nieuwe gadget dus ff prutsen of het een beetje bevalt. Als excuus grijp ik naar m’n laatste LR bezoek.
Laat ik maar beginnen met het feit dat er geen klote te doen was. Zo, hebben we dat meteen maar gehad en kunnen de ijsberen die minsten 180 dames in de club verwachten direct weer iets anders gaan doen. Met slechts zo’n 10 a 15 dames in tha house zouden velen direct de badjas in de wasmand flikkeren en uit gaan staan huilen aan de theke of, nog veel stoerder, z’n beklag doen in een forum over the sad sorry state des betreffende club.
Voor de hoerenlopers met wat meer diepgang en zelfredzaamheid gaat het nu pas interessant worden. Je kent het vast wel, je vast Iubi op vakantie en de soort van belofte om zelf dan ook maar een club pauze in te lassen. Vuile leugenaar die je d’r bent. Tuurlijk, jullie vaste stekkie laat je even ongemoeid zodat je nog enige mate van plausible deniability kunt handhaven op het moment dat ze terug keert. Maar die andere 27 clubs in de omgeving daar gaat ze toch never nooit niets van horen tenzij je jezelf verlult. Daar vind je echter je draai niet en realiseer je tevens dat het nog altijd een spel met leenliefjes is. Dus, terug naar huis dan maar. Honger als je hebt gekregen van het menu in die andere clubs gaat er niets boven de eigen vertrouwde keuken. Het menu mag door de tijd heen wat saai geworden zijn maar je weet inmiddels hoe je het op smaak brengt. Daarnaast, ze weten dat je vaste vriendinnen er niet zijn dus er lopen vast wel een paar toetjes rond die hun best gaan doen zichzelf extra lekker te laten smaken.
Tot zover een soort van idee hoe het zou kunnen gaan die avond. Niet specifiek een dame in gedachte maar wel het plan om één of twee van die dames die helemaal de hemel worden ingeprezen op te schrijven. En zo boemelt het geheel voort over de A57 met slechts 100 op de tacho. Oefenen voor wanneer de nieuwe algehele snelheidslimiet in NL in werking treedt. Ter hoogte van Krefeld slaat echter de bliksem in m’n hoofd en word de stalker in mij wakker. Afrit Gartenstadt en opzoek naar een bepaalde combinatie van gebouwen. Nu ze toch in Predeal zit kan ik veilig checken of ze een beetje leuk woont daar in Bucuresti aan de Rhein. Yup, that’s me. Op enig moment kan ik het niet nalaten. Maar alleen als ik zeker weet dat ze niet in de buurt zijn. Het is namelijk niet leuk om tot in je eigen woonplaats gevolgd te worden door een veel te dikke SUV met Roemeens kenteken. Anyway, ik dwaal af.
Net voor het avond eten bel ik aan en kan ik op de hartelijke ontvangst van Manu rekenen. Omdat de LR meisjes het niet gewend zijn dat ik op dat tijdstip arriveer krijgt de ontvangst nog wat extra cachet door wat dames die direct hun kans schoon zien. Altijd leuk die aandacht en nog veel spannender afwachten hoe lang dat zo blijft als er géén kamer met de betreffende meiden volgt. Aangezien ik niet van de servicegerichte diepte-interviews ben meen ik mezelf zintuiglijke dusdanig ontwikkeld te hebben dat ik in enkele oogopslagen te kunnen zien of het wat gaat worden. De signalen stonden niet heel gunstig. Penelope, die goed weet hoe op mijn golflengte te geraken, had dat direct door. Ondanks dat toch even bijgekletst en notitie gemaakt voor mezelf. Volgende keer weer met haar. Nu ik er aan terug denk en het opschrijf doet het zowaar nog wat met me ook. Maar die avond dus niet.
Eerst een saunaatje en eens lekker douchen. Dat was tenslotte ook al weer twee dagen geleden. Gelukkig had een andere stamgast wat eucalyptus in het water voor het opgieten gedaan. Dit doet me denken aan juni 2016. Ook toen had ik me de moeite gespaard dagelijks te douchen. Ik ver excuseerde me daarvoor bij de dame waarmee ik een afspraak had om eerst even goed te gaan badderen. Tot mijn verbazing gaf ze aan eigenlijk wel benieuwd te zijn naar mijn lichaamsgeuren. Ranzig? Misschien, maar kijkend naar mezelf zijn er toch wel zeker een handvol dvp die ik pas echt lekker vond als ze al helemaal suf geneukt waren. Niet per se om de bijbehorende odeur maar zeker ook vanwege het effect op hun gemoedstoestand. Rauwer, oprechter, de geveinsde franjes er vanaf. Maar ik dwaal weer af. Raissa durfde het aan mijn stank te trotseren. Het was altijd al leuk met deze tiener (18 !!!) die meestal veel ouder en wijzer overkwam dan ze daadwerkelijk was. Deze keer sloeg echter alles. Het zoenen was veel inniger dan voorheen. Dusdanig dat ik het idee kreeg dat ze ook opzoek was naar wat genot voor zichzelf. Ja, daar houden we wel van. Het vaste patroon van zoenen pijpen neuken maar eens doorbroken en haar vooropgesteld. Langzaam afgezakt naar dat heerlijke jonge en o zo natte kutje om daar eens goed tijd aan te besteden. Dat viel in zeer goede aarde en werd beloond met bewegingen waar menig Roemeens gymnaste jaloers op zou zijn. To give is to get en zo werd ik niet veel later getrakteerd op een lange en zeer zorgvuldige blowjob. Gelukkig was er nog niets onwettigs aan, aan wat daar toen gebeurde. Meisje meisje meisje, wat heb jij allemaal uitgespookt sinds de puberteit en de hormonen door je lichaam gieren. “Oh baby I’ll come” was het onvermijdelijke gevolg. Normaal bezig ik die uitspraak om aan te geven dat ze met de hand verder mogen omdat ik niet zo van de cum in mouth ben. Ik vind het wel geil en zo maar dat uitspugen daarna laat de roze bril toch een klein beetje verkleuren en de illusie wat verbleken. Gelukkig lag ik te bed met een zeer intelligente en bovenal geile jonge dame. Het werd geen CIM maar een FT. Als ze zich niet zo’n gymnaste had getoond tijdens haar eigen hoogtepunt had ik me zeker zorgen gemaakt om haar nekwervels op het moment dat ik klaarkwam. Deze leuke gekke meid was ook de meid die mij al ooit eerder een CIM aanbod. Dit was omdat ik vaak wat fruit mee nam naar de club een paar bakjes met vanalles en nog wat. Haar jeugdige nieuwsgierigheid wilde wel eens weten of sperma er beter van gaat smaken. Helaas hadden we dit nog nooit eerder gedaan dus was er geen referentiekader en werd er besloten het geheel eens dunnetjes over te doen. Één ieder die in LR wel eens op kamer 21 of 22 verbleef kent wel het geluid van kokhalzende meiden en schrappende keeltjes. Die mannenyoghurt moet er bij velen toch uit. Bij Raissa blijkbaar niet. Nadat ik weer een beetje bijgekomen was, zij een sigaretje gerookt had pakt ze meer weer vol op de bek. Zo van: Vis je eigen rotzooi er maar weer uit. Fucking hell, in no time weer een stijve en zij wist precies wat daar mee te doen.
Misschien is het dat, naast het vaste schatje natuurlijk, waarom ik terug blijf keren in LR. Die meiden die je al een tijdje kent van gezicht maar nog niet of slechts vluchtig (half uurtje) tussen de lakens hebt gehad. Met kerst bleek dat er mogelijk weer één of twee tussen zaten. Aangemoedigd door een brabander die beter roemeens spreekt dan zijn eigen dialect was er een voor mij nieuwe blondine het cliënteel aan het keuren. "Brian, kom es ff" werd ik geroepen. Dit is (waarom vergeet ik gvd altijd hun naam) en voordat ik het wist had ze m'n badjas al bijna uitgetrokken. "You go girl, looking for the best dick? " Daar had ze blijkbaar niet op gerekend en kreeg ze notabene nog iets van een blosje op wangen ook. Mooie meid, en op dat moment in opperbeste stemming. M'n GFE radar ging in het rood en wist gewoon direct dat daar een hele leuke bedpartner zat.
Nu heb ik hier wel redelijk vaak een grote bek maar in het echt valt dat reuze mee. Dus in plaats van haar over m'n schouder mee te nemen naar de kamer moest het initiatief van haar komen. Ook al zo'n trucje waarvan ik denk dat het veelzeggend is. Als ze dat initiatief neemt zal het op de kamer verder ook wel goed komen. And so it did. Blondie komt in nog steeds opperbeste stemming bij me op schoot zitten en begint me hier en daar wat te klieren. Dat resulteerde in een oververhit brein en dan kan het lichaam maar één ding doen. Voor de beste koeling verhoog je het oppervlak waardoor er meer lucht langs kan om warmte af te voeren. Als daar ook nog een medium aan toevoegd wat redelijk snel verdampt kan het leed ook weer redelijk snel geleden zijn. In een bordeel noemen ze deze handeling ook wel een blowjob. Gelukkig was er helemaal geen wachttijd voor een kamer Helaas zat ik budgettair gezien aan mijn limiet en kon het geheel helaas maar een half uur duren, inclusief een fooitje. Maar dit was wel het soort kamer dat doet verlangen naar meer. Véél méér.
En zo komen we weer terug bij die ene hele rustige avond met maar 10 a 15 dames. Veel van de dames van m'n vorige bezoek waren er ook dus het was weer meteen bal. Enkele uurtjes geinen, saunaatjes doen en een heel zeldzame duik in de jacuzi verschijnt blondi ineens weer op de radar. Onbewust zat er dus toch een dame in gedachte waarvoor ik naar LR gereden ben. Ditmaal een heerlijk uurtje en het was de GFE die ik verwachte. Achter af nog hartelijk gelachen om mijn voorspellende gave. Tijdens het half uurtje de week er voor zoende ze nog niet. Heel arrogant (althans, dat vond zij) zei ik: "Jawel, alleen dat weet je nog niet"
Peace out, en excuzie voor de type foutjes