Als je hier s'ochtends heen gaat, kun je dan later op de dag nog een keer naar binnen ?
Sent from my HUAWEI Y560-L01 using Tapatalk
Als je hier s'ochtends heen gaat, kun je dan later op de dag nog een keer naar binnen ?
Uiteraard. Kost je alleen weer 30 euro.
Dus niet met hetzelfde kaartje, zoals wel bij veel andere clubs?
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
naar mijn weten kun je in elke club tussendoor weg
Je moet vaak wel je sleutel van je locker inleveren als je gaat
Bij terugkomst kun je zo je badjas weer aandoen
1 kut is sterker dan 10 paarden.
doe wat je moet doen.
voor 50 euro kun je,
je vrouw toch niet lastig vallen
genoeggezwetsnueersteenkouweklets
@ All
RTC clubs houden er andere regels op na dan die gebruikelijk zijn bij andere saunaclubs. En dat op ieder gebied.
van lotje gekrikt heeft gelijk, je moet nog een keer betalen.(Telefonische uitkomst, wat uiteraard kan betekenen dat het volgende keer weer anders is)
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
mentholbear (15 december 2018)
Niets zo logisch als een vrouw of een RTC?""wat uiteraard kan betekenen dat het volgende keer weer anders is""
BefBeer
Niet lang foppen, effe poppen!
Goedemorgenallemaal (28 juni 2017)
Bij AcaG kreeg ik te horen dat je maximaal 3 uur weg mag om op hetzelfde "kaartje" terug te mogen komen. Dat was een paar maanden geleden.
Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat je gewoon opnieuw moet betalen bij Villa Venus.......ik was even de club uitgegaan om geld te pinnen, maar de theke moest tot haar spijt en schaamte weer 30 euro in rekening brengen. En ik ben toch een regelmatige gast daar, maar geen pardon.
Later legde 1 van de dames me uit dat er op de camera wordt gekeken en aan de hand daarvan de kas wordt gecontroleerd.
Dus Tja..........
Bij Heaven7 kost het in dat geval € 10,- om weer binnen te komen.
Bij Bernd's kost het niets. Verder heb ik er geen ervaring mee.
Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.