Naam : Anna
Nationaliteit / taal : Estse / duits en engels ( alletwee een beetje)
Leeftijd : 20-22jaar
Haarkleur/lengte : Halflang geblondeerd haar
Lengte : 1.74m
Postuur /Cupmaat : Normaal / B-cup
Tatoeage / Piercing :
Service : PZC, NMC, zoenen,striptease
Extra :
Gisteren heb ik gebruik gemaakt van mijn vrijkaartje. Ik kwam er om 22.00 uur. Voor Fun Garden begrippen is het rondom deze tijd het best; ze sluiten om 06:00 .
Ik telde 13 vrouwen en evenzovele gasten. Er heerste wel wat meer levendigheid dan bij mijn twee eerdere bezoeken enkele maanden terug.
Het grootse gedeelte van de dames vond ik kwalitatief niet mijn smaak, Eva was helaas met vakantie . Anna (Estland) stak kwalitatief met kop en schouders boven de rest uit, maar met zo´n goddelijke lichaam zou ze ook in de andere bekende clubs tot de mooiste dames behoren. Ik heb haar dan ook maar aangesproken . Ondanks dat ik haar al na 5 minuten wilde , had ze geen enkele haast en bleef ze liever even wat langer op de bank met me praten. Dat werd een volle uur met veel gezelligheid en lachen op de bank, en ik me maar elk minuut inhouden met mijn enorm toegenomen behoefte om te . Is wel handig zo´n club als GT waar veel dames al na enkele minuten zeggen ´schlussel ?´ :thefinger.
Uiteindelijk een prima kamersessie gehad met deze erg lieve en gezellige dame, die qua looks alles heeft van een ´stoot´.
Om 01.30 heb ik de locatie verlaten en toen was het voor F&G begrippen relatief druk.
:wink: