Deze week voor de eerste maal in Bernds geweest. Aangekomen omstreeks 14.00hr was het al behoorlijk druk. Eerst even wat afwachtend het hele gebeuren ginds wat aangezien en daarna boven in het salon plaatsgenomen. Toen zag ik Leonie verschijnen, gewoon wooooow. Maar voor ik zelfs nog maar met m'n ogen kon knipperen was ze al bezet Goed dan maar even afwachten en plots kwam Princess het salon ingewandeld, er zat zo'n tien man in die zetels daar en ik zag alle ogen ogenblikkelijk in haar richting gaan. Nu had ik al door dat ik er als de kippen bij moest zijn of ik zou weer te laat zijn, geen moment geaarzeld en teken gedaan of ze naast mij wou plaatsnemen, en zo gebeurde Het blijkbaar gebruikelijke ritueel begon zich te ontplooien, en lekkerder kon het niet worden. Alles wat er over haar geschreven is klopt als een bus, wat een heerlijk en hemels meisje, en lief en grappig op de koop toe, beter vind je ze volgens mij niet, dit meisje komt bij mij met stip binnen in m'n top drie aller tijden. Half uurtje heerlijk genoten met haar op de kamer.
Toen had ik toch nog wel m'n zinnen gezet op deze Leonie, die naar mijn persoonlijke mening toch nog een tikkeltje mooier was (alhoewel ik ga er mijn hand niet voor in het vuur steken). Doordat ik met een Duitse ijsbeer in gesprek was (en die kerel bleef maar lullen) Leonie twee keer gemist.
Met andere dames daar geen kennis gemaakt daar ik nou toch helemaal mijn zinnen had gezet, en gek werd van die twee bloed, maar dan ook bloedmooie exotische meisjes.
Na enkele uurtjes zag ik Princess terug maar ze was al reeds bezet, dus direkt maar een afspraakje met haar gemaakt en daar ik Leonie niet meer zag, even aan Princess gevraagd of ze geen trio met ons drie kon regelen. Dat zou ze proberen. Half uurtje later kwam Princess me halen, maar wel met de boodschap dat Leonie naar huis ging:angryfire . Nou goed, niks aan te doen en dan maar een uurtje met Princess op de kamer gegaan. Alleen me lekker oraal laten verwennen, een héél uur lang; niet geneukt deze keer, neuken kan je met iedereen maar wat Princess met haar tongetje allemaal kan kom je niet elke dag tegen, en ze heeft het lekker afgemaakt met FT.
Mijn eerste indruk van deze club is toch een beetje gemengd, het is allemaal wel wat krap bemeten. Misschien had ik pech maar het leek me beredruk daar, rond 20.00hr 's avonds was er zelfs nergens geen plaats meer om te zitten. En als je gaat om een specifiek meisje moet je echt als een alligator zitten wachten en toeslaan zodra je nog maar een glimp van haar ziet. Die dag was de ratio mannen/vrouwen toch 2:1, dus nogal weinig vrouwen, en van alsmaar te wachten slaat de verveling daar toch heel snel toe. En als laatste, er lopen daar toch een paar "creepy" kerels rond als je het mij vraagt.
Princessje zou idd. stoppen in december en ga voordien zeker nog eens terug om een lange sessie met haar te nemen (en hopelijk met Leonie erbij), alleen is het verdomd zo ver rijden, maar als ik eerlijk mag zijn is dit maar goed ook. Dit is geen kwestie meer van herhalingsgevaar maar verslavingsgevaar, en dit ligt bij dit meisje wel zéér zéér hoog.