DENISA (Babylon) - Beste kamergang van Babylon dit jaar
Bij deze recensie
Uiterlijk
Denisa is een dame die ik niet zoveel veranderd vind. Het is al eventjes geleden dat we samen op de kamer zijn beland*. Ze heeft al eens een haarkleuring gedaan voor de onderste helft weet ik nog. Ze ziet er nog steeds lekker uit met die bewerkte lipjes en slanke lijf.
Karakterschets
Denisa is nu een lieve schat die haar beer in de watten legt en erg vriendelijk is. Haar service was GFE-fähig voor mij en ze wist nog goed wat ik wou, na 3 jaar.
Presales
Dit was tegenover de bar en redelijk lang, we namen onze tijd en moet zeggen dat ik het wel een hele tijd geleden vind dat ik in deze club zo'n presales meegemaakt had. De vorige maal was dit nog met Simona in SS. Denisa speelde, verleidde, knuffelde en vroeg nooit naar de sleutel. Uiteindelijk liet ik haar die halen.
Kamer
Nr. 2 afgescheiden in de kinoruimte. Deze kamer stond altijd te boek voor de slechtere sessies. Nu is het geloof ik de eerste maal dat ik hier beland na de verbetering van deze kamer: die is veel beter nu. Deze keer kon een supersessie voor deze kamer worden beleefd.
Kamersessie
1) Aard van de sessie:
GFE, PSE, verleidings- en rollenspel, zacht kussen, TZ, alles was daar.
2) Duur:
1 vol uur, het moet goed zijn eer ik tot verlenging kom.
3)Sessie:
De sessie is er eentje die ik nog ga onthouden als een van de beste dit jaar in deze club. Bij Denisa had ik al een goed gevoel en dit werd bevestigd met een megavrijpartij, kussen, TZ en het dominante verleidingsspel dat ze op haar eigen plagerige vertoon goed kon spelen. We seksten tot 3x, afgewisseld met wat oraal en masturbatie. Ik kwam meerdere keren en de laatste moest echt uitgeperst worden, iets wat me de volgende dag in SS bijna spijt van kreeg...not! b]Denisa[/B] wist me zo geil te maken en continu op te geilen dat het geen naam had. Ik vind het werkelijk een mooie schattige dame waarmee ik een zeer goede klik had. Van de kritische punten die ik nu terug lees van 3 jaar geleden is geen enkele sprake meer, ze had alle aandacht voor mij. Ook zij was geil en we zweetten allebei veel van de actie. In de laatste minuten werd echt geen haast gemaakt, we beleven liggen er was wat overtime (weet ze het nog van dat zogenaamde tegoed, ik weet het niet, zou straf zijn.
Ook nu was de seks dan traag, weer sneller. De 2de maal kwam ik in doggy, de volgende keren masturberend. Wat was ze goed! Al in al was ik dik tevreden
4) Afhandeling - betaling:
We ruimden rustig af en ik kon met knikkende knieën de trappen naar beneden gaan om af te rekenen. Deze was correct voor 1u.
Aftersales
Geen want het was bijna tijd en ik hield me bezig met de andere dames in de veranda nabij de bar waar ze een sigaret rookten.
Fazit en Score beleving
Herhalingswaardige zeer goede sessie waar ze me goed heeft ingepakt!
Belevingsscore: ****1/2