Haarkleur/-lengte : Blond tot over schouder
Lengte dame : ± 165
Postuur/Cupmaat : slank/B
Nationaliteit/Taal : Kazachstan/Duits
Leeftijd : 27 jaar
Tatoeages/Piercings : navelpiercing
Service: PZC, FT, NMC, Vingeren, Beffen, Kussen, Massage
Voordelen: Welke niet
Nadelen: Niet gemerkt
Tijdsduur : ± 1½ uur
Prijs : € 125,-
Extra’s bij het bezoek: Voor en After service, bij juiste klik een toppertje
Deze Kazachstaanse jongedame vond dat zij en ik maar eens wat avontuurlijks moesten gaan doen samen, en zo gebeurde het dat ik met Alexandra in kamer 7 belandde, veel spiegels voor het betere effect. Ze begon heerlijk met diep en lang te kussen, later bleek dat dit niet bij een ieder gebeurd, dus had Stiffie weer geluk. Op een gegeven moment zegde ze dat ik haar moest beffen, en ja dat doet Stiffie meestal niet, maar goed ze rook heerlijk en ik dacht vooruit maar met de geit, Stiffie weet nu waarom ze gebeft wilt worden
Het duurde even maar ze kwam echt bijna gillend klaar, Stiffie is nog even buiten de deur gaan kijken of ze soms niet gedacht hebben of er iemand werd vermoord, maar blijkbaar zijn ze daar wel iets gewend :D. Ze vroeg hierna of ze even naar het toilet mocht en dan zou ze fris weer terug komen, en inderdaad goed vijf minuten later was ze er weer en begon gelijk weer hevig te vrijen, Stiffie die helemaal zijn meisje Esma hier vergat, daarna werdt kleine Stiffler onder handen genomen, fenominabel gewoon , wat kan dit grietje pijpen zeg, daarna vele kamasutra achtige standjes gedaan en me volledig laten leegknabbelen met een FT die zijn weerga niet kent, de afspraak voor een volgende keer is al gemaakt.
Toen na het douchen samen naar de bar getogen en gezellig samen nog wat gedronken, en ze had zelfs toen ze even naar de toilet weg was voor pizza gezorgd, werkelijk een lief en lekker ding, kan bijna niet wachten tot onze volgende ontmoeting die begin Mei plaats vindt, ze fluisterde me in mijn oor dat er dan echt wat ging gebeuren, en Esma? Niet meer gezien deze avond, maar dat was helemaal niet erg :wink::wink: