheugen vol met al zijn fanmail en foto’s van zijn jonge wijven, waar ik me dan vervolgens enkele keren op aftrek, maar ons hier gratis binnenloodsen, vergeet het maar! Ik had hem trouwens vanmorgen nog aan de telefoon en vroeg hem om naar hier te komen, maar de armoedzaaier is zowat failliet. Dat wijf van hem vraagt en krijgt wekelijks nieuwe extensions, gelnagels, nieuwe tietenimplantaten, een cabrio, botox, diamanten ringen, sierraden, make-up, een wit paard, een barbie-poppenhuis, Leboutin schoeisel, tasjes met bladgoud, een kasteel in Roemenië, een weekendje weg naar Frans Polynesië, een studiebeurs voor haar jong, een tuin met roze bloemen en weet ik veel wat nog allemaal. Die ouwe zot vertrouwde me nog toe dat het wijf hem reeds een Rolls Royce gekost heeft…. De laatste maand alleen al. Dus we kunnen het hem niet kwalijk nemen dat hij vandaag niet kan komen en zich op weekdagen enkel toelegt op zijn job en twee bijbaantjes om de dure smaak van zijn slet te kunnen bekostigen.”

Op avontuur tussen de Bulgaarse en Roemeense dievengilde:

En het zou de beide Bulls ook nog financieel zuur opbreken, want daar ze er wel waren voor 14u, maar vanwege de lange rij homo’s voor hen, was het al 14u voorbij en dienden ze nog eens de volle pot te betalen. En dat vond de Master ruw met de haren getrokken, want bij het avondmaal kregen ze verdomme Bulgaarse hondenbrokken te vreten. Maar daarover later meer! Wanneer de stieren zich undercover hulden in de pels van een witte beer, gingen ze op verkenning. “Het is verdomme alsof ik nooit weggeweest ben,” mompelt de Master. “Meer dan een half jaar later en nog steeds hetzelfde decor, dezelfde wijven en dito mongolen van hoerenlopers.” Wat dat laatste betrof, viel het nog wel mee. Want hoewel er veel wagens op de parking stonden bleek er toch geen overwicht aan hoerenlopers te zijn. Niet in de bar, noch op het terras. Wel tamelijk veel mokkels. “Al die hoeren zullen nu zelf een auto hebben,” merkt Kinky bijdehand op. “Jaja, en hun pooier ligt in stukken gesneden in de koffer, zeker?” grijnst SFL. Nadat laatstgenoemde herkent wordt en een zwerm Bulgaarse fruitvliegjes rond zijn kop beginnen zoemen, weet KinkyBull het eventjes niet meer en laat zijn leider achter terwijl hij in het rond mept om de vliegen van hem weg te krijgen. Wanneer KinkyBull de trap afloopt om zich terug naar de bar te begeven komt hij een soort van getinte Pochahontas tegen die hem staande houdt. “Zozo heerschap, waar gaat de reis naartoe?” Waarop KinkyBull zijn legendarische woorden van weleer uitkraamt: “Naar de binnenkant van jouw kut als je niet oppast”. Geshockeerd blijft ze aan de trap genageld staan en Kinky zet zijn tocht naar onderen verder.

Niet veel later voegt SFL zich terug bij zijn wingman… of wat er moet voor doorgaan. Beide heren zitten verveeld met het feit dat hun badjas te klein is en steeds openvalt tot groot jolijt van de aanwezige dames. Want zulke knappe piemels komen ze daar niet elke dag tegen. Gebaseerd op de gemiddelde leeftijd van het cliënteel aldaar, hebben ze er waarschijnlijk meer de maken met verrimpelde hangende misvormde pielemansen en balzakken die door de zwaartekracht al bijna tot aan hun knieën bengelen. Als er tenminste nog kloten inzitten, want bij de oudste stukken perkament zouden die kloten al lang weggerot kunnen zijn. Na deze filosofische gedachtengang spreekt SFL tot zijn jarige kornuit: “Ik ga eens in dat rokershol kijken, want alleen van rokende wijven kan ik een stijve krijgen." Zo gezegd, zo gedaan en Kinky volgt hem in zijn kielzog. Daar toegekomen zit één of andere dikke troela op de gokkast en ligt er wijf uitgeteld op de bank. Aan haar grauwe huid, rode ogen en vettige pukkels te oordelen, vroeg SFL zich af of ze aan de sigaretten zat, al dan niet aan de crack. “Dat is waarschijnlijk zo’n crytal-meth zombie uit Badslippers zijn gesticht,” gokt KinkyBull. “Of die is net thuisgekomen van een weekend Tomorrowland,” overweegt de Master.

Gelukkig besloot elk vrouwelijk wezen, onder in de bar present, om te gaan roken toen ze de knappe en stoere stieren het rookkot zagen inlopen. Alle andere aanwezige hoerenlopers zagen het met lede en jaloerse ogen aan. In het rookhok waren de Master en KinkyBull al snel ingesloten door een Roemeense knokploeg. “Al een geluk dat ik hier mijn geld en mijn Rolex niet bij heb, of één van die Roemeense gifkikkers was ermee pleiten”, jammerde SFL het uit. “Ja, en ook al ben ik zelf roker, met de drukte in dit kleine kruipkot, lijkt het hier de gaskamer van Ausswitch-Birkenau wel,” grijnst KinkyBull. Daarop krijgt SFL, zelf een Jood zijnde, nog net geen psychose. Getreiterd door een panische aanval strompelt hij het rookhok uit. Maar de kettingrokende wijven die geil werden van hem en die hun wit verlies niet meer kunnen bedwingen daar het een eigen leven begint te krijgen op hun benen richting de vloer, trekken hem weer terug binnen. Wat zouden ze gaarne zijn gouden lul en diamanten sperma in ontvangst nemen in hun soppige en zilte flamoes. KinkyBull was reeds aan het socializen met een minderjarig uitziend mokkel. Haar vriendin richtte zich tot de Master-Bull. Niet mis, maar ze had een wrat vlak naast haar neus. “nou, als ik daar een hele tijd moet op kijken, dan gaat mijn pik niet in werking treden,” dacht de Master en hij stormde opnieuw het rookkot uit. Deze keer met succes.

Omdat KinkyBull het nog te vroeg achtte om al van bil te gaan, volgde hij voorbeeld van zijn baas. Terwijl beide heerschappen naar de toog liepen met hun veel te kleine badjas en SFL daarover klaagde: “als ik deze badjas nog niet dicht krijg, wat is dat dan voor Deket? Een stuk vod om in zijn zweetnek te leggen!?” Terwijl Kinky het uitschaterde als een tienermeisje met de kinkhoest, vloog er een lasso om zijn lul en ook eentje rond de Master zijn klepel. Ze werden naar de bar toegetrokken bij hun pik en daar stond een oude bekende cowgirl stoer te wezen. “Ik wil een trio met jullie doen,” zei ze. “Dat kan jij niet betalen, arme snol,” beet KinkyBull haar terug. Hierbij kreeg hij een klets tegen zijn kanis van de Master-Bull. “Een beetje respect… Ik ken haar wel,” lichtte SFL toe. De Bulgaarse Stacy viel hem in de armen en het weerzien was hartelijk. “Je kent me gelukkig nog,” zei ze met enige schaamte in haar stem, “want ik ben een beetje bijgekomen sinds vorig jaar.” SFL nam haar eens van kop tot teen en van kont tot tieten waar en vroeg: “Je rookt toch nog hé?” Hierbij doelde hij op het gegeven dat wijven die stoppen met paffen meestal wel een pak bijkomen. “Jaja, wees maar gerust… Ik rook nog als een ketter met de stoflong,” stelde ze hem op zijn gemak. SFL knikte goedkeurend: “zo mag ik het horen. Dan hebben we vandaag nog een toekomst samen!” Stacy vroeg hem om naar de kamer te gaan, maar daar vond hij de tijd nog niet rijp voor. Daarop richtte ze zich tot de jarige en vroeg hem om naar de kamer te gaan. Nadat Kinky zich bij SFL vergewiste of dit kleine hangbuikvarken te vertrouwen was en daar meteen een lovende bevestiging op kreeg, vertrok hij als een overhitte sodemieter met haar naar de kamer.

SFL bleef aan de bar zitten en dronk wat. Er stond nu een Poolse kerel achter de toog. SFL bedacht zich dat hij een vriendelijke en snelle service gaf. Dat is wat anders dan die chagrijnige teven die hier anders achter de bar staan. Of neem nu die secreten van YinYang. SFL had pas vernomen dat YY dicht is en aan een rechtzaak bezig is. In zijn mijmeringen sprak hij tot zichzelf dat het hem niet zou verbazen dat ze een rechtzaak aan hun laars hebben vanwege het onvriendelijke personeel. Nu SFL toch aan het mijmeren geslagen was, dacht hij ook terug aan LR. Daar was het personeel bij tijden ook vriendelijk. Bij tijden? Neem nu Badslippers zijn rooie seksknol. Die was ook alleen maar vriendelijk wanneer ze er goesting in had. Wanneer ze er geen zin in had dan gooide ze zowat de bierflessen naar je kop. Helemaal in mijmering verzonken ging SFL verder: “het zou me verdomme geen flikker verbazen mocht het omwille van die rooie mossel zijn dat ze in die tijd opeens geen bier meer serveerden.”

Naast SFL doemde opeens een jonge giecheltrut op. “Wat zit jij hier zo tegen jezelf te praten?” SFL keek op vanuit de discussie die hij met zichzelf aan het voeren was over het wijf van Badslippers. “Ik zat te mijmeren… Ken je dat?” Nog steeds giechelend gaf de trut toe dat ze het begrip “mijmeren” niet kende. “ik heb geen geëvolueerde gedachtengang, slechts een instinct,” excuseerde ze zich. SFL aanschouwde haar tevens van kop tot teen en van kut tot tieten. “Mag ik jou complimenteren met dat lichtgespierde, gestroomlijnde lichaam van jou.” Het mokkel zei niets, maar begon nog harder te giechelen. “Die zit me verdomme in mijn gezicht uit te lachen,” vroeg SFL zichzelf af. “Heb je iets geslikt of gesnoven?,” vroeg hij haar vervolgens. “Nee man, ik doe geen drugs, ik drink niet, ik sport veel en ik rook niet,” zei ze met enige fierheid in haar stem en ze begon terug te schateren. “Als je niet rookt, dan kan ik met jou niets aanvangen, pop… Dus hoepel maar op,” zei de Master terneergeslagen. Aan de overkant van de bar zat een ander Roemeens wijf met zo’n Cleopatra-kapsel naar SFL te knikken met haar kop. Zo op een typische manier van een Turk die dat doet en vervolgens vraagt of je problemen wil. Daar SFL in die situatie de desbetreffende Turk laat kennis maken met zijn vuist, besluit hij dit niet te doen bij dit mokkel. Hij knikt terug. Zij knikt nogmaals terug met haar brutale bek en dito kin. Dan weer SFL… Dan weer zij… En dit ging zo door tot het ogenblik dat ze van haar kruk komt en SFL vraagt wat het probleem is. “Ik zoek een lekkere GFE en geen agressief gestemd mormel als jij,” beet hij terug. Terloops stond ook hij van zijn kruk op en besloot een rondje te wandelen.

De Bulgaarse hangbuikzwijntjes:

In de wandelgangen en krochten van SS komt hij een andere ouwe bekende tegen. Dat andere kleine, doch mooie Bulgaarse hangbuikvarkentje Kali. Ze springt rond de Master zijn nek, neemt hem op de bek en steekt haar tong tot in zijn strot. Minutenlang worden er een paar liters speeksel uitgewisseld en dan laat ze hem los. “Wat is dat lang geleden,” stelt ze. “Iets meer dan een half jaar en voor jou een jaar ofzo,” hijgt SFL terwijl ie nog steeds naar adem zit te happen. Na een douche en het manoeuvre dat zij bij de receptie een sleutel ging halen en door SFL nog nageroepen werd om een kamer te nemen waar ze mag roken, belanden ze auf die zimmer. Kali met haar mooie ogen is helemaal SFL zijn meug. Ze heeft wat babyvet om het lijf, maar een aantrekkelijke kont, speelse tieten en een zachte en egale huid maken hem week. Van eerdere ervaringen wist SFL dat ze een puike service biedt. Ze is een GFE die haar GFE kwaliteiten graag combineert met de Master zijn geliefkoosde fetisj. Dus het werd slowmotion seks op de kamer. Waarbij ze bij het pijpen en neuken altijd een sigaret rookt. Omdat SFL niet heel geil was, kreeg hij wat last van erectiestoornissen. Niet echt gemakkelijk wanneer je met een condoom aan het neuken bent en daarom besloten ze om af te sluiten met een rokerige zuigbeurt. Bij een interval van hem pijpen en aan haar sigaret hijsen en de rook op zijn pik te blazen, werd het hem spoedig te veel en knalde hij haar mondje en lieftallige snoet vol. “Zo, haar tanden zijn ook weer gewit,” dacht SFL voldaan.

Iers meer dan 2uur later en 250€ armer komt SFL tevoorschijn op het terras. KinkyBull was nergens te bekennen. Met een drankje ploft SFL zich in de sofa en begint al weer wat geiler te worden bij het kijken naar een wat oudere rooie snol, die aan haar sigaret lurkt met de kracht van een Dyson stofzuiger. Voor zichzelf zat hij wat overwegingen te maken, maar dat werd verstoord door Stacy die op zijn schoot dook, haar tong even door zijn bek draaide en daaropvolgend ook een sigaret opstak met de uitdrukking op haar smoel van “kijk nu maar naar mij wanneer ik rook of ik krab je ogen eruit”. Het was duidelijk dat zij nu zo nodig de zottin moest kunnen uithangen, nu de Bulgaarse Melissa haar hoerenlaarzen aan de haak gehangen heeft. “Waar is mijn jarige vriend,” vroeg hij haar. “Die is te voet naar huis,” grapte ze. Na wat meer toelichting kwam SFL te weten dat KinkyBull met Stacy nog geen halfuur op de kamer geweest is en dat hij ook in haar bek gekomen was. “Godverdomme nog aan toe… Die kloothommel heeft me teruggepakt,” vloekte SFL binnensmonds. Want deze keer heeft SFL een wijf gemuild nadat Kinky in diezelfde muil zijn kinderen gestort heeft. Normaliter was het altijd omgekeerd, hoewel SFL niet zo gek veel aan FT doet. Ooit in YY had SFL zelfs eens eentje in de bek gepist en toen zij in de bar kwam, muilde ze als eerste met KinkyBull. Dat is een anekdote waar beide heren en ook enkele andere Bulls tot op heden hard om lachen.

