tussen A en B in,maar wel mooie
tussen A en B in,maar wel mooie
cheasehead (20 juni 2019),deket (20 juni 2019),Patjax (21 juni 2019)
Van A naar Beter.....
Voor het (ver)trekken ff checken
cheasehead (20 juni 2019),Patjax (21 juni 2019)
Gezien laatste pists dacht ik even dat ik onder topic "verkeershinder" zat
Hahahha
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Isa is een mooie dame, blond lang haar, bruine ogen, iets maar zeker niet te vol figuur, cupmaat tussen b en c.
Mij vertelde ze trouwens dat ze ouder was, 38.
Absoluut geen cup C. Dus loopt er nog een andere Isa rond ?
Sjeufke (10 juli 2019)
Ik heb met haar gekamerd. Zeer ervaren kwam ze op mij over, zeker niet bleu. Goeie seks met haar gehad. Neemt de touwtjes in handen. Ze heeft een flinke bos geblondeerd haren ietwat slag erin en niet stijl.
Pittig gezichtje met jonge uitstraling hoewel dus ouder dan dat ze lijkt.
INA (SixSens) - De aanbevolen meid visited
Bij deze recensie
Paspoortje:
ISA (Roemeense)Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Duits (matig), Engels (goed) Haarkleur : Blond Haarlengte : Halflang Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t. Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t. Cup-maat : A Siliconen : Nee Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar : Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten Service : NMC, PZC, PMC, Zoenen, GFE, Massage, Aftrekken Extra info : Sympathieke plagerige dame
Uiterlijk
Een heel mooie dame die me opviel en me aan 'Miss Romania' Alice uit Finca Erotica deed terugdenken.
Ze heeft echt een prachtig lichaam en ik kon ze indrinken zodra ze naakt voor me stond.
Karakterschets
Correcte lieve dame, lacht graag en is spontaan en sympathiek. Kan stout en plagerig zijn. Dominant? Niet zo, eerder een plagerige meid en ik mag dat ook wel.
Presales
Ze zag me in de bar en kwam naar me toe. Ze deed me qua uitstraling terug denken aan Alice uit de FE en dat speelde in haar voordeel. Een miss-type en mogelijks de zoveelste lookalike van een of andere Miss pick your fruit contest uit het verleden. Ze was niet opdringerig, ik was weer erg snel na Jasmina geil en wist dat ik ineens 'de smaak te pakken had': dit belooft zo een neukmarathon worden waar de een na de ander word genomen. Ik liet haar de sleutel halen na een spontane goede kennismaking. Iets zei me dat ik haar naam had horen vallen en herinnerde me dat Deket me haar nog heeft aanbevolen.
Kamer
3a, same room als met Sofia.
Kamersessie
1) Aard van de sessie:
Een speelse sessie met een vrolijke vriendin!
2) Duur:
Half uur
3) Communicatie en klik:
Zeer goede klik, beetje moeilijker communicatie gezien ik haar hier en daar moet leiden. Dat is normaal, het is de eerste maal dat we op kamer belanden, ik ben zeker dat het beter wordt! Bepaalde dames moeten toch meer geleid worden dan andere, bij Jasmina was dat bijvoorbeeld niet het geval.
4) Betrokkenheid:
Soms betrokken, soms iets minder, onwennig soms en viel ze wat uit haar rol. Domineren is niet zo haar stijl dus een volgende maar meer dat plagerige benadrukken, daar is ze goed in. Er was goed fysiek contact doch minder dan met mijn vorige dame (en de volgende deed dat voor allemaal verbleken).
5)Sessie:
Een goede sessie, geen vonken, wel een mengeling van optick fick, gfe en een rollenspel met 'domineren' dat ze toch aardig deed. Zeer goede seks, te snel kwam ik klaar bij deze bloedmooie meid.
Afhandeling en betaling
Correcte afhandeling.
Aftersales
Geen echte, ze lonkte me wel. Ik ging even bij haar toen de vrolijke bende van ellende (niet van het forum) in discussie was met de security-guy.
Fazit en Score beleving
Herhalingsgevaar is gegarandeerd, dat Deket mij deze meid heeft aanbevolen was zeer juist, ze is ook (een van mijn vele) mijn types. Met late dank daarvoor haar onder de aandacht te brengen.
Belevingsscore:
Laatst gewijzigd door VAZKOR; 5 augustus 2019 om 22:47
Agronymus1 (24 september 2019),jansenroy ( 6 augustus 2019),keesboz ( 7 augustus 2019),mechelen ( 5 augustus 2019),Mr Bluenose ( 6 augustus 2019),Pedro2000 ( 6 augustus 2019),Schietgraagft (20 augustus 2019)
deze dame vandaag voor mijn het eerst gezien in ss maar in zal wel slechte ogen hebben want ze wist dat ik 5 dagen terug er ook was
en dat ik er al vaak kom in de ballenbak van sixsens maar ze is een hele leuke lachenbek
er gebeurde ook ies wat ik niet raap doe en das de eerste keer een uur maar de kamer maar na 10 min op de kamer was er een klik van twee kanten en hebben een top kamer gehadt wat super is maar ik krijg probleem met keuzen van dames voor rabbiet nu zo veel moois en lekkers niet normaal
want nu waren de ladys van k3 er nog niet eens
een dag niet gewipt is een dag zonder fun
Bachatero (27 augustus 2019),Eddy_V (26 augustus 2019),Schietgraagft ( 2 september 2019),Sjeufke (27 augustus 2019)
Deze dame gisteren Zondag terug ontmoet en ze noemt wel degelijk ISA
De zwarte wolf
Inderdaad ISA was gisteren aanwezig - is echter 30+
INA, ook blond en begin 20, was er gisteren niet bij mijn weten. Als ze er is, is ze bijna altijd in het gezelschap van Roberta en die was er gisteren wel.
Sjeufke (23 september 2019)
Dan heb ik ze veel te jong ingeschat, vind ze er geen 30 uitzien of ik ben verblind door haar charmes
De zwarte wolf
Er bestaat al een draadje van de enige, echte Iza/Isa. Zij is in maart 34 geworden. Afgelopen donderdag nog 3 uur met haar doorgebracht en dat was eigenlijk nog tekort. Het is een echt schatje die er veel jonger uitziet, humor heeft en ook een prima sexpartner is.
Over panne(n)koeken gesproken........
Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke
Agronymus1 (24 september 2019),Bachatero (24 september 2019),freshmaker (27 september 2019),jansenroy (24 september 2019)
Uit mijn algemene recensie (https://www.ijsberenforum.com/forum/...8#post674068):
Het duurde niet lang voordat Iza opdook en mij hartelijk begroette.
Samen zochten we het restaurant op om van de lunch te genieten. Aan de tafel die Iza had uitgezocht bleek toevallig een bekende, niet-schrijvende, ijsbeer te zitten. Iza spreekt Roemeens, Spaans, Italiaans, Duits en Engels maar Nederlands vindt ze zeer moeilijk. Toch kreeg ze af en toe een woord mee van ons gesprek.
Na een douche voor mij en een sigaret voor Iza nestelden we ons in de bar.
Onder het genot van een Corona voor Iza en kraanwater voor mij werd het koersplan doorgenomen.
Iza ging een sleutel halen. Een Roemeense DVP die had gezien dat ik bij Iza was had vroeg desondanks of ik met haar wilde kameren. Toen ik aangaf dat ik al “bezet” was stelde ze een trio voor. Ik zei dat ze mee kon gaan om voor ons de deur te openen. Dit was genoeg om deze eend de mond te doen snoeren.
De eerste etappe bracht ons naar kamer 16.
Iza begon met een verkenning van mijn lichaam. Gestart werd met mijn mond waarna een afdaling volgde naar mijn pielemans. De afstand tot de top bleek tijdens de rit toe te nemen. Om haar niet voortijdig uit te putten werden de rollen omgedraaid. Haar lichaam is weinig geaccidenteerd maar haar kleine borstjes zijn wel een lust voor het oog. Ze vertoonden duidelijk een reactie toen ik ze met mijn mond beroerde.
Mijn pielemans werd voorzien van een rubber en met wat speeksel als smeermiddel werd de eindsprint begonnen. Deze duurde helaas niet erg lang. Al vrij snel werd de finish bereikt en kon de prijs in de vorm van een paar dikke zoenen in ontvangst genomen worden.
Na wat geknuffel werd na anderhalf uur de eerste etappe afgesloten. Samen werd de douche opgezocht. Iza zorgde dat ook mijn rug keurig netjes werd afgedroogd.
Alvorens de tweede etappe begon werd er eerst een rust ingelast. De koolhydraten moesten aangevuld worden middels een stuk taart.
De tweede etappe startte in de kino. Mijn spieren waren erg verkrampt en dienden gemasseerd te worden. Iza nestelde zich boven op mij en met haar kleine handjes wist zij precies welke spieren los gemaakt moesten worden. Na ongeveer een uur was ik weer topfit.
Dit moest gevierd worden in de bar. Iza had weer trek in een Corona terwijl ik het hield bij kraanwater.
Beide etappes werden doorgenomen. We waren het erover eens dat een volgende keer ook het natte gedeelte in de koers betrokken dient te worden. Helaas houdt Iza niet van de whirlpool waardoor alleen de sauna overblijft.
Deze afspraak werd bezegeld met de nodige (tong)zoenen.
Bij de lockers betaalde ik Iza een passende vergoeding en verraste haar met een doos bonbons.
De datum voor een volgende ontmoeting is vastgelegd. Voor noodgevallen is er een WhatsApp procedure in het leven geroepen.
freshmaker (10 oktober 2019),Schietgraagft ( 9 oktober 2019),Sjeufke ( 8 oktober 2019)