Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 42 van 42
    Last Online
    Vandaag @ 15:46
    Discussies
    57
    Thanks
    5.134

Standaard

Ik zat met een stel Limburgers en een aantal Bulgaarse meiden te eten in de kantine toen mijn aandacht ineens verre van verslapte. Cindy kwam namelijk binnen in een mooi strak blauw jurkje. Normaal gesproken kun je het niet maken (al vind ik het zelf) om redelijk ongegeneerd een mooie meid te gaan zitten aangapen. Maar ach, de ambiance in een bordeel is in zekere zin sowieso wat ongewoon, dus deed ik het toch. Ik verdraaide bijna mijn nek toen ze achter ons ging zitten eten.

Toen ik haar beneden zag zitten twijfelde ik geen moment, liep naar toe, gaf haar een handkus en kroop tegen haar aan. Alleen al door haar uiterlijk kon het me geen reet schelen of ik tegen een sof sessie zou aanlopen. Al heel snel werd me duidelijk dat ik naast een rustige, lieve meid/dame was gaan zitten. Na een minuut of 10 zijn we vertrokken naar een kamer in het oude gedeelte. Ik moest haar helpen om haar jurkje uit te doen. Wat een straf.

De sessie begon heel rustig. Wat knuffelen, voorzichtig TZ, en kroelen en voelen in standje relax. Aan mij viel de beurt te eer (na een grondige poetsbeurt) om als eerste oraal onder handen genomen te worden. Met redelijk wat handinzet vond ik het snel genoeg en ging op revanche uit. Ze liet zich het beffen vrij rustig ondergaan. Weer naast haar gaan liggen op zoek wat beter zoen werk. En warempel, dit ging ergens op lijken, niet heel diep, maar wel met redelijk wat speeksel. Best apart. Het neuken begon heel rustig, maar versnelde gaandeweg. Omdat het de tweede date van de dag was, kostte het de nodige moeite om de finish te halen en werd er nog een tandje bijgeschakeld. BOEMMMMMMMMMMM .. .. . . . . . ...... . .... . ....

Na wat verder kroelen en aanrommelen zijn we nog aan de tweede ronde begonnen. Cindy kwam echt losser (..). Het zoenen werd nu echt goed. Een derde orgasme van de dag zat er niet meer in, maar . . .

Wordt vervolgd.
    Pluk de dag of een bloemetje

2. Onderstaande 10 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

biged (23 november 2015),Eddy_V (23 november 2015),faddist (24 november 2015),Flurkman (23 november 2015),Kwakje (25 november 2015),le_belge (24 november 2015),licky luke (23 november 2015),Ryuhayabusa (23 november 2015),Sjeufke (23 november 2015),zeppos58 (10 december 2015)

Last Online
    27 juni 2019 @ 23:04
    Discussies
    0
    Thanks
    158

Standaard

vraag haar volgende keer eens de samba te dansen op uw "paal"... Grrrr.
    Wat kan die meid het neuk tempo opdrijven als ze je berijd.
    Een pracht vrouw is het. Ging ze niet voor enkele dagen naar Madrid?

4. Onderstaande leden hebben faddist bedankt voor deze bijdrage:

hasta la pasta (24 november 2015)

Last Online
    14 januari 2022 @ 12:54
    Discussies
    4
    Thanks
    109

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door faddist Bekijk bericht
    Ging ze niet voor enkele dagen naar Madrid?
    Yes until end of the month ...

Last Online
    15 december 2024 @ 19:39
    Discussies
    6
    Thanks
    4.158

Standaard

Gisteren nog eens met Cindy op de kamer beland. In een qua beren niet overdreven druk SS op zaterdagavond voegde Cindy zich bij mij in de Maroc-room.
    Er volgde een leuk gesprekje, waarbij ze me echt verbaasde met feitjes: ze wist hoe vaak we in het verleden gekamerd hadden (klopte), ze wist nog in welke kamer ik een trio met haar en Sarah had plaatsgevonden (klopte ook), en wist me zelfs te vertellen wat daar toen door Sarah gezegd was. Was al uit mijn geheugen, maar het klopte als een bus. Ongeloofelijk, je mag toch verwachten dat zij meer ervaringen dan mij heeft (understatement), en dan zo veel details nog weten. Knap hoor. Net als de desbetreffende dame zelf trouwens. Goede kamer, en als afscheid haar mijn nazaten degelijk verpakt in een rubbertje achtergelaten, zodat ze desgewenst haar kinderwens kan vervullen

7. Onderstaande 5 leden hebben jansenroy bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 7 mei 2017),Bachatero ( 7 mei 2017),Mr Bluenose ( 7 mei 2017),rob45 ( 7 mei 2017),Ties85 (13 mei 2017)

Last Online
    Gisteren @ 21:59
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Cindy (SixSens) - Samba Latina Sex
    Bij deze recensie

Ontmoeting

Ik heb Cindy ontmoet in de bar beneden waar ik rondliep om de overige dames te inspecteren die niet aan het zonnen of het jagen waren....of beide. Cindy is zeker geen jaagster en het kwam tot een gesprekje terwijl ik probeerde een cola vast te krijgen van de drukke dame achter de bar. Ze gaf teken voor mij. Ze stelde voor ergens wat te zitten en zei erbij dat ze niet snel de kamervraag bij zou stellen.

Bijzonderheden

Cindy is een mooie Latina dame met bruine ogen. Ze komt van de Dominicaanse Republiek en eerder had ik al een goede ervaring gehad met een dame van ginder in Yinyang. Ze maakte een ontspannen relaxte indruk, heeft een leuk figuur (geen babe-figuur maar toch) en mooie borsten. Ze droeg zwarte lingeriekledij. Haar huid heeft een lichtbruine mokka kleur, de latina's eigen. Haar innemendheid haalde me over de streep. Ze liet ook duidelijk verstaan dat ze niet zo inhalig is als vele andere dames en dat is juist. Dat apprecieerde ik en zag dit als een goed teken omtrent de geboden service.

Presales

Ze is inderdaad niet zo opdringerig als de rest en we zaten in de benedenbar lekker naast elkaar in een van de knusse zetels om rustig ons drankje op te drinken, te kussen en mijn wensen op kamer te bespreken. Ik beloofde haar later terug te keren daar ik nog niet zo lang binnen was. Ze nam het goed op en zei op me te wachten als ik zover ben. Ze is heel correct in haar presales en jaagt niet. Ze gaf me zo een goed gevoel. Je kan goed praten met haar.

Mislopen

Ik heb al een paar maal opnieuw moeten zoeken naar haar maar telkens was ze weg met een andere klant. Dit duurde altijd lang dus dat is een goed teken. Na haar 2de klant had ik ze te pakken en ze vroeg me even te wachten. Wat later kwam ze bij me in de bar en we gingen direct op kamer. Ik vroeg om in de bovenverdieping te gaan.

Kamer

Kamer 11 in de bovenverdieping met rond bed en douche, regelbare verlichting en muziek valt uit te zetten.

Sessie

Het voorspel deed ze goed maar heb het wel beter uitgevoerd gezien. Ik vroeg haar om haar haren lekker los te laten hangen. We vreeën en knuffelden en kusten wat maar dat had ik ook beter geweten. Damn, wat ben ik kritisch geworden, speelt de ervaring me nu parten of ben ik het te gewoon geworden?

Tijdens de kamergang kleedde Cindy zich langzaam uit en ontdeed zich niet meteen van alles. Het is eens wat anders, meeste dames gaan zich al onmiddellijk uitkleden. Moet dat per sé? Het traag uitkleden heeft z'n charmes maar het mocht wel iets sneller bij haar. Voor ik als de nieuwe chagrijnbeer wordt weggezet: het was allemaal best ok hoor, alleen iets minder een klik met haar ervaren dan verwacht vanuit de presales. Doorheen de sessie begon het er al op neer te komen dat m'n seksuele fantasie van gewoonlijk voor het voorspel er hier ineens niet zo meer toe deden. Cindy is een heel mooie dame en ik geilde op haar lekkere borsten en prachtige Latina-aanblik. Ze heeft een goede zachte stem en ze fluisterde zacht stoute dingen in m'n oor.

We gingen over op seks waarbij ik het condoom liefst zelf omdeed. Ze wou het met haar mond omdoen maar daar hou ik niet zo van. Bij het neuken wou ik dat ze boven op me kwam ondanks dat ze iets anders voorstelde (zij onder).

Ik moet zeggen dat haar neuktechniek bijzonder goed was: ze liet zelfs niet toe dat ik kon versnellen omdat ik zo opgewonden raakte en dwong me in het moment te gaan, te genieten van hoe ze me bereed door haar kont alle kanten op te laten bewegen. Haar borsten zijn lekker zacht en ik hield ze goed vast. We bleven lang doorseksen en ik hield het niet meer toen ze me wat sneller neukte. Ik kwam traag klaar en liet het orgasme lang doorwerken. Ze ging niet meteen van me af en bleef wat traag doorpompen. Positief.

Opruimen

We bleven nog wat napraten en daarna ging ze snel douchen. Ik mocht de tijd nemen dat ook te doen, ze zou het als een half uur blijven zien. Weer positief! Ze is een correcte dame en is dan ook verzekerd van herhaling. Aan de lockers 50€ overhandigd. Deze kamer is uitzonderlijk in die zin dat ik een andere beleving heb gehad van de seks en m'n oorspronkelijke wensen minder relevant werd.

Aftersales

Elkaar ontmoeten en een kus uitgedeeld krijgen, niet meer.

Conclusies en score

Deze prachtige dame ga ik onthouden omdat de seks beter was dan gemiddeld en ze tijdens de presales geen jaag-attitude had. Daar kunnen andere dames als Mickey wat van leren. Niettemin erg genoten van m'n samenzijn met deze exotische dame op een Zuid-Amerikaans warme dag.

Score: 7,5 / 10
    De zwarte wolf

9. Onderstaande 7 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero (15 juni 2017),Deantje (15 juni 2017),le_belge (15 juni 2017),Mr Bluenose (15 juni 2017),Ryuhayabusa (15 juni 2017),Sjeufke (15 juni 2017),sofaking (15 juni 2017)

Last Online
    24 april 2023 @ 13:11
    Discussies
    3
    Thanks
    13

Standaard domicaanse of braziliaanse bijna altijd in de kino

afgelopen vrijdag 1/12/2017 SS bezocht .
    een leuke avond gehad met 4 kamergangen. alle 4 goed zowel pre sale als na service .
    tegen 00 00h gedoucht en rap een laatste latte machiato gedronken en onderweg naar de kleedkamer een vrouw gezien in de kino .
    een latino vrouw met een lange jurk groen bruin rood allemaal sjablonen van bloemen .
    mooie lichaam lange zwarte haar en mooi geile gezicht en mooie latino achterwerk (rondingen ) .
    haar niet kunnen aanspreken wegens drukte op de trappen en wegens te weinig tijd ,moest op tijd vertrekken .
    enig idee van medeberen die haar profiel herkennen .
    ik zie haar nooit aan of rond de bar ,vermoed dat ze met andere latino meiden rond de kino troeft .
    deze word alvast mijn eerste kamergang volgend keer .
    is er ergens een naam of een profiel vermeld bij SS forum .
    alvast bedankt .

Last Online
    Gisteren @ 17:59
    Discussies
    43
    Thanks
    2.687

Standaard

Haar naam is Sarah, Dominicaans of Cubaans, meer info vind je bij haar paspoort.
    Gewoon even teruggaan tot 29 januari 2017, de laatste keer dat er over haar geschreven is...

12. Onderstaande leden hebben Bachatero bedankt voor deze bijdrage:

alem ( 5 december 2017)

Last Online
    Discussies
    6
    Thanks
    4.158

Standaard

Idd Sarah. Goede service gegarandeerd, en heel aangenaam in de omgang.

14. Onderstaande 2 leden hebben jansenroy bedankt voor deze bijdrage:

alem ( 5 december 2017),Bachatero ( 5 december 2017)

Last Online
    Discussies
    3
    Thanks
    13

Standaard

beste medeberen
    weet er iemand of Sarah vandaag in SS is .
    vandaag ga ik naar SS om het drukte van de week af te laten .
    ik ken niet vele beren is SS alleen via hier .
    dus vandaag zal ik grotendeels aan de bar hangen .
    tot later

Last Online
    18 december 2022 @ 13:24
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

Aanwezig

Last Online
    Discussies
    3
    Thanks
    13

Standaard

ik ben vrijdag daar geweest .
    ben bij deze latino dame geweest en ze heet Cindy .
    Sarah zou daar die dag niet zijn .
    ik heb dan met Cindy gekamerd viel wel goed mee .
    alleen was deze Cindy goed aangestoten ,had te veel glaasjes wijn gedronken .
    voor de rest was deze avond geslaagd .
    erna nog 2 maal gekamerd .
    weet wat je zegt ,zeg nooit wat je weet .

Last Online
    10 januari 2025 @ 19:24
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Ahaa Cindy... leuke meid, valt ook buiten de kamer goed mee te lachen.
    Siliconen borsten erg goed geslaagd en nauwlijks van echt te onderscheiden
    verschil met Sarah is oa de haarstijl: Cindy meestal stijl haar en Sarah met krulletjes/dreadlocks.

Cindy heeft al geruime tijd een paspoortje
    En Garde

Last Online
    9 oktober 2019 @ 03:54
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Beste heren, weet iemand wanneer Cindy er weer is of er nog werkt. Heb laatst en top sessie gehad met haar en de aftersale was ook goed.

Last Online
    Discussies
    6
    Thanks
    4.158

Standaard

Was deze week niet aanwezig, op vakantie. Weet niet wanneer ze terug is. Sarah en Daniella zijn er wel.

Last Online
    9 januari 2025 @ 01:26
    Discussies
    1
    Thanks
    185

Standaard

Effe men ogen gesloten in de cinema. Toen ik ze terug opendeed keek ik recht in de ogen van Cindy, of ze er mocht bijkomen zitten... tuurlijk.
    Initieel had ik zoiets van doe maar, maar mij krijg je hier nog niet weg hoor... maargoed het vlees is zwak en na een korte kennismaking (das een groot woord want heb haar naam na de kamer moeten vragen ) en 10minuten aan haar lippen hangen toch maar geknikt dat ze om een sleutel mocht.
    Leuke dame, zalige lippen, goede/hete gfe . Schade 50€ hhg 100% aftersales waren leuk want na de kamer zag ik men partner in crime op het overdekte terras zitten. Ik ging een drankje halen en wat bijpraten, maar hij kon niet lang blijven had een afspraak met een dame echt een toppertje, ze ging zodra komen... bleek dat Cindy te zijn hehe. Grappig momentje.

22. Onderstaande 7 leden hebben shady bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero (17 september 2018),biged (17 september 2018),jansenroy (17 september 2018),le_belge ( 8 november 2019),mentholbear ( 2 oktober 2020),Mr Bluenose (17 september 2018),Sjeufke (17 september 2018)

Last Online
    Gisteren @ 17:59
    Discussies
    43
    Thanks
    2.687

Standaard

En Cindy is ook weer terug opgedaagd sinds deze week woensdag, voor de latina-lovers onder ons toch wel een heuglijk weerzien.
    Binnenkort even tijd maken voor onze jaarlijkse reünie...

24. Onderstaande 2 leden hebben Bachatero bedankt voor deze bijdrage:

laplagne ( 2 oktober 2020),mentholbear ( 2 oktober 2020)

Last Online
    Discussies
    6
    Thanks
    4.158

Standaard

Ze was er alweer iets langer Bachatero, maar inderdaad fijn om haar gezond en wel weer terug te zien.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten