Gisteren een geweldige kamergang met haar gehad. Vriendelijk en een lekkere slank dame.
Gisteren een geweldige kamergang met haar gehad. Vriendelijk en een lekkere slank dame.
In Sixsens for the moment
deze van Samya komende is wel goed,wat helaas niet van iedereen uit die club kan gezegd worden
mentholbear ( 5 juli 2020)
Is dit de Bella die ook bij FKK Oceans Düsseldorf heeft gewerkt?
Inderdaad, deed geweldig mee op de kamer
Gisteren 2 keer een heerlijke kamer mee gehad. Kan trouwens samengevoegd worden met https://www.ijsberenforum.com/forum/...e)-ex-YY-Samya
ju52 ( 9 juli 2020)
mentholbear (11 juli 2020)
haar eerste club was een champagnesexclub bij Antwerpen en dan LR
ju52 (13 juli 2020),mentholbear (13 juli 2020)
Gisteren weer een geweldig kamertje met deze Roemeense beleeft.
Gisteren weer genoten van een geweldig kamertje met Bella.
Sjeufke (23 juli 2020)
Meme Moo (23 juli 2020),mentholbear (23 juli 2020),Sjeufke (23 juli 2020),WANDELAAR5 (23 juli 2020)
Giodude (27 juli 2020),mentholbear (23 juli 2020),Pierke69 (21 september 2020)
Gisteren met haar op de kamer geweest. Gisteren was ze 30 volgens haar. Mooie dame met mooie C siliconen borsten. Pijpen deed ze erg goed en ze bleef doorgaan in standje 69. Haar heerlijke kutsappen begonnen al snel te stromen en doorgegaan tot zij klaarkwam. Was erg leuk. Ik was op het einde wat meer op haar gefocust, dus mijn barokka had weer een wat aanmoediging nodig. Dat deed zij erg goed, dus toen hij weer goed stond heerlijk gaan neuken en mijn condoom volgespoten. Was een leuk uur, wat we strelend en knuffelend hebben volgemaakt! Voor mij toch geen herhaling gevaar vanwege het terughoudende tongzoenen. Maar was verder een prima kamer.
De rest van de dag had ze ook regelmatig wat aandacht voor mij. Leuk!
+to2xq1 (28 juli 2020),CVARIA (27 juli 2020),mentholbear (27 juli 2020),peterp095 (27 juli 2020),Sjeufke (27 juli 2020)
Wandelaar, ik denk dat dit terughoudend zoenen met de Coronavrees te maken heeft.
Zo ken ik Bella niet. Ben sinds haar terugkomst naar Vaals nog niet met haar geweest omdat ik wat uitgekeken ben op meiden met siliconen,maar dat is geen waardeoordeel maar persoonlijke mening
De eerste keer in LR volop TZ in de zetels en daarna is Sixsens, idem dito,ze was toen nog 100%natuur en ik heb door haar gezoen zelfs een goal van Dortmund moeten missen
Maar ik hoor ook van ándere dat er betreffende tongzoenen bij de meiden enige angst is gekomen. Wat ik btw maanden geleden voorspeld heb en mij een normale menselijke reactie lijkt.
Btw, haar kontje mag nog steeds gezien worden
mentholbear (27 juli 2020)
Niet alleen haar kontje. Ze heeft ook een prachtig gezicht en mooie borsten (ook al zijn dat dan stevige sili’s). Ze gaat regelmatig naar de sportschool en heeft daardoor een heel mooi lijf.
+to2xq1 (28 juli 2020),mentholbear (28 juli 2020)
mentholbear (29 juli 2020)
mentholbear (29 juli 2020)