Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 33
    Last Online
    22 december 2013 @ 19:10
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Beitrag Silvana (Italiaans/Kroatisch)

Haarkleur/-lengte : zwart langhaar
    Lengte dame : 165
    Postuur/Cupmaat : slank/B Cup
    Nationaliteit/Taal : italiaans,kroaties spreekt ook duits
    Leeftijd : 22
    Tatoeages/Piercings : tattoo linker borst
    Service: PZC,FT,NMC,TZ
    Voordelen: mooie body
    Nadelen: zeer matige erg klungelig
    Tijdsduur :30m
    Prijs :50
    Extra’s bij het bezoek:

Voor deze nieuwe viel ik vanwege haar prachtige body die mooi tot uitting kwam in haar witte lingerie setje. Het enige positieve was het tongen al het overige was erg matig. Gelijk bij binnenkomst in de hut vroeg ze de tijd dat ik nodig had, en zette ze haar horloge. Daarna heeft ze me oraal proberen te verwennen echter voelde ik daar weinig van:o vervolgens heeft ze waarschijnlijk uit onervarenheid wel 5 minuten geklungeld met de condoom waardoor ik me concentratie verloor. Hij lade pas weer op toen ik uitzicht had op haar mooie billen(die dan wel:p )
    Met haar in doggy afgemaakt omdat ik gewoon zin had om te Maar geen herhaling. Laat ze eerst nog maar even oefenen

Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

" rispetto per una donna "

Last Online
    7 september 2024 @ 16:00
    Discussies
    14
    Thanks
    13

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door little diablo
    Laat ze eerst nog maar even oefenen.
    Op wie dan wel?...... :angryfire
    Zo'n ehhhhh..... je-weet-wel kater......

Eén van de avonturen van Dickydik: http://www.youtube.com/watch?v=ymvCF...eature=related

3. Onderstaande leden hebben Dickydik bedankt voor deze bijdrage:

bettman (21 maart 2016)

Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Euhhhh geen hand vol maar een land vol .................:o
    Maar dus niet op de meelezende ijsbeer
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    22 december 2013 @ 19:10
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dickydik
    Op wie dan wel?...... :angryfire
    Geef jij ze toch ook een keer wat les Ik heb de eerste les al gegeven:D

Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

" rispetto per una donna "

Last Online
    7 januari 2025 @ 23:19
    Discussies
    64
    Thanks
    1.681

Pfeil Silvana 23 augustus

Afgelopen donderdag met Silvana op herhaling geweest en dan vooral omdat ze een heerlijk lichaam heeft, een echte optickfick dus. (hele mooie borsten)
    Zoals little diablo al aangeeft ze zoent idd erg lekker en haar pijpkwaliteiten zijn nog niet op het hoogste nivo maar ook niet slecht te noemen als je haar wat aanwijzingen geeft.
    Ik vind Silvana zeker niet slecht en ik zal zeker weer eens bij haar terug komen.

Jack42

Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Ik ben afgelopen zaterdag (15 december 2007) met Silvana naar de kamer geweest. Het is een mooie meid. Mooie borsten en mooi lichaam. Ze zoent lekker, en ze is prettig op de kamer. Ik was 4 uur met haar op de kamer, en de tijd vloog om. Het is zeer zeker een GFE.

Last Online
    13 december 2018 @ 23:31
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard

Ik vind Silvana zo slecht nog niet. Ik ben een uurtje met haar op de kamer geweest en heb me geen moment verveeld. Ik had haar al heel vaak door GT zien lopen, maar nooit de behoefte gehad om met haar naar de kamer te gaan. Mede gezien de matige recensies over haar. Tja dat is dan weer de andere keerzijde van het forum (zie en vergelijk de recensie over Nipa). Zo blijkt maar weer dat je toch je eigen keuzes moet maken en dat de dame voor de ene beer minder kan zijn dan voor de andere. Ook verbeteren dames soms qua service.

Ik was afgelopen vrijdag haar eesrte klant van de dag. Ze is volgens mij wel behoorlijk wat afgevallen, maar haar lichaam is nog steeds om van de smullen. Silvana zoent volop en het pijpen was ruim voldoende zonder al te veel handinzet. Beffen liet ze keurig toe, zonder echt op stoom te komen. Neuken was weer prima en ze is erg strak. Ze moedigde me aan haar eens goed door te neuken en wie ben ik om haar dat dan te weigeren?

Conclusie: zeer goede sex met een hele mooie meid, die er alles aan doet om het jou naar de zin te maken. Probeer dat maar eens te krijgen in the real world (ook al betaal je er voor).

Silvana = niks mis mee!

Last Online
    13 december 2018 @ 23:31
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard

Dus van dit :o naar dit :D (wat mij betreft)

Last Online
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TT Man Bekijk bericht
    Dus van dit :o naar dit :D (wat mij betreft)
    Ik ben het met je eens. Ik was zaterdag 26 januari ook met Silvana op de kamer, en het is een heerlijke dame. Je kunt ook zeer goed intiem met haar zijn, een echte GFE.

Enige nadeel is dat haar vagina erg nauw is, en dat terwijl ik slechts gemiddeld geschapen ben. Om die reden heb ik vaak geen sex met haar, maar slechts kussen en beffen. Maar dat is heerlijk bij haar.

Last Online
    21 november 2018 @ 23:14
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard Silvana (Italiaans/Kroatisch)

Ja, wij waren gisteren er weer, Rex en ik.

Rex en ik hebben allebei genoten van Silvana.
    Lekker klein half Kosovo/half Italiaans meisje met een schitterend figuurtje.
    Zoent lekker, pijpt een beetje raar, lekker schoon, nauw kutje.

Tot de volgende keer maar weer!
    Laatst gewijzigd door Willem2; 2 maart 2008 om 23:43

Last Online
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Drummie Bekijk bericht
    Rex en ik hebben allebei genoten van Silvana.
    Lekker klein half Kosovo/half Italiaans meisje met een schitterend figuurtje.
    Zoent lekker, pijpt een beetje raar, lekker schoon, nauw kutje.
    Hallo Drummie,

Ik stem 100% toe met je beschrijving over Silvana. Ik ga zelf ook vaak met haar op de kamer. Ze zoent goed, maar inderdaad het pijpen is een beetje klungelig (ik weet geen beter woord), alsof het iedere keer haar eerste keer is dat ze iemand pijpt.

Bergm550

Last Online
    9 januari 2025 @ 22:07
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard klein maar fijn ( ehhh nauw......)

Gisteren ook met dit kleine opdondertje wezen stoeien.
    We hadden één van de kleinste kamertjes rechtsachterin naast de bar.
    Het was binnen al erg warm, maar op deze kamer was het helemaal niet te harden. :angryfire

Ons hiervan niet laten weerhouden,maar gewoon aan het werk gegaan.
    We begonnen eerst lekker met zoenen en daarna à la 69 eventjes verder gegaan en vervolgens lekker neuken.
    Ze gaf aan dat ze een heel klein strak kutje had, dus ik moest voorzichtig erin.
    Na ze lekker van voren gesmeerd te hebben, heb ik haar van achteren lekker bereden.

Leuk klein meisje met een schitterend figuurtje.
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    Gisteren @ 19:22
    Discussies
    69
    Thanks
    275

Daumen hoch Silvana, Solana, Salome

Gestern war (montag) nicht so eine große Auswahl, die üblichen Verdächtigen nicht zu sehen
    Also mal Basistest, oder besser fast (war schon mal bei einer 4er Konstellation dabei -Markus aus Hannover, Nina, Silvana und meine fette Wenigkeit).
    Sie ist ein bischen Hyperaktiv, "überschlägt" sich zuweilen beim reden, ich habe einen hyperaktiven Sohn, daher weiß ich, erst mal runterkommen lassen:greensmil
    Sie hat einen Killerarsch (aber das Berühren der Figüren mit den Pfoten ist verboten ). Mein Vorredner (s. Rheinforum) sagt sie bläst wie wenn sie eine Kerze ausbläst
    Mir hat sie die Kerze angeblasen, denn weitergeblasen, letztlich ausgeblasen,
    ist ja bald Ostern, mir gingen ausgeblasene Eier durch den Kopf und als ich gerade den Bericht las fielen mir meine "Sünden" wieder ein :thefinger
    Die Maus braucht 20 Minuten um zur Ruhe zu kommen, also wäre ein 30 Minuten Besuch auf dem Zimmer insgesamt zu hektisch gewesen
    Sie küßt gern und Position 69 findet sie "geil" aber dafür wären 10 Minuten netto zu wenig. Eigentlich hat sie mich im Kopf entspannt (hatte nachdem ich 10 Minuten im GT war 7 Anrufe auf der mailbox, 4 davon von meinem hyperaktiven Sohn).
    Als ich ging fragte Elena mit wem ich das Vergnügen hatte. Ich: Silvana. Elena: willst mich veräppeln, heute ist keine Silvana da, sie geht nachsehen wer den Schlüssel XX hatte und sagt Du warst mit Salome

Last Online
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Op 8 maart was ik lang met Cosmina op de kamer, maar ben daarna ook nog met Silvana op de kamer geweest. Ik blijf het een lieve meid vinden en ze zoent erg goed. Beffen staat ze ook toe, en dat is ook heerlijk bij haar.

Ze is ook gelukkig weer wat aangekomen, want een tijdje geleden was ze erg mager geworden. Nu ze weer wat is aangekomen, worden haar borsten ook weer wat groter, want die zijn iedere keer prachtig om te zien.

Het allereerste bericht van Little Diablo zou eigenlijk even gewijzigd moeten worden, want Silvana is Italiaans/Kosovo.

Bergm550

Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    ... want Silvana is Italiaans/Kosovo.

Bergm550
    Ik denk gewoon een albanese
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Gisteren @ 19:22
    Discussies
    69
    Thanks
    275

Daumen hoch Silvana

Gestern, Montag, war es recht übersichtlich im GT. Silvana gesehen, Montag war gerettet
    Auf dem Zimmer angekommen öffnete sie die Tür und hatte gleich die Klinke in der Hand.:D Als Techniker habe ich natürlich die Klinke gleich montiert, der Stift fehlte, beim Blick auf den Boden sahen wir etwas was aussah wie ein Stück Draht, Silvana hob den vermeintlichen Draht auf, beim Versuch ihn gerade zu biegen zeigte sich dass es ein kleiner Wurm war Silvana geschockt und schreit
    Ich sage ihr, komme erst mal zur Ruhe, denn gibt es einen großen Wurm und davor hattest Du das letzte mal auch keine Angst:thefinger
    Silvana wollte gleich in Position 69 loslegen, ich sagte ihr mache es Dir erstmal bequem. Sie ist wirklich erst 18 (wird Ende der Woche 19). Eigentlich braucht es lange Zeit um eine so junge Maus "erfolgreich" zu lecken, nach etwa 10 Minuten sagte sie: Du hast es geschafft, Du Sau
    Wenig später sagte ich das gleiche zu ihr :p

Altes niederrheinisches Sprichwort: Muschi lutschen, Dödel kauen, das ist was für geile Frauen

Last Online
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Silvana is inderdaad een schat van een vrouw. Ze is ook goed bevriend met Cosmina. Ze had vorige maand verteld dat ze dus in april jarig was, en dus had ik op zaterdag 5 april Leonidas Chocola meegenomen. Ze was hier heel blij mee. Ik heb zelden iemand zo blij gezien.
    Ze zei tegen me dat het dure chocola moet zijn, omdat ze uit Belgie komen. Ze vroeg naar de prijs. Het was eigenlijk maar een doosje van 5,50 EUR. Maar ik heb maar gezegd dat je niet naar de prijs mag vragen, en dat ze het waard is. Wat ben ik toch een afschuwelijke kerel, niet?

Bergm550

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Je hebt gelijk, wij mannen vragen toch ook niet naar de ouderdom van een dame .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard GT 11 mei

Een dame die ik al vaker gezien had. Altijd een heel vrolijke uitstraling, en een heel mooi figuur. Heel ondeugende pretoogjes. Haar borsten zijn bijna zo mooi als van Roemeense Sandra.

Na een kletspraatje zei ik tegen haar, over een half uur of zo wi ik met je naar de kamer. OK, no problem. Maar mijn hormonen dachten daar anders over en 10 min later waren we op kamer 5 aan het rollebollen. We hebben elkaar vooral oraal vermaakt, en ze doet dat onvermoeibaar. Zoenen is ook heel lekker met haar.

Het onhandige pijpen herken ik niet zo, ik vond het lekker hoe ze dat deed.

Na afloop nog gezellig gekletst en ook al waren we redelijk wat over de 30 min grens, ze vond een half uur betalen genoeg.

Lief ding, zeker herhaling!

Last Online
    4 november 2022 @ 17:37
    Discussies
    66
    Thanks
    933

Standaard

Is dit dat meisje dat steeds bij die Griekse Helena zit?

Last Online
    7 januari 2025 @ 23:19
    Discussies
    64
    Thanks
    1.681

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Limburger Bekijk bericht
    Is dit dat meisje dat steeds bij die Griekse Helena zit?
    Yep, vaak wel.

Last Online
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht
    Het onhandige pijpen herken ik niet zo, ik vond het lekker hoe ze dat deed.
    ...
    Lief ding, zeker herhaling!
    Hallo Randy,

Ik kan je ervaringen bevestigen. Als ik in Goldentime ben, ga ik altijd een keer met Silvana naar de kamer. Het pijpen was sowieso al niet slecht, maar het is zeer zeker beter geworden. Althans dat is mijn ervaring.

Bergm550

Last Online
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Ik was gister wederom met Silvana op de kamer. Na de vele kamerbezoeken met haar blijft ze me toch boeien. De laatste tijd doe ik ook veel 69-positie met haar, en dat is ook erg lekker.

Het is een zeer vriendelijke en charmante vrouw. Een hoog GFE-gehalte vind ik zelf. Ze doet er alles aan om je te behagen en zelfs na meerdere bezoeken blijft haar dienstverlening goed, althans dat is mijn ervaring.

Last Online
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Gister met Silvana op de kamer geweest. Ze heeft nu geblondeerd haar, en het stond haar goed.

Last Online
    18 augustus 2015 @ 10:40
    Discussies
    20
    Thanks
    6

Standaard

heel knappe dame erg aardig. Goed pijpen. Neuken iets minder en niet actief. Kussen ook niet actief. Maar wel heel aardig maar na klaar komen meteen de kamer verlaten. Erg professioneel. Voor mij geen herhalingsgevaar.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten