Naam : Ilse
Nationaliteit / Taal : Nederlandse
Leeftijd : eind 20 ( op de website staat nog steeds 24, maar inmiddels werkt ze al ruim 3 jaar bij MP)
Haarkleur / lengte : Brunette
Lengte : 1.75m
Postuur / Cupmaat : Normaal / C - Cup
Service : Goed; PZC, Beffen ,Tongzoenen, Vingeren, NMC , Anaal ,FT
Gisteren weer eens in mijn oude bekende privé huis geweest aan de Valeriusstraat in Den Haag. Deze keer gekozen voor Ilse, een Nederlandse Brunette.
Ik was ooit al een keer eerder met haar wezen stoeien en bij binnenkomst wist ze me nog bij naam te noemen zelfs..............................
Ilse is een knappe, spontane meid, die je goed weet te verwennen, zo ook bij mij gisteren.
Heerlijk tongzoenen en strelen en natuurlijk onze vriend Rex niet vergeten, nee die kreeg ook een heerlijke pijpbeurt.![]()
Ilse is ook niet vies van beffen, zij houdt er wel van om heerlijk gelikt te worden en duwt haar lekkere kutje stevig tegen je tong aan.
Na elkaar heerlijk oraal verwend te hebben, haar in een aantal standjes flink beredenen als toetje ( de kers op de taart zullen we maar zeggen) lekker in haar gulzige mondje gespoten........................
![]()
Prijzen zijn natuurlijk anders dan in Duitsland;ik moest meer dan 150 euro afrekenen, maar ben wel lekker verwend.![]()
Waarom ben ik toch verdomme ook bijna iedere dag geil![]()
Maar ja om nou iedere keer dat t***ing eind te rijden, dan maar zo oplossen toch..................