Service : Uitstekend; TZ, beffen, NMC, PZC, vingeren
Duur: 1 uur
Bijzonderheden: litteken van een keizersnede op haar buik
Ons he ien paar daag in Duitsland gewees. Bij ons swaagman Peter en ons skoonsus Trees. Ons he genoot, ons vier alle dages fees. Ons he nog nie in so`n skoon land gewees
Codenaam: Jukskei Sweep
Deze racebeer had helemaal niet verwacht dat na die supersessie met Gabriela er nog een vergelijkbaar samenzijn zou volgen in de nabije toekomst. Fout gedacht dus. Joy was nieuw in Finca, ze werkte er pas één dag. Ze gaf zelfs toe dat ze het eigenlijk niks vond om naakt rond te lopen, want eigenlijk schaamde ze zich een klein beetje voor haar buikje. Volgens haar eigen berekening was ze vier kilo te zwaar omdat ze teveel snoepte sinds ze met roken is gestopt. Deze racebeer slaagde er vlug in haar weer een beetje op te vrolijken, maar maakte wel duidelijk dat hij nog even wilde recupereren van zijn avonturen met Gabriela. Toen alle parameters in de groene zone zaten kwam ze me weer opzoeken en gaf vast een uitgebreide demo van haar kunnen weg op een van de banken. Voor de verlekkerd kijkende medeberen jaloers konden worden verplaatsten we ons naar een van de kamers, waar de positieve trend zich helemaal voortzette. Joy's FO is heel goed te vergelijken met Princess, al gaat ze misschien niet zo heel diep, ze slaat niets over en vindt het lekker als ze zelf ook gebeft en gevingerd wordt. Ook Joy liet zich helemaal gaan en maakte zelfs behoorlijk wat lawaai. Toen ik na haar hoogtepunt haar schaamlippen (niet) per ongeluk aanraakte sprong ze zowat tegen het plafond aan, giechelde even en viste toen een condoom uit haar tasje. We zijn zowat over het hele bed heen gerold in verschillende standjes, waarna ik even een pauze inlastte, want de meters gingen gevaarlijk snel weer in het rood. Na de pauze heb ik haar nog even stevig in doggy genomen , waarna ze Kleine Sphinx weer oraal verwende. FT deed ze niet, ze maakte het met een voorzichtige handmassage af. Daarna gaf ze me nog spontaan een goede rugmassage, maar ze was maar moeilijk te overreden me weer vrij te laten "Kann ich dich nicht mit nach Hause nehmen?" vroeg ze brutaal. Ook zij bleef bij de kluisjes even reclame voor zichzelf maken door zich bij de uitbetaling zowat om me heen te kronkelen. Ze waarschuwde dat ze alle clubs in de omgeving van Bonn en Keulen gaat uitproberen, dus deze racebeer is benieuwd waar Joy volgende maand heenhopt: Oom Bernds, Samya of misschien zit ze nog gewoon in Finca. "One can only hope eh?"
Laatst gewijzigd door Sphinx; 10 april 2008 om 18:07Reden: detail vergeten