Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 182
    Last Online
    20 september 2024 @ 19:14
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

gisteren hier even geweest met BP en BBZ
    Willem bedankt voor de vrijkaart

rond half 4 aangekomen
    geen printer dus me vrijkaart heb ik daar naar toe gemaild en dat was goed

eerst bij de bar een koude klets gehaald
    en opzoek naar BBZ,hij lag helemaal achteraan dus was gewoon niet te vinden
    dus hij moest op zoek naar mij
    even bijgepraat

ik had honger dus ik zeg ik ga erst wat eten,want BP zat al te eten
    het eten zag er goed uit
    vers gegrilde kippetjes,rundvlees in een sausje met champions, vlees van de bbq, gebakken aardappels, groente en gebakken champions met ui en paprika,en het smaakte super

daarna zijn we op het terras gaan zitten bij de bbq,lekker uit het zonnetje
    daar kun je mooi alles bekijken

de dames ,ja wat zal ik daarvan zeggen,nee er zat geen puf in de dames
    ze zaten net als ons maar te zitten
    soms kon er nog een lachje vanaf,maar dat was het dan ook
    volgens ons hadde ze er weinig zin in
    wij vermaakten ons wel met kletsen

nog even een rondje gelopen
    kijken of ik nog een dame kon scoren
    bij de dames kwam het niet verder als, has du lust
    nee op deze manier niet

nog even op het terras beneden gezeten,met nog een paar Hollanders zitten buurten
    BBZ had het wel gezien en schudde ons de hand en is naar H7 gereden

terwijl BP in de sauna zat heb ik nog even een gokje gewaagd,maar ook dat wilde niet lukken
    nog maar een koude klets gehaald en op het terras plaats genomen
    later kwam BP terug,en hij zegt wat doen we
    ik zeg we vertrekken
    zo gezegd zo gedaan

jammer dat de Villa niet meer is wat het is geweest,want het is natuurlijk een mooie lokatie,zoniet 1 van de mooiste
    als het aantrekt is het een toplokatie voor een volgend ijberenforum feestje,denk ik

we zijn nog even naar de Vulkanstrasse gereden, naar Oberhausen, Flasshofstrasse, en later nog naar Essen Stahlstrasse,en daar hebben we eindelijk gedopt.

1 kut is sterker dan 10 paarden.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

genoeggezwetsnueersteenkouweklets

2. Onderstaande 10 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear ( 5 augustus 2019),BP2 ( 7 augustus 2019),Firehawk ( 5 augustus 2019),housefreak5 ( 5 augustus 2019),hvdk52 ( 5 augustus 2019),JonnyFontane ( 5 augustus 2019),ju52 ( 6 augustus 2019),Manureva (10 augustus 2019),Patjax (22 augustus 2019),PNM ( 5 augustus 2019),RobOpzoek (11 augustus 2019)

Last Online
    Gisteren @ 22:08
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door innlikeflynn Bekijk bericht
    Neen, ze zat er gewoon afgemat bij na een kamergang met mij
    ze had maar 2 uur geslapen.. idd.. lol

Last Online
    6 januari 2025 @ 16:24
    Discussies
    1
    Thanks
    58

Standaard

sudlanders ha ha ha zal wel uit twente komen alleen daar lopen noch SS'ers rond

Last Online
    23 augustus 2021 @ 11:23
    Discussies
    6
    Thanks
    383

Standaard

Met Piet hier voor de eerste maal geweest wilde niet voor sinterklaas spelen ik was totaal niet geladen maar wilde even relaxen en wellnessen dus in de sauna een beetje zwemmen, luieren en wat eten. Dat kan hier perfect, wat een mooie club, zeer smaakvol ingericht, mooie kamers, een prachtige tuin en een leuk zwembad en goede sauna en het eten was prima. Was wel ff wennen voor een budgetclub bezoeker maar voor 30 euries is dit een zeer goede wellness optie vind ik en qua pand en omgeveing de mooiste club die ik ken. Krijgt toch een beetje het millionairs gevoel hier. De dames stuk of 10 maar niet mijn type vrouwen allemaal te profi en allemaal volledig ongeintresseerd. Zaten 2 knappe tussen rest wat je in alle clubs tegenkomt. De knapste zat bij een landgenoot en was voor de hele middag geleased. Geen probleem mee, wie betaalt bepaalt. ze keek alleen niet echt happy maar durfde niet te vragen wat ze allemaal moest uitvreten van deze geile bok op de kamer, het ging mij ook niks aan immers en ze liegen toch alles bij elkaar. Piet bedreef voornamelijk zijn grootste hobby en ze hebben weer niks aan hem verdiend denk ik. Dat hij nog ergens onbeperkt bier mag tanken is een wonder.
    Kortom sauna eten ambiance zwemmen relaxen aan het zwembad allemaal top, voor 30 euro kom ik hier dat nog wel een keer herhalen. De club mist overdag de sfeer volledig en in de avonduren ga ik hier geen 60 euro neertellen voor de entree dat doe ik nergens.

Daarna ff naar de Vulkaan maar daar kom ik voorlopig niet meer het is zo troosteloos zo smerig en zo leeg overal, ik werd er depri van, ff voor het eerst naar de flashhoffstrasse gereden en dat is ene heel intiem leuk rld ala het spijkerkwartier vroeguh, netjes alleen ook door de vakantie weinig aanbod maar wel netjes en verzorgd. daarna naar de stahlstrasse gereden in Essen , dat is helemaal een leuk rld, heel netjes overzichtelijk en voelt je er veilig,aanbod was redelijk buiten de vakantie zat het vol zeiden de dames. Nog eens gaan kijken Piet vond het hier ook mooi en wil ook een keer terug als het vol zit.

6. Onderstaande 13 leden hebben BP2 bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V ( 7 augustus 2019),Firehawk ( 7 augustus 2019),hummer ( 8 augustus 2019),hvdk52 ( 7 augustus 2019),Laatbloeier ( 8 augustus 2019),Manureva (10 augustus 2019),Patjax (22 augustus 2019),Piet Plezier ( 7 augustus 2019),PNM ( 7 augustus 2019),RobOpzoek (11 augustus 2019),Sjeufke ( 7 augustus 2019),stimpy3 ( 7 augustus 2019),Wijze grijze ( 8 augustus 2019)

Last Online
    Gisteren @ 14:50
    Discussies
    8
    Thanks
    10.108

Standaard

Door regen,storm en te midden van duizenden sleurhutten en auto`s met ski boxen op het dak met als inhoud huilende kinderen en koffers toch na bijna 3 uur rijden vrijdag Villa Vanilla bereikt,normaal maak ik deze reis in 1,5 uur!
    Met dank aan de jury van dit forum voor mijn vrijkaartje, stond ik om 15.00 uur voor de receptie balie waar ik te woord werd gestaan door een uiterst vriendelijke dame die na een inspectie op een lijst mijn vrijkaart in ontvangst nam en mij de nodige attributen gaf incl. een kaartje voor a la cart eten.
    Kwam vroeger veel in Villa Vertigo,en blijf het een fijne gentleman saunaclub vinden, prachtige inrichting en prima wellness met een groot zwembad en ligweide en t.o.v. van mijn laatste bezoek was het dames aanbod ook beter,ik denk dat er zo`n 15-18 dames waren waarbij er een paar lang gepannekoekt werden door een Arabische kroonprins
    Na een heerlijke verlate lunch en een rondje sauna op kamer geweest met Denise,leuke dame met een volslank Rubens figuur, wilde wel evenals een aantal andere dames wat extra Euro`s hebben voor sommige zaken wat bij mij normaal incl. moet zijn, alhoewel er ook dames zijn in VV die dat niet doen!
    De sessie met haar was prima en ik genoot van haar grote en heerlijke bips, sympathieke dame die na de sessie ook vaak een praatje maakte of een kus gaf.
    Plotseling hoorde ik mijn naam roepen,en daar stond Alina in een geil kort leren rokje, ongelofelijk dat ze na 4-5 jaar mijn naam nog wist, ik ken jaar van Golden Dreams in Schuttdorf en heb meerdere spannende sessies met haar gehad toentertijd
    Maar helaas Alina en een fraaie Keniaanse dame hadden een "Termin"met de Arabische kroonprins!
    Er waren rond de 20-25 ijsberen waarvan er een aantal uit Nederland kwamen,toffe ijsberen met een leuke babbel en geen vooringenomenheid
    Een paar kende ik van VM/Gallardo en AG.
    Het personeel was vriendelijk en service gericht en in bijzonder heb ik genoten van de Engelse bebaarde en roodharige barkeeper Mike,deze Mike kan zo als barkeeper in tophotels of restaurants werken met zijn vlotte babbel,service en voorkomen,heb lang voor een Engelse firma gewerkt met productie locaties in Londen en Leeds evenals Mike die daar woonachtig was.
    Zoals vermeld was het eten,moet eigenlijk dineren zeggen van grote klasse, carpaccio, sliptong, biefstuk het kan niet op.
    Een exotische DVP trok constant mijn aandacht o.a. door haar looks en haar houding omdat ze met een regelmaat geïnteresseerde ijsberen met een kluitje in het riet stuurde, en niet ten koste van alles geld wilde verdienen!
    Het was de Braziliaanse Morena die mijn aandacht trok en die ik enige tijd observeerde, toen ik haar bij aankomst in het Portugees aansprak reageerde ze in het Duits op een wat arrogante wijze,waarbij ik twijfelde of ze wel Braziliaans was,maar misschien een DVP uit de Dominicaanse Republiek!
    En opeens was ze een paar uur weg om de sportschool te bezoeken,later kwam was ze weer aanwezig in fluorescerende spannende lingerie en nog steeds ontastbaar voor de meeste mannen.
    Morena is lang een heeft een prachtige kont en super en een prachtige ebbenhouten huidskleur,en bovendien een mooi gezicht waar vele culturen en landen te samen komen.
    Bij lezen van de menukaart in het schemer werd ik opeens bijgelicht via de mobiel van Morena,en haar hand streelde mijn rug.
    Later op het terras het bijzijn van een paar Nederlandse ijsberen wilde ze door mij gemasseerd worden zittend op een stoel met haar gezicht naar mij toe en haar hoofd ter hoogte van de kleine Husky die al snel zijn kopje opstak, ook Morena merkte dat een schoof de badjas iets open om mijn "beste lichaamsdeel"wat kusjes te geven.
    Aansluitend kamer 3 bezocht waar alles wat een ijsbeer graag wilde ondergaan plaats vond,TZ,BJ etc. een GFE sessie van ongelofelijke intensiteit en genot, uiteindelijk na een langdurige 69 positie in een fantastische positie mijn de nodige vrijheid gegeven
    In mij 9 jarig saunaclub leven een van de beste sessies ooit,en de meeste spannende details houd ik uit respect voor Morena voor mij zelf
    Wat een seks godin wat een passie,het was anderhalf uur feest!
    Toen wij weer aangekleed waren nog lang, en nu in het Portugees over van alles gesproken waarbij haar zachtheid en gevoeligheid naar voren kwam.
    Villa Vanilla is een prima saunaclub,wellness,eten en service alles grote klasse!
    Nog wat meer dames erbij en vooral dames die niet extra vragen voor bepaalde service en het word een gentleman superclub die zijn weerga niet kent!
    Om 2 uur vertrokken naar de mooie Veluwe,en nu zonder files

8. Onderstaande 19 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (11 augustus 2019),Bluebear (12 augustus 2019),cavediver (11 augustus 2019),De Vrijbuiter (11 augustus 2019),Devante (12 augustus 2019),Elmo3108 (11 augustus 2019),hummer (11 augustus 2019),ju52 (13 augustus 2019),Laatbloeier (11 augustus 2019),man (11 augustus 2019),Manureva (13 augustus 2019),Pandabeer82 (11 augustus 2019),Patjax (22 augustus 2019),Poppalarge (12 augustus 2019),pret (11 augustus 2019),RobOpzoek (11 augustus 2019),schoolmeester (11 augustus 2019),Sjeufke (11 augustus 2019),The Joker (11 augustus 2019)

Last Online
    20 september 2022 @ 15:31
    Discussies
    1
    Thanks
    5

Standaard

vorige week woensdag een bezoekje gebracht aan de Villa, na mijn toch wel positieve ervaringen de laatste keren viel het ditmaal wat tegen. Zal wel aan de vakantie liggen.
    +- 10 dames waarvan geen mijn typje. er was wel 1 zeer knappe Roemeense dame, maar die zag er zo verveeld en ongeïnteresseerd uit dat ik nieteens de poging heb ondernomen contact te leggen.

Enfin maar wat in de zon liggen, biertje erbij en wat gegeten. Ik moet wel zeggen dat het eten voor het eerst sinds een langere periode van UITSTEKENDE kwaliteit was. Divers, steeds weer aangevuld. Volgens mij zijn de koks niet veranderd, vreemd.. maar wellicht hadden ze er vandaag eens zin in

Kortom voor mezelf een beetje tegenvallende dag, maar ik kom zeker weer terug. Blijft toch 'mijn' clubby Hoop dat de dames weer terug zijn waar ik zoveel plezier aan heb beleefd.
    Weet iemand trouwens wat de "White party" inhoudt? gewoon een DJ of er is ook daadwerkelijk een feestje? Ga vrijdag weleens kijken.

10. Onderstaande 6 leden hebben Mrbluejay bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (28 augustus 2019),innlikeflynn (25 augustus 2019),ju52 (22 augustus 2019),Manureva (27 augustus 2019),Patjax (22 augustus 2019),pret (22 augustus 2019)

Last Online
    Vandaag @ 10:13
    Discussies
    61
    Thanks
    1.982

Standaard

Grefrath, Villa Vanilla bezoek op 27 augustus

Eens moest de eerste keer zijn, en op deze stralende (een beetje warme) dag de bolide naar de Bahnstrasse laten zoeven. Kwam rond 11:30 aan en werd vriendelijk en efficiënt binnen gelaten. Schitterende club qua aankleding en mogelijkheden. Zeker op deze hete dag met een super zwembad, waar eigenlijk vrij veel gebruik van werd gemaakt. Ik vond het een heel mooie uitstraling hebben, fraaie inrichting. Bij mijn binnenkomst in de barruimte opgevangen door de dienstdoende bardame Karla, doe mij een toffe cappuccino bereidde. Ik maar een voorzichtig naar buiten gestruind, en me naast een tweetal bevallige dames gezet, onder de schaduw van een grote parasol. De dames in kwestie bleken voor het eerst aanwezig en noemden zich Cataleya (25) en Joyce (28) (beiden uit Roemenie) . Wel een paar maanden ervaring opgedaan in Dortmund (Freudenhaus?). De dames zage er zeer appetijtelijk uit, maar ik wilde eerst nog een s een beetje rondsnuffelen.

Het was een beetje magertjes met dames deze morgen, en toen ik rond 15:30 weer vertrok had ik een 6-7 tal dames gespot: Kataleya, Joyvce, Karla, Fabienna, Monica, Claudia en Morena. Een helaas geen ontmoeting mee gehad… De meesten zou ik beslist iets mee hebben kunnen doen…

Het zwembad bleek van grote klasse op deze 32C dag. Ik heb er een viertal keer ingedoken. Een eerste gesprekje met Morena (Bra) vond ik wel aardig, en toen ik een poosje later bij haar terugkeerde kabbelde het langzaam verder. Voorzichtig maar eens gevraagd of ze zin in een kamer had waarop ze zich afvroeg wat ik haar zoal kon bieden…. Die had ik niet verwacht. Maar, een oliemassage zag ze wel zitten. Het werd een aardige sessie, een beetje door de warmte geremd. Maar bij de massage en befpartij kwam Brazilië duidelijk met 1-0 voor. Haar revanche was OK, ik geloof dat ik het een intrigerende vrouw vind, die complimentjes niet echt op prijs stelt geloof ik…

Volgende kamergang nogmaals met haar? Waarschijnlijk wel hoor….
    Eerste kennismaking met VV: zeer geslaagd. Kom vast terug

12. Onderstaande 17 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (28 augustus 2019),Devante (29 augustus 2019),Eddy_V (27 augustus 2019),Elmo3108 (28 augustus 2019),hummer (28 augustus 2019),Husky (28 augustus 2019),ju52 (28 augustus 2019),Kwakje (29 augustus 2019),Laatbloeier (28 augustus 2019),man (28 augustus 2019),Manureva ( 8 september 2019),mentholbear (29 augustus 2019),Pandabeer82 (27 augustus 2019),Patjax (29 augustus 2019),Rookie68 (30 augustus 2019),schoolmeester (27 augustus 2019),Sjeufke (27 augustus 2019)

Last Online
    11 oktober 2024 @ 13:52
    Discussies
    9
    Thanks
    62

Standaard

Vorige week mijn vrijkaart van Villa Vanilla (dank aan zowel de club als dit forum) verzilverd. Wat moet ik zeggen? Het is ondankbaar in zo'n geval kritiek te geven, maar ik ben met erg gemengde gevoelens weggegaan na een uurtje of drie.

Allereerst de club zelf: eerlijk, zo mooi en luxueus heb ik het nog nooit meegemaakt. Mooie entourage, goede kleedfaciliteiten en douches, het zwembad is bij dit zomers weer schitterend. Het personeel is vriendelijk, het eten is goed en er zijn meer dan genoeg plekjes om ook eens op een andere stoel te zitten.

Toch heb ik uiteindelijk niet gekamerd (en dat gebeurt echt zelden). De dames (schat 10-12) straalden echt niet uit dat ze er zin in hadden. Integendeel: mannen en vrouwen leken wel gescheiden van elkaar. Af en toe zag je een dame bij een ijsbeer zitten. Meestenstijds zaten ze onderling in een groepje te praten (daar ga je als man niet tussen zitten) of hingen verveeld in een van de banken met hun smartphone. Wil niemand geld verdienen, heb ik me vaak afgevraagd. Geen enkele moeite doen om oogcontact te maken, op twee uitzonderingen. Een blonde Duitse (schat eind 30, cup D) die heel vriendelijk gedag kwam zeggen toen ze vanuit een kamer toevallig langs me liep in het restaurant. Daarna niet meer gezien. En een licht getinte dame probeerde wel oogcontact te maken. Ze zat altijd alleen. Alleen: haar blik was redelijk arrogant, wat me twee uur lang weerhouden heeft contact te zoeken. Toen een andere ijsbeer naast haar ging zitten, ontdooide ze. Misschien heb ik dit verkeerd ingeschat.

Het probleem zit volgens mij in zowel de 30 euro entree als niet gemotiveerde dames. Van meerdere ijsberen (meestal groepjes vrienden) hoorde ik dat ze helemaal niet geinteresseerd waren in een kamerbezoek. Maar voor 30 euro een middag in de zon liggen, af en toe het zwembad in, keuvelen bij een biertje en iets eten, is voor niks, zei een van hen. Zo'n opmerking hoorde ik vaker. Er zaten meerdere vriendengroepen, die in de 3 uur dat ik er was geen enkele keer met een dame hebben gekamerd. Dat is voor de dames niet interessant. Daarnaast is de club zo groot, dat je hier eigenlijk 20-25 dames minimaal moet hebben. Dan kan er een leuke sfeer ontstaan, die ontbrak vorige week volledig.

Ga ik er nog eens terug? Ja, ik denk van wel. Maar dan in het najaar, als het te koud is voor het zwembad en de vaste meisjes misschien terug zijn. Dan geef ik Villa Vanilla nog een herkansing. Want de locatie is echt schitterend (afgezien van de sportvliegtuigjes die extreem laag overvliegen).

14. Onderstaande 14 leden hebben peter696969 bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid (29 augustus 2019),Elmo3108 (29 augustus 2019),Firehawk (29 augustus 2019),JonnyFontane (29 augustus 2019),Kwakje (29 augustus 2019),Manureva ( 8 september 2019),mechelen (30 augustus 2019),mentholbear (30 augustus 2019),mynasch (29 augustus 2019),Patjax (29 augustus 2019),pret (29 augustus 2019),Rookie68 (30 augustus 2019),schoolmeester (29 augustus 2019),Sjeufke ( 1 september 2019)

Last Online
    Vandaag @ 02:15
    Discussies
    55
    Thanks
    4.393

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter696969 Bekijk bericht

Het probleem zit volgens mij in zowel de 30 euro entree als niet gemotiveerde dames. Van meerdere ijsberen (meestal groepjes vrienden) hoorde ik dat ze helemaal niet geinteresseerd waren in een kamerbezoek. Maar voor 30 euro een middag in de zon liggen, af en toe het zwembad in, keuvelen bij een biertje en iets eten, is voor niks, zei een van hen. Zo'n opmerking hoorde ik vaker. Er zaten meerdere vriendengroepen, die in de 3 uur dat ik er was geen enkele keer met een dame hebben gekamerd. Dat is voor de dames niet interessant. Daarnaast is de club zo groot, dat je hier eigenlijk 20-25 dames minimaal moet hebben. Dan kan er een leuke sfeer ontstaan, die ontbrak vorige week volledig.

Het zou natuurlijk helpen als Freibier wordt afgeschaft. En mnimaal 25 dames .... de tuin is er groot genoeg voor, maar het aantal kamers binnen is nogal beperkt, waardoor je met 15 dames al in een situatie terechtkomt dat alle kamers bezet zijn en dat je moet wachten tot er een kamer vrij is.

Last Online
    Gisteren @ 22:08
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

ja ze komen masaal af op het freibier...tjonge jonge.. Dr wordt nagenoeg niet gezopen...Was het maar zo.. De club is prima maar de aanwezige vrouwen trekken geen gasten..Als je de dag zit te relaxen, heb je wel eens je zin weg gerelaxed..
    Laatst gewijzigd door Flipper; 29 augustus 2019 om 23:30

17. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid (30 augustus 2019)

Last Online
    Gisteren @ 22:11
    Discussies
    58
    Thanks
    2.759

Standaard

Let op: VV is morgen (zaterdag 31-8) weer afgehuurd voor een swingersparty.
    Bezoekers van VV zullen naar PHG worden verwezen...

19. Onderstaande 6 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

hummer (30 augustus 2019),man (31 augustus 2019),Philoe (30 augustus 2019),pret (30 augustus 2019),Rookie68 (30 augustus 2019),uurtje (30 augustus 2019)

Last Online
    1 januari 2025 @ 17:28
    Discussies
    5
    Thanks
    163

Standaard

Swingersparty begint om 18:00 uur. Is de club smiddags wel open?
    Ik wilde met het mooie weer graag even langs......temeer omdat ik een gelukkige winnaar ben van een vrijkaartje.......

21. Onderstaande leden hebben Philoe bedankt voor deze bijdrage:

man (31 augustus 2019)

Last Online
    14 april 2021 @ 15:23
    Discussies
    3
    Thanks
    212

Standaard

@The Joker bedankt voor de info.
    @Philoe : ik heb gebeld => gesloten vanaf 17 uur.

23. Onderstaande leden hebben man bedankt voor deze bijdrage:

Philoe (31 augustus 2019)

Last Online
    Gisteren @ 17:00
    Discussies
    39
    Thanks
    1.888

Standaard

Van een low-budget club naar een high budget club, ...alhoewel.
    Diamond waar ik anderhalve week geleden voor het eerst op bezoek was, is met zijn gratis entree (na 15.00 uur € 30) en voorzieningen evident een low budget club. Daar is overigens op zich niets mis mee, ik zal er zeker nog eens terugkomen. Villa Vanilla waar ik afgelopen woensdag was, is op het oog zonder meer een high budget club. De villa ziet er werkelijk schitterend uit, heeft een prachtige tuin, een lekker zwembad, mooie terrassen en van binnen ziet het er ook behoorlijk goed uit, de bediening is goed, het eten is redelijk goed. Een pareltje, althans dat zou Vanilla kunnen zijn. De entree is voor 15.00 uur € 30, daarna € 60. Ik kwam er voor niets binnen dankzij mijn met de Tourpoule gewonnen vrijkaart. Ik zei 'op het oog' een high budget club. Helaas, het is hier al vaker vermeld, qua dames is het helaas geen topclub. Ik zag de middag en het eerste deel van de avond ongeveer tien vrouwen. Twee echt mooie vrouwen, de rest beduidend minder. En, zoals hier ook al opgemerkt, de meeste vrouwen tonen zich niet echt benaderbaar. Ze klitten bij elkaar en zijn vooral met elkaar bezig. Het aantal mannen is zo’n 10 á 15 gedurende de middag.

Het is prachtig, zonnig weer, 31 graden. Heerlijk warm. Als ik bij het zwembad lig, vraag ik me af waarom ik hier eigenlijk niet veel vaker kom. In de zomer is Vanilla, zeker nu YinYang uit beeld is verdwenen, voor mij het dichtstbijzijnde fraaie sex- en welness-oord (Gallardo was wel goed, maar niet zó goed en zeker niet zo fraai). Het moet dus toch vooral aan de vrouwen liggen waarom niet alleen ik, maar ook vele andere mannen er bijna niet komen. Er zijn voor zo'n mooie plek veel te weinig vrouwen en degenen die er wel zijn, ogen op een enkele uitzondering na, nogal matig. En de sfeer is, zoals gezegd, niet echt uitnodigend naar de mannen toe. Jammer, maar als zomer relax-oord hoort Vanilla voor mij tot de top.

Ik heb een van de mooie vrouwen weten te bemachtigen. Lorena, 24 jaar, is een slanke, mooie meid met prachtige tieten (c) en een lekkere kont. Ik aarzelde eerst nog wat, want net als de meeste andere vrouwen leek ze er niet echt zin in te hebben. Ze keek wat strak en verveeld voor zich uit maar ik waagde het er toch maar op. Op de kamer bleek ze zich tot mijn verbazing te ontpoppen als een botergeile meid. Die kamer zag er overigens ook fantastisch uit, een duur vakantieoord waardig. Groot, met een fraaie voor het bed staande spiegel en een aparte badkamer. Lorena kleedde zich voor me uit en ik keek met genoegen naar haar lichaam. Mooi, slank, fraaie tieten. Ik duwde mijn gezicht tussen haar tieten, het voelde heerlijk, ik kneedde ze, zoog aan haar tepels. Ze ging me pijpen. En dat deed ze heel erg goed, diep, bijna deep throat, langzaam en geil en ze keek me er bij aan. Lekker, vraagt ze? Ik zeg ja, heel goed. Ze vraagt of en hoe ik wil neuken. Ik zeg eerst maar doggy. Laten we het voor de spiegel doen, zegt ze. En ze draait zich met haar gezicht naar de spiegel. Ik ga naar binnen en ik ga haar langzaam neuken. Ze kijkt in de spiegel en ik ook. Ik heb mijn handen op haar heupen. Ze pakt een hand en zet die op haar rechterborst. Ze wil dat ik 'm vastgrijp. Als ik een tijdje later weer loslaat, die billen van haar voelen ook wel lekker, pakt ze mijn hand weer en zet 'm op haar borst. Ze wil dat ik haar daar goed vastpak. Die kans pak ik onmiddellijk en ik grijp haar beide tieten nu stevig vast, trek haar lichaam zo naar me toe en neuk haar volop. En ja, dat ziet er heel geil uit in de spiegel. We stappen over op missio. Ze gaat weer in de richting van de spiegel liggen. Ik duw 'm naar binnen en ga haar langzaam neuken. Een beetje knutselen. Langzaam heen en weer, ik buig me voorover en kus haar hals en tieten. Haar mond laat ze niet toe. Geen probleem, want de rest is meer dan goed. Ik voer het tempo steeds verder op, neem af en toe even gas terug, en dan weer voluit. Ik neuk haar nu om klaar te komen. Het is heerlijk. En ik kom klaar, en goed, heel goed. Lorena laat me rustig naneuken en afkoelen. Als ik uit haar ga, verricht ze enige opruimarbeid en stapt de badkamer in. Als ik ben bijgekomen, neem ik een kijkje in de badkamer om ook op die plek nog even van haar naakte lichaam te genieten. Terug op bed nog een tijdje napraten. Ze is aardig.

Ik keer terug naar het zwembad en de zon. Het is, zeker na zo'n sessie, heerlijk om daar te relaxen afgewisseld met een duik in het water. Rond een uur of zes ga ik eten, de barbecue met verschillende vleesopties is prima. Daarna weer relaxen bij het zwembad. Aldaar zie ik nog de tweede mooie vrouw, een jong ogend meisje, superslank, in een groep badpakje waar haar billen werkelijk prachtig in uitkwamen. Ik aarzel, ik was van plan om eigenlijk weer te gaan vertrekken. Ik weet de verleiding te weerstaan. Lorena gaf me genoeg voldoening voor vandaag. Mijn herinnering aan de kamer met haar bleef me niet alleen op weg naar huis goed bij, het heerlijke gevoel met haar is ook, nu ik dit opschrijf, nog steeds volop aanwezig.

Villa Vanilla staat weer bovenaan mijn lijstje van favoriete clubs, zeker in de zomer. Als ik dit najaar nog de mogelijkheid heb om van dit zomerparadijs te genieten, zal ik dat zeker doen en anders wordt het beslist volgend jaar. Al hoop ik wel dat ze het aantal vrouwen en vooral het aantal aantrekkelijke vrouwen fors weten uit te breiden. Als dat lukt wordt het echt een high budget club, een topclub.
    Laatst gewijzigd door Laatbloeier; 1 september 2019 om 19:24

25. Onderstaande 16 leden hebben Laatbloeier bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid ( 1 september 2019),buttlover ( 2 september 2019),cavediver ( 2 september 2019),Firehawk ( 1 september 2019),gignnl ( 1 september 2019),Husky ( 2 september 2019),man ( 2 september 2019),Manureva ( 8 september 2019),mentholbear (21 november 2019),Pandabeer82 ( 1 september 2019),Peter NL ( 4 september 2019),peter696969 ( 2 september 2019),pret ( 2 september 2019),schoolmeester ( 1 september 2019),Sjeufke ( 1 september 2019),Wijze grijze ( 1 september 2019)

Last Online
    11 maart 2020 @ 21:50
    Discussies
    1
    Thanks
    1

Standaard

Van de zomer hier een paar keer geweest voor het actietarief. De locatie en het eten/drinken is prima. De line up is helaas wat minder. Hopen dat het aan gaat trekken.

Last Online
    1 januari 2025 @ 17:28
    Discussies
    5
    Thanks
    163

Standaard

Vorige week met mooi weer EN een vrijkaartje dankzij dit forum geweest.
    Vijf dames aanwezig waarvan geen enkele mij kon bekoren. Geen zimmer dus, maar lekker in de zon aan het zwembad.
    De club sloot om 17 uur omdat er savonds een private swingers party was.
    We werden verzocht naar PHG te gaan en kregen een handgeschreven briefje met daarop, naar mijn verwachting, geschreven dat we vrij entree zouden hebben in PHG. Niets was minder waar, ik moest 30 euro bijbetalen omdat normaal de entree 60 euro is.
    Dit dan maar gedaan en PHG verkend. Erg lekkere meiden gezien, maar de atmosfeer vond ik te druk en schreeuwerig met te harde muziek. Binnen een uur weer vertrokken.

28. Onderstaande 8 leden hebben Philoe bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (10 september 2019),brombeerzuid ( 9 september 2019),Elmo3108 (10 september 2019),Husky ( 9 september 2019),ju52 (10 september 2019),Manureva (10 september 2019),pret ( 9 september 2019),Smouse ( 9 september 2019)

Last Online
    Vandaag @ 09:16
    Discussies
    149
    Thanks
    4.385

Standaard

Gisteren met Piet Plezier en Koos Alberts weer eens VV bezocht.
    Blijft een mooie club, dichtbij en met het weer van gisteren ideaal.
    Helaas qua vrouwen was het weer helemaal niks, totaal geen sfeer, echt een dooie tent.
    Het leken maar een kleine 10 vrouwen maar de theke zei dat er 13 waren. Was er maar eentje voor mij die ik echt lekker vond. Maar veel van de meiden komt er niet uit.

Maar een beetje relaxen en van het weertje genieten. Eten was trouwens goed, niks op aan te merken.
    Helaas krijgen ze het maar niet van de grond.
    Rond 19:00 uur met Piet en Koos snel richting Diamond gescheurd.
    Laatst gewijzigd door Firehawk; 15 september 2019 om 16:38

30. Onderstaande 2 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid (15 september 2019),Piet Plezier (15 september 2019)

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    10.108

Standaard

Vreemd ik ben daar geweest van 11.00 uur tot 21.30 uur en geen afvaardiging van de BVE gezien,was daar o.a. met meerdere schrijvende ijsberen die ook wel in AG en Gallardo kwamen.
    Bij mij vlogen de dames om mijn nek en altijd een vriendelijk gesprek en heb twee voortreffelijke kamers gehad,plus lekker eten met een goed biertje en voor de rest een prima wellness met een heerlijk groot zwembad dit alles in een decor van een zonnig park
    Bericht volgt!

32. Onderstaande leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

Manureva (18 september 2019)

Last Online
    Vandaag @ 09:16
    Discussies
    149
    Thanks
    4.385

Standaard

Wij zijn er zaterdag geweest en hebben jou ook niet gezien. Van ongeveer 15:00 uur tot 19:00 uur.
    Of je moet heel lang gepannenkoekt hebben.

34. Onderstaande 2 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Husky (16 september 2019),Piet Plezier (16 september 2019)

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    10.108

Standaard

Stopwatch ingedrukt Piet
    Bovendien ben ik er drie keer geweest binnen twee weken, en met mijn lach, goddelijk lichaam en charme heb je al gauw dat de dames uiterst vriendelijk zijn voor een gast die regelmatig op kamer gaat en bovendien nog ook een vlotte conversatie op gang helpt.
    En inderdaad ben ik met mijn Braziliaanse duifje Morena rond die tijd drie uur op kamer geweest

36. Onderstaande leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

schoolmeester (16 september 2019)

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    10.108

Standaard

Zondag VV bezocht, ik was er om 11.00 uur en na 30 Euro betaald te hebben en een fijne lunch direct een ligbed uitgezocht in de zon, in het begin waren er 7 dames en na 17.00 uur zo`n 13 dames.
    Kwam natuurlijk voor Braziliaanse Morena die vroeg in de middag een lange pannekoek sessie had, maar mij wel bij binnenkomst een grote TZ en knuffel gaf met de woorden "Ate Logo"of te wel in het Nederlands tot later.
    Er waren nog een aantal ijsberen aanwezig die ik ken van AG, en ook de mij van Gallardo bekende schrijvende ijsbeer Laatbloeier die evenals deze recensent een zonaanbieder en wellness fan is.
    Aanwezig waren o.a. de Roemeense Patrizia ex VM,Monica,Antonia,Celine de Duitse Angel mij bekend van o.a. AG en de Braziliaanse Morena de andere mij niet bekende dames vooral Roemeens.
    Het aantal ijsberen bewoog zich zo rond de twintig,Piet Plezier en Firehawk van de BVE waren ook een aantal uur aanwezig maar beide ijsberen niet gezien omdat ik vroeg in de middag met Celine op kamer was en later op de middag een pannenkoek sessie met Morena had en natuurlijk de nodige keren de sauna,zwembad en restaurant bezocht.
    Met Roemeense Celine als opwarmertje 30 minuten op kamer geweest, ik viel op haar mooie grote onschuldige ogen en slanke lichaam met een mooie kont en fraaie borsten,TZ,BJ,meerdere posities en uiteindelijk in mijn nakomelingen de vrijheid gegeven, Celine geeft een prima service met een goed GFE gehalte,herhaling is zeer goed mogelijk
    Na te hebben genoten van het lekkere eten en wat gepraat te hebben over het saunaclub leven met een aantal Nederlandse ijsberen me laten arresteren door Morena die er weer geweldig sexy en charmant uitzag in haar goudkleurig strakke jurkje en bijpassende pumps.
    Na het nodige gevrij uiteindelijk de kamer opgezocht waarbij we elkaar letterlijk en figuurlijk opvraten
    Bezweet en wel genoten we in verschillende posities geweldig van elkaar wat uiteindelijk resulteerde in een voor beide fantastisch orgasme, details hou ik voor mij zelf en heb ik al min of meer in vorige berichten beschreven.
    Morena spreekt uitstekend Duits en daar ik het Portugees ook machtig ben wisselen wij regelmatig van spraak wat voor beide prettig is , en ook handig als we in een groepje zitten om van het Duits naar het Portugees over te gaan als het gesprek te intiem word
    Kortom het was fijn toeven in deze mooie saunaclub met zijn lommerrijke ligweide en groot zwembad,van de 12-13 DVP vielen mij vooral naast Morena en Celine,Monica en Antonia op.
    Om 21.00 uur meer als tevreden vertrokken om nog een in een ander clubje wat ondeugends te doen

38. Onderstaande 8 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

Elmo3108 (17 september 2019),firstme (17 september 2019),innlikeflynn (17 september 2019),ju52 (17 september 2019),Laatbloeier (17 september 2019),Manureva (18 september 2019),schoolmeester (17 september 2019),Sjeufke (17 september 2019)

Last Online
    Vandaag @ 11:28
    Discussies
    318
    Thanks
    18.657

Standaard

Firehawk: we zijn er zaterdag geweest
    Husky: zondag VV bezocht
    Lijkt mij duidelijk waarom jullie elkaar niet hebben gezien.

40. Onderstaande 4 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V (17 september 2019),Firehawk (17 september 2019),Husky (17 september 2019),Manureva (18 september 2019)

Last Online
    Gisteren @ 17:00
    Discussies
    39
    Thanks
    1.888

Standaard

Het was afgelopen zondag 25 graden, zonnig nazomerweer. Dus 's-middags weer naar Vanilla gereden. Net twee weken geleden weer herontdekt. De mooie luxueuze villa, het zwembad, de tuin, de terrassen, de welness, het relaxte vakantiegevoel, een prachtig zomerverblijf......en ook nog geschikt voor ijsberen. Er zijn weliswaar eigenlijk te weinig vrouwen, maar ik neem dit nadeel voor lief. Het is heerlijk relaxen in Villa Vanilla en er is toch altijd wel een mooie vrouw of topper aanwezig. Eén zo'n mooie vrouw is inderdaad Morena en blijkens de verslagen van o.a. Husky is ze ook nog een topper. Ze kwam bij het zwembad langs me lopen op weg naar een van haar 'vaste' lovers, een en al sensualiteit uitstralend. Ik heb haar de rest van de middag niet meer gezien, maar mijn blik was al gevallen op (de grote tieten en lekkere kont van) Monica en mede op aanraden van Husky ben ik op haar afgegaan. Daar heb ik geen spijt van gekregen. Monica is niet alleen een aardige dame maar ontpopte zich op de kamer tot een wellustige tante. Staande voor de spiegel in een van de prachtige kamers van Vanilla warmde ze me niet alleen visueel op maar ze drukte zich ook nog innig tegen me aan en liet me haar volop betasten. Op bed aanbeland was het snel met me gebeurd. Eerst ging ze me pijpen (bijna deep throat) waarna ik het in missio niet lang meer volhield. Daarna prima met haar nagepraat. Voor herhaling vatbaar.

Weer terug naar het zwembad en de zon. Tegen 18.00 uur goed gegeten. Ik keek daarna nog even rond en het viel me op dat ik op dat moment geen enkele vrouw zag terwijl er toch zeker een man of tien rond het zwembad of op het terras zat. Ik hoop toch echt dat Vanilla probeert meer vrouwen te werven; als dat lukt dan kan het echt een topclub worden. Desalniettemin tevreden vertrokken, ik heb een mooie en ook nog lekkere middag gehad.

42. Onderstaande 7 leden hebben Laatbloeier bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (17 september 2019),brombeerzuid (17 september 2019),Elmo3108 (17 september 2019),ju52 (18 september 2019),Manureva (18 september 2019),pcenter (17 september 2019),Sjeufke (17 september 2019)

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    10.108

Standaard

Een van de laatste zomerse dagen benut om Villa Vanilla opnieuw te bezoeken, nam om 11.30 de sleutel en badjas in ontvangst, snelle lunch en installeerde mij op een ligbed naast het zwembad.
    Plotseling hoorde ik mijn naam roepen,en daar stond mijn Japanse vriend en sushi specialist "Suzuki" zoals de dames hem noemde in Gallardo
    Hij vertelde mij dat hij meer op zondag naar AG gaat en af en toe naar VV,heel wat verhalen opgehaald en samen een beetje opgetrokken als ik niet op kamer was
    Natuurlijk twee uur met de Braziliaanse Morena op kamer geweest,blijft ook na de zoveelste keer een heerlijke aparte vrouw die de seks uitgevonden heeft maar ook t.o.v. de bezoekers zeer kieskeurig is,en dan bij een Kamervraag de vermoeide dame uithangt of "nu even niet"zegt!
    Details laat ik achterwege want die staan in diverse andere berichten,maar bij elk bezoek tovert ze weer wat nieuws uit de of haar "doos" uiteindelijk in met uitzicht op haar fraaie billenpartij mijn nakomelingen de vrijheid gegeven,opnieuw een super sessie
    Ze zag er vandaag ook weer prachtig uit met een blauw zijden jurkje met bijhorende high heels.
    Na wat sauna bezoeken en zwemmen in het koude water genoten van de ruim aanwezige zon en koude biertjes die inclusief de entree prijs zijn.
    De dag besloten met de mooie Roemeense Monica,alles prima met deze slanke DVP met grote heerlijk TZ,BJ en een fijn orgasme in
    Het eten was weer prima,kippen boutjes,steak,salades,rijst,aardappels en veel fruit,om 19.00 uur werden de schalen weer opnieuw gevuld.
    Er waren slechts 7-8 dames en afwisselend 10-15 ijsberen.
    Om 20.30 vertrokken na een prima dag onthaasting en fijne seks in VV

44. Onderstaande 11 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (23 september 2019),Bluebear (23 september 2019),Eddy_V (23 september 2019),Elmo3108 (24 september 2019),Manureva (24 september 2019),mynasch (23 september 2019),phoenix (23 september 2019),pret (23 september 2019),schoolmeester (23 september 2019),Sjeufke (23 september 2019),Smouse (23 september 2019)

Last Online
    6 januari 2025 @ 08:16
    Discussies
    17
    Thanks
    8

Standaard

Klopt dat die Morena een mooie tropische Verrassing is maar ik was helaas NEGETIEF verrast. Op mijn vraag of ik bij haar kon komen zitten wees ze me af, ze wilde alleen zijn. Heel apart is dat, je zou zeggen dat ze graag wat geld verdient. Ik zal dus niet meer op haar afstappen denk ik.....

46. Onderstaande leden hebben Rino123 bedankt voor deze bijdrage:

Husky (27 september 2019)

Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste

Regels voor berichten