Deze weetjes terzijde. Nadat de Master het voorstel van Stacy om nu naar de kamer te gaan afwees, besloten ze wel al te gaan eten. Of beter gezegd; zij en Kali zouden al gaan eten en SFL hield hen gezelschap. SFL is van nature wel zo beleefd om op zijn kameraad te wachten op diens verjaardag. De Master mag deze twee Bulgaarse hangbuikzwijntjes wel, maar als je hen tesamen ziet vreten, dan heb je toch zin om hard weg te rennen. En dan werden er nog wat beledigende grapjes uitgewisseld door Stacy die Moslima is en daarom ook geen varkensvlees eet, maar die wel van zichzelf vindt dat ze een enorm zwijn is en dat SFL als Jood zijnde haar kut moest degusteren. Heerlijk wanneer er vrije meningsuiting heerst. Mochten er een paar Arabieren in de keet geweest zijn, dan brak de Heilige oorlog geheid uit in Vaals. Toen de Kinky stier terug in hun midden verscheen, luwden de ongemakkelijke gesprekken een beetje. Kinky negeerde de twee zwijntjes en lichtte SFL toe dat hij nu met die minderjarig lijkende snol, van voorheen in het rookhok, gaan klaverjassen was op de kamer. Bij de meeste hoerenlopende ijsberen zou hier meteen een naam en een fichekaart verschijnen, maar bij onze aller vriend KinkyBull is dat haast onmogelijk. Want 3 minuten na de feiten is hij telkens de naam van die wijven vergeten met zijn door porno verteerde en benevelde brein.

Na een korte synthese over wat hij op de kamer allemaal aan vunzigheid en perversiteiten uitgehaald heeft, besluiten beide Bulls om zich op het buffet te storten. De twee Bulgaartjes kregen het bevel om wat te zuipen voor hen te halen en gehoorzaamden nog ook. Tenminste toch eentje. Kali ging een biertje voor de Master halen. Stacy zette enkel haar lege glas op KinkyBull zijn plaats. KinkyBull kwam terug met een aan stukken gescheurde kip en SFL had iets bij wat voor Goulash moest doorgaan. Na twee happen duwde de Master het bord vreten van zich af en concludeerde dat het Frolik hondenbrokken in een veel te fletse paprikasaus waren. Ook de KinkyBull gaf zijn mening: “ik heb hier in het verleden toch al beter gevreten. Hier is de entree me toch te duur voor!”. De master-bull beaamde: “de volgende keer… en ik zeg: als er een volgende keer komt… dan breng ik verdomme mijn eigen broodtrommel mee en dan trekken ze de prijs van het vreten maar van mijn entree af!”. KinkyBull zette zijn verstand aan het werk en dacht diep rekenkundig na. Na een tijdje leek hij de juiste sommetjes gemaakt te hebben: “Dan betaal je de volgende keer welgeteld 59.75€” SFL keek naar het hoopje ellende op Kinky’s bord. “Volgens mij is dat een kip die ze hier naast de straat opgeraapt hebben. Waarschijnlijk gevangen door een vos. Maar die vos moet gedacht hebben: fuck die kip. Ze smaakt niet, ruikt niet en ziet er niet uit. De vos liep heen en liet de kip voor dood achter… En toen kwam de kok des huizes in beeld en heeft die verhakkelde kip op het buffet geflikkerd.”

Na dit intellectueel hoogstaande intermezzo staan beide heerschappen recht, verlaten de tafel en gaan verderop aan de buitenbar wat drinken. Stacy en Kali, die inmiddels uit pure verveling met hun kop in hun bord in slaap gevallen waren, werden hierbij achtergelaten. Kinky had zijn portie PSE voor de komende paar uren gehad en overwoog om het op een zuipen te zetten. Net zoals in de goede ouwe tijd in LR. Zuipen totdat je Latijns begint te brabbelen en dan in de zetel op de kelderverdieping compleet beschimmeld in slaap sukkelen. SFL overwoog andere zaken. To Stacy of not to Stavy? If not to Stacy, dan zou die ouwe rooie carré wel een optie zijn. If Stacy, dan zou SFL na haar ook compleet klaar zijn met stengelen voor vandaag. Zoveel keuzestress verdient de brave man toch niet. En het werd er niet makkelijker op want opeens dook er nog een andere knappe verschijning op. Zwart kleedje, rond de 40, goed lichaam, schouderlange bruine haren. Wanneer ze een sigaret opsteekt besluit SFL om eens naast haar door te lopen en haar zo nader in te schatten. Al snel merkt hij dat er wat getrokken is aan haar bakkes of dat ze op z’n minst botox gespoten heeft. Nee, daar heeft de opperstier het niet mee begrepen. Dat ze zich ook nog inliet met collega’s die vlakaf de inhoudloze vraag stellen “SEKS?”, daar zou geen productieve erotiek uit voortvloeien. Het zou enkel maar resulteren in een zware teleurstelling. En voor teleurstellingen was SFL niet eenmalig naar een saunaclub afgezakt.

Her en der blikken werpend arriveert de Master opnieuw in de kelder, waar hij zich aan de bar plaatst. Bij het observeren van de aldaar aanwezige mokkels, voelt hij plots hoe iemand zijn enorm dikke lul tegen SFL’s dijbeen swaffelt. Meteen klaar om er niet naast te boksen, draait SFL zich om en kijkt in de vriendelijke ogen van Rolo. Ook een sympathieke ijsbeer die SFL vroeger geregeld tegen het lijf liep. Na wat kort bijpraten, steekt Rolo een verhaal af van wat hij zojuist met een wijf uitgevreten heeft. “Ik lieg niet SFL; ze had verdomme elastische tepels. Je trok eraan en die kwamen, sla me dood, zeker 10cm uit haar tiet. Toen ik haar tussen d’r tieten aan het neuken was, heb ik die tepels van haar nog aan elkaar geknoopt. SFL, ik zweer het, ik heb er nog een mooier strikje in kunnen leggen, dan in mijn eigen veters!”. De Master-Bull keek de dolgedraaide man bezorgd aan en dacht: “verdomme, een half jaar ben ik niet meer in een club geweest en nu als buitenstaander zie ik pas wat dit alles met een hoerenloper doet. Het gaat duidelijk niet goed met die man!” Vervolgens schenkt SFL de man een medelevend knikje en een kameraadschappelijk schouderklopje. Schuimbekkend loopt Rolo heen en hij werd voor de rest van die dag nergens nog in SS gesignaleerd.

De Master liep nog een rondje in de hoop de rooie milf ergens tussen het hoerengebroed te ontwaren, maar de bevredigende vondst bleef uit. Zo nu en dan werd er wel eens oppervlakkig kennis gemaakt met wat Roemeensen en Bulgaarsen, maar het was moeilijk onderscheid te maken tussen kwaliteit, rommel, zigeunertuig en klassebakken. Volgens SFL zijn bescheiden mening was het redelijk wat eenheidsworst geworden in SS. En de uitzonderingen op de regel leken wel continu de kamer op waardoor net die ontmoetingen niet plaats vonden. Plotseling duikt ook KinkyBull weer op in de kelderbar. Nog voordat SFL zich tot bij zijn makker kon reppen, hingen er al twee sloeries rond de dwaas zijn hals. Eentje daarvan werd meteen door SFL geïdentificeerd als de Dominicaanse Bulgaria…. Nee, foutje. Beter gezegd de Bulgaarse Domenika. “Zijn ze goed,” vroeg Kinky met fonkeloogjes. SFL wees Domenika aan en sprak: “dat is de queen of blowjobs… Zij zuigt het wit uit je ogen weg en die andere, die ken ik niet, maar ik denk wel dat die bereid is om ook over je heen te zeiken, als dat is wat je wil.” De KinkyBull grijnsde en bleef nog eventjes met beide mokkels muilen en zich heet rijden tegen hun kont. Toen zijn stijve pik opeens in de richting van SFL wees, gaf laatstgenoemde Kinky een schop tegen zijn kloten. “Heb ik je nooit gezegd, dat je de loop van een geweer nooit op je kompaan mag richten, soldaat?”. Kinky excuseerde zich en ging er met beide wijven, elk over een schouder, vandoor richting de kamer. Goedkeurend keek SFL het olijke trio na en dacht: “Jaja mijn zoon, schiet nu al je munitie er maar door. Zaai dood en verderf in de Gaza en doe het in de naam van het Zionisme!”

Net nu SFL hunkerde naar de Gaza en het schenden van mensenrechten tegen moslims, huppelde Stacy de vrome moslima het rookhok uit. “Waar is je verdomde hoofddoek,” blafte SFL haar toe. “Nee, ik bedoel: je komt als geroepen,” corrigeerde hij snel het undercover personage dat hij trachtte te spelen. “Hoezo?” vroeg de verdwaasde Stacy die de kwinkslagen van de opperstier moeilijk kon vatten. “Dat je verdomme al je geilheid samenraapt en extra kutsappen stockeert en nu met mij naar de kamer vertrekt!,” verklaarde SFL nader. De daden werden bij de woorden gevoegd, de puntjes kwamen bij de paaltjes en op de kamer werden puntjes op de i gezet en streepjes door de t getrokken. Stacy is niet de knapste snollebol van SS, maar de GFE die de Master te beurt viel was van een memorabel hoog niveau. Ofschoon SFL al lang niet meer in de clubs geweest was, heeft hij toch wel menig maal gebruik gemaakt van diensten van een escort. Er waren er verdomme hele dure bij, die ver achter de kwaliteit van Stacy moesten blijven. Maar soit, de meeste escort konden dan weer met mes en vork eten en deze Stacy niet. Het hangt er dus van af wat je doeleinden zijn. Na een uur was SFL helemaal afgepeigerd vanwege de GFE intensiteit met Stacy. Zoals voorspeld zou er na Stacy niemand meer komen. To Stacy of not to Stacy… That’s the question!

… En bovenal: onderschat die moslims niet! ......….

Moe en voldaan… Of in geval van SFL: moe en bijna voldaan.

Wie dacht dat je niet harder afgemat kon zijn dan de Master-Bull op dat moment. De Master-Bull nog wel, met een verleden als Golani-krijger, waarin hij nog niet tot de helft van zijn kunnen moest gaan om Palestijnen en Libanezen op het ritme van de kogels van zijn TAR-21 te laten dansen, nu verslagen door een klein blond Moslim-meisje. Wel, de gekke KinkyBull zat er nog harder door. Hij hing helemaal aan flarden na het triootje met Domenika en de andere getatoeëerde snol. “Wat zie jij er goed uit”, grinnikt de Master, “alsof je met je kop een muur gesloopt hebt, met je tanden een granaat gekraakt hebt en een kanonbal je kruis trof?”

Beide heren hangen nog wat rond op het terras, lopen een rondje door de club of zuipen nog wat in de bar onder. Rond 22u springt de Master van zijn kruk: “Ik weet niet wat jij; maar ik heb alles hier zo’n beetje gezien. Bovendien zal er ons hier toch niets meer noemenswaardig overkomen! De 2 kameraden nemen nog een verkwikkende douche, waar SFL de rug begint te wassen van een volslank blond mokkel. Ondanks dat ze toch al een stuk in de 30 was en te klasseren valt onder “een maatje meer”, had ze best nog een strakke huid. SFL zijn knuppel hing al weer halfstok… To fuck or not to fuck, was zijn dilemma op dat ogenblik. De keuze werd voor SFL gemaakt door de KinkyBull, die reeds zijn kleding aanhad en om de hoek van de douches kwam kijken: “Godverdomme SFL, denk maar niet dat ik met mijn kleren aan hier ga zitten wachten op jou!”

Nadat SFL het mokkel links liet liggen en ook zijn stierenpak weer aangetrokken had, verliet het gehoornde duo de Bulgaarse maffiakeet van Vaals. Doorheen berg en dal zetten ze terug koers richting het Vlaamsche heuvelland. In de wagen bevestigde KinkyBull nog een keer wat een geslaagde verjaardag het was: “Tjonge jonge jonge SFL, 3x heb ik de roet weer uit mijn pijp geklopt… Een keer in Stacey haar snavel, één keer in die minderjarige Bulgaarse haar vacuüm zuigende kut en dan nog een halve condoom vol gespoten tijdens het triootje!”

Voila, zo komen weer bij het stuk dat THE END heet. Willem2 kan zich bij deze een extraatje veroorloven aangezien de marktwaarde van dit forum weer fors zal stijgen.

13. Onderstaande 39 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Antonios ( 3 augustus 2019),Badslippers ( 3 augustus 2019),bierbeer ( 4 augustus 2019),Bluebear ( 3 augustus 2019),brombeerzuid ( 3 augustus 2019),dbd67 ( 3 augustus 2019),deket ( 3 augustus 2019),Eddy_V ( 3 augustus 2019),Firehawk ( 3 augustus 2019),forgetskinnyletsgetfatty ( 3 augustus 2019),gignnl ( 3 augustus 2019),Giodude ( 3 augustus 2019),hvdk52 ( 3 augustus 2019),jansenroy ( 3 augustus 2019),keesboz ( 3 augustus 2019),Laatbloeier (11 augustus 2019),mechelen (10 augustus 2019),Mr Bluenose ( 6 augustus 2019),NikXXX ( 5 augustus 2019),noglangnietuitgewandeld ( 3 augustus 2019),Pandabeer82 ( 3 augustus 2019),Patjax ( 3 augustus 2019),Picasso 1 ( 4 augustus 2019),PNM ( 3 augustus 2019),pret ( 4 augustus 2019),Ricardo Banana ( 3 augustus 2019),rob45 ( 4 augustus 2019),rolo ( 5 augustus 2019),satanic surfer ( 4 augustus 2019),Shakir ( 4 augustus 2019),Sjeufke ( 3 augustus 2019),sofaking ( 4 augustus 2019),The Joker ( 3 augustus 2019),Ties85 ( 5 augustus 2019),VAZKOR ( 8 augustus 2019),WA ( 4 augustus 2019),waterrat ( 7 augustus 2019),Wijze grijze ( 3 augustus 2019),Zultbroek81 ( 3 augustus 2019)

Last Online
    19 januari 2020 @ 14:03
    Discussies
    0
    Thanks
    88

Standaard

SS/31/07/2019: Kinkybull’s verjaardag

Het zal wel aan mij liggen maar deze lap tekst komt op mij zeer lomp, zelfingenomen, armoedig, denigrerend en uitermate vrouwonvriendelijk over.

15. Onderstaande 4 leden hebben Daytripper bedankt voor deze bijdrage:

bram57 ( 6 augustus 2019),Huubhuubbarbatruuk ( 5 augustus 2019),molaar ( 3 augustus 2019),Piet Plezier ( 4 augustus 2019)

Last Online
    Vandaag @ 19:59
    Discussies
    135
    Thanks
    6.473

Standaard

Een episch verhaal...SFL op zijn best....
    Al vinden dat sommige niet

Chapeau

Last Online
    20 september 2024 @ 19:14
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daytripper Bekijk bericht
    SS/31/07/2019: Kinkybull’s verjaardag

Het zal wel aan mij liggen maar deze lap tekst komt op mij zeer lomp, zelfingenomen, armoedig, denigrerend en uitermate vrouwonvriendelijk over.
    bij mij ook
    Ik geloof er nog niet de helft van
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

genoeggezwetsnueersteenkouweklets

Last Online
    Vandaag @ 21:56
    Discussies
    48
    Thanks
    5.026

Standaard

Ach ja, SFL houdt nou eenmaal niet van korte objectieve verslagen

Hij hoort duidelijk meer thuis in het rijtje Shakespeare, Van den Vondel en P.C. Hooft.
    Maar ook in het rijtje Rob Oudkerk, Rene van der Gijp en Andy van der Meyde

19. Onderstaande leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

lekkersfan (11 augustus 2019)

Last Online
    18 december 2022 @ 13:24
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

Niets is wat het lijkt.
    SFL zijn provocerende schrijfstijl zorgt voor een verkeerde perceptie.
    In real life is hij een gentleman tgo vrouwen.
    Zijn proza betreffende ondergetekende ; ik wilde dat het waar was,zoveel kunnen uitgeven,maar overdrijven hoort bij zijn soort van humor. Zo zal hij zich ook niet afgetrokken hebben op de vakantie foto's van reizen naar Roemenië die ik zond,teminste dat hoop ik toch.
    BS zijn vriend en "vader"blijkt in de praktijk ook anders zoals hij schrijft op dit forum

21. Onderstaande 3 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 4 augustus 2019),Meme Moo ( 5 augustus 2019),WA ( 4 augustus 2019)

Last Online
    5 november 2024 @ 13:30
    Discussies
    109
    Thanks
    1.595

Standaard

SFL legt (wellicht onbewust) de vinger op de zere plek van zéér veel hoerenlopers. Door het hele gebeuren dik aangezet maar toch luchtig op te schrijven geeft hij blijk van een relaxte houding ten aanzien van dit hele circus. Niets moet, alles mag en zonder vooringenomenheid de hort op. Iets wat velen hier onder ons niet kunnen zonder het zelf door te hebben.....
    met vroegpensioen

23. Onderstaande 6 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 4 augustus 2019),deket ( 5 augustus 2019),jansenroy ( 4 augustus 2019),JonnyFontane ( 4 augustus 2019),Meme Moo ( 5 augustus 2019),waterrat ( 7 augustus 2019)

Last Online
    9 januari 2025 @ 00:00
    Discussies
    29
    Thanks
    1.216

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    bij mij ook
    Ik geloof er nog niet de helft van
    Dan ben je nog goedgelovig, denk ik.

Last Online
    7 januari 2025 @ 19:14
    Discussies
    26
    Thanks
    3.533

Standaard

Academische vrijheid zeker? Ik heb met momenten zitten gieren! Heerlijk wansmakelijk en grotesk. Niet voor tere zieltjes...

We moeten wel uitkijken dat het forum niet uit de lucht wordt gehaald na een klacht bij Unia of de Vrouwenraad.

26. Onderstaande 4 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

Meme Moo ( 5 augustus 2019),pret ( 4 augustus 2019),Sjeufke ( 4 augustus 2019),waterrat ( 7 augustus 2019)

Last Online
    19 januari 2020 @ 14:03
    Discussies
    0
    Thanks
    88

Standaard

Academische vrijheid zeker? Ik heb met momenten zitten gieren! Heerlijk wansmakelijk en grotesk. Niet voor tere zieltjes...

Wansmakelijk. Klopt. Grotesk? Ik kon het niet vinden? Niet voor tere zieltjes? Klopt, niks mis mee, maar een héél klein beetje beschaving en respect voor de ander in je donder misstaat niemand. Geen probleem verder. Ieder z'n meug. Proost!

28. Onderstaande leden hebben Daytripper bedankt voor deze bijdrage:

PNM ( 4 augustus 2019)

Last Online
    8 januari 2025 @ 03:48
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

Ik zal er geen lap tekst van maken,zo n begenadigd schrijver ben ik helaas niet.
    Na ruim een jaar was het tijd om weer eens hier te gaan kijken.De rit ernaar toe is voor een beetje jeugdsentiment.We gingen in deze streek vroeger op vakantie,en de rit door het Heuvelland maakt dan ook melancholiek.
    Toen ik de parkeerplaats opreed was me al duidelijk dat er veel is veranderd,alhoewel vroeg stond deze al goed vol en ik twijfelde.
    Toch maar aangebeld en na het betreden van de catacomben me getransformeerd tot ijsbeer.Via dezelfde trappen weer terug om even een brunchje naar binnen te werken.
    Hierna even bij het zwembad gekeken,dat bij mijn eerdere bezoeken dicht was,doch helaas geen enkele bekenden.
    In de bar even een bakkie en wat rondgekeken en toen al gelijk oogcontact,het bleek Laki een Bulgaarse.Normaal gesprekje en toen op naar de kamer.
    Ook nu bleek er al wachttijd te zijn en het werd een kamer helemaal boven.Beide buiten adem dus gelijk maar aan de mond op mond beademing begonnen.Leuke kamersesie met deze stevige dame.
    Even buiten gaan zitten om wat bij te tinten,voor mij zaten duidelijk enkele veelplegers,maar ik kon er geen forumnamen op plakken.
    Hierna de koelte van de bar opgezocht en klaarblijkelijk was het jachtseizoen geopend,De ene na de ander kwam,vrolijk werd ik niet van he schatzi en andere beperkte woordkeuzes.
    Het liep al tegen vijven en eigenlijk was mijn plan na het eten maar af te taaien doch toen zag ik een leuke langbenige blondine die ook wat verveeld zat te staren.Ze nestelde zich bij me en een leuk gesprek begon.Deze Roemeense Denisa was sinds deze week in dit paleis begonnen,hiervoor had ze ervaring in Duitsland.Dame beheerste het engels prima en had tenminste wat gespreksstof.De Kamervraag bleef nog wel ff uit,het antwoord was uiteraard ja.
    Weer een kamer in de nok en keurig de vraag hoe lang ik wou blijven.Had een goed gevoel bij deze dame dus een uur,en dat was een prima investering.
    Uitstekende kamersessie gehad met deze symphatieke dame,en terwijl max knalde op het rubber knalde ik de rubber vol.
    Hoop dat ze er de volgende keer nog is,HHG zeer groot!
    Nog even genoten van de prima verzorgde bbq en toen via een toeristische route weer naar Ons Brabant getogen.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

30. Onderstaande 22 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid ( 5 augustus 2019),Eddy_V ( 4 augustus 2019),Flyerke ( 4 augustus 2019),Giodude ( 4 augustus 2019),Husky ( 4 augustus 2019),hvdk52 ( 4 augustus 2019),Jack42 ( 5 augustus 2019),jansenroy ( 5 augustus 2019),JonnyFontane ( 4 augustus 2019),Jooploop ( 4 augustus 2019),keesboz ( 5 augustus 2019),le_belge ( 4 augustus 2019),mechelen ( 4 augustus 2019),molaar ( 4 augustus 2019),Mr Bluenose ( 6 augustus 2019),Pedro2000 ( 5 augustus 2019),pietpotent44 ( 5 augustus 2019),pret ( 5 augustus 2019),Ryuhayabusa ( 5 augustus 2019),Shakir ( 4 augustus 2019),Sjeufke ( 4 augustus 2019),Wijze grijze ( 4 augustus 2019)

Last Online
    27 januari 2024 @ 11:40
    Discussies
    1
    Thanks
    196

Standaard

Maandag 29/07 samen met mijn collega ijsbeer ... (*nog onbekend op het forum*) nog eens samen afgereisd naar onze favoriete SC. Komende van de nachtpost van de zondag , redelijk vroeg uit de veren (12 uur), thx to ... en om iets na 14 uur gearriveerd, de parking stond al voor ½ vol, 60 euro afgetikt aan de inkom en ons “uniform” aangedaan. Qua dames niet direct veel toppertjes gezien, maar ze waren waarschijnlijk al hard aan het werk met andere beren te entertainen... Ons een beetje verplaatst van beneden naar boven en omgekeerd (de dvp’s jaagden niet echt fel, waarschijnlijk is maandag hun rustdag). Het was een redelijk mooie dag dus in de namiddag een gedeelte van ons uniform omgeruild voor een “towel”. Rond een uur of vijf een heerlijke BBQ genuttigd en wat kennis gemaakt met enkele buurtbewoners

Het was tijd voor “Actie” want daarvoor zijn we tenslotte hier, mijn collega had mijn dvp van 2 weken geleden gespot en bracht haar naar Mij, even wat bijgepraat in het lounge-gedeelte en haar geboekt voor een uurtje... Zij noemt *Camelia* uit natuurlijk...Roemenië. De kamergang met haar was voor mij goed te noemen (ik treed zelden in details), een Zèèr correcte en eerlijke meid, kunnen sommige dvp’s eens iets van leren, geen Tijdrekkertje of “I need money-girl” Na de kamer een kleine verfrissing genomen en op zoek naar een volgende dame, het was eigenlijk zeer kalm aan de toog, meer mannen als vrouwen, maar ik had nog wel een klein goestingske en voor 1 dame kom ik niet naar een SC!! Iets erna *Eva* uit Moldavië tegen het lijf gelopen en ik dacht: “beter voor vandaag zit er niet meer in”
    Met haar nog een half uurtje gespeeld op de kamer en ik was voldaan voor vandaag... Maandag is blijkbaar een zeer rustige dag, maar ik kwam voor *Camelia* en die heb ik ook gehad, dus voor mij was OK, volgende keer terug aan het einde van de week komen......indien het werk het toelaat uiteraard

Misschien een kleine tussenstand voor “2019”:
    14 saunaclubbezoeken
    26 verschillende dames
    40 kamers

32. Onderstaande 13 leden hebben housefreak5 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 5 augustus 2019),Bachatero ( 6 augustus 2019),Eddy_V (11 augustus 2019),Flyerke ( 5 augustus 2019),freshmaker ( 5 augustus 2019),Husky ( 5 augustus 2019),hvdk52 ( 6 augustus 2019),jansenroy ( 5 augustus 2019),le_belge ( 5 augustus 2019),Mr Bluenose ( 6 augustus 2019),pietpotent44 ( 5 augustus 2019),pret ( 5 augustus 2019),Wijze grijze ( 5 augustus 2019)

Last Online
    Vandaag @ 14:48
    Discussies
    114
    Thanks
    1.966

Standaard

Ik kan oprecht genieten van de manier waarop SFL schrijft hoop het weer wat vaker te lezen!
    I just don't give a fuck

Last Online
    Vandaag @ 21:59
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

SixSens - Een geslaagd bezoekje aan 'The Hot Babes Club'
    13 Juli 2019

Op de bloedheetste dag schrijf ik dit verslag over een clubdag dat heet was in de meer erotiserende betekenis van het woord.
    Door een boel tijdrovende bezigheden kon ik dit verslag niet eerder online zetten voor de hongerige lezer. Bij deze: schade ingehaald...

FAZIT
    1) Werkpunten/Negatief:
    - De uitgaven die dag :o *
    - Hamam wel veel heter afgesteld dan anders, ik hield het er nooit lang vol.
    *: Note to self: leer nu eens je gat op te heffen en te vertrekken als het allemaal goed geweest was...

3) Positief
    Al de rest was positief, zelfs de laatste abominabele ervaring had een zekere amusementswaarde!

************************************************** **********************************

Kamergangen en overall service

5 kamergangen! Het is al even geleden dat ik er zoveel op een dag maakte, volgens mijn excellijstjes was de laatste dag met 5 in Augustus 2017 te Elsdorf waar het allemaal minder lukte naar ik meende te herinneren. In alle 5 sessies kon het deze keer niet stuk, zelfs de total disaster van een rampsnol op het laatst werd keurig volgeschoten (na véél zweten en heel wat moeite...)

1) SOFIA - Overschaduwd!

2) JASMINA - Een (voor mij) nieuwe Bulgaarse ster

3) Isa - De aanbevolen meid visited

4) Iris - De onweerstaanbare Latina

5) Sabine - Rodeoseks

GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: ****

************************************************** **********************************

CLUBVERSLAG

Ik had elke club kunnen kiezen om te bezoeken na Babylon en het werd toch SixSens: vaste waardes, dames die me kenden, ik die de dames al ken, heel goede club qua faciliteiten , alles in orde en ligt perfect op mijn weg huiswaarts: ja, SixSens werd het!

Na een 40-tal minuten reed ik na mijn avonturen in Elsdorf terug een clubparking op en kon rond 12u vlak tegenover de ingang parkeren: een luxe! Ik ging naar binnen en alles werd keurig afgehandeld, ik kon met ijsberenvel en handdoek in handen naar beneden om me om te kleden tot DVp-jager. Ik ging me eerst douchen en deed dan een korte ronde en werd uiteraard herkend door de nodige passerende dames als Elena. Overal was het nog rustig en boven was er nog ontbijt op dat uur. Ik had reeds ontbeten in Babylon, dus geen nood om de Hobbit-gewoonte van een 'second breakfast' in ere te houden. Maar ja, het was mogelijk en het leven is goed: Hobbits en Ijsberen zijn normaliter blije creaturen, elk in hun eigener habitat zogenaamd.

Ik heb wie immer de wellness gebruikt, tussen al die 5 kamergangen door en meer. De jacuzzi is hier warmer afgesteld dan in de vorige club, het zwembad is lekker verwarmd en ik zwom er een paar rondjes in. De sauna's waren prima, alleen die hamam was me veel te heet. Het is geweldig hier even te relaxen na stevige sessies met de mooie babes die er rond liepen. Hier was er keuze te over en dat liet zich tonen in 5 kamergangen. Bleef de club nog langer open, ik had op herhaling geweest met [b]Jasmina[b] of weer een andere dame beetgepakt: unstoppable.

De eerste dame die ik kamerde was Sofia die me keurig opwachtte in de bar. We gingen een sleutel halen en gelukkig was er keuze te over en konden we naar een kamer boven. De sessie was minder goed verlopen dan de vorige keren en dat had helemaal te maken met mijn eigen vermoeidheid want Sofia zelf bleef erg goed in haar service. Dat uur met Denisa de vorige dag zat nog in mijn systeem, de conclusie luidt dus dat ik in feite iets te vroeg de kamer op ben gegaan. Het mocht de pret niet drukken:

=> SOFIA - Overschaduwd!

Hierna weer gaan wellnessen en dan met een cola naar de veranda waar ik lag te soezen en zowaar in een lichte slaap kon vallen. Ik ging die sluimer verder zetten in de Men's room die nu een Dark room heet. Er lag al een ijsbeer volop te seksen met een dame, anderen sliepen. De schuifdeuren bleven open staan en het gordijn ervoor was dicht. Het is grappig te zien hoe zowel dames als beren ineens dat gordijn opzijschuiven en verwonderd heen en weer kijken als om zich te verbazen over wat ze zagen: de een seksend, de ander slapend. De security kwam ook eens checken. Zo kwam het dat een dame meer deed dan kijken alleen en naar binnen ging om vast te stellen dat alles in dromenland verzeild was geraakt. Of eentje niet...den dezen. Jasmina ging naast me liggen en gezien ik pas aan het ontwaken was uit mijn vermoeidheidsdipje stond ik zo geil als wat. Het was niet moeilijk dus voor haar om me te verleiden! Deze dame had ik nooit gehad ofschoon ik steeds een goed gevoel bij haar had. Ik ging er voor en vertelde haar mijn kamerwensen, na enthousiaste reacties liet ik haar de sleutel halen. Daar moest nog een half uur op gewacht worden en hoewel ze me vroeg er te blijven wachten, ging ik toch gauw douchen en naar 't wc. Ik was terug en 5 minuten later kwam ze aan en gingen we naar een kamer in diezelfde verdieping.

=> JASMINA - Een (voor mij) nieuwe Bulgaarse ster

Blij en tevreden kon ik weer welnessen en rusten. Ik kwam er niet veel, zeg maar geen, bekenden tegen en dat is wel uitzonderlijk nu. Het bleef bij wat we nu een normale Zaterdagsdrukte kunnen noemen in post-YY tijdperk met een 'kleine' wachttijd. Het oogde nooit overdreven druk en het publiek was goed verspreid. Er waren zeker meer dan genoeg mooie dames aanwezig, wie anders zegt is gewoon te veel verwend. Ga eens 6 weken tot 2 maand weg blijven uit de clubs, kom dan maar terug.

Gedurende de dag zag ik een oude bekende terug na lang weg geweest: Melanie en ze had me meteen herkend. Een kort gesprekje volgde, ze weet gewoon alles nog. DVP's en hun goede geheugens, verdorie!

Ik ontmoette Iris maar hield de boot af. Ik dacht dat te kunnen volhouden gedurende de hele dag. Helaas! Nu ging Isa haar echter voor. Deze dame benaderde me op een beleefde sensuele manier en toen ze haar naam zei, rinkelde een bepaald belletje. Ik herinnerde me ineens dat Deket me haar ooit heeft aanbevolen als een toffe meid met goede service die ik zeker moest kameren. Ik waagde nu wel de kans en kan zijn woorden bevestigen: ze is erg goed

=> ISA - De aanbevolen meid visited

Ik dacht dat dit mijn laatste kamergang zou worden. Hier moest het ook zijn afgesloten for budget's sake en het goede geweten. Helaas! Ik moest nog eten en ging het restaurant in waar ik de gebruikelijke steak, groenten en rieten at. Er waren iets minder groenten van mijn favoriete doch is het nog voldoende gevarieerd. Ik keek rond naar de andere knipogende plagende dames en dat maakt me weer zo geil. Ik ging dan welnessen en die dames bleven spoken in mijn hoofd en bleef bloedgeil. Ik ging nog een 'laatste pint' drinken in de bar. Ik zag Iris en duwde weer de boot af, met meer moeite ditmaal. Ze leek dat niet te willen geloven, keek me, verbaast na. Ze ging in haar prachtige doorschijnende kleedje en sexy lingerie rond wervelen in de bar en danste met een kalende beer voor mijn ogen. Statement? Nope, ze liet de beer achter en ging naast me en op me liggen en zette al haar Zuid-Amerikaanse charmes in de strijd. Het vlees was al zo zwak en ik ging voor de bijl...alweer!

=> IRIS - De onweerstaanbare Latina

Je raad het al: same ritual van welness en dan een 'alleraatste bier'. Ik had de cashkoe al moeten gebruiken bij Iris dus dat moest wel voldoende argument zijn. Jammer genoeg was er een bende Nederlanders naast me komen neerstrijken en die hadden een emmer met Vodka en redbull-blikjes besteld (2x). Ze trakteerden me met wel 2 van die glazen waarbij steeds geklonken werd. Een goede deal die binnen was? Who knows. De security kwam zich ineens druk maken want ze rookten en dat mocht alleen in de daarvoor bestemde aparte rookruimte. Ze waren er bijna uitgegooid, het scheelde niet veel. De security was echt heel kwaad. Dat had het moment moeten zijn om er vanonder te muizen. Dat is dat ze een 2de glas trakteerden en Vazkor bleef. Damn, hé! Ik stelde vast dat de dames op dit heerschap af kwamen als vliegen op stront, niet moeilijk te raden: het is die drank en zo. Een aantal dames bleef plakken. Ze waren niet echt geïnteresseerd om te kameren, zag ik. De beer naast me bleef me vriendelijk aanspreken en uitvragen. Mickey kwam en ging weer. Ze mag me blijkbaar niet meer :(. Jasmina kwam er bij en een andere dame, Sabine. Die kwam op mijn schoot zitten terwijl Jasminab de beer die al die Vodka bestelde probeerde binnen te halen. At no avail, hij had meer interesse in roken en drinken, de dames, die waren 'leuk entourage'. Die Sabine stak ineens haar hele levensverhaal af. Dat had een belletje moeten doen rinkelen. In tegenstelling tot Isa was dit belletje eerder een van de waarschuwende soort maar de drank, 2 vodka-redbulls en 1 bier weet je wel, dat deed het kritisch vermogen vakkundig de das om en ik ging toch weer overstag. :o

Zowel ik als die dame waren allebei in de wind van die Vodka-redbull dus dat was een kamergang dat zich vlotjes kan meten met een andere jaren terug in Magnum met de Russische Monika in de catagorie 'sessies zo slecht dat ze gedenkwaardig amusant worden'. Lees het hier, de titel says it all:

=> SABINE - Rodeoseks

Na wat wel mijn vreemdste sessie van het jaar mag genoemd worden, was het tijd om...te vertrekken. De cashkoe was weerom geplunderd na Sabine en een rondje wellness was niet meer mogelijk daar die gesloten was. Een allerallerlaatste watertje kon wel nog, de alcohol had al rijkelijk genoeg gevloeid. De Nederlanders waren er nog en verbaasden zich over het aantal sessies (5)...of deden alsof, ik vertrouwde die bende van ellende niet meer. Ik zei ze gedag en ging naar de lockers om me om te kleden en naar huis te gaan, nu echt. Dat terug rijden bleek een hele opdracht, beter had ik nu echt wel een hotel genomen. Tja, ik had nooit gepland te blijven tot sluitingsuur. Dit is echt gevaarlijk wegens de vermoeidheid.

Afsluitende video

Geen woorden aan vuil maken:

ONZE SEXY HOT BABES OP WELVERDIENDE VAKANTIE NA HUN VERDIENSTEN:

EN VAZKOR NA 5 SEXY HOT BABES, 4 PINTEN EN 2 VODKA-REDBULLS:
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 5 augustus 2019 om 23:08
    De zwarte wolf

35. Onderstaande 21 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 9 augustus 2019),Bachatero ( 6 augustus 2019),Badslippers ( 6 augustus 2019),Befke ( 6 augustus 2019),cheasehead ( 6 augustus 2019),deket ( 8 augustus 2019),Eddy_V ( 5 augustus 2019),hvdk52 ( 6 augustus 2019),jansenroy ( 6 augustus 2019),Kwant ( 5 augustus 2019),laplagne ( 6 augustus 2019),mechelen ( 7 augustus 2019),mentholbear ( 6 augustus 2019),Mr Bluenose ( 6 augustus 2019),Pandabeer82 ( 6 augustus 2019),pret ( 5 augustus 2019),rolo (10 augustus 2019),Shakir ( 5 augustus 2019),Sjeufke ( 6 augustus 2019),Viscamessi ( 9 augustus 2019),waterrat ( 7 augustus 2019)

Last Online
    31 januari 2023 @ 22:12
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Leuk verslag

37. Onderstaande 2 leden hebben Pussyeater 1 bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero (11 augustus 2019),housefreak5 ( 9 augustus 2019)

Last Online
    21 januari 2022 @ 07:55
    Discussies
    0
    Thanks
    194

Standaard

Gisteren nog eens een vrijdagavond in Sixsens doorgebracht. Doorgaans vond ik vrijdagen minder aangenaam door de drukte en het type volk dat ‘s avonds durft binnenstromen. Na even checken bij een reeds te plaatse ijsbeer hoe druk het was (rustig) toch maar de knoop doorgehakt en rond 19h aangekomen. Na mijn veel te grote badjas aangetrokken te hebben eens snel een rondje gemaakt. Geen bekende beren en heel weinig bekende dames ( veel nieuwe die ik niet ken en veel bestaande die in verlof zijn).

Voor de eerste keer sinds lang geen hele dag of avond met de gebruikelijke dame afgesproken ( is helaas ook heel de maand naar haar thuisland), dus maar aan de bar gaan zitten. De bevriende ijsbeer was nergens te spotten, dan maar even rustig alleen onthaasten.

Aan de overkant van de bar zat een bevallige dame oogcontact te zoeken, maar ik moet altijd een tijdje acclimatiseren voor ik iets wil ondernemen. Dus maar even bewust geen oogcontact zoeken en rustig een koffietje te nemen. Paar minuten later kwam de dame in kwestie toch naast me zitten. Het bleek Sabine te zijn. Sabine wist onmiddellijk goede punten te scoren door het parfum dat ik ophad en mijn leeftijd exact te raden. Chapeau!
    Na een babbeltje van een paar minuten toch maar even aangegeven dat ik liever nog minstens een uurtje zou relaxen en misschien later op de avond wel iets wou doen. Normaal is dat ook het moment dat de dames verder op jacht gaan ( hoewel zij beweert dat zelden of nooit te doen) maar Sabine vroeg of ze mocht blijven zitten en wat verder te babbelen. Leuke reactie.

Tiental minuten later stelde ik voor om anders gewoon een heel rustig kamertje van een half uur te doen in afwachting.

Hoewel ik echt wel van plan was om de avond rustig te houden, was na 2 minuten al duidelijk dat dit niet het geval ging zijn. Voordat ik goed en wel mijn badslippers uitgeschopt had, werd ik al stevig meegesleurd door wat mij betreft tot nu toe de best kusser te zijn die ik in Sixsens al ervaren had. Gezien we grote fan zijn van GFE, wist ik al onmiddellijk dat dit goed ging komen.

Resultaat een stomend halfuurtje. Prima sessie, veel initiatief van haar. Net een half uurtje gevuld en onmiddellijk voorgesteld om later op de avond een vervolg te plannen.

Buiten eindelijk de bevriende beer tegengekomen en uitvoerig bijgepraat, want de laatste weken was dat er helaas maar zelden van gekomen.

Later op de avond vaak aangesproken door Sabine ( niet opdringerig, gewoon wat small talk) en haar uiteindelijk nog eens gevraagd een half uurtje te doen. Eenmaal op de kamer in een sessie terechtgekomen die zo intens was dat we uiteindelijk 2 uur later pas van de kamer geraakt zijn. Beiden doodmoe maar voldaan ( ik toch zeker).

Nog even een koffietje en dan tevreden naar huis vertrokken.

39. Onderstaande 18 leden hebben freshmaker bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (11 augustus 2019),Bachatero (11 augustus 2019),Befke (10 augustus 2019),Eddy_V (10 augustus 2019),forgetskinnyletsgetfatty (10 augustus 2019),Hades (11 augustus 2019),housefreak5 (10 augustus 2019),hvdk52 (10 augustus 2019),jansenroy (10 augustus 2019),ju52 (11 augustus 2019),le_belge (10 augustus 2019),mechelen (12 augustus 2019),Patjax (11 augustus 2019),Pedro2000 (10 augustus 2019),pret (10 augustus 2019),Ryuhayabusa (12 augustus 2019),Sjeufke (10 augustus 2019),Wijze grijze (10 augustus 2019)

Last Online
    14 december 2019 @ 09:58
    Discussies
    0
    Thanks
    4

Standaard

Eerste kennismaking met Sixsens (maar zeker niet de laatste keer!)

Hallo,

Als langjarig lezer van fora maar niet actief deelnemer heb ik toch maar besloten een account te maken en af en toe mijn ervaringen te delen. Nog bedankt voor alle verhalen, tips, ideeën en waarschuwingen die hier te vinden zijn

De afgelopen week heb ik een soort clubtour gemaakt. Ik bezoek al een jaar of 10 saunaclubs, al kom ik meestal in dezelfde uit (GT). En ‘meestal’ betekent voor mij zo 3-5 keer per jaar. Vaker lukt niet door een combinatie van afstand (Rotterdam...) en beperkt budget en tijd. Afgelopen week heb ik op mijn tour een bezoekje gebracht aan GT, Samya, Mondial, Babylon en dus SS. En ik denk dat ik in SS mijn nieuwe ‘vaste’ plek heb gevonden

Algemene indruk
    Prachtige club, goede faciliteiten (douches en wellness top!), vriendelijk personeel, een gemoedelijke sfeer op het terras en in de bar. Line up was voor een zaterdag niet super uitgebreid, maar er zat genoeg moois tussen. Ook voor een Ijsbeer alleen toch wel aanspraak van andere beren (waarvoor dank). Het was prettig kennis maken met Eddy, de Duisburgspecialist en nog wat heren waar ik de naam hier niet van weet.

Kamers
    Heb tegen mijn gewoonte om het bij 1, maximaal 2, kamers te houden 3 keer gekamerd (recensies volgen in de topics van de dames). De eerste met Larissa(?), mooie verschijning en prettig in de omgang. Geen topservice nog, maar ze schijnt relatief nieuw te zijn.

Buiten aan de praat geraakt met Eddy_V. Die stelde me voor aan zijn vrouw / verloofde / bazin (doorhalen wat niet van toepassing is :p) Bella. Een Nederlandse dame heeft toch altijd een streepje voor qua aantrekkingskracht (praten is ook voorspel...) en Bella praat genoeg! Lekker bijdehand en direct, een beetje prettig gestoord en erg geil. Zeer prettige kamer gehad, herhalingsgevaar heel groot.

De hele dag viel één hele knappe Roemeense dame me al op in haar blauwe bikini met een soort zwart doorzichtig kanten mantel eroverheen en een heel stout brilletje. Ze was volop actief en voor zover ik kon inschatten vrij populair. Navraag bij Eddy leerde dat dit Delia is en volgens Eddy staat ze inderdaad goed bekend. Die ging op het lijstje. En later die avond heb ik inderdaad een topuurtje gehad met deze vrolijke en enthousiaste dame die op de kamer precies biedt waar ik van hou; gfe icm humor! Dat was zeker niet de laatste keer met haar.

Conclusie
    Het is wat langer rijden dan GT, maar voortaan als ik goesting krijg, zet ik het vizier op SS! De combinatie van atmosfeer, faciliteiten, dames en gezelligheid zijn echt top. Minpuntjes? Sommige kamers zijn erg warm. En ja, af en toe is het wachten op een sleutel. Maar met een leuke dame 10 minuten op een bankje hangen is geen straf.

O ja, die volgende keer? Dat wordt vandaag, aangezien ik nog in de buurt ben voor een weekend.

41. Onderstaande 21 leden hebben Frodo1984 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (12 augustus 2019),Bachatero (12 augustus 2019),Befke (12 augustus 2019),cheasehead (12 augustus 2019),Eddy_V (11 augustus 2019),gignnl (12 augustus 2019),hvdk52 (12 augustus 2019),jansenroy (11 augustus 2019),JonnyFontane (12 augustus 2019),Laatbloeier (13 augustus 2019),le_belge (11 augustus 2019),mechelen (12 augustus 2019),mentholbear (19 augustus 2019),pret (12 augustus 2019),Ryuhayabusa (12 augustus 2019),Shakir (11 augustus 2019),Sjeufke (11 augustus 2019),The Joker (11 augustus 2019),VAZKOR (16 augustus 2019),Wijze grijze (11 augustus 2019),yylover (12 augustus 2019)

Last Online
    13 augustus 2023 @ 18:39
    Discussies
    0
    Thanks
    34

Standaard

Ik was vorige week zaterdag voor het eerste keer in Sixsens, Wat een mooie club! Maar ik wist niet dat men orale sex kan hebben bij de bar. Dat heb ik nooit gezien. Ik was echt verbaast. Heeft een van jullie dat gezien in Sixsens of andere sauna clubs?

Pagina 97 van 227 EersteEerste ... 478793949596979899100101107147197 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten