Aken, Antoniusstraat 19, Vanessa (Roemeense)
Naam : Vanessa
Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Italiaans
Leeftijd : 22
Haarkleur/-lengte : Zwart, sluik, heel lang
Lengte dame : 1,52 mtr
Postuur/Cupmaat : Lolita, 45 Kg, maat 30/ stevig A-cupje, Schoenmaat 34 vertelde ze nog.
Tatoeages/Piercings :
Service: PMC, NMC, 69
Voordelen: Vriendelijk meisje.
Nadelen: Geen TZ, geen PZC, geen COB.
Tijdsduur : 25 minuten
Prijs : EUR 30,=
Extra’s bij het bezoek: Liet zich uiteindelijk wel beffen, terwijl ze hier oorspronkelijk extra voor vroeg
Wijze Grijze sexapproval: 8,0/10
Vanessa is pas sinds 2 weken in Aken en zal met de kerst terugkeren naar Roemenië. Waarschijnlijk komt ze niet meer terug omdat de inkomsten hier duidelijk tegenvallen. Ze deed zich tijdens het gesprek voor als Italiaanse, maar aangezien ikzelf ook Italiaans spreek, prikte ik hier al snel doorheen. Het ijs was echter snel gebroken, toen ze merkte dat ik er geen probleem van maakte dat ze van Roemeense afkomst was (sommige Duitse klanten dus wel). Spreekt geen Duits.
Op de kamer zag ik pas goed wat voor een geweldig WG-girl dit was. Zo zie ik ze graag in de zomer op het strand, gekleed in monokini, voorbij paraderen. De sessie was goed, ofschoon Vanessa’s servicepakket een beetje beperkt is. Geen PZC, geen TZ. Beffen wilde ze alleen indien ervoor bijbetaald werd. Het leuke aan de sessie was dat ze tijdens de sessie ietwat ontdooide en in 69 over me heen kwam zitten. Een geweldig klein strak roze poesje met strakke maatje 30 billetjes hing opeens boven me. Haar lipjes stonden naturel al vanzelf een beetje open. Terwijl ze me pijpte (PMC) zakte ze langzaam steeds dieper en uiteindelijk gaf ik haar een paar plagerige voorzichtige zoentjes op haar poesje. Hierop zakte ze helemaal door haar knieën en het hek was van de dam. Een heerlijk lange 69-sessie volgde met alles erop en eraan. Toen ik aangaf bijna klaar te komen, verwijderde ze mijn condoom, maar gaf me wel een tissue met het verzoek ervoor te zorgen dat ik er geen al te grote bende van zou maken.
Een lief meisje. Tijdens de AST vertelde ze me nog een beetje over haar persoonlijke omstandigheden en achtergrond. Vrij dramatisch (voor wat ervan waar is dan)
Seen it, done it and want it again and again and again.