Goedemorgen? Heeft iemand het gsm nummer van Melanie?
Goedemorgen? Heeft iemand het gsm nummer van Melanie?
Ja, nummer 5
"Guter Sex muss sich anhören
als ob man mit Badelatschen wegrennt."
- Markus Krebs
Megaboob (31 januari 2021)
Nee gewoon even de ambassadeur van LITAUEN BELLEN en vragen naar de heer DALTON die weet alles van deze prachtige dame.
Megaboob (31 januari 2021)
Wentelt Eefje (31 januari 2021)
06-20162016.
Groet, schoolmeester.
Ik had haar telefoonnummer, maar het werkt niet meer, dus ook geen whatsapp meer.
Bij mij nog wel. Misschien heeft ze je geblockt
Eddy_V (10 februari 2021),mentholbear (10 februari 2021),Wentelt Eefje (10 februari 2021)
Zat ik ook aan te denken. Als ze een half jaar in hun thuisland zitten en het beltegoed niet wordt opgewaardeerd, vervalt hun nummer. Overigens zou Whatsapp nog wel kunnen werken als niet iemand anders dat nummer heeft gekregen. Meestal zat er wel een wachttijd op voordat ze oude nummer ls hergebruiken, maar misschien dat met de schaarste aan nummers het nu sneller gerouleerd wordt?
Of ze heeft daadwerkelijk geblockt
P.S. Ik ken die hele Melanie volgens mij niet en heb ook haar nummer niet. Maar kon het niet laten
Haar nummer doet het gewoon nog hoor. En de whatsapp ook.
Ze wil zo snel mogelijk weer aan het werk.
Alweer fakenieuws, haar nummer doet het gewoon....
Pffff.....wat een wereld.
Groet, schoolmeester.
Dat is het nummer van TINEKE die in VENLO woont boven de chinees en zich regelmatig voor MELANIE uitgeeft,lijkt haar tweeling zuster wel.
Heb haar nummer niet gevraagd omdat ik er regelmatig kwam en wist wanneer ze er altijd was. En omdat ze eigenlijk niet buiten de club afsprak. Ze woonde namelijk niet zo ver van me af. Met de corona dikwijls gevloekt waarom ik haar nummer niet gevraagd had.
Dank voor de update! Menig ijsbeer, zoals ondergetekende, hunkert naar een hernieuwde kennismaking met Melanie. Hoop via deze site te lezen wanneer ze terug is.
Dat moet toch een WERELDWONDER zijn, deze MELANIE, want ze heeft een grote fanclub.
Dat word NUMMERTJES trekken als ze weer terug is......
schoolmeester, nou niet overdrijven. Melanie is een aardige niveauvolle intelligente dame, die bovengemiddelde service levert. Maar om het nou wereldwonder te noemen..
Een beetje overdrijven mag op dit forum, doen er wel meer......
Flipper (30 mei 2021)
Ze zit momenteel even in de lappenmand. Maar zal weer komen wanneer mogelijk.
(Ik verwacht eind juni of anders juli ergens.)
Inderdaad een van de betere service dames. Met inderdaad wat meer niveau.
laplagne (30 mei 2021)
e-is-mc-2 ( 1 juni 2021)
op mijn vraag of ze er deze week is, kwam het antwoord: "misschien over 3 weken" dus misschien vanaf 21 juni
mentholbear ( 2 juni 2021)
Ze moet nog bijkomen van haar covid-spuit, want een DVP is niet gewend om in haar bovenarm gespoten te worden.....