Tatoeage /Piercing : Twee vleugels op haar schouderbladen
Service : PZC, NMC, beffen, aftrekken,
Extra : Buurmeisjes type
Summer, 11 maart, YingYang Roermond
Als liefhebber van onschuldige en buurmeisje type meisjes had ik afgelopen dinsdag Summer gekozen.
Ze komt een beetje schuchter over en animeert nauwelijks. Aan de bar ging ik naast haar zitten en we raakten aan de praat. Ze kwam sympatiek over en ik besloot haar een sleutel te laten halen.
Op de kamer gaf ik haar eerst een korte inleidende massage. Toen het meisje zich een beetje op haar gemak voelde ving ze aan met haar activiteiten. Eerst lief en zacht zoenen, niet uitbundig tongzoenen en ze zakte al kussend af naar Sonny jr. Deze werd heerlijk gepijpt. Summer daarna ook nog even gebeft, maar ze stond niet open voor genot. Ik had het idee dat ze zich daarvoor afsloot. Na deze geringe responce haar gevraagd om het condoom.
Het neuken was heel goed. Schijnbaar vond ze dit wel prettig, al vond ik Summer niet echt de uistraling hebben dat ze het type meisje is dat zich helemaal laat gaan. Ze weet de professionaliteit redelijk in stand te houden. Opzich niets mis mee, maar gezien vele dames wel dit extraatje weten over te brengen zal Summer voor mij niet een herhalingsgevaltje worden.
Al met al een ruime voldoende, maar een doorgewinterde beer als ik weet ook dat het anders kan op de kamer.