Weergegeven resultaten: 1 t/m 22 van 22

Discussie: Alice (Roemeense)

Last Online
    27 december 2019 @ 16:08
    Discussies
    28
    Thanks
    89

Standaard Alice (Roemeense)

2. Onderstaande 7 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (30 december 2018),biged ( 3 januari 2019),Elmo3108 (30 december 2018),Manureva (30 december 2018),Mr Bluenose (31 december 2018),pret (30 december 2018),waterrat ( 2 maart 2019)

Last Online
    Vandaag @ 19:12
    Discussies
    10
    Thanks
    4.759

Standaard

Wandelhobbyist en nu ook geïnfecteerd met het saunaclub-virus...

4. Onderstaande 3 leden hebben Elmo3108 bedankt voor deze bijdrage:

Manureva (30 december 2018),Mr Bluenose (31 december 2018),waterrat ( 2 maart 2019)

Last Online
    Discussies
    28
    Thanks
    89

Standaard

De tweede dame van de dag was Lana. Ik twijfelde een beetje tussen haar en Roxana. Beide echt totaal verschillende meiden qua optiek. Lana is een wat stevigere dame, maar een erg lief gezichtje en Roxana juist een erg slank poppetje. De keuze werd makkelijk, omdat Lana, op dat moment beschikbaar was en Roxana steeds bezet. Niet dat Lana geen klandizie had die dag, integendeel, maar ik had het geluk dat ze nu wel beschikbaar was.

Met haar een leuk gesprek gehad op de sofa's achterin. Erg prettige dame die heel relaxt is en niet pushed om naar de kamer te gaan. Nadat we op de sofa even met elkaar hadden ge(tong)zoend, zijn we naar een kamer gegaan. Daar een leuke tijd met haar doorgebracht en alles gedaan wat je je maar kunt wensen om een goede GFE te hebben.

Na de tijd nog wat nagepraat en dat was zo gezellig dat we iets over de tijd zijn gegaan. Ze maakte daar geen probleem van, want we hadden vooraf een tijd afgesproken. Ik gaf haar wel wat extra, want vond het een erg goede kamer. Ik sluit niet uit dat ik in de toekomst nogmaals met haar op een kamer zal belanden.

Naam: Lana
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels
    Leeftijd: 22
    Haarkleur: bruin
    Lengte dame: 1,63 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal, 69Kg, maat 38/ B-cup

6. Onderstaande 3 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

Manureva ( 6 januari 2019),Mr Bluenose (29 mei 2019),waterrat ( 2 maart 2019)

Last Online
    Vandaag @ 22:54
    Discussies
    57
    Thanks
    5.133

Standaard

Na een tijd dralen door de club heen besloot ik om Lana eens te proberen. Ik zocht eerst wat oog contact en hier werd op gereageerd. Na het nog een tijdje aangekeken te hebben, sprak ik haar aan terwijl ze terug liep naar een bank achter in de club. Het duurde een paar minuten en toen zat de vaart van de small talk er goed in. Zoals hierboven al gemeld is er totaal geen kamer druk. Ook is ze gezegend met de nodige humor en is ze verre van achterlijk. Na een tijdje stelde ik voor om te gaan kameren. Ik douchte nog even snel en ze wachtte me beneden op. De kamer: volledig GFE met een lieve meid, heerlijk zoenen en het laat haar niet onberoerd als je haar aan haar trekken laat komen. Ik heb er een heerlijk uurtje mee beleefd. Wat mij betreft een echte aanrader en ook ik waardeer haar met vijf sterren. Aftersales ook prima in orde.
    Pluk de dag of een bloemetje

8. Onderstaande 12 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (10 februari 2019),biged ( 9 februari 2019),brombeerzuid (11 februari 2019),dennisw (10 februari 2019),Elmo3108 ( 9 februari 2019),Giodude (10 februari 2019),Manureva (10 februari 2019),Mr Bluenose (29 mei 2019),Patjax ( 9 februari 2019),pret ( 9 februari 2019),swazontneuf ( 9 februari 2019),waterrat ( 2 maart 2019)

Last Online
    15 mei 2024 @ 01:58
    Discussies
    14
    Thanks
    1.002

Standaard

Afgaande op de recensies hierboven, ben ik op zoek gegaan naar Lana, als één van mijn opties voor de dag.
    Gelukkig waren er een paar hulpvaardige, bevriende beren die mij Lana aankonden wijzen, dus heb ik haar achter in de zaal voor de tv maar eens opgezocht.
    Het bleek inderdaad een lieve, gezellige maar ook niet domme dame te zijn. We hadden een zeer geanimeerd (veel lachen) gesprek, en na enige tijd op een "move" van haar kant gewacht te hebben, uiteindelijk zelf maar gezegd dat het een goed idee zou zijn dat we naar een kamertje gaan.
    Zij is zeer klantgericht, en probeert alles om het je naar de zin te maken. Als dit omgekeerd ook gebeurt dan geniet ze zicht-( en voel-) baar.
    Diepe tongzoenen, lekker potje frans gesproken, en afgemaakt in meerdere standjes.
    HHG 100%

10. Onderstaande 8 leden hebben waterrat bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 2 maart 2019),biged (30 maart 2019),brombeerzuid ( 2 maart 2019),hasta la pasta ( 3 maart 2019),jansenroy ( 3 maart 2019),le_belge ( 3 maart 2019),Mr Bluenose ( 3 maart 2019),Sjeufke ( 2 maart 2019)

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:51
    Discussies
    17
    Thanks
    2.035

Standaard

Leuke dame hoor, heerlijk trio met haar en dolly gehad, wat is babylon toch een heerlijke speeltuin, de een nog lekkerder dan de andere, hmmmmmmmmmmmmmmm
    Overigens is Isa (Golden Time)mijn favoriet en dat zie ik niet zo snel veranderen...

12. Onderstaande leden hebben lekkersfan bedankt voor deze bijdrage:

housefreak5 (13 maart 2019)

Last Online
    Vandaag @ 21:59
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

LANA (Babylon) - Zachte GFE-Babe
    Bij deze recensie

Uiterlijk

Een mooie lieve dame met lang haar en GND uitstraling benaderde me in de bar. Ik voelde al meteen aan dat het goed zat. Lief gezicht, mooi natuurlijk lichaam.

Karakterschets

GFE-Waardige dame die goede service geeft en haar klant streelt, vertroetelt, tongkust, je vrijt met je lieve vriendinnetje.

Presales

Een gesprekje, mijn wensen uitleggen en haar enthousiasme alles mee te spelen haalden me algauw over de streep. Ze maakte me erg geil en ik kon haast niet wachten met haar de kamer op te gaan.

Kamer

9, benedenverdieping

Kamersessie

1) Aard van de sessie:
    GFE en rollenspel,... alles super verlopen

2) Duur:
    half uur, de tijd werd goed gerespecteerd!

3) Communicatie en klik:
    Communicatie was in Engels en verliep vlot. De klik werd steeds beter naarmate de sessie vorderde en ze in mijn wensen mee was.

4) Betrokkenheid:
    Haar enthousiasme maakte dat ik voelbaar meer kan genieten en geiler werd. Dames als Lana die goed meedoen en zelf betrokken zijn en zelfs speelse dominantie kan tonen maken het compleet. Ja, Lana wist hoe ze me nog gekker kan maken!

5)Sessie:
    Een zeer goede sessie: de dame verraste me door haar goede service want ik dacht niet dat ik na Sofia de vorige dag nog iets kon verwachten dat te overtreffen is. Ze is ook niet te overtreffen maar Lana deed daar flink haar best voor om ze ten minste naar de kroon te steken. We vrijden, hadden goed fysiek contact, voelden elkaar goed aan en er waren geen haperingen, ongemakkelijkheden,.. Ze was je 'vriendin' en ze speelde dat goed uit.

De seks was super in 3 standjes (op haar, doggy en zij op mij) en ze reed me lekker klaar. Nadien was er wat tijd over en lagen we wat bij elkaar te praten.

6) Extra vermeldingen:
    Dit is een dame waar ik naar terug verlang, dus HHG is groot en dat wil wat zeggen.

Afhandeling en betaling

Correct: 50€

Aftersales

Behalve wat plagerijen en de vraag of ik me amuseerde, geen echte aftersales hier.

Fazit en Score beleving

Een GFE-dame met pit mag ik zeggen die me verstaat en dus krijgt ze ook een hoge score mee

Belevingsscore:

Afsluitende video

Uit mijn favo's van jaren terug: Wumpscut- Christfuck

De zwarte wolf

14. Onderstaande 11 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

biged (30 maart 2019),Das (30 maart 2019),duivenmelker (29 maart 2019),fg22 (14 april 2019),hvdk52 (29 maart 2019),Mr Bluenose (29 mei 2019),Schietgraagft ( 2 april 2019),Siberische tijger ( 1 juni 2019),Sjeufke (29 maart 2019),snellejapie (30 maart 2019),waterrat (30 maart 2019)

Last Online
    Discussies
    28
    Thanks
    89

Standaard

Lana
    Lana had ik begin april belooft om ergens in april of mei weer een kamertje met haar te gaan doen. Dat zou eigenlijk vorige week zijn, maar door omstandigheden belandde ik verrassend in saunaclub Diamond. Lana is een leuke rustige meid met een mooi gezichtje. De rest van haar uiterlijk moet je van houden. Ze is wat gezetter en haar borsten hangen wat. Haar service daarentegen is erg goed, alleen de echte klik mis ik wat bij haar. Ze doet alles heel goed, tongzoenen, pijpen, neuken, daar ligt het niet aan. Ze is ook heel prettig in de omgang, maar de klik die ik wel met Alexis, Roberta of Amalia heb, mis ik gewoon bij haar.

Ik kwam Lana tegen, nadat ik even een kort gesprekje had met Amalia, die mij aangaf een pannenkoeker te hebben en of dat voor mij een probleem zou zijn. Nee hoor, dan ga ik wel eerst met Lana. Met Lana een tijdje gezetten in de rokersruimte. Ja, helaas rookt Lana :( maar ze zorgt er gelukkig wel voor dat haar adem lekker fris blijft, waardoor het niet ongemakkelijk wordt met het tongzoenen.

Nadat ze haar sigaretje gerookt had, zijn we naar een kamer vertrokken. Op de kamer eerst wat tongen en friemelen. Tussendoor vertelde ik haar dat ik iets bij haar wilde proberen en haalde mijn powertool te voorschijn. Aan haar grote ogen kon ik merken, dat ze zoiets nog niet eerder gezien had. Gelukkig wilde ze het proberen Ze ging er lekker voor liggen, hoewel ze wel iets gespannen voor was. Ik begon in standje 1 bij haar en al gelijk voelde ze het genot door haar hele lichaam. Na een klein minuutje zette ik 'm op standje 2 waarna ze eigenlijk gelijk klaar kwam Dit was heel erg snel en nog maar in standje 2. Roberta was tot dusver recordhoudster, maar bij haar duurde het minimaal 2 of 3 minuten en in een hogere stand. Of Lana het speelde weet ik niet. Moeilijk te zeggen. En waarom zou ze het spelen. Als je het toch speelt, zou ik zorgen dat ik tientallen minuten van de kamertijd af zou snoepen om zo de kamertijd te rekken. Alleen Lana weet of ze ook echt een orgasme had

Daarna was het mijn beurt. Weer lekker tongzoenen met haar en vervolgens een lekkere blowjob. Uiteindelijk gefinisht in missio, waarbij ze mijn tepels lekker kon bewerken.

Even uitrusten en Lana gaf me nog een massage. Was op zich best lekker, maar niet heel erg stevig.

Ik weet niet of ik snel weer met Lana een kamer zal doen. Begrijp me niet verkeerd, ze is een hele leuke meid en haar service is echt goed, maar de klik mis ik een beetje. Misschien dat anderen die klik wel hebben en dan is ze zeker top.

Naam: Lana
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels
    Leeftijd: 22
    Haarkleur: Bruin
    Lengte dame: 1,63 mtr
    Postuur/Cupmaat: Volslank, 69 kg, maat 38/ B-cup

16. Onderstaande 4 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid (28 mei 2019),Mr Bluenose (29 mei 2019),Sjeufke (29 mei 2019),VAZKOR (29 mei 2019)

Last Online
    6 september 2024 @ 19:22
    Discussies
    14
    Thanks
    118

Standaard

Vervolg van de dag. Dat was dus 2x goed. Maar ik was er nog niet klaar mee. De dag was zeker nog niet om. Wel eerst maar een herstel periode ingegelast. Lekker gegeten, wat te drinken erbij en genieten van het uitzicht. Nog even met een collega beer zitten kletsen. Die kwam ook vaak in aca gold en daar ligt de dienstverlening net iets anders. Totdat hij met 2 hele grote borsten naar een kamer ging. Voor mij werd het ook tijd voor een kennismaking. Zeg maar hernieuwde kennismaking. Lana had een vorm van herkenning of ze speelde het goed, maar dat maakt niet uit. Ze zei wij hebben al eens gezoend.......en ik dacht, nou..... dat gaat weer gebeuren. Na wat smalltalk ging ze intekenen. Een kamer in de kelder dus we daalde af. Ze ging nog even naar het toilet maar was snel terug. Het feest kon beginnen. Het zoenen was heel vertrouwd en lekker vol overgave. Al snel lagen we op het bed in elkaar verstrengeld. Ik kon met haar volle borsten spelen. Ik denk toch echt een C. In ieder geval goed in balans met haar lichaam. Ik ging over tot het orale deel van ons avontuur. Ze leek het te waarderen maar wat nog belangrijker was, ik genoot ervan. Ze nam het stokje over. Sterker nog, ze nam hem in haar mond. Ze slobberde erop los. En het klokkenspel werd niet overgeslagen. Met haar nagels bewerkte ze het geheel. Genieten! Het werd tijd voor een verbinding. Ze stapte op en hij gleed lekker bij haar naar binnen. Ze danste op en neer. Mij aankijkend reed ze me naar een ontlading. Toch wilde ik nog wat wisselen. Geen probleem, ze stapte af en keerde haar billen naar me toe. Met Mn handen haar borsten omklemmend stootte ik door. In de spiegel was dit een mooi gezicht. Ze kreunde lekker mee. In missio heb ik het lekker afgemaakt en we bleven nog even verbonden. Na een lange kus sloten we af en pakte we in. Bij de lockers haar gage gegeven inclusief een fooi voor haar inzet. En met een kus en een glimlach vertrok ze. En ik..... nou eerst even rusten. En dan misschien nog eentje ter afsluiting.

Voorlopig een zeer geslaagde dag..

18. Onderstaande 7 leden hebben lampekap bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (29 mei 2019),biged (30 mei 2019),le_belge (31 mei 2019),Mr Bluenose (29 mei 2019),Schietgraagft (29 mei 2019),VAZKOR (29 mei 2019),waterrat ( 3 juni 2019)

Last Online
    6 december 2024 @ 14:50
    Discussies
    2
    Thanks
    1

Standaard

Gisteren met een kortingskaart afgezakt naar Babylon.
    Na wat twijfelen gekozen voor Lana.
    Heb het mij zeker niet beklaagd.
    Iets molliger meisje met super mooi snoetje.
    Heel vriendelijk en een prima uurtje op de kamer.
    Eerlijk afgerekend, herhalingsgevaar vrij groot.

20. Onderstaande 8 leden hebben Kriske1000 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (29 augustus 2019),biged (31 augustus 2019),brombeerzuid (29 augustus 2019),jansenroy (29 augustus 2019),lustman (29 augustus 2019),pret (29 augustus 2019),Sjeufke (29 augustus 2019),Viscamessi (29 augustus 2019)

Last Online
    20 december 2024 @ 12:50
    Discussies
    24
    Thanks
    424

Standaard

Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...525#post670525

Toen ik weer op krachten was gekomen zag ik weer de dame die ik eerder buiten spotte voorbij komen. Probeerde oogcontact met haar te maken en ze keek me strak terug aan. Midden in het gesprek met Azis zeg ik sorry man, ik moet er achteraan. Die meid liep af en aan naar de kamer. Snel naar buiten geflitst, eenmaal bij haar wist ik het na 1 tel al dat dit hem ging worden. Ik maakte kennis met Lana, een volslanke Roemeense van 22. Wat een wereld van verschil met Kellie, begon gelijk een gesprek over van alles en nog wat. Ik was al snel verkocht door haar mooie kijkers en super mooie haren. Helemaal mijn type.

Dat had Lana zelf natuurlijk ook wel in de gaten ondertussen dus ze stelde voor om ons terug te trekken in een kamer beneden. Azis was er even bij komen staan om het geheel te aanschouwen en gaf zijn goedkeuring aan mij door. Hupperdepup naar beneden en laat nu maar eens even zien hoe het moet hier zei ik op de kamer tegen haar!

Nou dat heb ik geweten. Eindelijk is het smetje wat bij mij op de naam Babylon rustte vakkundig weggewerkt. Het was een super kamer met Lana. Begrijp nu ook heel goed dat ze haar klandizie heeft. Top inzet, geen geneuzel en rare acties. Gewoon onvervalst lekkere seks waarvoor je naar een club gaat. Ook de kamers vind ik beneden een stuk relaxter, veel minder lawaai en bovendien koeler op de warme dagen.

Anderhalf uur later alsnog bezweet maar wel weer zeer tevreden naar boven geklotst waar Azis al stond te wachten. Ja, dat was een goede tip zei ik direct. Handig, zo’n externe consultant bij je in de club!

22. Onderstaande 2 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

Schietgraagft (11 september 2019),Sjeufke ( 1 september 2019)

Last Online
    Vandaag @ 21:44
    Discussies
    15
    Thanks
    11.706

Standaard

Draadje kan verplaatst worden naar SS. Vandaag 1 uur gekamerd met deze lieve meid die een prima service geeft. In SS noemt zij zich Tanja.

24. Onderstaande 2 leden hebben Agronymus1 bedankt voor deze bijdrage:

Siberische tijger (17 oktober 2019),Sjeufke (17 oktober 2019)

Last Online
    Vandaag @ 21:44
    Discussies
    15
    Thanks
    11.706

Standaard

Verblijf van Lana in SS is helaas van korte duur geweest. Van haar vernomen dat ze weer terug is in Babylon.

26. Onderstaande leden hebben Agronymus1 bedankt voor deze bijdrage:

Siberische tijger (18 oktober 2019)

Last Online
    Vandaag @ 22:38
    Discussies
    112
    Thanks
    19.183

Standaard

Lana overweegt nu naar Acapulco Gold te gaan vertelde ze me gisteren. Heerlijke sessie met haar zachte lijf en borsten gehad en ze wist nog een 4e orgasme uit me te persen. Dat zegt genoeg over de kwaliteit. Heerlijk tongzoenen, heerlijk pijpen, standje 69 en geneukt in 2 posities, waarbij ik achter haar liggend (geen idee hoe die positie heet? lepeltje lepeltje?) klaar kwam. Erg (zacht)aardige dame!

Last Online
    20 december 2024 @ 12:50
    Discussies
    24
    Thanks
    424

Standaard

Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...539#post676539

Daar was ze, ons aller Lana. De hele lounge die tussen ons in lag, leek niet te bestaan, toen zij mij opmerkte en direct die pretoogjes van haar opzette. Wat was het fijn de vorige keer met haar en ik wist, net als de vorige keer, wat mij te doen stond: er als een gek achteraan, voordat ze binnen 10 minuten weer met een andere beer naar de kamer zou verdwijnen.

Ik volgde haar naar buiten, waar ook NLNU even plaats had genomen in de fijne overkapte serre. Een andere beer leek zich te ontfermen over Lana maar kwam alleen maar vertellen dat je van water nat wordt ofzo want hij was zo weer weg. Ze wenkte zich bij me wat ik mij geen twee keer liet zeggen. Nadat ik eerst een preek te horen kreeg waar ik zo lang was gebleven en dat ze al gedacht had dat ik een vriendin buiten de club had gevonden stelde ik haar gerust. Want vandaag ben ik hier en ben ik met jou, zei ik zo blij als een ei.

Rustig zitten keuvelen over van alles en nog wat. Op een zeker moment werd het knusser en knusser, warmer en warmer, fijner en fijner. De kamervraag werd niet eens gesteld door een van ons beiden. Een wederzijds “zullen we?” was genoeg om naar de lijst te lopen en in te tekenen voor kamer 9 beneden.

Op die bewuste kamer #9 hebben we anderhalf uur vertoeft en genoten van alles wat het leven je te bieden heeft maar je in de essentie maar een ding nodig hebt: extreem goede seks. Ze legt de lat heel hoog voor haar collega’s als je eenmaal met haar bent geweest. Echt super!

29. Onderstaande 2 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke ( 3 november 2019),WANDELAAR5 ( 3 november 2019)

Last Online
    12 november 2024 @ 11:19
    Discussies
    6
    Thanks
    4

Standaard Alice (Roemeense)

Alice (Roemeense)
    Leeftijd : 23 jaar Taal : Engels (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Stevig
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Groen Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Zoenen, Aftrekken
    Extra info :

31. Onderstaande leden hebben sukehashi bedankt voor deze bijdrage:

pret ( 9 november 2019)

Last Online
    12 november 2024 @ 11:19
    Discussies
    6
    Thanks
    4

Standaard

Was rond 12u vandaag en niet veel meiden. Was het wachten wat beu en haar aangesproken. Aardige meid, tongzoent. Pijpen en neuken was standaard. Lekkere dikke kont. Op zijn hondjes afgemaakt. Herhaling, nah.

33. Onderstaande leden hebben sukehashi bedankt voor deze bijdrage:

bierbeer ( 9 november 2019)

Last Online
    15 december 2019 @ 10:31
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

meer dan 2 weeken al in GT onder de naam Alice. Groszizi55ans of 60 jaaar nu al.

35. Onderstaande leden hebben groszizi54an bedankt voor deze bijdrage:

WANDELAAR5 (30 november 2019)

Last Online
    Vandaag @ 17:38
    Discussies
    2
    Thanks
    3.448

Standaard

Bovenstaand bericht van de ijsbeer met de moeilijke naam is helemaal, want de Lana uit Babylon werkt inmiddels zo'n 3 weken in Golden Time.

Het verzoek aan de moderators is om dit draadje naar GT over te plaatsen aangezien zij daar al een draadje onder haar nieuwe naam Alice heeft.

37. Onderstaande leden hebben laplagne bedankt voor deze bijdrage:

WANDELAAR5 (30 november 2019)

Last Online
    Discussies
    2
    Thanks
    3.448

Standaard

Deze dame heeft haar sporen in Babylon onder de naam Lana verdiend. Ik ben gisteren door een vriend op haar geattendeerd. Toegegeven een hele leuke dame!

Verzoek aan de moderators is om Lana uit Babylon over te plaatsen naar Golden Time onder haar nieuwe naam Alice!

Note W2: Berichten samengevoegd

Last Online
    Discussies
    2
    Thanks
    3.448

Standaard

Het is niet dat ik naar Alice hunkerde, maar nadat ik deze Roemeense onlangs had gezien was ik voornemens om eens met haar te gaan kameren. En ja hoor toen ik op een middag een bliksembezoekje naar Golden Time had ingelast, liep zij vrij rond. Alice had ik alleen heel snel uit het oog verloren, maar toen zij uit de eetgedeelte kwam, wilde ik haar binnen netjes gaan aanspreken. Maar ondanks mijn ervaring was dit toch niet de juiste tactiek, want nadat Alice één stap binnen de muren van Golden Time had gezet werd zij al bijna besprongen door een andere ijsbeer die haar kende uit de Babylontijd. Rustig aan de bar op de terugkomst van Alice gewacht en bij het zien van haar gelijk toegeslagen. Alice is 23 jaar en beheerst de Engelse taal heel goed. Ook wel Duits na haar vlieguren in de diverse Duitse clubs, maar mevrouw geeft de voorkeur aan het Engels. Alice heeft een knap gezicht en is zonder boven beschreven intelligent. Inderdaad wat gezetter maar zeker niet dik of zo iets. Deze dame, die niet vies is van tongzoenen, heeft iets waardoor dat ze mij aardig geil maakte. Het was een halfuurtje knallen en lekker op z'n hondjes afgemaakt. Mijn vrienden heb ik nog niet verteld over mijn date met Alice en die jongens zullen wel hun wenkbrauwen fronsen. Hopelijk blijft Alice in Golden Time honkvast.

40. Onderstaande 3 leden hebben laplagne bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (29 november 2019),Sjeufke (29 november 2019),WANDELAAR5 (30 november 2019)

Last Online
    13 augustus 2024 @ 17:17
    Discussies
    6
    Thanks
    311

Standaard

Danke für die Info. Ein Muss für den nächsten Goldentime Besuch. Kenne Sie aus dem Babylon unter dem Namen Lana. Hatte dort viele Fans. Guter Girlfriendsex mit einer
    intelligenten und hübschen jungen Frau mit fraulicher Figur. Sehr ruhig und zurückhaltend. Einfach angenehm. Ich hoffe sie bald zu treffen.i

42. Onderstaande 2 leden hebben fingerprint68 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 6 december 2019),laplagne ( 6 december 2019)

Regels voor berichten