Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
    Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard boer verrast door bruid met penis

Boer verrast door bruid met penis

Een boer in Duitsland huwde zijn internetdate maar lang duurde zijn geluk niet toen hij merkte dat zijn bruid een man was. Wolfgang Zober (55) uit Naumburg volgde het advies van een vriend. "Omdat ik altijd maar werken moet op het veld, heb ik geen tijd om uit te gaan. Een vriend raadde me aan om aan internetdating te doen."

Penis
    "Ik was dolblij toen in Randy leerde kennen. Toen ik haar foto's zag was ik meteen verkocht", vertelt Zober. "Ze wist bovendien ook veel over het boerenleven, ze was boerin geweest." Zober wist het zeker, hij had zijn droomvrouw gevonden en wilde meteen huwen. "Na een kus en knuffel was ik verkocht. Ik trouwde haar meteen maar tijdens onze huwelijksnacht zag ik haar penis. Randy was een nam, ik was er kapot van. De enige leugen die wel waarheid is, zijn zijn twee kinderen", besluit Zober.

Zie je wel, internetten, msn-nen is gevaarlijk.

Microsoft daagt moeder voor rechter voor
    antichatsoftware

De Amerikaanse softwareproducent Microsoft heeft een Nederlandse moeder voor de rechter gedaagd omdat ze een antichatprogramma heeft ontwikkeld. De vrouw bedacht een oplossing tegen te veel chatten en internetten door kinderen en noemde het MSNLOCK.

Dat werd maandag bekendgemaakt door Unicaresoft Corporation, het bedrijf dat het product op de markt zou brengen. Maar Microsoft, eigenaar van de merknaam MSN, wil daar een stokje voor steken. Het bedrijf wil dat alle geclaimde domeinnamen op internet worden overgedragen en dat de merknaam wordt veranderd. Advocaat Marc de Boer, die moeder Carola Eppink vertegenwoordigt, stelt dat de naam perfect aangeeft waarvoor het product is bestemd. "Bovendien is msn'en tegenwoordig een algemeen begrip, een synoniem voor chatten", aldus De Boer. Moeder Eppink denkt dat de zaak niet zozeer gaat om de merk- of domeinnaam, maar eerder om het product dat zij heeft bedacht. Dat product, dat kinderen beschermt tegen overmatig surfgedrag op internet en tijdsverspilling door chatten, is inmiddels onder de naam Benzoy op de markt gebracht.

Doet deze madam toch nog een goeie daad dan?
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Blinzeln Randy????

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Boer verrast door bruid met penis
    "Ik was dolblij toen in Randy leerde kennen. Randy was een man, ik was er kapot van. De enige leugen die wel waarheid is, zijn zijn twee kinderen", besluit Zober.
    Oei oei, Randy? Een man? Aan de naam kan je natuurlijk niet weten dat Randy een man is, ocharme die arme Duitse boer :teuflisch
    Het wordt nu wel erg gevaarlijk voor onze Randy in de Duitse saunaclubs. Diep bord meenemen Randy, en in je broek steken, je weet maar nooit...:p

:wink:

Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Lees mijn sig...

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht
    Lees mijn sig...
    en lees dan de mijne

Last Online
    Vandaag @ 15:06
    Discussies
    101
    Thanks
    5.447

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    en lees dan de mijne

Weet je waarom steeds meer PZC wordt gedaan en je strijd daartegen weinig helpt?
    Lees je eigen sig :thefinger.

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Reden ik krijg achtervolgingswaanzin

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Weet je waarom steeds meer PZC wordt gedaan en je strijd daartegen weinig helpt?
    Lees je eigen sig :thefinger.
    Als ik in de Maas spring, spring jij dan ook? Gelukkig voor jou heet ik niet Espinoza
    Ik denk eraan ook een diep bord mee te nemen, met een apostel als jij weet je maar nooit. Apostel letterlijk vertalen he schilder

Last Online
    Vandaag @ 15:06
    Discussies
    101
    Thanks
    5.447

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Ik denk eraan ook een diep bord mee te nemen, met een apostel als jij weet je maar nooit. Apostel letterlijk vertalen he schilder

De dames waar ik mee ga beschouwen het nooit als een laatste maaltijd en ze houden er ook geen bittere nasmaak aan over .

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten