Nooit in Bernds geweest zeker, daar krijg je pas topseks :Dfuck: ass:Oorspronkelijk geplaatst door blijemotorrijder
Nooit in Bernds geweest zeker, daar krijg je pas topseks :Dfuck: ass:Oorspronkelijk geplaatst door blijemotorrijder
Ene... als deze Kim nu in Freude of GT had gewerkt, waren deze clubs dan ook niet goed????
Hele lekkere sex krijg je ook in VV. Lees bijvoorbeeld verhaal van Jansen over Anna....
Beetje kortzichtig toch om een club te waarderen op 1 mindere ervaring met een dame
Sonny:wink:
Bovendien werkte deze Kim vroeger in GT, ben ze eens tegen het lijf gelopen een jaar of wat terug. En ik ben nu niet de GT ganger bij uitstek, maar die herhinner ik me nog zeer goed.Oorspronkelijk geplaatst door Sonny
Wie ik nog uit GT herhinner maar dan in de positieve zin zijn Olga en de Indisch-Antwerpse Sandra (vroeger Sonja in Relax) :teuflisch.
En in VV heb ik me ook al goed vermaakt. resensies elders op dit Forum
Deze berichten stonden bij Kim, Villa Vertigo. Ik vind dat ze daar niet thuishoren. Daarnaast gaan we weer vergelijken tussen verschillende clubs dus laten we dat maar eens doen bij algemeen geijsbeer.
:wink:
Laatst gewijzigd door Willem2; 16 maart 2008 om 13:54
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Vergelijken tussen clubs?
Alhoewel GT mijn ding niet is, als S. er is, kan mijn dag niet meer stuk.
YY, voor mij altijd een goede club geweest, als S. er is, kan mijn dag niet meer stuk.
VV. Als club voor mij de top, zelfs als S. er niet is. Is ze er wel, dan kan mijn dag niet meer stuk.
Kan je eigenlijk wel vergelijken tussen clubs? Hangt niet alles af van je ingesteldheid, mood, van de Meiden die er op dat moment rondhuppelen?
:wink:
Met dank aan S., S., S., S., S., S. en S.
sarah, sandra, sylvia, sheila, sharon, sharon, sharon :D
... als deze racebeer hier te lang over gaat denken, dan eindigt het waarschijnlijk zo:
Precies, met knallende hoofdpijn van de misslagen die draaiende radertjes in m'n hoofd maken. Dus ik hou het simpel: bij vrijwel alle clubs die ik heb bezocht dacht ik net zoals rplover: "als S. er is (of A. of E. of J. of N. ) dan is mijn dag goed." Alleen bij Oom Bernds, waar deze racebeer ook duidelijk zijn favorieten heeft (en laat daar toevallig ook een S. tussen zitten :teuflisch) komt die gedachte niet opzetten. De sfeer die er heerst is meestal al genoeg voor een gezellige dag. Dus Blijemotorrijder, doe eens een keer gek, klauter op die ploffiets en scheur richting Hennef. En mocht er bij de terugreis een paal in de weg zitten door alle leuke herinneringen: Reuter is exact 603 meter verderop (niet 250 wat ik ooit schreef ) en Haus Sonnenschein 5km verderop in Blankenberg
Hmmm Nu ken ik een beetje de voorkeuren van Blijemotorrijder en die kenmerken zich tot het volgende : jonge meisjes tussen de 18-23, zeer slanken ze moeten zoenen. Dus voor dat laatste zou ik dan maar naar Bernds rijden :wink:
Ieder voordeel heb zijn nadeel............