Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Jessica (Poolse)

Last Online
    13 augustus 2013 @ 10:06
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Standaard Jessica (Poolse)

Naam : Jessica

Nationaliteit / taal : Poolse / Engels

Leeftijd : 30 jaar

Haarkleur/lengte : Donkerblond lang haar

Lengte : 1.74m

Postuur / Cupmaat : Normaal / B-cup

Tatoeage /Piercing : ja onderbuik lies / navelpiercing

Service : PZC, NMC, zoenen (ligt aan de persoon), massage

Extra :

Last Online
    13 augustus 2013 @ 10:06
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Standaard Jessica

Voordat Willem dit er weer tussenuit haalt om het in de juiste topic te plaatsen vanuit algemeen

Na alle perikelen van gisteren even gaan wandelen.
    Vanuit het zwembad terras langs de jacuzzi door de gang naar de andere kant gelopen.

Het mocht weer een waar harem genoemd worden gezien het aantal beren en vrouwen. De vrouwen waren in overtal, en waar je ook keek, er zat altijd wel iets van je gading tussen, zelfs Anna was aanwezig en als ik iets van namen af mag weten Emelia, Kyra, Yula, Mila, Tina en ....Jessica.
    En ja allen eindigend op een a, iets anders kan ik haast niet onthouden.

Ik liep vanuit de eetzaal terug naar voren, om weer buiten plaats te nemen naast de rest van de bende
    Daar zat weer iets moois met een tikje GFE, wat me bij het wachten op Sonny ook al opviel. In eerste instantie dacht ik aan een Russische, maar gezien de reactie die ze gaf kon dat haast niet.
    Naast haar plaatsgenomen te hebben bleek het Jessica te zijn die al twee dagen in de Villa was en tataaa Poolse was (deja vu… terug naar Jadzia uit GT ook twee dagen Poolse..) dat heb ik weer en ik begon er zowaar weer plezier in te krijgen. ongeveer1.70mtr, lang haar, prachtige grote ogen en dito grote mond met Angelina Jolie lippen (yes) Ze had eerst ergens in Griekenland gewerkt en ging het nu hier uitproberen, maar samen met wat vriendinnen wist ze nog niet of ze nog wel zou blijven dat waren ze nog aan het besluiten?
    Nou, ik zal haar maar op andere gedachten brengen dan en gevraagd om verder te praten op de kamer.
    Het werd voor mij de eerste keer een kamer achter de massageruimte van Sonny. Daarvoor ben ik alleen maar op de grootste kamers geweest, op deze hebben enkele dames voorrang schijnbaar.
    De sessie begon zoals in een doorsnee clubje in Nederland, even naar het toilet en douchen ben zo terug terwijl ze de tube motorolie op de plank naast het bed en haar telefoon op de tijdstand zette.
    10 minuten hapte ik droge lucht in, hopelijk niet tegen een vergoeding, ze kent me nog niet dus?
    Ah daar is ze, ..even alleen maar praten en het ijs breken dat doet het volgens sommigen goed, maar als je zoiets bij je hebt ik ben hier ook niet om te praten.
    Terughoudend werd de sessie ingezet, half zoenend en als een volleerde Monica Seles kwam de machine op gang. You don’t have to do oehhh and Ahhh for me, I dont like that. “ok, that’s who I am, butt you’re the customer and you pay so I shut up than”
    Oeioei, pijnlijk moment, met de vooruitzichten op de bank in mijn gedachten bleek dit dus een compleet fiasco te worden.
    Als ik zachtjes zou zoenen dan mocht het wel, ja hallo wie denk je dat hier ligt.
    Dat ging wel wat beter en ik moet zeggen dat ze er haar tijd wel voor nam. Natuurlijk leuk om te rekken, maar ze deed het lief en met steeds meer gevoel.
    De pijpsessie werd ingezet en die duurde behoorlijk lang, ik verbaasde me erover dat ik het zo lang uithield, zeker 40 minuten af en toe lekte tuinslang een beetje maar dit kon ik wel wegwerken. Het deerde haar niet want ze ging vrolijk door en op wat voor een manier. Een van de weinige die precies weet en aanvoelt wat de persoon in kwestie lekker vindt, daar kon zelfs mijn ex niet aan tippen. Moe werd ze niet, en nadat ik het wel welletjes vond haar op de rug gelegd en haar mond weer opgezocht. Het kwam een beetje los daarbinnen en ik taste met mijn ene hand onder haar hoofd met de andere haar lichaam af.
    Als een krols hondje gingen de benen open en ik mocht warempel heel ver gaan met mijn vingers. Niet verwacht, omdat ze me die gedachte geen moment had gegeven. Ze genoot er zichtbaar van en een langzame vinger en streel/masssage sessie werd haar deel.
    Zoenend kon het niet meer op, en ik verdween weer in die oh zo fijne afgrond die geen einde leek te kennen. Ondertussen was madam zeikesnat en de motorolie mocht van de zijlijn toekijken. Maar ik kan mijn mond ook nog ergens anders voor gebruiken dan zoenen, en zo geschiede.
    Ikzelf keek ook maar eens op de klok en het tellertje stond al op 1:20, goh hoe houd ik het uit.
    Hoedje dan maar, waar ze zelf geen moment om heeft gevraagd, en dat zijn de goede in mijn ogen.
    “Be carefull please he is not small” maar ja ook weer geen monster en zachtjes kwam ik weer op gang. Na zo’n lange tijd het noodlot te hebben getart duurde dit laatste verzet ook geen 5 minuten meer, het was meer dan geweldig.
    Nog even wat gepraat en voorgesteld om wat te gaan eten, en daar begon het gezeur over de tijd. Als ik ergens een hekel aan heb…..hiermee doet ze zichzelf voor mij voor de rest van de dag de das om, en het is al zo warm.
    Toch de tijd afgerekend die ik ervoor over had en ze was er schijnbaar tevreden mee.

Na enkele uren wat gehangen te hebben voor de tweede keer op jacht, dat wil wat zeggen voor mij dat ik op een hele dag nog maar 1x was geweest.
    En daar zat ze weer, Jessica, en voordat ik het wist zat ik weer naast haar. Eikel, dit zou je niet doen, maar ja, het vlees is zwak en ik vertelde maar meteen dat de geld en tijdkwestie me heeft doen twijfelen. Dit zou nu niet gebeuren en na nog een akkefietje over haar haar te hebben gehad weer naar de kamer vertrokken.
    De tweede sessie herhaalde ze hetgeen van de eerste, dus geen extra toevoegingen, geen echte GFE maar zit er wel tegenaan te hikken.
    Erg lieve meid, maar ze is wel kieskeurig als ik haar moet geloven.

Al met al een prettige ervaring met toch een grote kans op herhalingsgevaar.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten