A poor lonesome icebear, fucking far away from home
Last Online
Vandaag @ 09:48
Discussies
141
Thanks
7.156
Isabelle (Duits/Italiaans)
Naam : Isabelle
Nationaliteit/Taal : Half Duits, half Italiaans
Leeftijd : 28
Haarkleur/-lengte : half lang bruin
Lengte dame : 1.55
Postuur/Cupmaat : slank/A
Service: goed, TZ, pzc, nmc, FT
Voordelen: lief
Nadelen: blijkbaar een jagertje
Tijdsduur : half uur
Prijs : 75
Extra’s bij het bezoek:
...................Ik ging aan de bar zitten en bestelde mijn kopje koffie. Nog voor de koffie was gebracht stond er al een dame naast mij. “Ha, ein schoner mann.” zei ze. Ik draaide mij gelijk om, om te kijken waar ze het over had. Ze legde haar hand op mijn blote knie. Ik vond het allemaal niet zo eerlijk. Ik was nog aan het aclimatiseren. Ik wist wat de bedoeling was en dat wilde ik nog niet. Als een duveltje uit een doosje verscheen Toppie33 naast mij. “Gered” dacht ik. Dat dacht de dame naast mij echter nog niet. Het bleek Issabelle uit Duitsland met 50% Italiaans bloed te zijn. Het is best een mooie dame, maar eerlijk gezegd zou ik er niet zo snel op zijn afgelopen. Alsof zij gedachten kon lezen was zij dus op mij afgestapt. Ik probeerde wel koffie te drinken, maar mijn nieuwe vriendin zat al met haar handen over mijn benen te aaien. Ze zat met haar handen al aan mijn geslachtsdeel. Dan smaakt je koffie toch ineens heel anders. Mijn penis vond het allemaal best, want die stond zo stijf als het maar kon. Ik dacht nog dat als ik Toppie33 in de ogen kijk, dat dan de lust wel zou afnemen. Tevens zou Toppie33 dan begrijpen dat ik gered moest worden. Toppie33 keek echter geheel een andere kant uit en zo kon het gebeuren dat ik binnen 10 minuten al in een tuinhuisje met Isabelle lag.
Isabelle zoent goed en teder. Wij lagen lekker op het bed te vrijen en ik wreef met mijn handen over haar buik. Terwijl zij afdaalde naar beneden deed ik hetzelfde. Zij kustte mijn harde penis, waarna ze hem langzaam maar zeker slurpend in haar mond nam. Ze pijpte heerlijk en het was een intens gevoel. Wat al lang niet meer was gebeurd was dat ik al snel een orgasme voelde opkomen. Snel trok ik mijn penis uit haar mond en begon haar te beffen. Ze wilde mij graag de indruk geven dat ze het lekker vond en ze wilde mij ook de indruk geven dat ze klaar kwam.
Nu ging ik zitten en Isabelle kwam gehurkt voor mij zitten en pijpte mij klaar. Ze ving het niet allemaal op, want ze vond het teveel.
Per saldo was ik tevreden. Herhalingsgevaar zit er wel in, maar hoeft niet direct op korte termijn.
Ondanks dat isabelle wel voor een tweede ronde in was, wilde ik weer naar buiten. Niet omdat Isabelle mij tegenstond, maar gewoon om niet altijd maar lang op de kamer met dezelfde dame te zitten.....................