Even uit de discussie van de dame gehaald, dit gaat breder.
Randy
Het is niet alleen het bericht van "marioamsterdam", maar de berichtgeving op dit forum is werkelijk overdreven, verzonnen, of opschepperig. Wellicht ligt de waarheid in het midden, maar de beschrijvingen op dit forum zijn zeer overdreven.
Men zou eens een voorbeeld moeten nemen hoe er geschreven wordt op het www.rheinforum.com en www.roemerforum.com . Daar wordt over het algemeen een stuk zakelijker geschreven. Als men een vrouw goed vond op de kamer, dan wordt er een kort bericht geschreven met haar naam en wat er goed en wat er slecht was. Ook de beschrijving van de vrouw is kort, slechts haar naam en kleur haar bijvoorbeeld zijn genoeg. Tatoeages moet je eigenlijk niet melden, want dan wordt de vrouw te herkenbaar op een forum.
Zelf heb ik ook berichten geschreven op deze Duitse fora, en toen werden mijn berichten bekritiseerd daar ze onnodige details bevatten en overdreven waren. Daarop heb ik mijn berichtgeving aangepast en moet toegeven dat men gelijk had op de Duitse fora.
Bijvoorbeeld als ik dit lees: "Ik deed olie op haar billen en begon met mijn pik tussen haar billetjes heen en weer te schuiven."
Hoe lekker dit ook zal zijn, dit hoeft niet op een forum geschreven te worden. Een forum is een informatief en zakelijk medium over waar de vrouw werkt en wanneer, en welke clubs goed zijn, etc.
Natuurlijk is een forum ook een vrij medium en we moeten niet ingeperkt worden hoe men moet schrijven, maar ik wilde het een keer gezegd hebben.
Bergm550