Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Discussie: Sylvia (Turkse)

Last Online
    2 november 2024 @ 15:50
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523

Standaard Sylvia (Turkse)

Haarkleur/-lengte : hallflang/zwart (mogelijk in een staart )
    Lengte dame : ~165 cm
    Postuur/Cupmaat : slank/B
    Nationaliteit/Taal : Turks/Duits
    Leeftijd : twintiger
    Tatoeages/Piercings : Lelijke tattoo op linkerborst
    Service: Normaal (PMC/PZC, NMC, TZ(zonder enthousiasme), beffen, vingeren liever niet)
    Voordelen:
    Nadelen:
    Tijdsduur :20 min
    Prijs :50 EUR
    Extra’s bij het bezoek:

Kennis gemaakt met Turkse Sylvia in de kino en na een paar minuten flikflooien op kamer gegaan. Ik vind het een redelijk knappe meid. Gezichtje met een Grieks/Klein-aziatisch profiel. Enig nadeel is haar tatoeage: 4 of 5 letters (in het Turks neem ik aan) op één van haar borsten. Zonde om zo'n mooi materiaal zo te defigureren.
    Een ander herkenningspunt zijn misschien haar schoenen waar blauwe sterren aan-en-uit flashen.

Op de kamer nog wat geknuffeld. Tongzoenen is maar vluchtig, en in stijl "betonmolen" dus tong hevig ronddraaiend zodat je er zelf niet in komt. Daarna vroeg ze of ik met of zonder condoom wilde gepijpt worden. Dat vind ik eigenlijk een heel goed punt dat de dame dat zelf vraagt. Ik koos met en ze bracht het condoom aan met haar mondje.
    Pijpen doet ze goed en diep. Terwijl mocht ik haar beffen. Vingeren had ze blijkbaar liever niet, ben er dus na een tijdje mee gestopt.
    Daarna vroeg ze welk standje ik wilde. Voor amazone gekozen, na een tijdje gewisseld naar doggy. Ze vraagt wel voortdurend wat je wil en of je iets anders wil. Jammer genoeg heb ik liever een dame die zelf de leiding wil nemen, maar goed dat is voor ieder verschillend.

Aangezien ik al verschillende uren in de club aanwezig was en al wat dates achter de rug had voelde ik dat ik met neuken niet klaar ging komen. Haar dan gevraagd om het met het mondje af te maken hetgeen ze naar behoren deed. (Met condoom opnieuw)
    In totaal zal het zo'n 20 minuten geduurd hebben denk ik, maar had ik zelf de leiding genomen zoals ze vroeg dan vermoed ik dat het wel gerokken had kunnen worden tot het reglementaire half uur.
    Laatst gewijzigd door sofaking; 14 maart 2008 om 15:23 Reden: Service beter detailleren
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten