Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
    Last Online
    11 september 2009 @ 16:21
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Daumen hoch Verversrui 22/1 Jana

Haarkleur/-lengte : Blond - halflang
    Lengte dame : 165 cm
    Postuur/Cupmaat :slank/ B - push-up
    Nationaliteit/Taal : ?/ Engels
    Leeftijd : ca 27
    Tatoeages/Piercings :nee
    Service: PMC/NMC
    Voordelen: Erg vriendelijk
    Nadelen:Neemt geen initiatief
    Tijdsduur :20 minuten
    Prijs :50 €
    Extra’s bij het bezoek:

Was vandaag bij een mooie blonde dame op verversrui 5/5. Ze stelde zich voor als Jana ? Ze vertelde dat ze geen of nauwelijks nederlands sprak omdat zij in Brussel woonde. Zeer lieve vriendelijke dame. Op de kamer wachtte zij tot ik ontkleed was, Ze deed op den duur wel haar bh.tje af. Duidelijk een push-up want haar borstjes kwamen wat kleiner te voorschijn, maar wel mooi.Ik heb mijn boxer nog maar even aangehouden en haar staande geknuffeld, wat ze wel aangenaam vond. Ze wreef met haar buik steeds dieper en we hebben ons toen beiden van het laatste kledingstuk ontdaan. Ze vroeg wat ik wou en heb dit aan haar overgelaten. Ze heeft toen een cd-tje over mijn lul gedaan. Weer vroeg ze wat ik wilde, ze neemt duidelijk geen initiatief, maar als je het mij dan toch vraagt zou ik wel goede sex willen met beffen en vingeren. Dat was duidelijk iets te veel gevraagd, want daarvoor moest ik 50 euro bijbetalen.Misschien een volgende keer. No problem. Ik op het bed en zij begon mij te pijpen waarbij ze op de rand van het bed bleef zitten. Vroeg weer wat ik wou, en mijn hand ging naar haar prachtig glad geschoren kutje. " een beetje voelen" zei ik . "No problem" en ik mocht haar kutje beroeren. Ik voelde op een gegeven moment dat ze nat werd, en ze sloot toen haar benen, zodat ik er niet meer bij kon. Wederom de vraag wat ik wou. Neuken ? Ja ik vroeg haar om op mij te komen zitten.Zij nam toen haar tube glijmiddel en deed zoveel van dit spul in haar mooie spleetje dat ik er totaal niets meer van voelde toen zij op mij kwam zitten. Ze deed overigens erg haar best en drukte haar venusheuvel hard tegen mij aan maar helaas. " What do you want ? " Missionaris dan maar. Ze deed erg haar best, deed haar beentjes dubbel en drukte ze tegen mijn billen om zo diep mogelijk bij haar binnen te komen. In de spiegel was het een erg geil gezicht, een goed figuurtje, mooie gladde venusheuvel, maar door een overdaad aan glijmiddel geen gevoel.Het werktte dus niet en toen nam ze voor de eerste keer het initiatief door te vragen "Shall I do it by hand" Ze heeft mij toen wel zalig afgetrokken terwijl ze haar mooie lichaam tegen mij aandrukte. Nog heel even blijven liggen en toen ging zij zich wassen. Terug aangekleed bedankte ze mij en kreeg ik nog een kus. Een hele lieve zachte meid. Neemt echter geen initiatief, maar toch een goed gevoel toen ik buiten ging.

Last Online
    3 augustus 2014 @ 20:42
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard jana

Ik ken die jougouslavische jana van vroeger.Zij is bijna twee jaar weggeweest.Vriendelijke dame maar geen aanbeveling om mee" te stoeien."Haar lichaam is ook niet fameus.Vooral haar borsten zijn veel te klein en petieterig.Geen vrouw om warm van te lopen.

Last Online
    22 maart 2017 @ 12:44
    Discussies
    23
    Thanks
    12

Standaard

Jana ziet er nog even prachtig en schattig uit als voordat ze 2 jaar geleden vertrok. Eigenlijk zag ze er nog een stuk beter uit. Ik heb in het verleden leuke tijden meegemaakt met Jana, vooral de triootjes samen met haar vriendin Anna, staan me nog helder voor ogen.

Jana herkende de Sub nog meteen, en wilde hem binnen hebben. Dit was helaas niet mogelijk, ik kwam namelijk juist bij Mirela buiten, en had dus al twee bezoekjes achter de rug, en er was dus al een aardige aanslag op mijn geldbuidel gepleegd.

Jana zat deze middag trouwens op Vingerlingstraat 01/2.

Grz Sub

Last Online
    3 augustus 2014 @ 20:42
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard jana

Ik ben twee jaar geleden ook enkele keren bij haar geweest.Zij is zeer vriendelijk maar geen topper.Haar borstjes zijn petieterig klein.Lichamelijk qua verhoudingen niet O.K.Soms doet zij een beetje gek.Mij lijkt ze simpel .Ik loop er niet warm van.

Last Online
    22 maart 2017 @ 12:44
    Discussies
    23
    Thanks
    12

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2 Bekijk bericht
    Ook ik ben destijds bij Jana geweest Wat mij toen opviel,was dat ze een vrij dikke kont had.Ze lag als het ware ten toon in haar vitrine.Zoveel enthousiasme was er ook niet aanwezig;zeker de laatste tijd voor haar vertrek.Biglover,ik geef je gelijk.Deze dame liet nauwelijks een goede,laat staan blijvende indruk, op mij na.
    Grtz:wink:
    In je eerste zin laat je duidelijk merken dat Jana WEL degelijk een blijvende indruk achtergelaten heeft.

Jana heeft toendertijd zeker bij de betere van het skw behoort. Of dit nu weer het geval is, is mij niet bekend, en ik zal het ook wel niet zelf aan de lijve ondervinden, aangezien ik de variatie in mijn bezoeken sterk ingeperkt heb.

Grz Sub

Last Online
    18 februari 2022 @ 18:11
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Pfeil Jana nu op Verversrui 22/1.

Sub heeft mij deze schoonheid aangewezen enkele dagen geleden; zij staat nu op Verversrui 22/1.

wico

Last Online
    18 februari 2022 @ 18:11
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Pfeil Jana naar het archief.

Jana is maar korte tijd in SKW geweest en spijtig genoeg terug naar het archief.

wico

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten