Een mooi normaal next-door type met een opvallende tattoo van een blauwe vlinder. Zachte ogen verraden een rustige en positieve uitstraling. Ze neemt haar tijd en geeft erg goede service.
Presales
Ze nam haar tijd om even kennis te maken en vroeg niet meteen om een sleutel. We bleven wat zitten praten, maakte haar mijn kamerwensen kenbaar en liet haar de sleutel halen. We hoefden hooguit een kwartier te wachten maar ze bleef grotendeels bij me.
Kamer
5 op gelijkvloers
Kamersessie
1) Aard van de sessie:
Zachte sessie, lichtjes GFE, een heel goede sessie zoals ik die graag heb.
2) Duur:
Half uur.
3) Voorspel:
Een lang en goed uitgespeeld voorspel waarin ze me heel goed kon opgeilen, ik moest nauwelijks sturen of leiden, ze begreep wat ik wou en deed dat perfect.
4) Seks en naspel:
De seks was te snel voorbij, de stoom moest worden afgeblazen na meer dan 1 maand niet te clubben. Ze bleef me erg goed opgeilen en de seks (zij boven me) was perfect, geen onhandigheden. Het naspel: het was meer naast elkaar liggen en wat praten tot de tijd over was.
5) Communicatie en klik:
Erg vlotte communicatie en goede klik
6) Ambiance-level / betrokkenheid:
Ze was duidelijk bedreven en me te soft domineren en ik moest haar niet corrigeren.
Afhandeling en betaling
50€ overhandigd, geen issues verder
Fazit en Score beleving
Dit was de beste sessie van het bezoek en verdiend een goede score
Belevingsscore: ****
Laatst gewijzigd door VAZKOR; 29 januari 2020 om 21:40
Daarnaast vind ik 4 sterren teveel. Persoonlijk zou ik haar 1 ster geven, maar goed pret normen zijn dan ook streng echter rechtvaardig. Zo blijkt weer dat beleving van iedere ijsbeer anders is.