Willem, het was maar een grap hoor :D. Ik zal het nooit meer doen, maar keer aub deze situatie om
Na TSB, nu ook Randy, dat overleef ik nooit verdorie :teuflisch
Bij deze wens ik beiden dan ook veel succes en sterkte in hun nieuwe functie, ben ervan overtuigd dat ze het naar goed vermogen zullen doen(wat dat ook moge betekenen:D)
Groet,
rplover :wink:
Ha randy,
welkom in de club
greets neukie
ALs dit nodig is om hem te doen stoppen met zijn zieke belgenmoppen, dan moet het maar....
Suc6!
:wink:
Cancel my subscription to the ressurection...
Nu maar hopen dat hij in de toekomst zijn Thailandverhalen op het goede forum weten te posten :D!?
Veel succes :smile:
On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman
Het ziet er naaruit dat ik op het juiste moment ben gaan winterslapen :green_smi , na TSB nu ook Randy moderatorhet kan volgens mij niet beter gaan met dit forum.
Van Harte Randy :wink::wink::wink:
It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.
:D
en zo![]()
*..._______
*./________\
./OO__V__OO\
|=_-_____-_=|
I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
B'dum tsch ®
Shit, hebben we dat ook weer.
Zeg knabbel hoeveel grote eikels zitten er in een boom.:green_smi
Genoeg om ook Randy te bekogelen?:D
Leve de eekhoorntjes van dit forum.
Randy:thefinger , succes met het modderen.
Net als TSB veel succes :D
Heb geen van jullie ooit ontmoet, ben een ijsbeer in winterslaap, maar lees hier nog steeds met veel plezier
de balle, Kidman :wink:
Aan Randy hebben we een zeer goede moderator erbij en ik wens hem veel succes.
Maar Randy niet alleen modereren maar ook af en toe ook met ons gaan ijsberen :dance00[1
Igor
Heren, jullie worden allen zeer bedankt voor jullie mooie woorden! Randy als mod, accident waiting to happen :D
Veel succes in deze poel des verderfs.
Randy,
Toate cele bune, petrecere plăcută!
:wink::wink:
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Die Randy heeft het maar druk in Thailand
http://www.ijsberenforum.eu/showthre...d=1#post633658
On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman
Tjonge hij maakt wat mee daarRandy succes
en geniet nog van de trip
Saluti L Diablo
Little Don of Golden time:guilty[1]
" rispetto per una donna "
Moeten we uitgerekend van een moderator van dit forum zijn perikelen in Thailand volgen op een ander forum
Niet wat dwaas? Op zijn minst kan hij als mod hier dan ook een copy en paste toepassen.
Her zijn niet meer de mods van weleer![]()
The times they are a changin'...
http://www.youtube.com/watch?v=z8rD1GpIgpo
Cancel my subscription to the ressurection...
Denk er wel aan dat je niet alleen achter de computer blijft zitten maar ook gewoon naar de clubs kan blijven komen. :teuflisch
Na goed onderling overleg hebben we besloten dat Randy niet langer moderator zal zijn.
Wij bedanken hem voor de bewezen diensten.
PS AUB geen bloemen maar:zauberkis
![]()
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Dit is zeker geen afscheid van Randy, en ben ervan overtuigd dat we hem nog nadrukkelijker in discussie gaan terugvinden (lees: de mening van vele saunaclubgangers gaan horen- mopje flauw mopje).
Met de vrijheid nu voluit in de discussie te gaan. Onder het motto "mijn vrijheid, mijn blijheid".
Welkom als lid, Randy, en tot in het SKW, je toekomstige favo oord van verderf :teuflisch
Dat het nu een goede of een spijtige zaak is voor dit forum laten we in het midden, het is geen afscheid of een begrafenis, en we respecteren Randy's beslissing in deze, en wensen hem verder nog veel schrijf- en leesplezier :D
Jammer, ik vond Randy heel erg sterk de laatste tijd en gelukkig behield hij zijn eigen stijl.
Ik vraag me af wie de vervanger wordt. Volgens mij komt geen enkele van de bekende leden door de keuring :D.
Live vanuit Living Room: mijn afscheid als mod, EN terugkeer als lid heeft niets met welk individueel lid dan ook te maken. Nu weer terug naar de dames.... :D
Ik ben nog maar kort lid van deze leuke ervaringssite, maar de modereerkunsten van Randy vielen wel direct in positieve zin op. Ik begrijp evenwel dat de beslissing in goed overleg is genomen en het voornaamste is, dat hij gewoon bij de site betrokken blijft als lid en saunaclub genieter. Dus: recensies willen we zien Randy! En meer dan 2 regels graag :teuflisch. Write on… :wink:
Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.