-
17 augustus 2007, 23:24
Den Haag, Diane's secret, Laan van NOI 200a, Anna
Haarkleur/-lengte : BruinRood/lang
Lengte dame/kleur ogen : 1.65/bruin
Postuur/ cupmaat: slank/cup b
Nationaliteit/Taal : spaans+nederlands/nederlands
Leeftijd : 26-29
Tatoeages/Piercings :?/?
Service: nmc,pmc,zoenen
Voordelen: mooi lichaam, bijzonder horse techniek
Nadelen:zoenen zou iets voller mogen
Trioprijs €135 per dame
Op de advertorial zag ik een nieuwe dame werd aan gekondigd als beeldschone Anna, slank, beauty en een mix van spaans/nederlands.
Weer een zuid-europese dame, dan gaat deze liefhebber van vrouwelijk schoon gelijk info inwinnen bij Diane
Hoorde dat deze dame bij Paradise gewerkt heeft onder de naam Roxanne. Op hun advertorial zag ik idd een beelschone:p dame met lang bruin/rood haar De volgende dat direct Peter gebeld om een afspraak te maken met haar.
Ik kijk 's morgens op de advertorial en zag dat knuffel
Jade er ook was. Ik had wel weer eens zin in een trio wilde gewoon weer met Jade knuffelen en heb haar er maar erbij gereserveerd.
Deze keer de junglekamer gekozen voor dit spektakel. Ik heb een heerlijk uurtje gehad. Anna is een plaatje om te zien in het echt. Heeft een mooi slank lichaam, bruine ogen, bruin/rood lang haar en een paar lekkere billen
Het zoenen mag wat voller. In begin vond ik haar wat terughoudend kwa zoenen, maar later kwam er wel genoeg passie in. Dus misschien de volgende keer dat ze gelijk de passie heeft. Ben nu eenmaal verwend door de eerdere lekkere zoen ervaringen van o.a. Maria
& Deborah
, daardoor ligt de lat hoog voor de dienst van zoenen.
Op bed lag ik heerlijkvol met Jade te zoenen en werd ik heerlijk oraal verwend met condoom door Anna. Na een tijdje ging ze zonder dat ik het merkte ontop. Ze maakte daarbij sierlijke bewegingen als een echte cow-girl. Jade zat er met bewondering naar te kijken. Dat doe je leuk zei ze tegen Anna. Daarna ging Jade ontop en doet dat ook lekker. Leuk om te zien/voelen dat vrouwen verschillende technieken gebruiken. Daarna heb ik beide heerlijk om de beurt op zijn hondjes genomen. Lekker is dat om steeds van dame te wisselen
Heb een heerlijk uurtje gehad die te snel voorbij was.
Conclusie: Anna is een mooie slanke jonge dame die me heerlijk verwend heeft. Ook passie tijdens de sex. Af en toe beet ze mij en heb dit eerder met Maria meegemaakt en vind dat wel lekker als een dame dat zachtjes bij je doet. Zal dit zeker nog een keer herhalen
-
-
Deze dame werkt niet meer bij DS
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten