#De lieve fee #look mama how deep i can go #miss claimgedrag #de boze feeks
Ik was in de kleedkamer mezelf aan het transformeren tot badhanddoek beer toen Tanja kwam binnenlopen. Kordaat kwam ze mijn richting uit en na drie kusjes zei ze dat ze blij was om me te zien en ik er vandaag aan moest geloven. Ze wees op haar klokje en met de mededeling dat ze me over een half uurtje zou komen opzoeken liep ze lachend weg.
Gezien het mooie weer liep ik met een drankje gelijk richting zwembad terras. Daar zat Monika. Even hallo gezegd, samen een sigaretje gerookt en het kleine duiveltje toverde een groene Chupa Chup uit haar tasje. Ik zei haar dat die over de datum was en alleen rechtsgeldig op de dag van uitgifte. Ik besloot om op een ligbedje te gaan liggen en te genieten van het zonnetje.
Toen ik weer naar binnen wilde gaan kwam net Tanja naar buiten. Ze vroeg of ik iets wilde drinken en bij terugkomst namen we plaats op de lounge set onder de overkapping. Ondanks haar matige taalbeheersing viel het gesprek nooit stil en was het bij vlagen zelfs zeer persoonlijk. Zonder dat we er erg in hadden was er inmiddels al ruimschoots een uur verstreken. We besloten nog een sigaretje te roken alvorens we aan het intiemere deel zouden beginnen.
Terwijl zij ons inschreef pakte ik de accessoires en daalden we af naar beneden. Op de kamer liet ze er geen gras over groeien. Haar tongetje baande zich een weg in mijn mond en haar handje daalde af richting middelste regionen alwaar het gevoelvol heen en weer streelde. Ze bekeek ondeugend wat haar handenarbeid teweeg had gebracht. Langzaam daalde haar mondje af om zich te laven aan de vruchten van haar arbeid. Er volgde een heerlijke, sensuele blowjob waarbij ook de appeltjes des levens niet vergeten werden. Ze veranderde van positie waardoor ze er nog beter een schepje bovenop kon doen. Verwoede pogingen om hem helemaal te laten verdwijnen strandden op een paar centimeter terwijl ze me met een geile blik aankeek.
Ik moest haar afremmen om te voorkomen dat hij het loodje zou leggen. Ze vleide zich tegen me aan. Haar tongetje verdween weer in mijn mond terwijl ze met haar handje al teasend en edgend verderging. Onschuldig keek ze me aan om zich daarna weer te laten afzakken voor een mondelinge reprise. Al snel stond de druk weer dusdanig op de ketel en om te voorkomen dat ze haar mondje zou branden gingen we over tot de daad. Niks geen flutschi op haar muschi maar een beetje spuug en in missio volgde er een rustige vrijpartij die ook haar richting kookpunt bracht gezien de wijze waarop ze hartstochtelijk doch liefdevol op mijn lip beet. Tempo werd beetje bij beetje opgevoerd totdat de opgebouwde druk vrijelijk zijn weg vond in zijn rubberen vangnet. Nadat we even bijgekomen waren het restant van het uurtje volgemaakt met haar een massage te geven.
Ze was van mening dat dit geslaagde uurtje opgevolgd moest worden en vond dat dit over een uur moest plaatsvinden. Ik zei haar dat ik eerst wat zou chillen in het bubbelbad en wat zou gaan eten. Ze vond alles best zolang ik er maar rekening mee hield dat ik over een uur paraat stond om op herhaling te gaan. Ik begon te lachen en zij zei dat ze het serieus meende. Terwijl ik in het bubbelbad zat kwam ze tot twee keer toe voorbij om eventjes op haar horloge te wijzen en duidelijk te maken dat ze op me wachtte. Na het eten ging ik een ommetje en trof bij het zwembad de Thaise connectie aan. Even bijbabbelen en daar kwam Tanja kordaat aangelopen met één vinger wijzend naar haar horloge. Het is inmiddels 70 minuten geleden na de eerste kamergang. Ze zet zich even bij ons om dan resoluut mijn hand te pakken. Ontsnappen is onmogelijk en ik laat me meesleuren door die kleine opdonder.
Op de kamer vindt ze dat ik voor straf haar eerst een massage moet geven. Ik heb er geen enkele moeite mee, omdat het me de kans geeft nog een beetje uit te buiken voordat er gerollebold gaat worden. Na een kleine twintig minuten zegt ze dat het mijn beurt is voor een massage. In haar geval gaat het om een mondelinge versie van één bepaald lichaamsdeel. Een kunstje dat ze zeer goed beheerst en zonder inspraak te dulden al voor haarzelf heeft uitgemaakt dat ze dit doorzet tot het einde. Gedurende 30 minuten is het puur genieten geblazen totdat ze haar doel heeft bereikt. Volgens haar is 10 minuten genoeg om te herstellen voor we er een vervolg aan geven. Ik zeg haar lachend dat dit echt niet genoeg is en toch wel minstens anderhalf uur hersteltijd nodig heb. Bovendien zou er nog een bekende van mij komen die er nu dan wel inmiddels zou zijn. Met enige tegenzin neemt ze genoegen met mijn uitleg om er gelijk achteraan te zeggen dat ze zich om 20.30 weer zou melden. Twee uur moest zeker genoeg zijn volgens haar. Gelukkig liepen we Firehawk tegen het lijf toen we richting kleedkamer gingen zodat ze zag dat ik geen onzin had uitgekraamd.
De achtbaanrit met Tanja was daarmee nog niet voorbij. Het vervolg had ik al geschreven, maar heb er uiteindelijk voor gekozen het niet te plaatsen. Iemand beschadigen is vaak gemakkelijker dan iemand te helpen.
Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?
A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.