Pagina 70 van 96 EersteEerste ... 206066676869707172737480 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.726 t/m 1.750 van 2387
    Last Online
    7 januari 2025 @ 19:14
    Discussies
    26
    Thanks
    3.533

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drieganger Bekijk bericht
    @BrianBoitano

Heerlijke anekdote kerel! Het is daarom dat ik mij graag begeef binnen de rafelranden van de samenleving. De mensen zijn er oprecht/puur en er is altijd een kans dat je een onvergetelijke avond of nacht gaat beleven. Als je weer eens een nachtelijke uitbraak richting DB maakt houdt ik mijzelf graag aanbevolen !
    Voor de zware wandelaars onder ons kan ik zeker Brussel-Noord aanbevelen. Dat zijn geen rafelranden meer van de samenleving, neen dat is er gewoon de bodem.

2. Onderstaande leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

drieganger ( 5 januari 2020)

Last Online
    5 november 2024 @ 13:30
    Discussies
    109
    Thanks
    1.595

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Voor de zware wandelaars onder ons kan ik zeker de Aarschotstraat in Brussel aanbevelen. Dat zijn geen rafelranden meer van de samenleving, maar wel de bodem.
    Been there, done that. Probeer Dortmund eens, Linienstrasse. Zeker als de Borussen thuis verloren hebben.

@BrianBoitano

Heerlijke anekdote kerel! Het is daarom dat ik mij graag begeef binnen de rafelranden van de samenleving. De mensen zijn er oprecht/puur en er is altijd een kans dat je een onvergetelijke avond of nacht gaat beleven. Als je weer eens een nachtelijke uitbraak richting DB maakt houdt ik mijzelf graag aanbevolen !
    Nee dank je.
    De omstandigheden waren toen zo en het kwam vanzelf. Er naar zoeken is zinloos en het is ook niet te plannen. Het moet simpelweg samen vallen.
    Oprecht, zou ik na al die jaren alleen Isa en de zussen uit sexpalace willen noemen. Suus en Armina, ook schatten van meiden ddar niet van, hielden altijd het commerciële belang voorop. Toen, en nu nog steeds al hebben ze hartikke goed in de gaten dat ik beter weet. En dan de bardames..... de grootste ratjes van allemaal. Ze hebben alles, dikke auto, vriend met nr 81, nieuwste smartphone shit. Zorg alleen dat je ze nooit wat verschuldigd bent want ze vergeten het nooit. Prik daar door heen en er kan veel maar maak nooit de fout in een oprechte familiare sfeer terecht te zijn gekomen.
    Laatst gewijzigd door WA; 5 januari 2020 om 23:11
    met vroegpensioen

4. Onderstaande 2 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

drieganger ( 5 januari 2020),phoenix ( 6 januari 2020)

Last Online
    29 november 2024 @ 17:24
    Discussies
    262
    Thanks
    24.653

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BrianBoitano Bekijk bericht
    Been there, done that. Probeer Dortmund eens, Linienstrasse. Zeker als de Borussen thuis verloren hebben.
    En voor de echte avonturier: doe dat gekleed in een Königsblau shirt...
    "Guter Sex muss sich anhören
    als ob man mit Badelatschen wegrennt."
    - Markus Krebs

6. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

drieganger ( 6 januari 2020)

Last Online
    18 augustus 2024 @ 10:19
    Discussies
    1
    Thanks
    51

Standaard

Zorg alleen dat je ze nooit wat verschuldigd bent want ze vergeten het nooit. Prik daar door heen en er kan veel maar maak nooit de fout in een oprechte familiare sfeer terecht te zijn gekomen.
    Juist. Zorg vooral dat ze geen hoogte van je kunnen krijgen. Wees als kwikzilver: ongrijpbaar. Laat ze je maar voor gek verklaren, jij weet wel beter. Je bent tenslotte uiteindelijk alleen verantwoording aan jezelf verschuldigd. (Huh... schuldig?)

Last Online
    Vandaag @ 19:11
    Discussies
    61
    Thanks
    230

Standaard

Tötungsdelikt Charlottenstraße
    Am Donnerstagmorgen (16. Januar, gegen 6:15 Uhr) betrat ein 27-jähriger Duisburger blutend und mit schweren Stichverletzungen im Bereich der Brust einen Kiosk an der Charlottenstraße.
    Der Verletzte wollte den Beamten aber weder sagen, wer ihn angegriffen hat, noch wo der Angriff passiert sein soll. Eine Mordkommission hat Ermittlungen wegen eines versuchten Tötungsdelikts aufgenommen. Hinweise zu dem oder den mutmaßlichen Tätern, dem Angriff oder dem Tatort nimmt das Kommissariat 11 unter der Rufnummer 0203/2800 entgegen.
    https://www.presseportal.de/blaulicht/pm/50510/4495004

9. Onderstaande 2 leden hebben marcelasnl bedankt voor deze bijdrage:

drieganger (17 januari 2020),Wijze grijze (17 januari 2020)

Last Online
    15 juni 2024 @ 10:37
    Discussies
    13
    Thanks
    210

Standaard

@Marcelasnl

Heftig verhaal! Nu is de Charlot ook wel de meest marginale straat van heel Duisburg. Tijdens een wandelingetje door deze straat schiet altijd wel even het "anti-confrontatie" lijstje door mijn hoofd heen. Blik vooruit, grote passen, klokje onder de mouw, niemand aankijken en de smartphone een handje geven in mijn broekzak. Voor de nachtwinkel staat ook altijd een groepje van een man of 7 die mij dikwijls met net te veel interesse aankijken. Zigeunerkindjes in de nachtelijke uren op straat en complete inboedels op de stoep is hier ook vrij normaal.

Laten we hopen dat het slachtoffer het goed maakt. Al kun je je afvragen gezien het tijdstip wat voor een knul dit is geweest, waarschijnlijk geen ideale schoonzoon !
    Saillant detail; tegenover de "fat mexican" is een aantal jaar geleden een Turkse penoze koud gemaakt.

Last Online
    Vandaag @ 20:24
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Mordkommission ermittelt : Duisburger mit Stichverletzungen kämpft im Krankenhaus um sein Leben

Duisburg Am Donnerstagmorgen betrat ein 27-Jähriger blutend und mit schweren Stichverletzungen in der Brust einen Kiosk in Duisburg. Er kämpft nun im Krankenhaus um sein Leben.

Die 32 Jahre alte Kiosk-Mitarbeiterin rief die Polizei. Der Verletzte wollte den Beamten aber weder sagen, wer ihn angegriffen hat, noch wo der Angriff passiert sein soll. Er kam zur Behandlung der lebensbedrohlichen Verletzungen auf die Intensivstation eines nahegelegenen Krankenhauses.

Eine Mordkommission hat Ermittlungen wegen eines versuchten Tötungsdelikts aufgenommen. Hinweise zu dem oder den mutmaßlichen Tätern, dem Angriff oder dem Tatort nimmt das Kommissariat 11 unter der Rufnummer 0203 2800 entgegen.
    https://rp-online.de/nrw/staedte/dui...r_aid-48392443
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    109
    Thanks
    1.595

Standaard

wat tijd over om te doden dus laat ik er maat weer eens een anekdote ingooien. Tevens m'n eerste kennismaking met de vulkan die helaas ook een inktzwarte bladzijde in m'n festivalcarrière bleek te zijn.

Meet her @ the LoveParade

Het is op de ochtend van 24 juli als ik een sms krijg van een collega. "Ga je mee naar DB???" We hadden het er die week al een paar keer over gehad om naar de Loveparade te gaan. We schrijven het jaar 2010 waar het zo vreselijk misging en er uiteindelijk 21 mensen stierven door de verdrukking in de mensenmassa.
    Onderweg naar DB hadden we totaal geen weet van de ophanden zijnde drukte. Ruim voor DB verlieten we de snelweg om een kennis op te halen in Moers. Pas toen hij eenmaal in de auto zat werd duidelijk wat voor mensen massa er op de been was via het openbaar vervoer.
    "Parkeer maar bij de rode lampjes" zegt onze duitse kennis. "Rode lampjes?" vraag ik. "Wacht maar zegt m'n collega met een dikke grijns op z'n bek. Omdat de A40 inmiddels muurvast staat schieten we binnendoor via Homberg en Ruhrort naar de vulkanstrasse.
    Eigenlijk is de vulkan bij daglicht niet om aan te zien. Lelijke grauwe gebouwen die je zonder het neonlicht van de laufhauzen liefst zo snel mogelijk passeert. M'n auto word tegenover haus 11 op een grasveld gezet om vervolgens te voet verder te gaan naar de altstad. Daar is het op zich zeer goed toeven tot later op de dag duidelijk werd wat voor drama zich aan het afspelen was. Gelukkig waren er geen bekenden van mij bij betrokken al maakt het dat niet minder erg.
    Ramptoeristen als we zijn besluiten we laat in de avond richting rampplek te gaan. Ver komen we niet. Autoriteiten hebben wegen afgezet en we worden vriendelijk verzocht het gebied te verlaten. Zo komen we uiteindelijk Böninger park terecht, niet ver van de Gitschinerstrasse, waar ik drie jaar later nog veelvuldig zou komen maar dat terzijde. In het Böninger park hangt een rare sfeer groepjes feestende mensen te midden van wat minder vrolijke soms aangeslagen snikkende en huilende mensen. Ondanks de gebeurtenissen is er toch een klein beetje drank en drugs genuttigd wat een hele rare uitwerking heeft op het ervaren van deze dag. Van "we" is al een tijdje geen sprake meer. Ik ben m'n collega en zijn duitse kennis ergens zoek gelopen en inmiddels zwerf ik redelijk alleen rond. Af en toe zie ik wat bekende gezichten uit de dance scene.
    Op een gegeven moment loop ik door een tunneltje en struikel ik zowat over een jonge dame van begin twintig. In elkaar gedoken zit ze tegen de wand van het tunneltje wezenloos voor zich uit te staren. Ze lijkt me niet eens op te merken ondanks dat ik praktisch over haar heen gevallen ben. Toch eens vragen wat er aan de hand is. In perfect duits antwoord ze dat in de bewuste mensen massa heeft gestaan en daar haar vriendin kwijt is geraakt. Al uren probeert ze haar te bellen zonder resultaat. Naar het ziekenhuis of de politie durft ze niet, bang voor mogelijk heel slecht nieuws..... Ik vraag haar of ze geen foto heeft van haar vriendin, misschien heb ik haar wel ergens gezien. Één van de dingen die me nog het meest bij staat van die dag is zijn de foto's en namen in haar telefoon. Ondanks dat ze in vloeiend duits met me sprak was het alles behalve duitse namen in haar contacten lijst. "Waar kom je vandaan dan?" "Uit Roemenië" naiëf als ik toen nog was vraag ik "Kom je helemaal uit Roemenië naar de loveparade" Ze schudt haar hoofd en antwoord in al bijna twee jaar in Frankfurt te "werken". Tuurlijk denk ik daar op dat moment helemaal niets van. Haar telefoon gaat, onbekend nummer. Met trillende handen en stem neemt ze aan. "Hallo, mit Valentina" plots gilt ze het uit en rollen de tranen over haar wangen. Het is haar vriendin. Ze is op een flink verstuikte enkel na ongedeerd. Het gesprek gaat in het roemeens verder en versta er geen woord van, toen nog niet.... Na een paar minuten vraagt ze me of ik met de auto ben om samen haar vriendin op te halen. "Je kent me nauwelijks" zeg ik maar zeker niet onwelwillend gezien haar uitzonderlijke schoonheid. Achter af vraag je je af waarom ze toen niet 1500 keer verkracht en beroofd is gezien het deel van DB waar we ons bevonden maar dat terzijde. "Jij gaat me niets aandoen" antwoord ze. "Met mijn beroep ontwikkel je een extra zintuig voor het goede en slechte in mensen"
    Zichtbaar opgelucht door het belletje van haar vriendin lopen we naar de auto. M'n maat heeft inmiddels laten weten allang weer in Moers te zitten. Mijn nieuwsgierigheid naar wat voor werk een roemeense in Dld word beantwoord met de vraag "Waar staat je auto?" "Oh daar, dan kan ik je het gelijk laten zien" Wtf...... ik snap er helemaal niets van en dat schijnt haar bijzonder veel deugt te doen. Eenmaal op de vulkanstrasse aangekomen wijst ze op de rode neonverlichting. "Dat is mijn werk" zegt ze zonder enige emotie. Het beeld wat ik heb van oost europesche hoeren valt compleet aan diggelen. Tijdens de wandeling terug naar de auto kreeg ik de indruk met een intelligente jonge dame van doen te hebben die meerdere talen sprak, niet rookte, geen alcohol dronk of en geen drugs zegt te gebruiken. En er bovenal ook nog eens very sophisticated uitzag. De lokale zuipende en schreeuwende geblondeerde wannabee analfabeetjes die we onderweg wel eens zagen had ik eerder als prostituee ingeschaald. Maar deze brunette met haar mysterieuze donkere ogen zeer zeker niet. Dat gaan nog een paar interessante uurtjes worden spookte er met een vrolijke noot door mijn gedachten. Want ik had Valentina inmiddels belooft haar naar Mönchengladbach te brengen. Daar woonde haar vriendin Geanina die we ondertussen ook al hadden opgepikt.
    Ik zou nu natuurlijk heel stoer kunnen zeggen dat ik ruimschoots in natura terug betaald ben voor mijn generositeit..... Dat zou echter gelogen zijn. Er is nog een tijdje contact geweest via het toentertijd redelijk nieuwe medium facebook maar dat verwaterde uiteindelijk. En natuurlijk had Valentina, naar goed roemeens gebruik en een gewoonte die ik overgenomen heb, compleet andere namen gebruikt dan er daadwerkelijk in haar paspoort staan.

Zes jaar later sta ik in Living Room een beetje tegen een pilaar aan te hangen en zie een dame achter de bar haar eigen drankje maken. We hebben oogcontact en op de één of andere manier gebeurt er iets. Ik ken haar..... maar waarvan. De gedachten nemen het heel even over en raak haar uit het oog. Jammer, had haar graag een tweede blik gegund want het zag er erg appetijtelijk uit. Even m'n foon checken wellicht is het tijd om naar huis te gaan. "Pofff" en in eens zit ze naast me. Die ogen, die prachtige mysterieuze donkere ogen... Ik ken ze, mijn brein schreeuwt om herkenning, maar waarvan? "Where is your mind" vraagt ze me. "I don't know, lost because of you...." waarop zij antwoord door een sleutel tevoorschijn te toveren. "I like how you look at me" voegt ze daar aan toe. Als inmiddels volleerd hoerenloper zou ik die woorden met een flinke zak zout moeten nemen maar zij weet allang dat het een gelopen race is. Zonder aanstalte te maken naar de kamer te gaan steekt ze haar sigaretje op en manoeuvreert ze zich in mijn armen en schoot. "I know you too, and i also don't know from where" Ik opper dat we elkaar misschien ooit gezien hadden in een andere, soortgelijke gelegenheid. "Frankfurt maybe" maar bij mij gaat er nog geen lichtje branden. Het passeert wel de gedachten maar ze kan onmogelijk Valentina zijn. Te jong, minder gereserveerd. Ik doe het in mijn gedachten af met het idee dat alle roemeentjes op een gegeven moment op elkaar lijken. Als ze enkele uren later schokkend mijn hoofd vast pakt om het steviger in haar erogene zone te drukken zie ik dat ze een tattoo heeft met de naam Valentina.... In de maanden daarna zie ik haar niet meer. Halverwege 2017 duikt ze weer op, evenals de onbeschrijfelijke aantrekkingskracht. Wauw, ik weet niet wat ik er van moet denken. Beste actrice tot nu toe of toch wellicht oprechte sympthie?
    Op een gegeven moment zoekt ze een nummer op op youtube. Ze is tot de conclusie gekomen dat ik dezelfde muzikale voorkeuren heb als haar ouder zus, die al jaren in Dld woont...... Dit is de eerste keer dat ze het over haar zus heeft en op het moment dat ze de bewuste videoclip vind valt bij mij direct het kwartje. "Iubi, bel je zus. Ik durf te wedden dat we elkaar al kennen" Wat is de wereld soms toch klein.

https://youtu.be/KO4y3nkJXDA
    met vroegpensioen

13. Onderstaande 24 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (25 januari 2020),Caligula (26 januari 2020),cookie3 (27 januari 2020),Devante (26 januari 2020),drieganger (25 januari 2020),Giodude (26 januari 2020),hasta la pasta (26 januari 2020),jansenroy (26 januari 2020),JonnyFontane (25 januari 2020),Jooploop (25 januari 2020),Koos Albertss ( 2 februari 2020),mechelen (26 januari 2020),mentholbear (26 januari 2020),noglangnietuitgewandeld (26 januari 2020),papi (26 januari 2020),Patjax (26 januari 2020),phoenix (25 januari 2020),schoolmeester (25 januari 2020),Sjeufke (26 januari 2020),Smouse (12 februari 2020),spinazieboy (12 februari 2020),Wentelt Eefje (26 januari 2020),Wijze grijze (25 januari 2020),yylover (26 januari 2020)

Last Online
    Discussies
    13
    Thanks
    210

Standaard

Meer van dit Brian!

Last Online
    Vandaag @ 19:19
    Discussies
    290
    Thanks
    30.250

Standaard

Als ik me niet vergis was het rondom de Vulkanstrasse toch overal gratis parkeren?

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    51

Standaard

Je kunt je auto altijd zonder kosten parkeren op de grote P voor de (helaas) gesloten SexPalace, bij de Eros26, en achter Vulkaanhaus 17/19. Gisteren nog steeds zo.
    Hoe dat in de omliggende straten geregeld is, is mij niet duidelijk.

17. Onderstaande leden hebben orgasmaddict bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (13 februari 2020)

Last Online
    Discussies
    109
    Thanks
    1.595

Standaard

In de huizen eros 26 en vulkanhaus 17-19 zijn bij alle in / uitgangen dispensers met desinfectie middel opgehangen. Aantal meiden op het zelfde niveau als rond de kerst. Bezoekers iets meer als in die periode. Vastgesteld rond 21 uur 's avonds. Wellicht is de situatie later op de avond veranderd.
    met vroegpensioen

Last Online
    Vandaag @ 19:11
    Discussies
    61
    Thanks
    230

Standaard

In de huizen eros 26 en vulkanhaus 17-19 zijn bij alle in / uitgangen dispensers met desinfectie middel opgehangen
    Vreemd is dit niet, want het meest recente nieuws:
    Samstag, 29. Februar
    21.19 Uhr: Drei weitere Coronafälle in Duisburg
    Neben einem zuvor Infizierten in DUisburg kommen noch weitere hinzu. Zwei Frauen (Mitte 20) wurden ebenfalls positiv getestet. „Beide hatten bei einer Karnevalsfeier in Geilenkirchen direkten Kontakt zu einem Infizierten“, teilte die Polizei mit. Eine wohnt in Geilenkirchen. Sie ist zur Zeit zu Besuch in Duisburg. Die andere junge Frau wohnt in Duisburg.
    https://www.derwesten.de/region/coro...228578867.html

20. Onderstaande leden hebben marcelasnl bedankt voor deze bijdrage:

orgasmaddict ( 1 maart 2020)

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    51

Standaard

Misschien kan de politie ons ook meedelen of hun eventuele mannelijke partners frequente bezoekers van de door ons bezochte huizen zijn...
    we control the jams

Last Online
    23 augustus 2021 @ 11:23
    Discussies
    6
    Thanks
    383

Standaard

In de huizen eros 26 en vulkanhaus 17-19 zijn bij alle in / uitgangen dispensers met desinfectie middel opgehangen. Aantal meiden op het zelfde niveau als rond de kerst. Bezoekers iets meer als in die periode. Vastgesteld rond 21 uur 's avonds. Wellicht is de situatie later op de avond veranderd.
    Die dispensers maken het natuurlijk veel veiliger tegen Corona... Doen ze om zich in te dekken denk ik, helpt natuurlijk helemaal niks in een bordeel of mensenmassa's

Last Online
    Vandaag @ 10:54
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Mensen die opeens koortsachtig hun handen gaan wassen en €30 voor een flacon van 200 ml gaan betalen. Het lijkt wel of hun hersenen zijn aangevreten door het coronavirus. Wat een idioterie.

24. Onderstaande 6 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 1 maart 2020),Eddy_V ( 1 maart 2020),KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024 ( 2 maart 2020),marcelasnl ( 1 maart 2020),schoolmeester ( 1 maart 2020),Wentelt Eefje ( 1 maart 2020)

Last Online
    Discussies
    13
    Thanks
    210

Standaard

Gisteren een persoonlijke regel verbroken door het Vulkaangebied op de zaterdagavond te bezoeken, maar soms breekt nood de wet. Zoals verwacht was het Corona virus bij de dames ook hét gespreksonderwerp. De halfuur durende strijd voor een entree bij klasbak Vanny gewonnen, de andere kanshebbers daarna niet meer gezien. Hoe zit dat eigenlijk? Is er een bepaalde ongeschreven regel wie het langst "staat", het eerst naar binnen mag? Ik vertik het om naast een raam te blijven wachten of zoals in het geval Vanny leunend tegen de muur of wachtend op de trap....Mijn tactiek om regelmatig langs te wandelen af te wisselen met een langere pauze werkt voortreffelijk.

Enfin, zoals gezegd is Corona een "dingetje" bij de dames. Vanny gaf toe lichte angst te hebben aangezien ze nooit weet welke mannen ze de kamer op neemt. Het is een feit dat er veel Arabische klanten in het Duisburgse zijn met veelal familie verspreidt door heel Europa. Wat anders dan Oom Gijs en tante Miep uit Otterlo die je één keer per jaar treft. Gisteren ook eens actief op de nummerborden gelet en kwam tot het volgende lijstje;
    - Duitsland
    - Nederland
    - Servië
    - Albanië
    - Bulgarije
    - Italië (!)
    - Ierland
    - Frankrijk
    - Polen
    - Hongarije

Best een unieke verzameling van windstreken op een gebied zo groot als twee voetbalvelden....

Tevens is er vanuit gezondheidszorg o.i.d. nog niets gecommuniceerd naar de dames gaf Vanny aan. Best een slechte zaak denk ik. Voorlichting is een kleine moeite.

26. Onderstaande 3 leden hebben drieganger bedankt voor deze bijdrage:

Patjax ( 1 maart 2020),schoolmeester ( 1 maart 2020),Wentelt Eefje ( 1 maart 2020)

Last Online
    Discussies
    109
    Thanks
    1.595

Standaard

Tja, ik bericht over wat ik zie. Een waarde oordeel is aan de lezer.

@Drieganger, wat zouden gezondheidsdiensten dan moeten communiceren? De informatie die dvp’s beroepsmatig al krijgen word toch grotendeels genegeerd, meestentijds omdat er wel ergens een pilletje in de handel is tegen de uiteenlopende beroeps ziekten.

Verder zou ik Vanny’s woorden met een korreltje zout nemen. Ondanks dat ik nog nooit haar klant was ken ik haar al jaren en is dat corona virus wel het minste waar ze zich zorgen over hoeft te maken.
    met vroegpensioen

28. Onderstaande leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

schoolmeester ( 1 maart 2020)

Last Online
    Discussies
    13
    Thanks
    210

Standaard

@BrianBoitano

Je kunt mij ook scharen onder de groep mensen die het allemaal flink overdreven vind...Echter is er geen ander beroep waarbij zoveel contact word uitgewisseld met mensen uit allerlei windstreken dan een dvp. Een kleine voorlichting naar de dames om de kans te verkleinen en om klachten serieus te nemen had denk ik wel sjiek geweest.

Denk je echt dat een meid zoals Vanny, die 20+ mannen afwerkt per dag, zich nooit lichte zorgen heeft gemaakt? Lijkt mij sterk...

Last Online
    5 april 2020 @ 19:52
    Discussies
    1
    Thanks
    44

Standaard

Nou ik was er gisteravond ook tot laat in de nacht.
    Normaal bezoek ik liever een club maar werkzaamheden noopten me om een vluggertje te maken in Duisburg.
    Ik voelde me daar best wel een buitenbeentje. Leek wel of ik de enige blanke was die daar liep.
    Omstreeks elven leek het wel of er 3 bussen Oostblokkers waren uitgeladen. De grote eros hal liep vol met Roemenen en Bulgaren aan de taal te horen. Het zag er letterlijk zwart van.
    Dispensers heb ik ook gezien en opvallend hoeveel mannen daar gebruik van maakten. Zelf ben ik niet bang voor het corona virus. Duisburg telt bijna een half miljoen inwoners daarvan hebben er 2 personen het virus en die personen zijn vrijwel zeker niet in de rosse buurt geweest. Tja, waar hebben we het over? Allemaal echt super overdreven hoor. Ik denk verder dat je met deze hobby eerder andere ziektes oploopt dan het corona virus.
    Voor de kamer van Vanny zag ook ik de mannen in de rij staan. Maar niet aangesloten bij deze rij en gekozen voor porno blonde Roxana in kamer 109 van de loods. Geweldig goede seks met haar gehad en daarbij ook nog is een hele lieve meid. Tja, er is nog meer in Duisburg dan alleen maar Vanny. Meiden die minimaal net zo mooi zijn als Vanny en net zo goede service bieden. Maar sommige dames weten nu eenmaal een bepaalde gevoelige snaar te raken bij de mannen. Dat is handig van haar want betekend zeer goede verdiensten.
    Verder in vulkanhaus ook nog een uitzonderlijk mooie Bulgaarse gespot. Verder daar ook nog een meid genaamd Emilly gespot. Ook zeer mooie en sexy meid. Genoeg te doen dus voor als ik weer is in de buurt van Duisburg ben!
    Ik zou me gewoon niet zo druk maken om dat hele corona virus als ik jullie was. Gewoon blijven genieten van de hobby.

Last Online
    Discussies
    109
    Thanks
    1.595

Standaard

Ik zeg ook niet dat ze zich nooit zorgen maakt. Als je alle dvp's zou vragen wat hun grootste zorg is het gezondheid of poen. Het één word vaak in de waagschaal gesteld om aan het andere te komen. Kijk, veel kun je tegenwoordig afdoen met antibiotica. Sommige zaken zijn echter levenslang en een enkele schier onbetaalbaar als je niet goed verzekerd ben wat voor veel dvp geld ondanks de verplichting daar toe. Dan vind ik de angst voor een virus dat je overleefd en daarna immuun voor bent of je een redelijke snelle dood bezorgd een beetje irrationeel. En sluit ook de factor "klantenbinding" niet uit. Welke ijsbeer heeft er niet ooit (sommigen in een zwak moment) gedacht de bevallige doch enigszins naïve dame wat volwassen mannelijke raad en zelfverzekerd te kunnen bieden?
    met vroegpensioen

32. Onderstaande leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

drieganger ( 1 maart 2020)

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    51

Standaard

Is er een bepaalde ongeschreven regel wie het langst "staat", het eerst naar binnen mag? Ik vertik het om naast een raam te blijven wachten of zoals in het geval Vanny leunend tegen de muur of wachtend op de trap....Mijn tactiek om regelmatig langs te wandelen af te wisselen met een langere pauze werkt voortreffelijk.

Gisteren ook eens actief op de nummerborden gelet en kwam tot het volgende lijstje;
    - Duitsland
    - Nederland
    - Servië
    - Albanië
    - Bulgarije
    - Italië (!)
    - Ierland
    - Frankrijk
    - Polen
    - Hongarije
    Voor wat betreft het mogen bezoeken van Vanny: Ik heb haar inmiddels meerdere keren bezocht. Meestal aan het eind van de middag/begin van de avond. Ik loop langs, en als ze bezet is, loop ik verder. Dat kan met tussenpozen. Ik verrek het om daar te gaan staan wachten, dan voel ik me een sukkel. Ik heb niet met mezelf afgesproken dat ik haar móet bezoeken. Ik loop gewoon verder, en ook de andere huizen af. Ik ben tenslotte Wandelaar, ik zie andere dames die ik ook aantrekkelijk vind. En als ik moe ben, ga ik gewoon even in mij auto zitten, tot er zich een nieuwe kans voor doet. En als die kans er is, dan pak ik hem (haar) ook.

Voor wat betreft die nummerborden: Ik heb nu ook al verscheidene keren een auto met geel nummerbord en de letters CD gezien. "Corps Diplomatique", dus dat zou zelfs iemand uit Iran kunnen zijn...
    we control the jams

34. Onderstaande leden hebben orgasmaddict bedankt voor deze bijdrage:

drieganger ( 1 maart 2020)

Last Online
    Discussies
    13
    Thanks
    210

Standaard

@Orgasm

Helemaal mee eens! Rond de kamer van Vanny waren gisteravond twee/drie beren opzichtig aan het wachten. Voor mij zou de lol er dan meteen af zijn, tevens zit ik helemaal niet te wachten op een marginaal (kans altijd aanwezig) met zwetend voorhoofd haar kamer te zien verlaten....

Last Online
    Discussies
    109
    Thanks
    1.595

Standaard

Waarom niet? Wat je niet ziet bestaat niet? Of is de illusie dan aan diggelen? Over marginalen gesproken, ik vind het fascinerend dat er ijsberen zijn die zich boven anderen verheven voelen. Wellicht voer voor een apart topic, maar hoe komt dat toch zo? Die marginaal heeft kennelijk voldoende €€€‘s en als ie bezweet van de kamer komt heeft ie of een of andere aandoeningen waarom je om het minste of geringste transpireert, of, haar goedkeuring en dus lekker met haar kunnen ravotten.
    met vroegpensioen

37. Onderstaande leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

phoenix ( 1 maart 2020)

Last Online
    27 augustus 2021 @ 14:11
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

tja ik lach me soms ook rot over de wijze waarop mannen met hun vangst... denken God zelf te zijn en ook echt de enige gelukkige.., ik ben altijd blij als ik weer eens heerlijk aan wippen ben met een favoriete dame... voor de rest glijd het snel van me af .... euro's zijn dan ook meestal op of ik zie weer ene andere prooi.... hihi

39. Onderstaande 2 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

schoolmeester ( 2 maart 2020),Sjeufke ( 1 maart 2020)

Pagina 70 van 96 EersteEerste ... 206066676869707172737480 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten