Haarkleur/-lengte : Donker/halflang, in staartje
Lengte dame : 1.70
Postuur/Cupmaat : Slank/D-siliconen
Nationaliteit/Taal : Bulgaars/Duits
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings : Niet op gelet
Service : Zeer goed; TZ, vingeren, beffen, NMC, PZC, FT
Voordelen : Vooraf al TZ en vingeren, staande aan de bar
Nadelen : Let (te)veel op de tijd
Tijdsduur : 2x 1,5 uur
Prijs : 2x 200,-
Extra’s bij het bezoek : Echt Deepthroat Slikken (!)
Bijzonderheden : Hele mooie meid, voorheen FKK-Oase
Afgelopen vrijdagavond in Schieferhof 'n groepje Amerikanen tegengekomen, eveneens in het naburige Hotel Reuter overnachtend. Elders meer over Schieferhof; zaterdagmorgen aan het ontbijt uitgenodigd om mee te rijden naar FKK-World. Tja, daar zegt HM geen nee tegen, zeker niet omdat-ie er nog nooit was geweest, en omdat het vervoer gratis was. Fidele kerels, die Yankees :D.
FKK-World is 'n zeer fraaie en grote club. Elders omschreven als koud en onpersoonlijk, maar daar ben ik het niet mee eens. Die indruk kan ontstaan omdat je er onbekend bent, ook kwa dames. Hun service is vaak wat zakelijk, want hoe vaak zien ze je daarna nog terug . Desondanks kan je er zeker topervaringen beleven, als je de moeite neemt om je goed te orienteren. Maak hier en daar 'n praatje, ook met medebezoekers, observeer de dames en hap niet te snel toe. Dat valt niet mee, want er loopt veel, mooi en jong lekkers rond, in de parade van blote borstjes, kontjes en poesjes. Bovendien zijn de dames in World behoorlijk assertief, om het voorzichtig uit te drukken. Enige FKK-ervaring werkt dan zeker in je voordeel .
's-Avonds verrassend Poolse Isabel uit PHG nog ontmoet, die voor 'n paar dagen was overgekomen. En latina Gloria (klein, lang zwart haar) kwam mij ook al bekend voor. Verder opvallend veel grote slanke blonde stoten, veelal uitbundig voorzien van siliconen en erg profi kwa gedrag. Weliswaar optisch fraai, maar de kans op 'n tegenvaller was net even te groot. Mede daarom bij Ina uitgekomen, die kwa looks overigens niet onder deed voor de anderen, integendeel. Wat haar onderscheidde was haar manier van aanpak; drankje aan de bar, 'n enkel praatje met 'n passerende bezoeker of dame, geen druktemaker. Ik zat aan de andere kant van de bar, en oogcontact was snel gemaakt. Ina zag het, en kwam naar me toe.
Een hele mooie, jonge en slanke brunette wandelde op me af. Nou ja, wandelen, het was meer flaneren. En dat Ina knap was, zag ik pas toen ze vlak voor me stond. Haar stevige D-siliconen hadden namelijk ruim van tevoren alle aandacht getrokken. Tja, HM heeft nou eenmaal 'n voorkeur voor "well endowed women" :D. Ina bleek 'n vriendelijk en lief meisje te zijn. Dus voor ik het wist, stond ik met Ina's grote borsten in m'n handen te tongzoenen aan de bar. Zachtjes op haar tepeltjes zuigen, beetje door haar grotje wrijven, het mocht allemaal van Ina. Een meisje met zeer overtuigende charme, dus maar snel 'n kamer opgezocht .
Ina's pijpkwaliteiten bleken dermate goed te zijn, dat we aan neuken weinig zijn toegekomen. Behalve dan cowgirl, kwa optiek en tongzoenen het ideale standje, zeker met 'n mooie meid zoals Ina. Ze mag zelf ook graag oraal verwend worden; vingertjes erbij, allemaal welkom. Verder is Ina's pijptechniek nog het vermelden waard. Veel oogcontact, da's al 'n grote plus. Verder veel nat en diep, met en zonder handjes, ook al dik in orde. Ina wilde me verder wel 'ns uitproberen als proefkonijn, en kijken hoe diep ze mij kon nemen. Weet nu wat 'n echte Deepthroat inhoudt, voelde het voorbij haar huig gaan, haar neusje plat tegen m'n buik gedrukt . Resultaat: 'n diep eindschot achterin haar keeltje, ook al 'n unieke ervaring. Daarna zoog Ina nog 'n tijdje lekker verder, zonder te morsen. Na afloop niks uitspugen in 'n tissue, want ze bleek alles al te hebben doorgeslikt, brrr :betrunken !
Na de douche en 'n korte pauze kwam Ina zich weer bij me melden aan de bar. M'n maatje die avond duidelijk gevonden, dus: herhaling van de hele bovenstaande sessie. Ach, het was HM's feestje, dit weekend .