Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 91
    Last Online
    Gisteren @ 23:04
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep Bekijk bericht
    ... o.a. Roemeense Emma weer eens gesignaleerd. In zijn algemeenh...
    ... Duitse/Libanese Julia naar de kamer ....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vaybeee Bekijk bericht
    heb van beide dames de links niet kunnen vinden? ze komen beide niet voor in alfabetische lijst!

iemand?
    Emma pendelt heen en weer tussen Gt en Lr en staat nu nog onder LR,
    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...highlight=emma

:wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Als het goed is komt Vanja weer terug deze week dus laat het me weten omdat haar mobiel uit staat.

Last Online
    2 oktober 2020 @ 18:24
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Blinzeln Yesterday in GT

Were in GT

Sunday, 16th March 2008 :

47 named women : Alea (.bg), Alexa (.de), Alice/Alicia (Ukraine), Bettina (.hu), Casey (Africa), Chaleen (Marocco), Chantal (.pl), Cindy (.pl), Constanzia (Lithuania), Cosmina (.ro), Denise (Iran), Eda (.tr), Ella (.ru - ex-Freude), Emilia (.pl - 26-29 yo, dark red hair, 1.60 m, cup C), Emilie (.de), Emma (.ro), Gabriella2 (.ro - New 22-25 yo, black hair, 1.60 m, cup B), Giselle (Brazil), Isa (.pl), Jenny (.ru), Jenny (.tr), Joelle (.de), Kathrin (.ro - ex-PHG), Kelly (Africa), Kitty (.hu), Lin (China), Lisa (.pl), Mati (.pl), Maya (Africa), Mila (Africa), Monica (.pl - black hair, 26-29 yo, 1.75 m), Monika (.hu), Monika (.pl - Blond, 26-29 yo, 1.55 m, cup A), Nadia (.bg), Nadia (.de), Nikol (.hu - ? From YY ? ~26 yo, red hair, 1.60 m, cup AB), Olivia (.pl), Paris (.de - ? long black hair, 22-25 yo, 1.75 m, slim, cup AB, white skin, more than 3 months in GT, usually in black bikini, not a funny girl ), Ricarda (Spain), Romina (.ro), Sandra (.ro), Sharifa/Elayla (Egypt), Sissi/Budda (.bg), Svetlana (.kz - now blond hair), Tanya (.de), Tanya (.pl), Vivian (.hu - from YY),

and 23 unknown women (included 2 new ones).

Last Online
    Gisteren @ 20:31
    Discussies
    1
    Thanks
    1

Standaard

Hoi,

Als een van jullie Paula(poolse,blond) zien in GT laat eens een seintje aub,kan haar al effe niet meer bereiken op haar GSM

grtz,
    orrallover

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard GT op een dinsdagavond.....Russian invasion

GT, 18 maart 2008

Vanavond in GT geweest. Tjonge, tjonge wat waren er veel meiden voor de dinsdagavond. Ik telde er zeker 60 tegenover veel minder ijsberen. Het mooiste voor Sonny, als Russische (voormalig Sovjet) vrouwen liefhebber, was de voertaal Russisch in de wei.

Chayenne, Ela, Nelly, Constanse, Alicia, Roxanna, Valerie, en Dasha (nieuw).

Ik kon niet kiezen

Uiteindelijk uit deze groep met Ela en Dasha naar de kamer geweest nadat ik eerst weer een mega sessie had gehad met Tara

Dus voor de Ruslovers, hop naar GT deze week

Sonny:wink:

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Gewoon een fijne avond

Vanavond naar GT gereden omdat Franceska/Veronique mij wou zien.onderweg beld ook Picasso1 maar hem heb ik niet meer gezien.
    Wel onze vriend Sjummie uit PHG was er, hij had in de middag in PHG gezeten en trok zich nu ( letterlijk en figuurlijk) terug in de kino van GT.
    Voor hem was dit zijn eerste avond hier.
    Verder waren er diverse mooie jansen meisjes waaronder mijn kanjer Cassandra maar ik heb netjes gewacht op Franceska/Veronique die mij wou treffen in GT waar ze nu weer even werkt.
    Zij heeft eerst deze week in de Vila rondgelopen daarna een dag in Zwitserland en nu weer twee dagen in GT.
    Rond 23.00 u weer vertrokken.

Last Online
    25 november 2024 @ 09:32
    Discussies
    21
    Thanks
    271

Standaard

vanavond maar weer eens gaan kijken in GT even een vlugge pitstop :-P

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seqoya Bekijk bericht
    vanavond maar weer eens gaan kijken in GT even een vlugge pitstop :-P
    Als je er dan toch ben kan je gelijk even een vluggertje maken :thefinger :teuflisch
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    25 november 2024 @ 09:32
    Discussies
    21
    Thanks
    271

Standaard

ja stiffmaster daar had ik nog niet eens aangedacht...goede tip ... ga ik zeker even proberen dan :-P ik wilde eigelijk alleen voor het lekkere eten gaan

Last Online
    11 januari 2023 @ 12:07
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard

nou vandaag maar eens stiekum verlof genomen en vertrokken naar GT. Eerste keer werd ik daar geweigerd, maar vandaag kon ik erin.
    ben 3 keer bij YY geweest dus je gaat onbewust toch vergelijken.
    Accommodatie vond ik beter bij YY. Alles is toch iets ruimer dan bij GT denk ik. Bij YY maak ik de nodige meters, maar bij GT was ik zo uitgelopen.
    Damesaanbod is ruimer bij GT denk ik. Heb niet geteld maar gevoelsmatig denk ik dat er vanmiddag toch zo'n 30 of meer dames aanwezig waren.
    En de seks was tot nu toe toch in t voordeel van GT. Trio met Sharifa en Joelle, en daarna met Sissy was al met al beter dan de keren dat ik met een dame van YY heb meegemaakt.
    Ik ga morgenmiddag weer om toch nog iets uitvoeriger te testen

Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    4 januari 2025 @ 14:53
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard GT, donderdag 20 maart

Het was vandaag superdruk in GT. Veel, heel veel vrouwen en veel ijsberen. Er was zelfs even een wachttijd van een uur en toen ik naar huis ging (22.00u.) was de wachttijd 20 minuten.

Namen van dames die mij nu zo voor de geest komen (Willem2 die er ook was, zal mij nog wel aanvullen): Lin, Ely, Kim, Anny (Thais), Sofia, Svetlana, Roxana, Alexa, Svetlana2, Summer (nieuwe look), Valeria, Mercedes, Linda, Sylvie, Kelly, Christina, Doro, Sandra, Nicolle, Lisa (Pools), Lisa (Duits), en nog veeel, heel veel meer vrouwen.

Last Online
    5 januari 2025 @ 17:05
    Discussies
    30
    Thanks
    698

Daumen hoch GT 20/3

Rond 15.30 kwam ik samen met R EEN aan onze favoriete club toe. Even wat takken opzij gegooid en dan hadden we toch nog een parkeerplaats achteraan het straatje.

Binnen was het zelfs rond die tijd al erg druk. Ik begroette Ace2 en maakte kennis met Willem2 en Jack42. Jack en Ace waren erg blij dat in mijn kielzog de Thaisen Wan-Li en Kim gearriveerd waren en Lin ontfermde zich over Willem.

Ik wou dan zelf ook maar eens op zoek gaan. Roxanne kwam ons begroeten en zei me dat Svetlana er was. Toen Ace me dan nog kwam zeggen dat de Thaise Anny in aantocht was, kon mijn dag al niet meer stuk.

Toen Svetlana (Kaz.) terug in de bar kwam, ben ik er dadelijk naartoe gegaan. Ze zag er weer oogverblindend uit en ik heb haar snel een sleutel laten halen. Tot mijn verbazing was er op dit vroege uur reeds een wachttijd van een 10-tal minuten. Zonder twijfel de allerliefste waar ik al mee op de kamer was. Ze heeft het me 100% naar mijn zin gemaakt maar ze kon toch niet helemaal verbergen dat het niet haar dagje was. Ze verliet dan ook vroeg de club.

Ik kwam terug in de bar en werd lachend toegewuifd door de Thaise Anny. Eerst maar een drankje nuttigen en terug wat op krachten komen dacht ik. Toen even later Jack42 alleen bij Wan-Li en Anny stond en deze laatste een uitnodigend klopje gaf op de stoel naast haar, heb ik geen seconde meer getwijfeld. Anny was pas terug uit verlof. Het werd heel gezellig bijpraten en ze stuurde niet snel aan op een kamerbezoek. Ace kwam ook nog even gedag zeggen en ik bemerkte een lichte teleurstelling al had ik net zijn snoepje afgepakt :D. Uiteindelijk haar dan toch een sleutel laten halen. Het werd de beste sessie die ik al met haar gehad heb. We hebben ons anderhalf uur uitstekend vermaakt. Ik verontschuldigde me bij Ace dat het zo lang had geduurd. Je moet delen man, je moet delen zei hij verbouwereerd. Hij zou Anny later niet meer te pakken krijgen.....

Ik had gezien dat een van mijn topfavorietjes, de Koreaanse Sofia, er ook nog was doorgekomen. Nu was een medebeer mij echter te snel af. Een tijdje later kwam ik ze terug tegen en heb ik haar meteen geboekt. Het werd deze keer wel erg lang wachten op een sleutel. Ondertussen wat bijgepraat met Ace en Willem2. Een dame gaf er ook nog effe een stripteaseshow. Na een ruim half uur kwam Sofia er dan toch met een sleutel aan. Mijn sessie met haar kan ik het best omschrijven als het kersje op de taart.

Drie dames uit mijn persoonlijke top 5 hadden me weer maar eens een topdag bezorgd.
    In de kleedkamer namen we zo rond 22 uur nog afscheid van Ace, Jack en Willem. Binnen een tweetal weken zijn we er zeker terug :wink:.

Ik zal nog even het lijstje van ace wat aanvullen:
    Alexa, Alice, Anny (Thais), Bianca, Cassandra, Christina, Doro, Ellie, Filiz, Isa, Kelly (Afr), Kim (Thais), Lin, Linda, Lisa (D), Lisa (Pl), Maja (Afr), Mercedes, Monica, Nadia, Nicolle (Slow), Nikita, Rachel, Regina, Rosanna, Roxanne, Sandra, Silvia (Afr), Sissy, sofia, Summer, Svetlana (Kaz), Svetlana (Rus), Valeria (Bulg), Valeria (Rus), Mai-Lin (hoe kon je die vergeten Ace...)

Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilovethaigirls Bekijk bericht
    Een dame gaf er ook nog effe een stripteaseshow. ...
    Dat was Sherin volgens mij. En als ik me vergis is het Marnel. De kroatisch/duitse zusjes liepen weer rond in GT. Dames kunnen misschien beter strippen dan .... Maar ik moet eerlijk zeggen ze kan dat heel goed.

Ik zal de lijst van de twee heren de komende dagen trachten verder bij te werken want er waren zo tegen de 80 dames over de gehele dag gezien.
    Verschillende dames die ik al in geen jaren meer gezien had in de PHG/GT kwamen weer bovendrijven. Ik denk hier aan een russische Jenny, duitse Jenny en turkse Jenny :D om het allemaal makkelijk te maken.
    :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    18 augustus 2009 @ 13:24
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Wij gaan sinds kort samen twee beste vrienden wat een lol!!!!!!!
    hele nieuwe wereld is er open gegaan en wat een gave grietjes lopen er rond al verschillende geprobeerd en van de 8 keer maar een keer teleurgesteld.
    Meestal gaan we naar Bruggen vraagje is er in de buurt van Groningen ook zo iets te vinden???

Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    4 januari 2025 @ 14:53
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard GT; donderdag 20 maart

Vier weken geleden voorspelde ik de return van een illustere ijsbeer. Die voorspelling kwam 2 weken later uit door de terugkeer van Randy. In dezelfde tekst liet ik ook de mogelijkheid open dat een bekende dame weer zou kunnen neerstrijken in GT. Om de een of andere reden noemde ik Hongaarse Bettina niet, terwijl ze in mijn ogen toch een toppertje was. En zie hier: afgelopen weekend ging de ijsberen-tamtam (boemberdeboem) en werd de terugkeer van Bettina (Hongarije) door Haec58 gemeld. GT-Juncky wist ons zelfs te melden dat ze voor langere tijd zou blijven. Even was ik bang dat ik het voorspellen was verleerd. Maar toen ik eens poolshoogte ging nemen bleek ze al weer terug in YY te zijn. Eigenlijk kun je dus niet spreken van een terugkeer.
    Voorspellen is dus iets wat ik dus wel kan, Nostradamus2 is mijn bijnaam in de straat. “Zal ik nog wat geils voorspellen?” vroeg ik aan Jack42 en Willem2 die bij mij thuis op bezoek waren. Kwijlend en wild ja-knikkend reageerden zij bevestigend en non-verbaal op mijn voorstel. Ik liep naar mijn toverketel die op het vuur stond en waarin het moeraswater al begon te koken. Ik stopte er hagedissenpoten, ezelsogen en kattenharen in en sprak de magische woorden uit: “Hokus pokus pilatus pas, ik wou dat ik op 1 april mijn uitverkiezing voor de beste recensie van de maand las.” (Sonny: opletten!!!!!!!). “STOP, STOP, stop met die onzin.” riep Willem2. “Stop met die onzin. Dit leest toch niemand.” Nu schrok ik pas echt, waarna Willem2 vervolgde: “Ik wil verhalen, geile verhalen, zien die nieuwe forumleden aantrekken. Ik wil zo snel mogelijk op 8000 leden zitten en voor het einde van het jaar moeten er 10000 forumleden zijn. Neem een voorbeeld aan Jansen. Daar heb ik wat aan. Bij hem druipt tenminste het geil van het beeldscherm.”
    En zo ging ik maar weer eens richting Bruggen en wel op donderdag 20 maart. Ik kwam rond 15.00u. aan en zag dat er nog redelijk veel parkeerplaatsen waren. Later zou Jack42 zeggen: “De dames hebben natuurlijk op de agenda van het forum je komst gezien en zijn ’s ochtends nog gevlucht.” “Laat het grappenmaken maar aan mij over.” dacht ik nog, om daarna mij te verwellustigen aan het vele mooie vrouwenvlees dat ik kon aanschouwen.

Het vrouwenvlees dat te aanschouwen was en waar ik zo snel een naam bij weet waren: Lin, Ely, Kim, Anny (Thais), Chaleen, Cindy (Polen), Sofia, Svetlana,Filiz, Bianca, Roxana (mag haar borsten niet vergroten van Willem2), Sissy, Alexa, Svetlana2, Cassandra, Summer (nieuwe look), Valeria (zowel de Russische als de Bulgaarse versie), Romina, Mercedes, Linda, Sylvie, Kelly, Christina, Doro, Sandra, Nicolle, Lisa (Pools), Lisa (Duits), Alice, Maja, Monica en nog veel, heeeeeeeeeeeel veel meer vrouwen (Willem2 kwam op 80).

Toch waren al die mooie dames niet mijn eerste doel. Mijn eerste doel waren Willem2 en Jack42, ijsberenvrienden bij uitstek. Bij de bar gaven wij elkaar een hand en namen wat te drinken. “Met wie ga jij neuken?” vroeg Willem2 direct. Ik liet alleen een grom horen om de indruk te wekken dat ik alles wel wilde pakken, terwijl ik eigenlijk nog aan het transformeren was van een onzeker burgermannetje naar een stoere ijsbeer. Willem2 kan redelijk direct zijn en laat zich niet met een kluitje in het riet sturen. Ik werd echter gered door Lin, die zich tussen ons tweeen in nestelde. Om aandacht te trekken besloot ik Lin om een snoepje in het Chinees te vragen. Ik had natuurlijk haar naar nummer 7 van de menukaart kunnen vragen, maar ik was bang dat ze dat zou aanzien voor FT. Gezien de directheid van Lin leek mij dat wel een risico, daar midden in een bomvolle barruimte. Dus ik vroeg haar lachend: “Wo keiji kuai tnag me”. Haar mond viel open en haar ogen sperde zich weid open. “Ist meine schwanze zu gross fur dich?” vroeg ik haar. Ze brabbelde wat terug in het Chinees, waarbij ik dacht: “Sorry, nu haak ik af.” Met mijn glazen blik maakte ik haar dat ook duidelijk. Dat kwam goed uit, want ze had het eigenlijk te druk voor mij. Ze had het te druk met Willem2, waar ze de hele tijd aan zat te wriemelen.
    Ik draaide mij om en ik liep tegen Ely aan. “Cosmina ist heute nicht im club” zei ze ongevraagd. “Wast sagst du?” zei ik. “Meinst du dass Cosmina eine tag ohne mich kann?” Volgens Jack42 en Willem2 moest ik het wilde ja-knikken van Ely als een bevestiging zien.
    Ondertussen waren ook IloveThaigirls en R EEN gearriveerd en wellicht toevallig ook de Thaise kolonie. Ik werd gelijk onrustig en niet alleen van ILoveThaigirls.

Echter, in plaats van lieve woordjes, werd ik terecht gewezen dat ik niet positief over Thaise Nadine had geschreven. Ze had schijnbaar nauwelijks omzet meer en was onverrichter zaken naar huis vertrokken om niet meer terug te keren. Dat vond ik wel een beetje sneu, ook voor mijzelf. Nadine is een lieve meid en zeker een hele mooie meid, maar of ze heel geschikt voor het vak is, weet ik niet (ik weet veel dingen niet). Maar het is niet mijn bedoeling om dames brodeloos te maken. Dat is wel het oneerlijke van het forum. Wij kunnen dames minder positief neerzetten, terwijl er geen verdediging mogelijk is.

Gelukkig had Thaise Kim mij al snel vergeven. Ze kroop dicht tegen mij aan. Ik zag haar mooie lichaam en herinnerde mij waarom ik in GT was. Tijdens het wachten op de sleutel werd mij nog toevertrouwd dat ook Thaise Anny later op de dag zou langskomen. Het zou helemaal goed komen, dacht ik bij mijzelf. Maar eerst zou ik mij gaan vermaken met Kim.
    Op de kamer ontdeden wij ons van onze kledij. Ze zag er mooi uit in haar slanke, ietswat gebruine lichaam met grotere (maar niet te grote) borsten. Zo positief zal zij niet naar mij hebben gekeken.
    We gingen naast elkaar liggen waarna wij smakkend met een zeer lekkere tongzoensessie begonnen. We smakten wat af. Kim zoent heel goed. Of Kim dat ook over mij zal zeggen, weet ik niet. Maar aan al dat gezoen zou een einde komen. Kim daalde af naar beneden waar zij al een harde penis aantrof (goed zoenen doet wonderen). Langzaam begon ze te likken en langzaam slurpte ze mijn penis nat in haar mond. Dat deed ze heel goed. Ik liet haar mij even pijpen, maar besloot toch ook in actie te komen. Ik trok haar gezicht van mijn penis af (floep) en legde haar voorzichtig op haar rug. Weer begonnen wij met zoenen en ik kreeg er geen genoeg van. Toch moest ik afscheid nemen van haar heerlijke mond en heerlijke tong. Likkend over haar borsten en buik ging ik naar beneden om aan te komen bij een mooi kaal geschoren poesje. Voorzichtig likkend begon ik haar te beffen. Ze was al ras kletsnat en haar bekken bewoog heerlijk op het ritme van mijn tong. Af en toe kwam ik naar boven om haar wederom te zoenen. Even ging ik op mijn zij liggen, zodat zij bij mijn penis kon. Kim pijpte mij, terwijl ik haar befte. Het was steunen en kreunen. Na een kwartier ging ik weer voor haar liggen om haar verder te beffen. Ze was kletsnat en liet zich gewillig naar een (gespeeld?) orgasme likken. Ze wreef met haar handen door mijn haar en zei: “Gut, dass war gut.” Soms weet je of ze het menen en soms ook niet. Nu wist ik het eerlijk gezegd niet, maar het was overtuigend genoeg om mij tevreden te stellen.
    Vervolgens werd een condoom om mijn penis gedaan en ik ging op haar liggen. Langzaam stootte ik mijn harde penis in haar natte poesje en stootte steeds harder. Kreunend stootte zij haar bekken terug. Om niet al te snel klaar te komen haalde ik na een paar minuten mijn penis uit haar poesje en ging op mijn rug liggen. Kim kwam op mij zitten en begon mij te berijden. Ik hoorde door de kamer het gesop van haar natte kutje. Het was een heerlijk geluid. Ik moest mij echter vooral concentreren dat ik niet klaar kwam. Ik wilde dit lekker lang rekken.
    “jetz, von hinten.” zei Kim ineens. Ik ging achter haar zitten en keek naar haar schitterende kontje. Ze pakte mijn penis en duwde die in haar poesje. We gingen gelijk flink aan de slag. Doordat ik een paar keer mijn orgasme had tegengehouden, lukte het mij nu om flink door te gaan. Onze bekkens klapten telkens tegen elkaar: “Oooooh, du machst es gut. Du fickst lange, Gut, gut, gut.” Maar ook aan mijn uithoudingsvermogen kwam een eind. Het zweet stond op mijn rug en op mijn voorhoofd. Ik ging zitten en rolde het condoom van penis af. Kim liet zich deze kans niet ontglippen en dook recht op mijn penis en pijpte mij klaar. Een flink kwak sperma spoot mijn penis uit, recht tegen haar gehemelte. Ze morstte geen druppel. “Dass war viel.” zei ze. “war ich die erste, heute?” vroeg ze. Hijgend knikte ik van ja. Ze keek mij verbaast aan. “Wie kannst du zu lange ficken?” Dat waren allemaal teveel moeilijke vragen in een te korte tijd.
    We lagen in elkaars armen wat na te kletsen en de tijd verstreek zonder dat ik er erg in had. Ik vermaakte mij opperbest met deze mooie Thaise. Ze had mij verwend.
    Langzaam maar zeker begon ze weer te zoenen. Het was iets minder intensief als het begin, maar nog steeds goed genoeg. Ze kwam op mij liggen en al body to body herrees mijn penis. Ik voelde met mijn handen al dat haar poesje weer nat werd. Wederom legde ik haar op haar rug en ging voor haar zitten om haar te beffen. Weer werd ze kletsnat en bleef redelijk wild met haar bekken om mijn tong heen gaan. Ze pakte mijn twee handen en stootte voorzichtig haar bekken naar voren. Ineens begon ze weer te zuchten en stootte nog eenmaal haar bekken naar voren. Klaar is Ace.
    Ik ging rechtop zitten om naar dit mooie meisje te kijken. Kim opende haar ogen en kroop naar mij en nam mijn penis in haar mond. Als een stofzuiger pijpte ze mijn penis en tot mijn verbazing voelde ik al een heerlijk orgasme opkomen. In tegenstelling tot de vorige keer liet ik het nu lekker komen. Ik veronderstelde dat ze aan mijn gekreun kon horen dat ik klaar kwam. Schijnbaar kan ik minder goed kreunen dan ik altijd heb gedacht, want mijn orgasme was een complete verrassing voor haar. Ze schrok en de helft van mijn sperma liet ze uit haar mond vallen.
    Ondertussen waren wij al weer 2 uur verder en het werd tijd om mij weer eens te begeven in het land der Ijsberen. “Ich will einmahl ficken.” zei Kim, ietswat verbrouwereerd. Voor mij was de pijp echter leeg en ik sloeg de uitnodiging beleefd af. Eerlijk gezegd wilde ik ook wat krachten sparen voor andere dames. Zou ik echter de kennis hebben gehad die ik later opdeed over de drukte in GT, dan was ik nog wel even op de kamer gebleven. Zelden verliet ik zo uitgeput de kamer (aan Kim was niets te merken). Ook dat zou mij later nog nekken. Ik had een hele tijd een loom gevoel in mijn lichaam, waardoor de lust voor sex iets minder was. Toen eenmaal de hormonen weer de overhand zouden krijgen, bleken mijn favorietjes bezet en de wachttijd bleek een uur te bedragen. Maar zover was het nog niet.

In de bar trof ik IloveThaiGirls aan met Thaise Anny. Hoera, ze is weer terug. Ik liep hen quasi nonchalent voorbij, in de hoop dat ze mij zou roepen. Dat deed ze en ik mengde mij in het gesprek. Ik zag aan de ogen van IloveThaisGirls dat hij haar al had geclaimd. Snel keek ik even rond of andere van zijn toppertjes rondliepen, waarmee ik zijn aandacht zou kunnen afleiden. Ik vond Sofia ook, maar toen was ILoveThaiGirls al op de kamer met Anny. Ik was weer te laat. “Es ist gut dass du wieder zuruck bist. Ich habe zwei monaten auf dich gewarted bei balie.” zei ik tegen Anny. “Du luggenst.” zei ze lachend.”Potverdorie” dacht ik, “ze heeft met Jack42 gesproken.” Ik liep weer verder.
    Even later trof ik tot mijn verbazing IloveThaiGirls alleen aan. Gelijk spotte ik de barruimte waar Anny zich bevond. Die zag ik al snel komen aanlopen met een sleutel en een handdoek. Ik besloot voor IloveThaiGirls te gaan staan en mij breed te maken. “ÏchLiebeThailanderin ist weg. Ich verstehe es auch nicht. Er hat mir etwass gesaht dass er nach hause muss. Er war sehr mude und er hat keine schone frau gesehen. . Oh, ich sehe dass du eine schlussel habe. Ich liebe schlussel. Ich liebe auch zimmer.” Ondertussen werd ik weggeduwd en moest toezien hoe Anny met IloveThaigirls verdween. Maar mijn teleurstelling duurde niet lang, want ik zag een nieuwe Thaise verschijning. Snel riep ik Jack42 en al struikelend over elkaar probeerden wij zo snel mogelijk bij de bar te komen. Zo konden wij net doen alsof wij daar toevallig stonden. Ineens zag ik op de onderrug een plakplaatje met een 5-lettige naam die rijmt op clitoris. We hadden met onze oude vertrouwde Summer te maken. Ze zag er met haar nieuwe look heel goed uit. Eerlijk is eerlijk.
    Jack42 en ik wachtten even tot de rij voor het eten was geslonken. Soms sta je een half uur in de rij om vervolgens te moeten vaststellen dat het varkensvoer is. Dat is een beetje dom (zoals wel meer).

Het eten was redelijk goed en samen met Willem2 liet ik het mij goed smaken. Ook waren her en der gekookte en gekleurde eieren (het is immers Pasen) weggelegd. Ook die smaakten goed. Met Willem2 nam ik het hele schouwspel om ons heen gade. Sommige dames liepen af en aan en sommigen zaten verloren in een bankje of op een krukje. Onbegrijpelijk vonden wij dat. Dames als Poolse Lisa, Svetlana (Kazastan), Sandra en Romina uit Roemenie het niet druk hadden en zo voor het grijpen waren.
    De theorie van Willem2 was dat alle meisjes, jonger dan 25 en buiten de EG probleemgevallen waren. “Daar kun je beter van afblijven.” zei hij tegen mij. “Ik ook?” vroeg ik hem.
    Roemeense Sandra liep er mooi bij. Met haar super slanke lijfje priemde haar borstjes en tepeltjes parmantig door haar nettruitje. Het was een geil gezicht. Vreemd genoeg had ze niet veel klanten. “Volgens mij staat ze naar je te lonken. Ze zit je te “versieren”.” zei Jack42 tegen mij. “Verdorie, ik moet mijn eurotjes ook beter in mijn zakken opbergen.” zei ik tegen mijzelf.
    Ik liep naar de kleedruimte waar ik Braziliaanse Linda aantrof. “Du bist oft hier.” zei ik tegen haar. “Du auch” zei ze lachend. “Ich muss dich die schone grussen geben.” zei ze tegen mij en verliet de kleedkamer. Later zou ik haar nog een paar keer treffen, waarbij ze mij immer vriendelijk toelachte. IloveThaiGirls zei tegen mij dat hij dacht dat ze met mij naar de kamer wilde. Niets is minder waar. “Nein ich kenne Linda zu gut. Sie weiss wie schlimm es ist mit mir zu ficken.” zei ik hard genoeg, zodat zij het ook kon horen. Ze lachte en pakte mijn arm, alsof ik haar zoon was die weer wat kattenkwaad had uitgehaald, waar je eigenlijk niet boos om kunt worden. Of Linda goed op de kamer is weet ik niet, want zoals gezegd heb ik geen ervaring met haar. De geruchten zijn echter positief. Volgens R EEN pijpt ze geweldig goed. Het is maar dat wij het weten.

Een mij bekende ijsbeer, zonder forum- en nick-name, tikte op mijn schouder. “Je moet naar de balie komen. Je vrouw heeft gebeld.” “Ha, ha” zei ik “daar trap ik niet in. Zij denkt dat ik in YY zit.” IloveThaiGirls vertelde dat hij eigenlijk nooit echt loog als hij naar GT ging. Ik ga naar Bruggen en ik zeg dat ik naar Brugge ga. Met dit nuanceverschil had hij de lachers op zijn hand. Willem2 keek mij lachend aan zo in de trand van: “dit zijn nu echt leuke grapjes. Leer er eens wat van” Ik zei: “Ik snap hem ook, ik snap hem ook.”
    Wie er goed uitzag was Mercedes. Willem2 vertrouwde mij toe, tussen zijn standaardzinnen: “Wanneer ga je neuken? Wie ga je neuken?”, dat ze goed moest zijn. Samen met een andere ijsbeer maakten wij een praatje met haar. “Willst du nur hubsche manner habben oder kann ich auch mit dir kusschen?” Mercedes antwoorde: “Meine traum ist zwei manner zu blasen. Ich blase gerne.” Kwijlend schudde ik van ja. Hierdoor begonnen de hormoontjes weer wat op te lopen. De dansact van een van de dames (die best geil was) stimuleerde dat wat minder. Ik hou daar niet zo van.

Ik ging weer eens op jacht onder de bemoedigende woorden van Willem2: “Wanneer ga je weer neuken? Wie ga je neuken? Wanneer ga je weer neuken? Ga je nog neuken?” Ik voelde mij opgejaagd. De wachttijd was echter opgelopen tot een uur. Dat leek mij wat lang en echt een keuze kon ik niet maken. Mijn favorietjes waren bezet en als ik iemand zag rondlopen twijfelde ik steeds in de hoop dat mijn favorietjes toch nog te voorschijn zouden komen. Het bleek ijdele hoop. Ik begon een beetje met mijn ziel onder mijn arm te lopen. Tijdens dat lopen trof ik Thaise Kim bij een toilet. Ik had haar net met een ijsbeer naar een kamer zien vertrekken, dus ik veronderstelde dat ze bezig was. Ze lachte wel naar mij en pakte mij vast. Ze zei echter niets. “Willst du mit mir im toilette?” vroeg ik haar. Ze begreep de vraag wel, maar kon zich niet voorstellen dat zelfs ik een dergelijke stupide vraag zou stellen. Een reactie wachtte ik niet af. “Dass ist nich nett. Es ist nicht nett dass ein mann und eine frau zuzammen im toilet sind.” Ze lachte en duwde mij weg. Ik ging maar weer op jacht, waarbij ik Willem2 tegenkwam. “heb je al iemand gevonden om te neuken?” Zo lukt het mij natuurlijk nooit.
    Langzaam maar zeker kwam de klok richting tienen. Had het nog wel zin om een dame uit te nodigen voor een kamerbezoek? IloveThaiGirls had nergens last van. Die had 3 dames uit zijn top 5 te pakken gehad en liep tevreden rond en wreef dat mij telkens onder mijn neus.

Rond 21.15u. besloot ik Roemeense Sandra maar te schalken. Ik vertelde haar dat als de wachttijd een kwartier was ik met haar naar de kamer wilde. Ze ging het uitzoeken. Het bleek iets langer te zijn. Dat accepteerde ik in eerste instantie, want anders zou ik wel erg achterblijven bij al die geile ijsberen. Het is niet dat Sandra onaardig deed, maar er was een soort desinteresse die over haar hing. Ze gaf ook toe dat ze niet veel zin had om te werken (ik had haar ook nog niet echt met klanten bezig gezien). “Ich habe heute keine lust.” Waarop ze ietswat verschrikt naar mij keek en mij geruststelde dat ons kamerbezoekje echt wel een succes zou worden. Ik werd daar steeds minder gerust op. Haar interesse was meer de telefoon en wel het ontvangen van maar niet binnenkomende sms-jes. Uit wat ze zei tegen Romania veronderstelde ik dat ze zat te wachten op een sms-je van een jongen. Ik voelde mij als een vijfde wiel aan een wagen. “Ich habe dich voher auch gesehen mit deine freund. Er ist meine gaste” Ik moest de groeten overbrengen aan Randy, iets wat ik bij deze doe.
    Ondertussen zat Sandra meer op haar telefoon te kijken, dan een gesprek met mij aan te gaan. Toen eenmaal bleek dat de wachttijd langer dan een kwartier werd stelde ze mij gerust door te zeggen dat wij beter de volgende keer met elkaar naar de kamer konden gaan. Ik had niet de indruk dat zij het erg vond en ik al helemaal niet.

Ondertussen was Jack42 voldaan van de kamer gekomen en zijn bedgenote had hij over zijn schouders geworpen. “Die zal niet meer veel werken” (doelend op de dame) dacht ik nog. Ik en mijn mede-ijsberen (Willem2, Jack42, IloveThaiGirls en R EEN) besloten naar huis te gaan. In de kleedruimte vertelde ILoveThaiGirls ons nogmaals dat dit een topavond was geweest. Drie dames uit zijn top 5. Hoeveel beter kun je nog wensen riep hij uit. Ik, die het met 1 sessie had moeten doen, riep verbeten.: “Ja, ja, wij weten het nu wel.” “Ik zeg altijd, dat als je een toppertje ziet dat je er gelijk op af moet gaan en niet wachten.” zei IloveThaiGirls tegen mij. “Dat zeg je nu. Net als ik op het punt sta om weg te gaan. Had dat dan 2 uur geleden gezegd en was met je handen van Anny afgebleven.” verweet ik hem.
    Zo was mijn dag wel samen te vatten: een hele goede sessie met Kim en veel gezelligheid met mijn ijsberenvrienden. Maar doordat ik iets te uitgeput van de kamer was gekomen, was ik te laat van start gegaan voor een tweede ronde, waardoor ik te lang twijfelde waardoor mijn favoriete dames werden weggekaapt en doordat ook nog eens de wachttijden zo lang waren ik een tweede sessie kon vergeten. Helaas, een volgende keer beter.

In de stromende regen verliet ik GT en stapte in mijn auto. Door de wind en de regen kon ik de mondharmonica in de verte niet zo goed horen en door de regen moest ik gokken of ik wel richting horizon reed, maar ik neuriede voor de zekerheid toch: “I am a poor lonesome icebear, fucking far away from home…………………….”

Last Online
    30 oktober 2024 @ 12:10
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard Paradiso 2/Freude 1 in Bruggen?

Ongelooflijk om te zien hoeveel dames uit Bochum gisteren in GT waren. Dit doet de al redelijk goede line-up van GT meer dan goed, en er waren gewoon teveel toppers om in 1 dag allemaal te bezoeken.

Als we alleen al naar de dames uit (voormalig) Rusland kijken, dan weten de kenners wel wat ik bedoel:
    - Nelly
    - Ella
    - Svetlana 2
    - Dasha
    - Constanzia
    - Alexandria
    - Nikita
    - Alexia
    - Cassandra
    - Illian
    Op een gegeven moment had ik 7 van deze dames om me heen staan en voelde ik me als een kleine jongen in een snoepwinkel

En dan heb het ik nog niet eens gehad over de Duits/Marrokaanse Pam, de Roemeense toppers en zelfs een Bulgaarse schoonheid.

Kortom: een ouderwetse dag GT, met in totaal minimaal 60 dames, en gelukkig weinig ijsberen en zeer goede kamersessies. Ga binnenkort naar VV om te kijken of deze club mij van mijn GT verslaving af kan helpen

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Op een gegeven moment had ik 7 van deze dames om me heen staan en voelde ik me als een kleine jongen in een snoepwinkel
    Dit overkwam mij afgelopen dinsdag dus ook. Een luxe probleem

Last Online
    13 juni 2012 @ 01:01
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Hallo mede beren,

Bij mijn laatste bezoek aan golden time 10dagen geleden heb ik gehoord dat ze in de tuin een zwembad willen maken. Is dit zo?

ein-steen

de hollandse ijbeer uit duitsland op zoek naar frau antje

Last Online
    2 oktober 2020 @ 18:24
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Blinzeln Yesterday in GT

Were in GT

Saturday, 22 March 2008 :

55 named women : Alea (.bg), Any (Thailand), Casey (Africa), Cassandra (.ru), Celina (.tr), Cindy (.de), Cindy (.pl), Constanzia (Lithuania), Cosmina (.ro), Dasha (.ru), Denise (Iran), Eda (.tr), Ella (.ru), Ellie (.ro), Emma (.ro), Filiz (.tr), Gabriella2 (.ro), Geraldine (.de), Helena (Greece - with new breasts), Helga (.hu), Isa (.de), Isa (.pl), Jasmine (.tr), Jennifer (.ro), Joelle (.de), Kelly (Africa), Kim (Thailand), Lara (Croatia), Lavinia (.ro), Lilia (Ukraine), Lin (China), Luna (Marocco), Maria (Lithuania), Marie (Yugoslavia), Marnel (Croatia - ex-PHG ex-YY), Mati (.pl), Melissa (.bg), Melissa (.ru), Nadine (Thailand), Nellie (.ru), Nicolle (Slovakia), Nikita (.ru), Nina (.de), Olivia (.pl), Rachel (.de), Regina (.cz), Romina (.ro), Sandra (India), Sandra (.ro), Sherin (Croatia - ex-PHG), Sissi/Budda (.bg), Sofia (Asian), Summer (Asian), Valeria (Croatia), Valeria (.ru),

and 25 unknown women (included 5 new ones).

.bg = Bulgaria
    .cz = Czechia
    .de = Germany
    .hu = Hungary
    .kz = Kazakhstan
    .nl = Netherlands
    .pl = Poland
    .ro = Romania
    .ru = Russia
    .tr = Turkey

Last Online
    30 oktober 2024 @ 12:10
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Dit overkwam mij afgelopen dinsdag dus ook. Een luxe probleem

En dan was ik Cheyenne (Kaz.) ook nog vergeten, die was er ook, maar gedraagt zich tegenwoordig als Duitse (ook op de kamer) dus vandaar

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ein-steen Bekijk bericht
    Hallo mede beren,

Bij mijn laatste bezoek aan golden time 10dagen geleden heb ik gehoord dat ze in de tuin een zwembad willen maken. Is dit zo?

ein-steen

de hollandse ijbeer uit duitsland op zoek naar frau antje
    Als de werken beginnen, zal je het zeker weten . De éne vertelt dat het wettelijk niet mag, gezien de ligging en de andere vertelt dat er wél een zwembad komt, zou tof zijn én met véél geld kan je een burgemeester al wel eens overtuigen .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    En dan was ik Cheyenne (Kaz.) ook nog vergeten, die was er ook, maar gedraagt zich tegenwoordig als Duitse (ook op de kamer) dus vandaar

Dan is het goed want die zijn lekker "versaut"

Het is zondagmorgen en MiniMe denkt kom laat ik nog eens wat van mijn stokpaardjes van stal halen en ze over de site heenstrooien als een soort paaseieren :green_smi
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    2 november 2014 @ 15:40
    Discussies
    60
    Thanks
    7

Frage

maar gedraagt zich tegenwoordig als Duitse (ook op de kamer) dus vandaar
    MiniME
    wat bedoel je hiermee?

Grtz Listige
    Laatst gewijzigd door Willem2; 23 maart 2008 om 15:06 Reden: .
    ....Verliefdheid is een moment van waanzin. Het is onmogelijk lang vol te houden, dan zou je echt gek worden....:krach:

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Wordt normaal mee bedoeld dat de service wat mankementen vertoont, vnl. op het gebied van tonzoenen en heerlijke gfe.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    11 januari 2023 @ 12:07
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard Geile Tijden

ik stond vrijdagmiddag ook weer om 12.30 voor de deur maar bleek dat t goede vrijdag was en moest dus nog een half uurtje wachten. Geen probleem want ik was niet de enige ijsbeer die wachtte.
    Binnengekomen eerst maar eens een koppie koffie genomen maar snel overgegaan op de Salito's
    Sissy en Sherin waren er ook weer en Sissy stapte ook gelijk op mij af, maar ik zei dat t nog een bietje te vroeg was.
    Daarna kwam ik aan de praat met Sherin en na een halfuurtje babbelen belandde ik toch weer met Sherin in een huisje. En daar hebben we een paar uurtjes vertoefd...... Denk dat ik een typische beginnersfout bega om te lang met een dame in een huisje te vertoeven, maar ja die ogen he Zelfs mobielenr's uitgewisseld (weet niet of dat normaal is).
    Bovendien wilde Sherin me niet alles in rekening brengen, maar dat wilde ik zelf niet.

Note W2 : Hieronder ontstond een hele discussie over Verliefdheden op een Dame Van Plezier. Die is dus verplaatst naar Algemeen Ge-IJsbeer.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 24 maart 2008 om 23:44

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten