Naam : Kathi

Nationaliteit /taal : Duits/Duits

Leeftijd : 24jr

Haarkleur/lengte : Zwart lang (geverfd)

Lengte : 1.78m

Postuur/Cupmaat : Normaal / A

Tatoeage/Piercing : 2 Tattoos over midden lichaam/ navel

Service : PZC, NMC, TZ, beffen

Extra : http://www.traum-paradies.de/traum-p...thi/kathi.html

ik had helaas geen tijd om hele dag in een FKK te zitten en toen nog maar een keertje naar TP gegaan. Had mn zinnen gezet op Kathi maar had haar verder alleen op fotos gezien, dus liet alle meiden aan mij voorstellen. Ik had een lijstje van meiden die op de fotos er mooi uitzien in mijn hoofd (Linda, Jacky, Laura, Diana, Lisa en Kathi). Helaas, geen van die meiden stelden zich voor. Toch kreeg ik een enorme voorstel ronde. Ik las dat er vaak maar een paar zich voorstellen maar ik kreeg iets van 13 of 14 te zien, heel veel. Er zaten veel meiden bij die niet op de site staan zoals Mercedes. Een aantal mooie zaten er tussen maar het ging allemaal vrij snel. Kathi was net bezig dus ik heb erg getwijfeld om Mandy te kiezen. Die staat met fotos op de site. Dat is geen meisje maar een vrouw. Ziet er erg mooi en sjiek uit. Kon echter mijn nieuwsgierigheid naar Kathi niet bedwingen en heb op Kathi gewacht. Verder ziet Nina er ook erg lekker uit (ook fotos van).

Toen Kathi kwam gaf ze me nog de kans om een andere te kiezen. Maar Kathi ziet er ook erg lekker uit. Fotos geven het wel aan, groot en vol. Service was goed maar achteraf heb ik niet het euforische gevoel welke ik 2 dagen hiervoor bij Cindy had. Ik ben bang dat om de 2 dagen TP iets teveel is voor mij en dat dit meer de reden was voor de iets mindere ervaring. Maar Kathi is een zeer lekker ding en zoent en doet verder alles wat wordt belooft.

Volgende keer ga ik eens met Mandy afspreken. Dat zag er toch wel erg lekker uit mmmmmMMMMMMMMMMMMM :p:p:p:p:p:p