Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 63 van 63
    Last Online
    23 januari 2015 @ 10:35
    Discussies
    45
    Thanks
    2

Daumen hoch Heerlijk dagje Limburg, deel II…

Na de escapade in Apasia zat Silvester met een hongerig gevoel in de auto, en Silvestertje was bij het evalueren van de sessie met Claudia ook weer aan het opspelen, dus een pitstop gemaakt bij YY.

Bij binnenkomst meteen een high-five van de securityboy gekregen, hij moest wel zowat op zijn knieën, anders had ik er niet bijgekund, wat ’n end zeg!!

Ik vond het knap dat hij mij nog kende, het is immers al een beste tijd geleden dat ik daar geweest ben.
    Deze reus stond echter ’n keertje zich te vergapen aan mijn wandelmobiel, en toen hij er –nadat ik hem een doekje voor het kwijlen had overhandigd- ook nog even in mocht zitten, was een eeuwige (h)erkenning ’n feit…

Eenmaal binnen ging er een nieuwe wereld voor Silvester open, een hele bubs andere dames dan ik gewend was, maar ja het was ook al een tijdje geleden dat ik bij Wendy m’n lightje bestelde…

Ook het gros van de nieuwe dames zag in mij ’n nieuwe prooi, ik werd van alle kanten bespied en visueel bejegend met knipoogjes en geile blikken…ik had toch wel mijn ijsbeervel goed dichtgemaakt....?
    Toen ik echter Simona in het voorbijgaan een luchtkusje teruggaf werd het de dames duidelijk dat deze ijsbeer niet zo maar te vangen was….en was er een tijdje rust.

Rust om te constateren dat er toch wel eens zo’n 25 dames aanwezig konden zijn, waaronder enkele bekenden:
    Jessie, met haar korte beentjes en lekkere kontje, inmiddels toch wel zo’n beetje de langstdienende in YY,
    Diana, de donkere herrieschopper die nog steeds niet door heeft dat ze vele beertjes afschrikt met haar expliciete uitnodigingen,
    Simona, die weer haar bijna niets verhullend zwarte netsetje aanhad, waardoor het lijkt alsof haar toch al lange fraaie benen onder haar oksels eindigen,
    de blonde –voor mij qua naam onbekende- Belgische dame, die altijd heel classy gekleed rondwaart,
    Kim, wat heeft ze toch een mooi pruilmondje en een allerlekkerst kontje…,
    Alex met ’n nieuwe oneliner: “komm, wir gehen sex machen”…
    Alex ziet er nu ze wat aangekomen is in combinatie met haar nieuwe prachtige borsten appetijtelijk uit, en ik kan me levendig voorstellen dat veel nieuwe beertjes als een blok voor de combinatie van haar uiterlijk en spontaniteit vallen…
    Alex/Tanja liep in een klein rood heupgordijntje rond, en dat deed me denken aan mijn eerste –en enige- sessie met haar in Wildenrath, toen was ze zeer magertjes met kleine borstjes, (kunst)zongebruind als Natasa, en gehuld in ’n enorme CocaCola badlaken.

Verder was het appetijtelijke MILF gehalte heel hoog met een vertegenwoordiging van zo’n 7-8 dames, en liepen er nog enkele “van gezicht bekende” dames rond….

Heel opvallend aanwezig was ook een vrolijke dame met een te krap kanten jurkje, ze had qua koppie wel heel erg veel weg van Sylvie van der Vaart-Meis en dan ’n paar pondjes meer..., en 'n slipje minder, kortom….’n lekker ding….!!
    Gezien de geile teasende manier van paraderen met allerhande inkijkjes was dat te krappe jurkje gistermiddag zeker niet per ongeluk uit de kast gehaald…

Afijn, na ’n lekker zelf in elkaar geknutselde hapje en een aansluitende uitbuiksessie in de sauna weer in bar aangeland.
    Ik had al ’n paar keer een wat oudere blonde dame zien rondhuppelen in en rose setje, en toen ze even later achter de bar wat inschonk kruisten onze blikken, en als vanzelfsprekend nam ze daarna naast mij plaats.
    Ze stelde zich voor als Magda, en we raakten verwikkeld in lekker babbeltje, waarbij haar ondeugende oogopslag al snel de drang naar een kamerbezoekje verhevigde.

Magda is een zeer ervaren persoontje -nog lang geen 35 overigens (zegt ze zelf)- met een heerlijk lijf, lekkere borsten en tja, daar gaat ie weer, een lekkere ronde kont.
    Ze heeft me niet alle hoeken van de kamer laten zien, maar we hebben elkaar ’n uur lang heerlijk afwisselend zacht en heftig voornamelijk oraal verwend, waarbij zij op een onverwacht tijdstip op een bijzondere onverwachte wijze heftig klaar kwam, dus een dame met gebruiksaanwijzing, heerlijk!!!
    Ook Silvestertje kwam op ’n heftige wijze uiteindelijk klaar, en ook dat gaf haar een bijzondere kick voelde ik.

Nog even lekker nasussen, en een heerlijk ruim uurtje was weer voorbij.

Nog even tussen de jagende dames door de sauna ingeglipt als laatste ronde en tegen elven na een hartelijk uitgeleide van de security-reus opnieuw de thuisreis aanvaard.

Al met al een heerlijk dagje Limburg….

:wink:
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

Last Online
    21 september 2015 @ 12:06
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard Almost Last Stop

My last stop of my trip was Ying Yang, and I had a hotel reservation in Roermond. The nite before at PHG, a few of my new Dutch friends had asked where I was going for my next stop. When I said YY, every single person said I would find more girls at Golden Time. GT was obviously a favorite with the Dutch group.

Since today was Sunday and Easter I thought the number of girls would not be good and I was more than correct. I would guess about 12 girls were present and no new girls appeared as the day/nite wore on. YY's facilities are the most impressive to me of all the clubs I attended, Big. I am sure on a normal day the number of ladies would be much better. You can go to YY's website to see the club. The other disappointment for me was the food. I had been pleasently surprised at how good the food was at the other clubs, but at YY the meats you had to cook yourself which I do not like at all.

I had a lucky angel watching over me this whole trip because while lounging around I met another member of Willem's group. He recommended a girl to me who he said gave very good service. This German lady I would have not picked on my own, but she was young, under 25, blonde, very slim and pretty. So off we went. Such wonderful service! Anything I asked for she did with a smile and with great talent. Could have not been happier.

Thanked my new friend and decided to retire early because it looked liked no new girls were coming.

Last Online
    5 januari 2025 @ 17:58
    Discussies
    15
    Thanks
    48

Standaard

Hi Chukar,

Nice to see you found your way to our forum.

The girl I recommanded you was Eliza. After you left I also went to the room with her once more. I also had a great time with her.

Maybe see you again some day?

Greetings,

Johnny99
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.

Last Online
    Discussies
    15
    Thanks
    48

Standaard

Donderdag weer een bezoekje aan YY gebracht.
    Reeds vroeg aanwezig. Het was toen nog erg rustig. Dus eerst ontbijten, sauna en bubbelen.
    Even later liep ik S&F tegen het lijf. De hele middag buiten op terras gezeten met nog enkele (oude) bekende en nieuwe ijsberen. Lekker genieten van het uitzicht en het mooie weer.

Het leek een heel rustig dagje te blijven, in de middag was er weinig actie. Ook de dames genoten van de zonnestralen. Dat rustige veranderde wel even in de avond. Het werd gezellig vol en de stemming zat er goed in.

Mij toen door duitse Daniella tot een kamersessie laten verleiden, maar dit werd een flop, jammer maar helaas. Later nog met Nadine weggeweest en deze maakte mijn avond weer helemaal goed.

Met enkele beren nog een hapje gaan eten.

Toen wij weer de bar inliepen knalde de muziek van Rammstein uit de boxen. Joy gaf hierop een geweldige show weg. Ze kroop en kronkelde over de bar. In deze show werden ook nog diverse ijsberen en dames betrokken. De hele tent stond op de kop!!

Toen was het tijd om naar huis te gaan.

Een super gezellige dag YY.

Last Online
    9 mei 2010 @ 13:59
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

hallo :wink: groete aan jullie all!

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Reden YY let op de kleintjes, ook in mei

Ook de maand Mei handhaven wij nog onze lage entree prijzen, KOM en GENIET van het All-in voordeel tarief : Binnen voor 15.00 uur = 35.00 euro, na 15.00 uur 50,00 euro.

De zon aan de hemel ?
    Ons heerlijke buitenbad - terras en de BBQ staan klaar om voor u onvergetelijke tijden te bezorgen.

Ons personeel van Horeca / Sauna / Relax zullen u het bekende MEER gevoel weer laten beleven en u kunt op onze bekende prima service en kwaliteit rekenen. :D

Ons team in de keuken is versterkt door een nieuwe KOK, hij zal zorgdragen voor dagelijks vernieuwingen en afwisseling van verse en gezonde menu's.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    Discussies
    15
    Thanks
    48

Standaard

Lentekriebels of zijn het al zomerkriebels? Ik weet het niet meer, maar het kriebelt en niet zo een beetje.

Zaterdag een sms van ijsberen kamaraad HM: Ik zit op het terras van YY. En jij???
    Tja toen was er dus weer geen houden aan. Snel mij werkzaamheden afgerond en mijn berenboot weer richting YY gestuurd.

In de middag was het weer rustig net als afgelopen donderdag, iedereen genoot van het mooie weer. Diverse dames lagen op het grasveld te zonnen en dan ziet de wereld er toch een stuk mooier uit.

Met HM een gekke afspraak gemaakt: ik ga niet voor jouw op de kamer. Geen van beide wilde deze afspraak breken dus bijna het huis "ungepopt verlassen". Maarja HM verbrak toch zijn belofte met een onverwachte keuze, maar dat mag hij zelf vertellen.
    Toen was voor mij ook de weg vrij en werd ik even later door Nadine geclaimd.

Weer een gezellige dag gehad zaterdag.

Samen met HM de volgende lijst van dames samengesteld, er ontbreken nog een paar namen, maarja we kunnen ook niet alles onthouden:

Polen: Dora, Gosha, Caroline, Scarlet.
    Hongarije: Kristina, Tia, Sheila, Cindy, nog 2 dames mij niet bekend (kleine zwart haar + slank zwart haar beetje krullend).
    Jamaica: Cherry, Kelly.
    Duitsland: Lucy, Nadine, Aischa, Lena, Nora, Melissa, Jen, Jenny, Daniella, Luna, Kathy, Geraldine, Estelle (denk ik), Alex, Jacqueline + vrindin?, Gill, Kim, Lili, Joy, Alifia, Sunny ?, Amira ?.
    Tjechie: Jessy, Simona, Tanja.
    Brazilie: Malou.
    Letland: Donna.
    Afghanistan: Sona.
    Thailand: Nipa.

Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Zaterdag 26/04/08: 42 dames

Gisteren na 'n maand weer in YY en genoten van het voorjaarszonnetje :smile: :
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny99 Bekijk bericht
    Met HM een gekke afspraak gemaakt: "ik ga niet voor jouw op de kamer." Geen van beide wilde deze afspraak breken dus bijna het huis "ungepoppt verlassen". Maarja HM verbrak toch zijn belofte met een onverwachte keuze, maar dat mag hij zelf vertellen.
    Eerst even de dameslijst bewerken, daarna meer over die onverwachte keuze :green_smi :
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny99 Bekijk bericht
    Samen met HM de volgende lijst van dames samengesteld,..........:

23x Duits: Lucy, Nadine, Aischa (D/Tur, flinke MILF), Lena, Nora, Melissa (ex-Larissa-Freude), Jen, Jenny, Daniella, Luna, Kathy (ex-Kelly-PHG, topless), Geraldine (bril), Estelle, Alex (topless), Jacqueline + vriendin (beide D/Arab, topless), Gill, Kim (Paris Hilton), Lili, Joy, Alifia (D/Por), Sunny + Amira (beide D/Mar, ex-GT)

6x Hongaars: Kristina, Tia, Sheila, Cindy, nog 2 dames mij niet bekend (kleine met lang zwart haar (S&F ???),
    en 'n slanke met zwart haar, beetje krullend)

4x Pools: Dora, Gosha (ex-LR), Caroline, Scarlet

3x Tjechisch: Jessy, Simona, Tanja (terug)

2x Jamaicaans: Cherry, Kelly

1x NL/Braziliaans: Malou

1x Afghaans: Sona

1x Lets: Donna

1x Thais: Nipa
    Om 12.50 (!) binnen, lekker ontbeten met HM's fameuze zelfgebakken driedubbele uitsmijter, 'n bakje pudding en nog 'n flink stuk aardbeienvlaai. Daarna koffie op 'n zonnig terras, in gezelschap van enkele oude bekende medebeertjes. Halverwege de middag meldde
    J99 zich, daarna volop genoten van Dora die continu met FKK-ontbloot poesje en bips over het terras flaneerde :p. Al snel besloten dat Dora er gisteravond aan zou gaan. Wist de afspraak met J99 lang vol te houden, maar in plaats van Dora werd het Aischa in de Kino .

Aischa werkt inmiddels 5 maanden in YY, voornamelijk in het weekend. Begin april viel haar pas de eerste recensie ten deel, vermoedelijk omdat ze niet de jongste noch de slankste of knapste is. Maar dat was mij 'n zorg, zocht 'n dame die me vakkundig kon leegzuigen en dat kon ze . Zal 'n passend vervolg aan haar draadje geven, 't-was 'n beste pijpsessie, uiteraard afgesloten met HM's favoriete FT .

Tegen middernacht teruggekeerd in de bar, Aischa vond het ook welletjes, dus tot sluitingstijd gezellie zitten kleffen op de bank.
    Nog op J99 gewacht die alsnog met Nadine aan de slag mocht gaan, het pand beide uiteindelijk dus niet ungepoppt verlassen.
    Voor komende week snode plannen in de Hennefse heuvels gemaakt, da's dan toch ook alweer dik 4 maanden geleden .
    Founding Member

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Böse Niet gewipt kosten ± € 4000,-

Dramadag YY

Vandaag met goede moed naar YY afgereisd en zo rond de klok van enen aangekomen, vriendelijk zoals altijd onthaald € 35,- betaald, en me goedgehumeurd omgekleed, wat te drinken genomen en me buiten op het terras in het zonnetje gesetteld , binnen eigenlijk niets te beleven, maar dacht dat komt wel goed

Na een anderhalf uur nog steeds niets te beleven, weinig of geen dames, althans bekende dus maar even een sauna rondje doen en daarna even in de HWP, lekker gedoucht maar nog steeds niets te doen, dus maar weer wat te drinken gehaald en naar buiten toe en kennis gemaakt met Foots, die daar voor de eerste keer bleek te zijn, wat gebabeld en later even binnen gezeten en Foots was weg met christie, hij reageert vast nog wel

Omdat er weinig te doen was maar vroeg wat gaan eten, en dat is zoals gebruikelijk erg goed bij YY, met een overheerlijk toetje. Maar de dames dat had de slagroom op het toetje moeten zijn, maar helaas, nog steeds weinig te beleven in mijn mening, dus de kino maar even opgezocht, ook daar saai en toen had Stiffie het helemaal gehad, afscheid genomen van Foots en nog even gedacht om naar LR af te zakken, en had ik dat maar gedaan, maar nee ik moest zonodig naar huis en bijna voor mijn deur, zo`n snotjong die met zijn bromfiets even de flank van mijn auto van voor naar achteren meenam, stoer doen en met de nodige biertjes op, ik had zijn kop eraf moeten slaan, op wat schaafwonden na mankeerde hij niets, maar Stiffies auto des te meer, ben daarna gelijk naar een vriend van mij gereden die een spuiterij hebt, en die schatte de schade op zo`n € 4000,-.

Samenvattend, A73 tunnels afgesloten, een of andere wildovergang bij Swalmen, daarna in de file, niet gewipt, auto met schade, ja dan valt er weinig meer te lachen angryfire, heb besloten om mijn vrijkaartje die ik gewonnen hebt voor Koninginnedag van VV terug te geven, deze week toch geen auto, misschien zaterdag met wat inspanningen dat ik alles even van me kan afschudden in LR, de tijd zal het leren, Stiffie hebt alle Jezus de pest in nu
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    Gisteren @ 21:32
    Discussies
    58
    Thanks
    2.761

Standaard

Ik neem aan dat die brommer coño aansprakelijk is voor de schade en dat jij al dan niet in een vervangwagen op kosten van de verzekering vrolijk verder kunt ijsberen?

Last Online
    12 januari 2013 @ 01:49
    Discussies
    3
    Thanks
    0

Standaard

De regeling dat de entree in Ying Yang voor 15:00 35 euro is, geldt die het hele jaar of geldt die in bepaalde maanden?

Augurk

Last Online
    Gisteren @ 21:32
    Discussies
    58
    Thanks
    2.761

Standaard

Die regeling gold het afgelopen jaar en volgens de website van YY nog steeds in mei.
    Staat geen einddatum bij, maar gezien het succes en de vroege drukte bij YY lijkt me het verstandig dat ze het nog lang handhaven...

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

In de meeste clubs is het de laatste tijd rustig en dan vooral voor zessen - zevenen, waar je in YY al vroeg ten volle van de gezellige drukte kan genieten. Lijkt me rechtstreeks een effect van de verminderde inkom te zijn. De laatste keer dat ze de prijs weer optrokken was er ook niet veel meer te bespeuren voor zessen. Ook de meiden weten dat ze bij YY al vroeger op beren kunnen rekenen. Dit lijkt me stilletjes aan bij vele meiden door te dringen, want het aantal meiden ligt tegenwoordig een stuk hoger dan pakweg een half jaartje geleden .
    Laten we ook stellen dat het bijna een verworven recht aan het worden is :smile:.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten