Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Isabelle/Isabella

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Daumen runter Isabelle/Isabella

Haarkleur/-lengte : Blond/lang
    Lengte dame : ± 1.72m
    Postuur/Cupmaat : slank/a/b
    Nationaliteit/Taal : Pools/Italiaans, spreekt Duits en Nederlands
    Leeftijd : ± 35
    Tatoeages/Piercings : navelpiercing
    Service: TZ,PMC,NMC
    Voordelen:niet
    Nadelen: Is drukker met haar uiterlijk voor de spiegel dan met een man
    Tijdsduur : 15 minuten
    Prijs : € 50,-
    Extra’s bij het bezoek: Niks

Nu begrijp ik ook waarom er weinig over deze wel mooie dame is geschreven, is niks zal ook nooit iets worden denk ik, allen maar bezig met voor de spiegel kijken of alles er nog goed uitziet, en verder niet of nauwelijks een beetje geinteresseerd wat te doen. Mijn advies, kijken , kijken en nog eens kijken en snel een ander nemen
    Laatst gewijzigd door Willem2; 29 januari 2008 om 21:35
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Isabella dus, zoals ze zelf benadrukte. Ze is héél mooi en oogt inderdaad (24, 25, hoewel ik voor 27 ging :smile:, maar is 35!)

Een uiterst mooie dame dus en ook nog heel lief en vriendelijk aan de bar. Dit maakte dat ik na al die tijd toch met haar naar de kamer ging, ik keek al héél dikwijls naar haar :smile:. In gedachte aan eergisteren in LR Rita waar ook geen goed over te horen was in de beruchte wandelgangen :smile:.

Het was een goeie service, zondermeer. Tongzoenen was te min voor mij; GFE werd vervangen door semi-professionalisme , pijpte met condoom. Ze weet echter wel als geen ander hoe je een man in hogere sferen kan krijgen. Ik heb al wel wat slechtere ervaringen in YY achter de rug. Herhalingsgevaar? Kijken wel, aankomen niet meer . Te weinig GFE-gehalte. Maar mannen die niet voor GFE gaan en PZC geen spelbreker van formaat vinden (ik blijf erbij dat PZC of PMC geen wezenlijk verschil oplevert: uitstekend zonder is ook zéér o.k. met, slecht is ook slecht zonder) zullen zeker een goede date met haar hebben. Met andere woorden: ze heeft een vervolmakingsjaar achter de rug op school in de richting orale verwennerij :smile:.
    Na-service: nihil (om dat stomme woord maar eens te gebruiken)
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    21 maart 2018 @ 13:25
    Discussies
    6
    Thanks
    104

Standaard

Ik had Isabelle gespot aan de bar en in de bios was het vandat. Ze lag naast mij en het friemelen begon. Ik melde haar dat ik juist een sessie achter de rug had. Geen probleem zei ze ik kan wel iets maken! Onmiddellijk voelde ik het weer kriebelen en als het kriebelt moet je sporten. Hup kamertje opgezocht : lekker gekust, wat gebeft, pmc. Paar standjes om te eindigen in doggy : waaaaw lekkere kont. Maar : tijdens het spel is ze veel bezig met juweeltjes etc... Na de sessie liep ze vlug haar kleren halen en liep bijna door de voordeur met haar laarzen in de hand (na smsje) : toestanden! Heb haar moeten zoeken om te betalen ...

Last Online
    1 augustus 2016 @ 23:25
    Discussies
    10
    Thanks
    1

Standaard

Mijn eerste van de dag en een goede manier om tot rust te komen. Heel professioneel maar desondanks niet beroerd. Zeker niet top. Gauw vergeten.

We maken allemaal inschattingsfouten en mijn hormonen hebben mij deze minder dan gemiddelde ervaring aangesmeerd maar daar staat weer tegenover dat diezelfde hormonen me een laatste sessie bij een andere dame heben bezorgd die ik niet snel zal vergeten.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 22 april 2008 om 23:22

Last Online
    19 december 2024 @ 17:21
    Discussies
    14
    Thanks
    30

Standaard Isabella

Vandaag ook gekamerd met deze Pools / Italiaanse schone,

TZ, PZC, NMC. PZC doet ze niet altijd, is afhankelijk van de klant.

Ze was wel OK, alleen after sales zijn totaal niet aanwezig.
    Herhalingsgevaar is derhalve niet aanwezig :wink:

Gr. Jimmy Doe
    Get what you like, or you'll be forced to like what you get

Last Online
    31 mei 2020 @ 15:59
    Discussies
    23
    Thanks
    0

Standaard

onder in de kino haar tegen gekomen ze likte me naar een van de open kamers onder en ja het was gebeurd lekkere seks zeker 6a7 standjes 2 condooms gebruikt omdat ene scheurde maarj, a dat kan gebeuren .alleen pijp sessie vond ik slecht en nog wel met condoom .

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten