Na de escapade in Apasia zat Silvester met een hongerig gevoel in de auto, en Silvestertje was bij het evalueren van de sessie met Claudia ook weer aan het opspelen, dus een pitstop gemaakt bij YY.
Bij binnenkomst meteen een high-five van de securityboy gekregen, hij moest wel zowat op zijn knieën, anders had ik er niet bijgekund, wat ’n end zeg!!
Ik vond het knap dat hij mij nog kende, het is immers al een beste tijd geleden dat ik daar geweest ben.
Deze reus stond echter ’n keertje zich te vergapen aan mijn wandelmobiel, en toen hij er –nadat ik hem een doekje voor het kwijlen had overhandigd- ook nog even in mocht zitten, was een eeuwige (h)erkenning ’n feit…
Eenmaal binnen ging er een nieuwe wereld voor Silvester open, een hele bubs andere dames dan ik gewend was, maar ja het was ook al een tijdje geleden dat ik bij Wendy m’n lightje bestelde…
Ook het gros van de nieuwe dames zag in mij ’n nieuwe prooi, ik werd van alle kanten bespied en visueel bejegend met knipoogjes en geile blikken…ik had toch wel mijn ijsbeervel goed dichtgemaakt....?
Toen ik echter Simona in het voorbijgaan een luchtkusje teruggaf werd het de dames duidelijk dat deze ijsbeer niet zo maar te vangen was….en was er een tijdje rust.
Rust om te constateren dat er toch wel eens zo’n 25 dames aanwezig konden zijn, waaronder enkele bekenden:
Jessie, met haar korte beentjes en lekkere kontje, inmiddels toch wel zo’n beetje de langstdienende in YY,
Diana, de donkere herrieschopper die nog steeds niet door heeft dat ze vele beertjes afschrikt met haar expliciete uitnodigingen,
Simona, die weer haar bijna niets verhullend zwarte netsetje aanhad, waardoor het lijkt alsof haar toch al lange fraaie benen onder haar oksels eindigen,
de blonde –voor mij qua naam onbekende- Belgische dame, die altijd heel classy gekleed rondwaart,
Kim, wat heeft ze toch een mooi pruilmondje en een allerlekkerst kontje…,
Alex met ’n nieuwe oneliner: “komm, wir gehen sex machen”…
Alex ziet er nu ze wat aangekomen is in combinatie met haar nieuwe prachtige borsten appetijtelijk uit, en ik kan me levendig voorstellen dat veel nieuwe beertjes als een blok voor de combinatie van haar uiterlijk en spontaniteit vallen…
Alex/Tanja liep in een klein rood heupgordijntje rond, en dat deed me denken aan mijn eerste –en enige- sessie met haar in Wildenrath, toen was ze zeer magertjes met kleine borstjes, (kunst)zongebruind als Natasa, en gehuld in ’n enorme CocaCola badlaken.
Verder was het appetijtelijke MILF gehalte heel hoog met een vertegenwoordiging van zo’n 7-8 dames, en liepen er nog enkele “van gezicht bekende” dames rond….
Heel opvallend aanwezig was ook een vrolijke dame met een te krap kanten jurkje, ze had qua koppie wel heel erg veel weg van Sylvie van der Vaart-Meis en dan ’n paar pondjes meer..., en 'n slipje minder, kortom….’n lekker ding….!!
Gezien de geile teasende manier van paraderen met allerhande inkijkjes was dat te krappe jurkje gistermiddag zeker niet per ongeluk uit de kast gehaald…
Afijn, na ’n lekker zelf in elkaar geknutselde hapje en een aansluitende uitbuiksessie in de sauna weer in bar aangeland.
Ik had al ’n paar keer een wat oudere blonde dame zien rondhuppelen in en rose setje, en toen ze even later achter de bar wat inschonk kruisten onze blikken, en als vanzelfsprekend nam ze daarna naast mij plaats.
Ze stelde zich voor als Magda, en we raakten verwikkeld in lekker babbeltje, waarbij haar ondeugende oogopslag al snel de drang naar een kamerbezoekje verhevigde.
Magda is een zeer ervaren persoontje -nog lang geen 35 overigens (zegt ze zelf)- met een heerlijk lijf, lekkere borsten en tja, daar gaat ie weer, een lekkere ronde kont.
Ze heeft me niet alle hoeken van de kamer laten zien, maar we hebben elkaar ’n uur lang heerlijk afwisselend zacht en heftig voornamelijk oraal verwend, waarbij zij op een onverwacht tijdstip op een bijzondere onverwachte wijze heftig klaar kwam, dus een dame met gebruiksaanwijzing, heerlijk!!!
Ook Silvestertje kwam op ’n heftige wijze uiteindelijk klaar, en ook dat gaf haar een bijzondere kick voelde ik.
Nog even lekker nasussen, en een heerlijk ruim uurtje was weer voorbij.
Nog even tussen de jagende dames door de sauna ingeglipt als laatste ronde en tegen elven na een hartelijk uitgeleide van de security-reus opnieuw de thuisreis aanvaard.
Al met al een heerlijk dagje Limburg….
:wink: