Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
weer eentje gevonden!!!!! Een geil wil jong pijpsletje, superslank onwijs geil, doet alles, zeker een aanrader is hier pas 5 dagen, lekker jong en heeeeeeel strak!!! Zeer diep, gagging, gewoon alles TOP, 20 jaar jong, ondeugend!
-------------
Informatie dame
Naam: Monica
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 18 - 21
Haarkleur: onbekend
Land: Nederland
Kleur ogen: onbekend
Regio / Plaats: Noord Brabant
Postuur en Lengte: slank / 1.55m
Plaats / Wijk: Den Bosch
Cupmaat: B (echt)
Adres: Muntelbolwerk 3
Tatoo: ja
Nationaliteit / uiterlijk: Oost-Europees
Piercing: nee
Van welke diensten gebruik gemaakt (met beoordeling)
Intiem (mc) uitstekend
Overige diensten
Frans (zc) uitstekend
Grieks bij dame
Grieks bij klant
SM sessie
Algemene informatie
Uiterlijk van de dame: uitstekend
Prijs: € 75
Vriendelijkheid: uitstekend
Duur van het bezoek: 00:30
Hygiëne: uitstekend
Dag van de week: vrijdag
Laatst gewijzigd door Willem2; 16 april 2008 om 10:04
He bedankt voor de informatie daar ga ik snel even kijken.
lijkt me volgens je berichtgeving wel een aanrader.
Heeft ze ook een lekker,mooi of knap gezicht ?
Ik mis ook Naomi (Surinaams).
Doordat ik op 1400 berichten sta vind ik dat ikdat moet gaan vieren in een van de clubs of hier bij Muntbolwerk.:thefinger
Wat een poolse pijpsnol zeg ben net weer geweest, ze pijpt hem zo diep en dan flink die kop aandrukken, rode ogen en veel slijm als ze loslaat, wat een beest, ze kust niet en je mag niet echt aan d'r kutje zitten, maar pijpen als een beest, en doggystyle wordt ze helemaal gek, is echt een wilde tante brrrrrrrrrrrrrrrr