Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14
    Last Online
    Vandaag @ 21:05
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard Nieuwsbrief Maart / April 2008

Nieuwsbrief Maart / April 2008

Maart roert zijn staart en Aprilletje zoet geeft nog wel eens een witte hoed. En begin April was het dan nog even raak en kregen we nog even een witte hoed. Maar nu loopt de temperatuur snel op en wordt het tijd om te gaan wandelen of ergens in de tuin te gaan zitten. Het is dus gedaan met vergelijkingen tussen het SchippersKWartier en de Saunaclubs. Het is tijd voor actie.

Wico zal samen met rplover een rondleiding verzorgen door het SchippersKWartier in Antwerpen. Dit zal voornamelijk gedaan worden voor allerlei ijsberen met al dan niet terechte vooroordelen over het SKW ( o.a. Rex, Randy, Picasso1, MiniMe, paul22......). Eerst uiteraard een samenkomst in Continental of Malle Babbe samen met wat oudgedienden zoals Sub , Binky007 (met lijst ) en hopelijk vele anderen..........

Misschien allemaal toekomstmuziek maar je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Eén van de wonderen deze maand was de aanmoedigingsprijs voor rplover verkozen door Jansen . Jansen heeft de titel gewonnen van beste recensie van de maand Maart 2008 en heeft dus rplover de aanmoedigingsprijs gegeven. Beide verhalen gingen trouwens over Villa Vertigo.
    Op 4 April waren er daardoor heel wat ijsberen die met een vrijkaartje Villa Vertigo konden bezoeken.
    Een mooie beschrijving van de dag is gegeven door Cupido : deel 1 en deel 2.

Bij Villa Vertigo is nog niet alles top maar er wordt wel aan gewerkt om de puntjes op de welbekende i te kijgen. Ze zijn nu hard bezig met de Tuinaanleg en het Zwembad. Zodat straks de ijsberen kunnen poedelen en ronddartelen door de tuin.
    De afgelopen maanden zijn er heel wat dames geweest die Villa Vertigo hebben bezocht. Op de nieuwe weblog vond ik weer een hele mooie dame. Adriana...
    Op de weblog kan je ook terugvinden dat er 13 mei een Pokertournier is....... maar eerst gaan enkelen Koninginnedag vieren en wordt er op deze dag het Grillseizoen geopend......

Waar het lijkt of er iedere dag iets te vieren is dat blijft toch Golden Time. Het blijft de club met de meeste dames en bezoekers in de regio Viersen.
    Er zijn leden die heel nauwkeurig aangeven welke dames er weer allemaal aanwezig waren : Haec58.
    Maar er zijn ook leden die een zeer uitgebreid verslag doen van een saunadag. Eén van de bekendere is toch wel Ace2. Hij heeft de laatste tijd concurrentie gekregen van onder anderen Toppie33, Ariebier en ilovethaigirls. Uiteraard zijn er dan ook ijsberen die deverhalen graag wat beknopter willen hebben waaronder MiniMe en bergm550.Daar is ook wel een discussie over te bedenken : Recensies, wat wel en wat niet ? En het is maar goed dat er een discussie over is. Gewoon een beetje yinyang...Oeps daar wou ik nu net niks over zeggen afgelopen maand. Laten we het maar even bij de gouden tijden houden :

Want wat valt er nog meer te zeggen over Golden Time. Oh ja, Jack42, Boeddha14 en Ariebier hebben kikkervisjes geteld en aan de plaatsbepaling gedaan voor het te bouwen zwembad. Cupido wil wel helpen meedenken om het ook voor gehandicapten geschikt te maken. En ein-steen wil overal wel zijn steentje bijdragen om maar een zwembad te krijgen.
    Maar zoals het er nu voorstaat blijft de tuin nog even groen ( alhoewel er plannen genoeg zijn ) ......

Het tuintje van Living Room begint ook weer groen te kleuren. Na wat verbouwingen is het kleine maar fijne tuintje bijna klaar om de ijsberen weer een speelruimte te geven. Een zwembad zal er niet komen maar binnen in de whirlpool is het goed toeven. Vanuit de whirlpool heb je dan een mooi uitzicht op Nicole of eventueel Kerstin.
    Zeppos58 en Seksenfun zijn vanwege een vrijkaartje die ze gewonnen hebben in de Tombola eens gaan kijken in Living Room. En ook op zaterdag 5 april was er best een grote delegatie van ijsberen die Living Room bezochten en daar zaten ook wel wat prijswinnaars tussen. Maar uiteindelijk had iedereen die avond prijs. Er zat namelijk bij een ieder een magazine en een kortingsbon van 10euro voor Golden Time in het kluisje.

Heel wat clubs geven allerlei feestjes en één daarvan is ook Babylon. Op een feestje waardoor de Tombola toch redelijk wat ijsberen aanwezig waren was de Frühlingsparty-Voorjaarsparty.
    Foots een betrekkelijk nieuwe ijsbeer gaf invulling aan zijn naam en gaf de volgende dag een verslag van het feestje. Ook Jansen en Big30 gaven een sfeerimpressie.
    Het volgende feest is het Mei-feest / Mai-Party op 1 mei. Ook hier dansen ze mei binnen......

Hadden we de Bunny Party net achter de rug in de PHG kwamen er nog meer kleine en grote feesten aan. Op 12 April was daar de opening van het grillseizoen. Dat was ook de dag waarop Randy en Extince elkaar ontmoet hebben. Maar heel wat andere ijsberen waren ook op dat feestje. Dat feestje leek nog niet afgelopen of er werden aardbeien geslacht op de 20ste mei.
    Het eerst komende feest waarop er veel ijsberen worden verwacht is :
    Eens kijken of Carpe diem, Rex, Willi69,Flipper, RAUL7 en al die anderen echt zo goed kunnen pokeren......

Zaterdag 3 Mei is er een speciale BBQ in Fun Garden.
    De afgelopen tijd is er weer heel wat verbouwd om de BBQ in orde te krijgen.

Tel daarbij op dat er iedere dag toch wel 12-15 dames aanwezig zijn. Dan denk ik dat ook 3 mei wel een aardige dag kan worden.
    Over het algemeen is het nog rustig op de dag maar 's avonds en vooral 's nachts is er meer leven in de brouwerij. Dan dansen de dames wel eens aan de paal ( ook aan die van Picasso1 )

We zullen wel zien wat het gaat worden in Fun Garden

Er zijn de laatste tijd weer nieuwe openingen geweest van Clubs in Velbert : Acapulco en Nanu
    Daarnaast heb je allerlei Partytreffs waaronder Xanten, Love Fucktory, Dorsten, Mettman, Wagenfeld-DolceVita en ga zo maar door ....
    En dan heb je nog clubs die wat verder weg zijn zoals Schieferhof, Oase, The Palace, Finca Erotica, Paradise........
    Eigenlijk is er veel te veel keus voor alle ijsbeertjes

En met de komende vakanties die voor de deur staan zijn er ook nog allerlei andere gebieden waar de IJsbeer naartoe kan gaan. Lees maar eens de belevingen van CarpeMomentum in Spanje.
    Of ga je geld wegbrengen naar Zwitserland.
    En voor de verre reizen ga eens naar Afrika of Azië.
    Voordat je naar Thailand gaat kan je dan eerst de verhalen lezen van Extince en Randy.

Kortom er valt nog genoeg te lezen en te doen de komende tijd.

Ik wens iedereen dus veel leesplezier en schrijfplezier .......

en na het lekker

Succes ermee :wink:

PS Blijf letten op alle Tombola's bij Golden Time, Planet Happy Garden, Living Room, Fun Garden, Villa Vertigo en Babylon.

Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Goede info van Willem2

Ik moet even vermelden dat dit een hele mooie nieuwsbrief is

Ga zo door Willem2

Op 1 mei rond de middag zal ik vermelden wie de beste recensie geschreven heeft.
    Morgen heb ik nog de tijd om nog eens goed alles te lezen wat ik zelf gevonden heb of door andere mij is voorgeschoteld.

Jammer voor Willem2 dat ik zijn nieuwsbrief van deze maand niet zal kiezen,maar wanneer hij weer eens van de kamer komt en uitgebreidt over zijn kamerbezoek schrijft (en niet de hele avond in het bubbelbad ligt ) krijgt hij van mij ook een troetelprijs.:green_smi

P.s. ik denk dat ik morgen eens naar Adrina ga kijken mooie dame ( echt een Jansen meisje ) zie in de nieuwsbrief bij VV.

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Ook ik wil je bedanken voor de mooie nieuwsbrief. Er kruipt allicht best wat werk in maar ik heb 'm met veel plezier gelezen.

see you at PHG

:wink:
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Gisteren @ 19:57
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    92
    Thanks
    271

Daumen hoch een hele mooie nieuwsbrief..

Geweldig Willem wat een mooie en pakkende nieuwsbrief.
    Iemand die door zo iets niet wordt gepakt is verloren voor deze hobby..

Gustomass who is Proud to be a member of this club...
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Discussies
    29
    Thanks
    866

Standaard

Vond het plezierig om de nieuwsbrief te lezen! Well done Willem!
    Beter ga ik nu mijn bed opzoeken. 't Was een zware dag.
    Gr., Nik

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Dat feestje leek nog niet afgelopen of er werden aardbeien geslacht op de 20ste mei.
    Am 20. Mai auch wieder? :p
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    13 juni 2012 @ 01:01
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

mooie brief goed gedaan willem vooral zo daar gaan

Last Online
    24 juli 2013 @ 20:44
    Discussies
    20
    Thanks
    0

Standaard

Erg leuk gedaan inderdaad, draagt goed bij aan de entre nous sfeer van deze gezellige site. Een pluim voor Willem !
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

Last Online
    20 mei 2011 @ 18:12
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Kwam via de nieuwsbrief op de blog van VV.. Heb daar ff rond gekeken en heb besloten snel keertje gaan ijsberen daar(in het rood)

Last Online
    Gisteren @ 21:32
    Discussies
    58
    Thanks
    2.761

Standaard

Willem, het is inmiddels weer juli.
    We wachten daarom vol smart op de volgende nieuwsbrief

Last Online
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot Bekijk bericht
    Willem, het is inmiddels weer juli.
    We wachten daarom vol smart op de volgende nieuwsbrief
    Je hebt volkomen gelijk. Ik zal weer iets produceren voordat ik op vakantie ga :wink:

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Reden

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Je hebt volkomen gelijk. Ik zal weer iets produceren voordat ik op vakantie ga :wink:
    Nog voor je fietsvakantie langs Duitse wegen?:D

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Nieuwsbrief Letterkes kwijtgeraakt, opgeheven, zéér lange zomervakantie.... Ik mis dat wel wat .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Seksenfun je hebt gelijk. Ik heb nog een keer een interne rondschrijfbrief gedaan maar dat was het dan. Het geheel is namelijk best wel wat werk en je hebt wat inspiratie nodig om een ieder tevreden te houden

Maar voor de komende maanden zou het handig zijn want er komen nog wel wat feestjes aan

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten