HEEFT 'T GESMAAKt?
Was het lekker geweest? Na het eten worden dergelijke vragen vaak gesteld. Door de gastheer/vrouw, al dan niet in de horeca of bij iemand thuis.*Ik ben van het beleefde dat ik minimaal zeg dat het lekker was geweest. Daar waar sommigen zouden zeggen dat het te vreten was, ermee door kon. Oftewel een voldoende.
Okay, als het nog rauw of verrot is, dan geef ik dat wel tijdig aan. DDWW
Wat heeft dit nou weer met ijsberen te maken? Gaat het over het gemis van een BBQ de laatste keer, de gebrekkige keuze van een buffet bij een budget tent, het hunkeren terug naar a la carte bij de Villa?
Voor deze ene keer niet
Pret heeft wel vaker commentaar geleverd dat ik geen kamer details meer deel. (En uiterlijke details gaan me vaak voorbij.) Ik heb het in het verleden wel es gedaan met het vermelden van bijvoorbeeld herhalingsgevaar. Maar wat is dat waard, als je niet daadwerkelijk op herhaling gaat? Sommigen, waaronder ondergetekende, krijgen wel es de kritiek dat iemand vaak z'n goede kamergang neer zet. Hoe concreter wil je een hoog herhalingsgevaar hebben
En al helemaal die herhalingsgevaar sterren in het paspoortje vind ik niet fijn. Die vind ik gelijk zo een stempel drukken op een dame. Het is het eerste wat je ziet, en geeft meteen zo een eerste indruk. Of dat nu goed of slecht is. Vandaar dat ik die ook niet invul. Liever lees ik de reacties en maak daaruit op of ze iets voor me zou kunnen zijn. Als het nu een soort gewogen gemiddelde was, zou ik de sterren wel nuttiger vinden.
Maar hoe zou een veelvraat een kamergang dan beoordelen? Wel, beetje op dezelfde manier als wanneer iemand me vraagt of het heeft gesmaakt. Zo lang een DVP de zaak niet belazerd (tijd extra rekenen, afspraken niet nakomen, etc.) of tijd smokkelt (oh condooms zijn toevallig op ofzo icm lang wegblijven om zich zogenaamd op te frissen, met d'r mobieltje spelen tijdens de kamergang, etc.) is een kamergang voor mij al een voldoende.
Keren dat het misging was bijvoorbeeld dat ik in het SKW een birinnen trio (met lesbische actie) wilde bij volgens mij een groen blaadje, die waarschijnlijk ook niet heel goed Engels sprak.Zij had de dag erna een oudere vriendin (?) bijgehaald. Kreeg het gevoel dat die erg gehaaid was. Bij de ramen betaal je vooraf. Dus ik vooraf de centjes afgerekend. Toen bleek pas dat dit voor een normale trio sessie was. Voor een lesbische show moest bijbetaald worden. Ik verbaasd, omdat ik dit vooraf wel met die jonge meid had afgesproken. Niks mee te maken, haar was niks verteld. Dus ik bijbetalen. Wat blijkt, ook weer bijbetalen als ze moesten beffen. Toen was ik er wel klaar mee. In 10 minuten ofzo stond ik buiten, terwijl ik 600 had betaald voor een uur (beide 150 voor trio, beiden nog eens 150 voor de lesbische actie). Ik wilde m'n geld terug, maar daar had ze geen oren naar. Zelfs een deel wilde ze niet teruggeven. Het jongere meisje was intussen de kamer ontvlucht. De sfeer was dusdanig verpest en ik stond daar alleen nog met dat takkewijf. Ik heb het er maar bij gelaten, maar ik was behoorlijk pissed
Een andere keer was in Villa Marisol. Daar rekende een dame me uiteindelijk 20 euro extra voor wat extra tijd, welke vooraf afgesproken buiten de kamergang zou zijn. De club stond op omvallen en de theke had geen zin om in actie te komen. Achteraf denk ik dat het een misverstand betrof met die meid, maar ook toen was de sfeer verpest, dat ik was vertrokken.
Maar goed, heb het al vaker gezegd, ik ben verder de moeilijkste niet. Zelfs als de pijpkunsten matig waren, overdreven gekreun erbij komt kijken, en een half uur 25 minuten blijken te zijn. Als gevraagd zou worden of het 'gesmaakt' had zou het beleefde antwoord zijn, ja hoor, het was lekker.
Gaat er dan niks boven lekker? Oh zeker wel, er zijn dingen waar ik van geniet. Goed mals stukje Wagyu beef, smaakvolle king crab... oh wacht, we raken wat off topic
Maar ik kan dus genieten van een goeie GFE met intiem knuffelen, lekker tongzoenen, oudewetse pijpkunsten, pussy sliden, etc. Dus dan kan een kamergang heerlijk worden. Net als na bij eten is heerlijk een compliment.
Ik geniet er ook van als een dame zelf van de kamergang geniet. Of dat ze een Oscar op haar schoorsteen heeft staan
Dus nog beter dan heerlijk wordt voor mij geweldig. De kok heeft zich dan wat mij betreft zich van zijn (of haar in dit geval) beste kant laten zien.
En nog beter dan dat wordt uitmuntend. De maaltijd of kamergang heeft dan mijn stoutste dromen overtroffen. Van die zeldzame magische momenten dat er een orgasme in je mond ontstaat. In het eerste geval als het ware, en in het tweede geval meestal letterlijk
Dat gezegd te hebben is het niet perse een opbouwende trap bij mij. Het pijpen of zoenen kan matig zijn geweest, maar als ze er een Academy Award uit sleept bij haar orgasme, dan kan het eindoordeel alsnog uitkomen op geweldig.
Dus geweldig kan zijn dat ze alleen maar op d'r rug lag en een intense orgasme had/speelde en verder geen ruk uitvoerde (pun intended ).
En soms kan een lekkere kamergang toch een bittere nasmaak hebben. Zo was een keer in PHG waar een nieuwe meid voor 35 minuten een uur wilde ontvangen. De sessie was lekker, maar d'r gedrag zorgde voor weinig herhalingsgevaar.
Of een keer in het SKW waar na 10 minuten de dame al begon op te ruimen, terwijl het normaal 20 minuten is. Het pijpen was niet verkeerd, maar d'r Roemeense klok beviel me niet.
Dat soort opvallende details vermeld ik dan meestal ook.
Dus zo stelt deze veelvraat zijn dames recensies op. Inderdaad niet heel veel zeggend. Maar net als met zo veel lovende of kritische recensies, hangt veel van de klik af of het wat wordt. Hele hoge verwachtingen erbij en het valt voor mij meestal tegen. Niet dat het niet goed was, maar het maakte de verwachtingen vaak niet waar.
Ik denk daarom maar zo: als veel mensen er lovend over zijn, zal het vast niet heel slecht wezen
Vaak laat dat juist ruimte over om positief verrast te worden.
En of specifieke wensen wel of niet met jou kunnen, kun je nog altijd het beste vooraf duidelijk hebben als je op de kamer niet teleurgesteld wilt worden.
1 tip, het scheelt meestal al een hoop als je vooraf fris en fruitig aankomt bij de dame. Als je bij de kennismaking uit je muil stinkt en je badjas er vergeelt uitziet van de zweet, sta je al in de min.
Stay Fresh